abonnement Unibet Coolblue
pi_171944264
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:07 schreef Kimpossible het volgende:
[ afbeelding ] :Y O+

Heel pril nog hoor, maar m'n strepen maken een goede ontwikkeling door :P het blijft even spannend, maar woah O+
Wat enorm leuk, nog zo'n leukerd als F erbij! O+ Gefeliciteerd! *O*
  zondag 25 juni 2017 @ 19:47:01 #102
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_171944706
quote:
17s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:00 schreef Kimpossible het volgende:
Geniet ervan Vieve!

Zal ik de vrijgekomen lege stoel dan opvullen? O+
Noh! O+ *O* Wat leuk! O+ *O*

Gefeliciteerd!
pi_171945389
Kim gefeliciteerd!! O+ O+ Eiiinnndelijk he! Ik duim voor een voorspoedige zwangerschap!
pi_171945483
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Klinkt alsof wij op één lijn liggen (ik kom steeds weer uit bij jongenskleding als ik ga shoppen voor Zusje - ze heeft dus vooral donkerblauw tot nu toe :') ), dus ik ga V&A in de gaten houden!
Weinig echt bijzonders hoor, vooral veel Hema en H&M spul, maar zal je een seintje geven ;)

Wat leuk, al die oudere broers en zussen die er zo mee bezig zijn O+
Voor een 2-jarige vind ik dat onze Minion het ook al vrij goed doorheeft. Ze vertelde vanmiddag op een verjaardag spontaan tegen de overige visite dat ze een broertje krijgt :D en ze houdt stug vol dat ze zelf ook een baby in d'r buik heeft en dat dat een meisje is _O-
Oh, en d'r broertje is een 'jommesbaby', dus hij heet 'Jomme' O+

Dat namen raden vind ik echt zó irritant hè?! }:| De vorige keer begon m'n schoonmoeder er ook steeds over, maar dat hebben we zo snel mogelijk afgekapt :(
Heb al wel bedacht dat ik voorlopig nog maar volhou dat we nog geen idee hebben qua namen, in de hoop dat er dan ook weinig vragen over komen.
Stiekem zijn we er waarschijnlijk al uit! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zondag 25 juni 2017 @ 20:22:27 #105
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_171945922
Welkom kim, Februaribaby's alweer :o gaat hard!

Wij hebben vandaag de proefdruk van het geboortekaartje besteld. Wat een gedoe nog om allerlei cliche's te omzeilen qua tekst zeg :') wij zijn niet van de semi grappige testen op rijm, maar gewoon schrijven " joh bel even als je wilt langs komen" staat ook weer zo lame. Dus we hebben nu gesettled voor een medium cliche :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_171948583
Twist, een jongen, wat ontzettend leuk! *O*

Waterdruppel, ook een kereltje, van harte gefeliciteerd!

Kimpossible, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_171948825
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 16:05 schreef elliebell het volgende:

[..]

Ik vind deze periode van zwanger zijn (15 weken) eigenlijk toch maar een gekke periode. Ik voel me eigenlijk weer prima, nauwelijks klachten meer, maar ook geen dikke buik. Ik voel me eigenlijk minder zwanger dan een paar weken geleden. Meer die dat herkennen?
Ik herken het :Y Ben dan nu 18 weken maar ik voel verder nog heel weinig, op de rare darmen af en toe na dan. Mijn figuur verandert ook nog niet dus daar kan ik ook nog niks aan zien. Maar over een paar weken praat ik vast anders :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 25 juni 2017 @ 21:44:33 #108
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_171949196
Figuur dat nog niet veranderd is, klinkt voor mij dan weer totaal niet herkenbaar, voor mij was een dikke opgeblazen buik deze keer een van de redenen om te gaan testen :')

Ben nu 22 weken en kreeg vandaag de vraag of ik, net als een vriendin die net met zwangerschapsverlof is, ook al bijna mag bevallen want 'jullie buiken schelen niet veel he'. Ehhhh ok dan...
  zondag 25 juni 2017 @ 21:45:22 #109
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_171949233
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 20:08 schreef twist02 het volgende:

[..]

