abonnement Unibet Coolblue
pi_171891573
Graag dineer ik dit weekend met mijn vriendin in een restaurant in Rotterdam.

Ik dacht aan de Euromast, maar dan denkt mijn vriendin vast dat de Euromast het eerste/enige in mij opkwam en ik verder geen moeite heb gedaan haha

Cash is geen limitatie, brand los!
pi_171891622
Wijs die vrouw eens op d'r plek en leer haar dankbaar te zijn met wat voor etentje jij ook voor jullie twee regelt.
pi_171891690
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:42 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Wijs die vrouw eens op d'r plek en leer haar dankbaar te zijn met wat voor etentje jij ook voor jullie twee regelt.
Ja true, zij zal sowieso blij zijn, maar ik regel graag iets verrassends!
pi_171891734
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:45 schreef travelpreneur het volgende:

[..]

Ja true, zij zal sowieso blij zijn, maar ik regel graag iets verrassends!
Euromast of Pannenkoekenboot

Normale restaurants zijn zo saai, vooral die kijk ons eens elitair zijn restaurants
pi_171892096
Paging Iwanius, Iwanius to GC please.
pi_171892365
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:42 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Wijs die vrouw eens op d'r plek en leer haar dankbaar te zijn met wat voor etentje jij ook voor jullie twee regelt.
Dit, ze klinkt een beetje over het paard getild
pi_171894035
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:10 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Dit, ze klinkt een beetje over het paard getild
Ligt eraan of het spontaan door TS zelf bedacht is.

Uit ervaring denk ik voor 99% dat TS het doet omdat ze zei 'ja jij neemt me nooit eens romantisch mee uit eten'. blablabla.

Als TS wél die ene romantische kerel is, is de Euromast toch goed? Tenzij hij normaal naar Parijs rijdt met haar of een tripje naar New York of de duurste hotels in Nederland.

Tip: als het je eerste dates zijn, niet meteen zo duur uitpakken anders valt alles hierna alleen maar tegen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_171896421
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ligt eraan of het spontaan door TS zelf bedacht is.

Uit ervaring denk ik voor 99% dat TS het doet omdat ze zei 'ja jij neemt me nooit eens romantisch mee uit eten'. blablabla.

Als TS wél die ene romantische kerel is, is de Euromast toch goed? Tenzij hij normaal naar Parijs rijdt met haar of een tripje naar New York of de duurste hotels in Nederland.

Tip: als het je eerste dates zijn, niet meteen zo duur uitpakken anders valt alles hierna alleen maar tegen.
De plek kan haar niet schelen, zij zal mij eerder wijzen op mijn creativiteit. Ik ben zelf een ondernemer die alles met geld oplost en daar is zij niet altijd blij mee denk ik :P

Bijvoorbeeld voor vaderdag ging ik even gauw online een vakantie bestellen voor mijn pa en mijn vriendin gaf een reactie van 'komop weens een creatief, waarom ga je niet de stad in en ga je wat winkels af om iets leuks te vinden'.

Het gaat dus meer om een beetje creatieve plek, omdat de Euromast dus vrij bekend is. Zal zij denken oh eerste wat hij kon vinden en geen moeite gedaan. Het is geen probleem, maar ik maak mijn vriendin gewoon graag blij!

Zij zal een goedkoop, maar uniek tentje waarschijnlijk een stuk meer waarderen.

En totaal niet omdat ze mij dat vroeg. Het punt is dat ik haar in de dating-fase op een hoop leuke dates nam, maar de laatste tijd zitten we vooral thuis. Toevallig zag ik een Youtube videootje met tips over relaties en wat meiden het waarderen als je af en toe iets verrassends doet, dus dat is vooral de reden.
  PR/Manusje van alles vrijdag 23 juni 2017 @ 21:58:34 #9
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_171898510
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:02 schreef LurkJeRot het volgende:
Paging Iwanius, Iwanius to GC please.
ik dacht het ook :D

