abonnement Unibet Coolblue
pi_171885504
Nederlander in Cambodja vast voor misbruik
52 min geleden
DEN HAAG - De Cambodjaanse autoriteiten hebben deze week een 42-jarige Nederlander gepakt wegens kindermisbruik. Hij zou zich herhaaldelijk hebben vergrepen aan een zesjarig meisje, maakte hulporganisatie Terre des Hommes vrijdag bekend.

De man werd gepakt nadat er zondag een tip binnen was gekomen bij het meldpunt APLE (Action Pour Les Enfants), een lokale partner van de hulporganisatie. De moeder wendde zich tot het meldpunt toen ze merkte dat haar kind werd misbruikt. Het meisje heeft een verklaring afgelegd bij de politie.

„We zijn zeer tevreden over de snelle actie van de provinciale jeugdbeschermingspolitie. Zo’n actie gaat niet alleen om het redden van één meisje, maar ook om het voorkomen van vele nieuwe misbruikzaken”, zegt Vando Khoem, programmadirecteur bij APLE volgens Terre des Hommes.

De verdachte zit vast in de provincie Preah Sihanouk. Het is de tweede Nederlander die door APLE werd opgespoord en ontmaskerd. Kort geleden werd een man op heterdaad betrapt terwijl hij naaktfoto’s van kinderen nam.

De arrestatie van weer een Nederlander laat zien hoe groot het probleem is, aldus directeur Carel Kok van Terre des Hommes. „Kindersekstoeristen, die zich in Azië aan kinderen vergrijpen, gaan nog te vaak vrijuit. Het verzamelen van bewijslast is ontzettend arbeidsintensief. Daarom zijn we trots dat het onze lokale partner weer gelukt is om een zaak in zo’n korte tijd rond te maken.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_misbruik__.html

Naar onderwerp. Wel iets dat onderbelicht blijft.
pi_171885562
Neckshot voor deze '' Nederlander '' ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171885626
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:30 schreef Ali_boo het volgende:
Neckshot voor deze '' Nederlander '' ^O^
Voor al dit soort mensen....
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:35:19 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171885644
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:30 schreef Ali_boo het volgende:
Neckshot voor deze '' Nederlander '' ^O^
Je kan niet iemands nationaliteit ontkennen op basis van criminaliteit. Alsof Nederlanders nooit misdaden plegen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:36:27 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171885671
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:37:14 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171885687
Een meisje van 6 jaar. :')

Die gast heeft een flinke kronkel in zijn kop.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_171885722
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:30 schreef Ali_boo het volgende:
Neckshot voor deze '' Nederlander '' ^O^
Wat is SJW?
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 14:41:04 #8
186611 Haags
pi_171885740
Viespeuk
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:41:14 #9
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_171885742
Gewoon dáár de bak in en daar heel lang laten zitten. Goed te horen dat ze de man hebben opgepakt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:43:50 #10
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171885781
Lekker laten wegrotten daar. Vooral geen moeite doen om hem hierheen te halen.

In het buitenland een misdaad begaan is dat de straf ondergaan. Risico van het 'vak'.
pi_171886104
Capital punishment in Cambodia has been abolished.[1]

Cambodia abolished the death penalty in 1989.[2]

The Constitution of the Kingdom of Cambodia (1993) at Art. 32 states:[2]

"All people have the right to life, freedom and personal security. There shall be no capital punishment."

https://en.wikipedia.org/wiki/Capital_punishment_in_Cambodia

He wat jammer toch

Hoop dat ze uitzondering willen maken voor dit soort '' mensen ''

Aan de andere kant als die 30 tot 40 jaar in een cel doorbrengt is wellicht nog erger dan de doodstraf

Zeker wanneer je de gedetineerden duidelijk maakt dat de persoon in kwestie een smerige pedofiel is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171886210
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:04 schreef Ali_boo het volgende:
Capital punishment in Cambodia has been abolished.[1]

Cambodia abolished the death penalty in 1989.[2]

The Constitution of the Kingdom of Cambodia (1993) at Art. 32 states:[2]

"All people have the right to life, freedom and personal security. There shall be no capital punishment."

https://en.wikipedia.org/wiki/Capital_punishment_in_Cambodia

He wat jammer toch

Hoop dat ze uitzondering willen maken voor dit soort '' mensen ''

Aan de andere kant als die 30 tot 40 jaar in een cel doorbrengt is wellicht nog erger dan de doodstraf