Weinig echt bijzonders hoor, vooral veel Hema en H&M spul, maar zal je een seintje geven ;)

Wat leuk, al die oudere broers en zussen die er zo mee bezig zijn O+
Voor een 2-jarige vind ik dat onze Minion het ook al vrij goed doorheeft. Ze vertelde vanmiddag op een verjaardag spontaan tegen de overige visite dat ze een broertje krijgt :D en ze houdt stug vol dat ze zelf ook een baby in d'r buik heeft en dat dat een meisje is _O-
Oh, en d'r broertje is een 'jommesbaby', dus hij heet 'Jomme' O+

Dat namen raden vind ik echt zó irritant hè?! }:| De vorige keer begon m'n schoonmoeder er ook steeds over, maar dat hebben we zo snel mogelijk afgekapt :(
Heb al wel bedacht dat ik voorlopig nog maar volhou dat we nog geen idee hebben qua namen, in de hoop dat er dan ook weinig vragen over komen.
Stiekem zijn we er waarschijnlijk al uit! O+
Ah super lief van je grote!
pi_171949999
Kim O+ Prachtige strepen! Ik duim voor een plakker!
  zondag 25 juni 2017 @ 22:04:02 #111
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171950073
Ego-post: manlief heeft de baby zojuist gevoeld O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_171950426
MissC, ja echt heel schattig! O+

Elliebel en rena: inderdaad erg herkenbaar hoor! Dan ben je eigenlijk de 'echt' onzekere weken voorbij (als in: de eerste 12-13 weken), maar dan blijft het toch nog heel abstract. Hoop dat jullie snel wat gaan zien qua buik of gaan voelen, dat maakt het zoveel echter! :*

quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 22:04 schreef LadyS het volgende:
Ego-post: manlief heeft de baby zojuist gevoeld O+
Ohh, wat tof! O+
Dat is zo'n mooi moment voor de aanstaande papa's! :Y

Als je de OP nog aan kunt passen, mag er dan 'jongen' bij mij naam? O+
SQ je bent een schat! ;) :*

[ Bericht 7% gewijzigd door twist02 op 25-06-2017 22:22:35 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zondag 25 juni 2017 @ 22:22:37 #113
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171950833
SQ was me echt net voor met aanpassen :o

Ja, bijzonder moment, wordt het toch wat echter voor hem O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_171951238
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 16:05 schreef elliebell het volgende:

[..]

Ik snap ook nooit zo goed dat mensen zelf niet bedenken dat dit dingen zijn die je én een verrassing wilt houden én zelf wilt vertellen :{

Ik vind deze periode van zwanger zijn (15 weken) eigenlijk toch maar een gekke periode. Ik voel me eigenlijk weer prima, nauwelijks klachten meer, maar ook geen dikke buik. Ik voel me eigenlijk minder zwanger dan een paar weken geleden. Meer die dat herkennen?
Ik herken dat niet zo, voel me ook echt nog moe, misselijk bij (heel) vieze dingen en heb wel een dikke buik. Dik genoeg dat toen ik vanmiddag bij mijn opa aankondigde dat ik zwanger ben, hij het allang gezien had. :D

Het lijkt me in jouw situatie moeilijker om er vertrouwen in te houden dat het goed gaat. Met gezonde echo's en zoveel weken verder dan de vorige miskraam, dan mag je er toch wel weer wat vertrouwen in krijgen. De kans dat je een gezonde baby aan het groeien bent is ondertussen toch veel groter dan de kans op een miskraam. :) Dat is rationeel, ik snap dat het niet zo makkelijk gaat in je hoofd.

Mijn oom en tante waren vandaag veel blijer dan mijn ouders bij de aankondiging van onze zwangerschap. :')
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_171955629
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 22:04 schreef LadyS het volgende:
Ego-post: manlief heeft de baby zojuist gevoeld O+
Ahhh wat een mooi moment O+
En allemaal jommetjes O+

Goedemorgen :O Ik was gewoon helemaal vergeten hoe die allesomvattende moeheid kan voelen hè. Als ik te lang knipper val ik in slaap :') Straks maar met mini meeslapen.
Make your own kind of music.
pi_171958953
Wat lief van Minion Twist O+ Zo lang mogelijk volhouden dat je nog geen naam hebt, hebben wij ook gedaan. Op een gegeven antwoordde ik alleen zonder nadenken dat we er al eentje hadden en sindsdien is iedereen losgegaan met raden.

