abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 13:22:17 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171884005
Man probeert in te rijden op groep schoolkinderen, leerkrachten en militairen voorkomen drama

Man probeert in te rijden op groep schoolkinderen, leerkrachten en militairen voorkomen drama

Een groep schoolkinderen tussen 10 en 12 jaar oud is maandag ontsnapt aan een drama in het militaire kamp Elsenborn in de Oostkantons. De leerlingen waren op schooluitstap toen een man rond 13.00u op hen probeerde in te rijden. Militairen konden de dader snel inrekenen.

35 leerlingen van een school in Elsenborn gingen maandag op schooluitstap naar het militaire kamp van Elsenborn. Samen met twee leerkrachten en een boswachter verkenden ze het gebied terwijl ze bijleerden over de planten en de dieren in de buurt. Kort na de middag, tijdens de picknick, reed een auto in volle vaart hun richting uit.

“Toen de juffen merkten dat de bestuurder van plan was om op de groep kinderen in te rijden, hebben ze meteen de leerlingen aangeraden om het bos in te vluchten, wat de kinderen ook hebben gedaan”, zegt Emil Dannemark, burgemeester van Bütgenbach. Meteen daarna probeerde de bestuurder het nog een keer, deze keer probeerde hij de boswachter omver te rijden. Gelukkig raakte hij een paal, waardoor de boswachter kon ontkomen.

Militairen

De boswachter, zelf een militair, verwittigde de hulpdiensten in het kamp. Een jeep met militairen snelde ter plaatse en reed de wagen klem. De militairen sloegen het raam stuk, namen de sleutel uit het contact en hielden de dader in bedwang. Dankzij hun tussenkomst en de alerte reactie van de leerkrachten, vielen geen gewonden.

Psychiatrisch verleden

Volgens burgemeester Dannemark is de dader een vijftigjarige Duitser met een psychiatrisch verleden. “Hij heeft een heel warrige verklaring afgelegd. het is niet duidelijk of hij een motief had. De man is opgesloten in een psychiatrische instelling in Duitsland.”

De kinderen en de leerkrachten zijn in shock en krijgen psychologische bijstand.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)omen-drama~ad6bd727/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:33:48 #2
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_171884260
Wat een idioot, maar goed dat ze hem op hebben gesloten . Houden zo !
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:43:09 #3
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_171884512
Meervoudige moordpoging op kinderen, lekker dan :{
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_171884593
In een bos zijn en die vent dan niet opknopen aan de hoogste boom....gemiste kans.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171889073
Goed dat ze hem gepakt hebben in elk geval :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')