Zeker wanneer je de gedetineerden duidelijk maakt dat de persoon in kwestie een smerige pedofiel is
Daar lang in de cel zitten is erger dan doodstraf waarschijnlijk. Prima. Kindermisbruik is een enorm probleem in Azie waar veel te weinig aan wordt gedaan. Landen (als Thailand) moet daar ook serieus zelf iets aan doen. Uberhaupt aan sexindustrie.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:09:03 #13
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171886229
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar lang in de cel zitten is erger dan doodstraf waarschijnlijk. Prima. Kindermisbruik is een enorm probleem in Azie waar veel te weinig aan wordt gedaan. Landen (als Thailand) moet daar ook serieus zelf iets aan doen. Uberhaupt aan sexindustrie.
Beetje jammer alleen dat BuZa zich vervolgens in zal gaan spannen om die ransaap naar Nederland te halen, zodat hij over 2 jaar weer vrij rondloopt.
pi_171886247
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je kan niet iemands nationaliteit ontkennen op basis van criminaliteit. Alsof Nederlanders nooit misdaden plegen.
Misschien was het een Fin/Aziaat die zich als Nederlander voor doet

De naam van de 42 jarig Nederlander is nog niet voorbij gekomen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171886257
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Beetje jammer alleen dat BuZa zich vervolgens in zal gaan spannen om die ransaap naar Nederland te halen, zodat hij over 2 jaar weer vrij rondloopt.
Ik weet niet of er een uitleveringsverdrag is. Laat iemand er tenminste maar 5 jaar zitten. De kans dat je dat overleeft op normale manier is klein.
pi_171886265
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat is SJW?
Social Justice Warrior ;)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171886278
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je kan niet iemands nationaliteit ontkennen op basis van criminaliteit. Alsof Nederlanders nooit misdaden plegen.
Alle nationaliteiten maken zich hier schuldig aan.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:11:42 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171886293
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Misschien was het een Fin/Aziaat die zich als Nederlander voor doet

De naam van de 42 jarig Nederlander is nog niet voorbij gekomen
Als iemand met een achtergrond uit het MO dit soort dingen flikt zal het veelal zijn in de Arabische wereld. En daar is veel van dit soort gezooi nauwelijks tegen de wet zolang je weet waar je mee bezig bent en je de juiste connecties hebt. Dit gedoe in ZO-Azië is veelal met blanke mannen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171886296
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Social Justice Warrior ;)
Maar dan anti? Je wil er iets mee zeggen.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:12:48 #20
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171886326
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Alle nationaliteiten maken zich hier schuldig aan.
Yup. Ik dacht even dat Ali_boo suggereerde dat als je kinderen misbruikt je je geen Nederlander mag noemen. Maar wat hij bedoelde was dat hij verwachtte dat het een Marokkaan of Turk zou zijn of een Chinees met een Nederlands paspoort oid.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171886335
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als iemand met een achtergrond uit het MO dit soort dingen flikt zal het veelal zijn in de Arabische wereld. En daar is veel van dit soort gezooi nauwelijks tegen de wet zolang je weet waar je mee bezig bent en je de juiste connecties hebt. Dit gedoe in ZO-Azië is veelal met blanke mannen.
Daar is het geaccepteerd. Dit in ZO Azie is zeker niet een blank ding. Mensen uit die landen doen gretig mee. Het wordt gezien als dagelijks leven.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:14:20 #22
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171886371
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar is het geaccepteerd. Dit in ZO Azie is zeker niet een blank ding. Mensen uit die landen doen gretig mee. Het wordt gezien als dagelijks leven.
Ok. Ik krijg nu het gevoel dat je me verkeerd probeert te lezen. Expres. Nergens zeg ik dat alleen blanke mannen zich schuldig maken aan pedoseksualiteit. Ik zeg dat in dit geval, gegeven de nationaliteit van de dader en de lokatie van het vergrijp het waarschijnlijk om een blanke etnische Nederlander gaat, niet een Marokkaanse Nederlander of een Chinese Nederlander oid.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171886401
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Yup. Ik dacht even dat Ali_boo suggereerde dat als je kinderen misbruikt je je geen Nederlander mag noemen. Maar wat hij bedoelde was dat hij verwachtte dat het een Marokkaan of Turk zou zijn of een Chinees met een Nederlands paspoort oid.
Het is moeilijk in te schatten. In Afrika is het normaler bijv. sex te hebben met iemand van 15. Bij ons raar. Waar ligt de grens? Dit is extreem maar komt vaak voor. Daar schrik ik ook enorm van. Ik woonde jaren in Thailand en kende dit niet tot ik een vriend kreeg die kinderen had. Dat je enorm moest oppassen op hen in Pataya. En dat bleek geen grap. Constant oppassen.
pi_171886428
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ok. Ik krijg nu het gevoel dat je me verkeerd probeert te lezen. Expres. Nergens zeg ik dat alleen blanke mannen zich schuldig maken aan pedoseksualiteit. Ik zeg dat in dit geval, gegeven de nationaliteit van de dader en de lokatie van het vergrijp het waarschijnlijk om een blanke etnische Nederlander gaat, niet een Marokkaanse Nederlander of een Chinese Nederlander oid.
Je zegt "veelal met blanke mannen" dat klopt niet.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:17:31 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171886444
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je zegt "veelal met blanke mannen" dat klopt niet.
Vanuit de context van een dader met een Europees paspoort.