Cass lekker meeslapen met je mini is een aanrader hoor. Dit weekend ook een paar keer gedaan O+

Vandaag en morgen geen dutjes voor mij, want er is iemand bezig om onze trappen te bekleden. (Hebben we straks na bijna 3 jaar eindelijk een af huis!)

Pannenkoek wat leuk dat je oom en tante zo enthousiast zijn!

Ik kreeg nog bericht van mijn werk dat het ouderschapsverlof toch met terugwerkende kracht kan worden stopgezet. Ik moet alleen dus wel een formulier invullen en door mijn manager laten ondertekenen. Even kijken of ik mijn manager dit op afstand kan laten doen via een gescand formulier ofzo, want ik heb eigenlijk geen zin om daarvoor weer helemaal naar kantoor te moeten..
  maandag 26 juni 2017 @ 11:03:09 #117
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_171959002
Wbt vaders moest ik aan dit filmpje denken (krijg de directe link even niet geplakt) :'( janken met de kraan open hier _O- mijn hormonen, wat doe je me aan?

https://kiind.nl/dit-is-vader-worden/
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_171959169
Mijnes denkt nog steeds dat de baby 'Naam' heet. Prima!

Hebben jullie iets uitgelegd over de baby die uit de buik komt en dat kind dan even weg / logeren gaat en mama naar ziekenhuis en dat er een kraamverzorgster komt en visite etc? Ik heb een poging gedaan maar weet niet echt of het aankomt.
pi_171959318
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Wbt vaders moest ik aan dit filmpje denken (krijg de directe link even niet geplakt) :'( janken met de kraan open hier _O- mijn hormonen, wat doe je me aan?

https://kiind.nl/dit-is-vader-worden/
Ooh O+ O+ O+ rammel rammel!!
pi_171960659
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:11 schreef ingee het volgende:
Mijnes denkt nog steeds dat de baby 'Naam' heet. Prima!

Hebben jullie iets uitgelegd over de baby die uit de buik komt en dat kind dan even weg / logeren gaat en mama naar ziekenhuis en dat er een kraamverzorgster komt en visite etc? Ik heb een poging gedaan maar weet niet echt of het aankomt.
Ligt denk ik ook aan de leeftijd, mijn bonusdochter van 5 snapt iets te goed hoe het werkt. En dat de baby uit mijn billen komt :') _O- Heb haar wel beloofd dat ze als eerste mag komen kijken, dat wil ik zelf ook echt, zij heeft voorrang op al het andere bezoek.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_171960668
Pannenkoekenmix, reageerden je ouders zo lauwtjes..? Misschien zijn ze gewoon een beetje in shock?

CE, heerlijk he, die vermoeidheid... Hoop dat het snel weer bijtrekt!

Oh fijn Kazy, van het verlof. Kan het niet met de post heen en weer gestuurd worden? Ik zou ook echt niet terug willen voor een krabbeltje van de baas.
Trap bekleden staat ook hier op de kalender.
We gaan de 30e het lot tarten. Het begon als geintje, ("doe ook maar op de 30e, hahaha" ) maar het loopt nu bijna uit de hand. Trap bekleden, auto naar de garage, vriend een afspraak en een monteur komt langs. Jep, ik denk dat ik de of 30e ga bevallen. :+

Het is me in mijn bekken/kont geschoten. En ik heb echt een miljoen harde buiken. Mijn lijf is er echt een beetje klaar mee. Kan bijna niets meer. }:|
pi_171962178
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:15 schreef rena het volgende:

[..]