Maar TS, doe de euromast. Beste locatie. Heerlijk eten en te duur voor de paupers.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_171898669
Umami. Look. Aphalen.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 22:13:37 #11
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_171899056
Parkheuvel heeft een Michelin ster... En zullen er nog 1 of 2 meer zijn in Rotterdam.
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_171899181
Ik reserveerde ooit een tafel in die Chinese boot naast de Euromast, bij aankomst was die hele zaal leeg.
.
pi_171899300
En vooral intieme locaties zijn gewensd. Bijvoorbeeld iets van een launchbank, zegmaar een idee zoals restaurantjes langs het strand.
pi_171899609
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:20 schreef travelpreneur het volgende:
En vooral intieme locaties zijn gewensd. Bijvoorbeeld iets van een launchbank, zegmaar een idee zoals restaurantjes langs het strand.
Je wilt op de bank afgeschoten worden?
.
pi_171899661
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:29 schreef Fer het volgende:

[..]

Je wilt op de bank afgeschoten worden?
Nee gewoon chill qua omgeving, niet twee saaie stoelen tegenover elkaar.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 22:32:24 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_171899701
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:31 schreef travelpreneur het volgende:

[..]

Nee gewoon chill qua omgeving, niet twee saaie stoelen tegenover elkaar.
Doe niet moeilijk en ga gewoon lekker naar de bazaar. Wel kamertje huren daar direct voor de nacht, bij voorkeur de Afrikaanse.

Of eerst naar De Smaak van Afrika en haar nadien in de Afrikaanse kamer in de Bazaar finaal uit elkaar trekken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_171899723
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Doe niet moeilijk en ga gewoon lekker naar de bazaar. Wel kamertje huren daar direct voor de nacht, bij voorkeur de Afrikaanse.

Of eerst naar De Smaak van Afrika en haar nadien in de Afrikaanse kamer in de Bazaar finaal uit elkaar trekken.
Damn
pi_171899733
Geen tijd voor hotels dit weekend, maar houd het in gedachte.
pi_171899785
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:40 schreef travelpreneur het volgende:
Graag dineer ik dit weekend met mijn vriendin in een restaurant in Rotterdam.

Ik dacht aan de Euromast, maar dan denkt mijn vriendin vast dat de Euromast het eerste/enige in mij opkwam en ik verder geen moeite heb gedaan haha

Cash is geen limitatie, brand los!
Je eigen bed afdekken met een plastic dekbedovertrek. Koks inhuren. Kleding uitdoen. Enige manier om intiem te dineren.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 22:35:33 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_171899800
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:33 schreef travelpreneur het volgende:
Geen tijd voor hotels dit weekend, maar houd het in gedachte.
Bazaar is prima. Fijn eten, leuke sfeer, leuke aankleding, niet te normaal, niet te gewoontjes, niet te overdreven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_171899935
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Bazaar is prima. Fijn eten, leuke sfeer, leuke aankleding, niet te normaal, niet te gewoontjes, niet te overdreven.
K heb het ff gechecked, ziet er goed uit man, thanks!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 22:41:41 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_171899969
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:40 schreef travelpreneur het volgende:

[..]

K heb het ff gechecked, ziet er goed uit man, thanks!
yw
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_171900186
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Bazaar is prima. Fijn eten, leuke sfeer, leuke aankleding, niet te normaal, niet te gewoontjes, niet te overdreven.
Bazaar is prima ja, relaxte sfeer.

In de smaak van Afrika kun je samen van een schaal eten. Krijg je alleen een bord zonder bestek. Je eten eet je mbv pannenkoeken. Apart, maar wel onzettend lekker.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 22:48:22 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_171900210
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:47 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Bazaar is prima ja, relaxte sfeer.

In de smaak van Afrika kun je samen van een schaal eten. Krijg je alleen een bord zonder bestek. Je eten eet je mbv pannenkoeken. Apart, maar wel onzettend lekker.
Bij de bazaar sowieso enkel maar voorgerechten bestellen. Uiteraard ook zonder bestek te eten _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 23 juni 2017 @ 22:48:24 #25
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_171900213
Of je pakt het echt groots aan en doet iets als dit. Laat je ophalen met de watertaxi en zorg voor een cadeautje.
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')