Marokkanen en andere Afrikanen hebben hun eigen landen waar ze zich kunnen vermaken. Blanke Nederlanders die dit soort shit willen flikken gaan vooral naar ZO-Azie.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171886465
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vanuit de context van een dader met een Europees paspoort.
In dit geval. De ergste gevallen zijn niet eens zichtbaar voor de meeste blanke mensen. We zijn het verder eens.
pi_171886486
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vanuit de context van een dader met een Europees paspoort.

Marokkanen en andere Afrikanen hebben hun eigen landen waar ze zich kunnen vermaken. Blanke Nederlanders die dit soort shit willen flikken gaan vooral naar ZO-Azie.
Die mensen ook. Het smerigste zijn de eigen mensen over het algemeen.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:21:14 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171886523
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die mensen ook. Het smerigste zijn de eigen mensen over het algemeen.
Ik bedoel dus Nederlanders-nederlanders in vergelijking met Marokkaanse-Nederlanders.
Maar Marokkanen in eigen land zullen idd ook wel een cultuurtje hebben van misbruik.

Ik probeer een subtiel argument te maken maar je lijkt bijna elke keer precies het verkeerde te lezen. Zal wel met de gevoeligheid van het onderwerp te maken hebben.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171886568
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik bedoel dus Nederlanders-nederlanders in vergelijking met Marokkaanse-Nederlanders.
Maar Marokkanen in eigen land zullen idd ook wel een cultuurtje hebben van misbruik.

Ik probeer een subtiel argument te maken maar je lijkt bijna elke keer precies het verkeerde te lezen. Zal wel met de gevoeligheid van het onderwerp te maken hebben.
Dat laatste. Dat is zo. Dit zit mij wat hoog. Ik heb het echt gezien in dat soort landen en er soms iets aan gedaan. Er is geen beginnen aan of je verliest zelf je leven. Je verliest het vertrouwen in mannen bijna.
pi_171887524
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Yup. Ik dacht even dat Ali_boo suggereerde dat als je kinderen misbruikt je je geen Nederlander mag noemen. Maar wat hij bedoelde was dat hij verwachtte dat het een Marokkaan of Turk zou zijn of een Chinees met een Nederlands paspoort oid.
Meestal word er een naam bij vermeld indien het om een '' echte '' Nederlander gaat . Misschien niet de volledige naam maar iets als : Dennis B, Henk van der V ect

Het zou prima kunnen dat het om een echte rooms blanke landgenoot gaat . Maar bij het ontbreken van een identiteit krijg ik meestal argwaan
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:59:53 #31
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171887653
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Meestal word er een naam bij vermeld indien het om een '' echte '' Nederlander gaat . Misschien niet de volledige naam maar iets als : Dennis B, Henk van der V ect

Het zou prima kunnen dat het om een echte rooms blanke landgenoot gaat . Maar bij het ontbreken van een identiteit krijg ik meestal argwaan
Ah ok
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171889440
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Meestal word er een naam bij vermeld indien het om een '' echte '' Nederlander gaat . Misschien niet de volledige naam maar iets als : Dennis B, Henk van der V ect

Het zou prima kunnen dat het om een echte rooms blanke landgenoot gaat . Maar bij het ontbreken van een identiteit krijg ik meestal argwaan
Misschien is het wel een nep Nederlander. Maar zeer waarschijnlijk niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')