Ligt denk ik ook aan de leeftijd, mijn bonusdochter van 5 snapt iets te goed hoe het werkt. En dat de baby uit mijn billen komt :') _O- Heb haar wel beloofd dat ze als eerste mag komen kijken, dat wil ik zelf ook echt, zij heeft voorrang op al het andere bezoek.
Die van mij mag gelukkig keurig via de navel naar buiten. O+
Dochter (2,5 jaar) heeft hier ook voorrang op al het bezoek. Daarom ook niet naar familie tijdens de bevalling, ik zit niet te wachten op die discussie van we brengen haar wel even, meteen babyknuffelen.
pi_171966704
Ingee, ligt uiteraard ook aan de familie zelf, maar daar kun je op zich best afspraken over maken hoor.

Bij mijn zus zijn wij bij henzelf thuis op mijn nichtje gaan passen toen haar broertje geboren werd. Mijn zwager belde ons vanuit het ziekenhuis toen hij er was en ik heb expres alleen maar gevraagd of alles goed was. Zwager zei 'ja' en toen heb ik meteen mijn nichtje de telefoon gegeven, zodat zij het nieuws als eerste kon horen.
Toen ze thuis kwamen, zijn mijn zus, zwager en pasgeboren neefje meteen recht door naar boven gegaan. De kraamhulp zou eigenlijk mijn nichtje mee naar boven nemen, maar dat wilde m'n nichtje niet. Ik heb haar toen naar boven gebracht en ben wederom bewust op de overloop blijven staan toen zij de slaapkamer binnen ging (zus had duidelijk aangegeven dat zij als eerste kennis mocht maken met haar broertje, wat ik overigens ook alleen maar logisch vond!).

Uiteindelijk vroegen zus en zwager ons toch zelf naar binnen en hebben we letterlijk 2 minuten naar neefje gekeken ( O+ !) en zijn toen meteen weer weggegaan.

Moraal (ook voor anderen): er zijn ook mensen die zich prima aan je wensen kunnen houden ;) maar dat kun je uiteraard zelf het beste inschatten.

Ik weet eigenlijk nog niet zo goed hoe wij het aan gaan pakken. Onze Minion is sowieso al 3 dagen per week bij familie (mijn zus of één van de oma's), dus als de bevalling dan plotseling begint, laten we haar daar maar denk ik...
Alleen bij schoonouders heb ik wat dat betreft dus niet zo veel vertrouwen in mijn eigen verhaal hierboven :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_171967036
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:35 schreef ingee het volgende:

[..]

Die van mij mag gelukkig keurig via de navel naar buiten. O+
Dochter (2,5 jaar) heeft hier ook voorrang op al het bezoek. Daarom ook niet naar familie tijdens de bevalling, ik zit niet te wachten op die discussie van we brengen haar wel even, meteen babyknuffelen.
Aiden (dan 4,5 jaar) gaat dan naar mijn ouders. Hen vertrouw ik dat ze hem gewoon komen brengen en ook naar ons luisteren wanneer we aangeven dat we eerst even met hem alleen willen zijn. :)
Mijn schoonfamilie vertrouw ik wat dat betreft wel minder. Ze zijn echt heel lief en betrokken maar die zouden onze wensen minder naleven.
pi_171967474
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:16 schreef Sara82 het volgende:
Pannenkoekenmix, reageerden je ouders zo lauwtjes..? Misschien zijn ze gewoon een beetje in shock?
Mijn ouders reageerden best koel ja, dat was ook wel verwacht. Gelukkig had ik blije zussen en hun partners. :) Op dat moment maakte het me ook niet zo veel uit. Nu we het ook aan anderen vertellen is het wat pijnlijk om te realiseren hoe koel de reactie eigenlijk was.
Het is pas hun tweede kleinkind dus in shock, of al heel vaak opa/oma is niet aan de orde. Er zit gewoon niet meer in.

Lekker slapen als je het nodig hebt Cass. :* Ik kom ook net uit een dutje. O+

Wat een planning heb je voor de 30e Sara! Ik zou spontaan in paniek schieten vrees ik. :D

Hier ook bekkenpijn vandaag. Het voelt ongeveer als mijn zwaarste ongesteldheidsdagen, wanneer ik te ver heb gelopen. Wel geheel mijn eigen schuld. Ik vond dat aangezien ik alle belastende bewegingen netjes ontlopen had ik wel een keertje mijn been op de wasbak mocht leggen om te scheren. :@
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')