abonnement Unibet Coolblue
pi_171882637
Onze kat is zo erg in de rui dat je gewoon de hele tijd van die grote plukken los haar ziet zitten in zn vacht, hij is helemaal niet meer glad. :{
Dus ik pluk en kam m steeds, maar t helpt allemaal niet. Overal plukken haar in huis :')
compact en kleverig.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:20:29 #202
141482 Q.
JurassiQ
pi_171882660
Zo, vanmiddag vrij genomen dus nu weekend. *O*
Voel me bijna schuldig. :')
For great justice!
pi_171882669
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Onze kat is zo erg in de rui dat je gewoon de hele tijd van die grote plukken los haar ziet zitten in zn vacht, hij is helemaal niet meer glad. :{
Dus ik pluk en kam m steeds, maar t helpt allemaal niet. Overal plukken haar in huis :')
Het is ook wel verschrikkelijk weer wat verharen betreft. :+
pi_171882678
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Met therapie word daaraan gewerkt als het goed is. Het is ook wel een kwestie van "gewoon doen". Want van de 10x zal ik misschien 1x een paniekaanval gehad hebben. En dat is die andere 9 keer missen niet waard. Maar het zuigt wel energie dat je er continue mee bezig bent.
Ik heb altijd geleerd dat je juist paniekaanvallen krijgt als je er op focust. Terwijl als je je blik verruimt de kans veel kleiner is en ze sneller over gaan

En als het gebeurt, gebeurt het. Je overleeft het wel. Als je dat gaat zien krijg je ze minder schijnbaar
pi_171882699
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Met therapie word daaraan gewerkt als het goed is. Het is ook wel een kwestie van "gewoon doen". Want van de 10x zal ik misschien 1x een paniekaanval gehad hebben. En dat is die andere 9 keer missen niet waard. Maar het zuigt wel energie dat je er continue mee bezig bent.
Ik vind het dapper dat je het aangaat. Natuurlijk zuigt het energie, het is doodeng. 'k Heb echt heel erg veel respect voor je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_171882703
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:21 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik heb altijd geleerd dat je juist paniekaanvallen krijgt als je er op focust. Terwijl als je je blik verruimt de kans veel kleiner is en ze sneller over gaan

En als het gebeurt, gebeurt het. Je overleeft het wel. Als je dat gaat zien krijg je ze minder schijnbaar
Ja maar die focus zet je dus niet in een keer uit. Dat is juist wat ik bedoel, dat dat energie zuigt op de achtergrond.
pi_171882714
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:22 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar die focus zet je dus niet in een keer uit. Dat is juist wat ik bedoel, dat dat energie zuigt op de achtergrond.
Dat is waar
pi_171882726
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:20 schreef Q. het volgende:
Zo, vanmiddag vrij genomen dus nu weekend. *O*
Voel me bijna schuldig. :')
Terecht.
Tap tap tap
pi_171882728
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oeh, dat is wat anders dan een bammetje kaas
Yeps :Y Vooral de duck ramen is :9~ En 25% company discount :7
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171882745
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:20 schreef Q. het volgende:
Zo, vanmiddag vrij genomen dus nu weekend. *O*
Voel me bijna schuldig. :')
Lekker toch. *O* Geniet ervan!
pi_171882791
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:20 schreef Q. het volgende:
Zo, vanmiddag vrij genomen dus nu weekend. *O*
Voel me bijna schuldig. :')
Ga je schamen, luie hond!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171882863
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Met therapie word daaraan gewerkt als het goed is. Het is ook wel een kwestie van "gewoon doen". Want van de 10x zal ik misschien 1x een paniekaanval gehad hebben. En dat is die andere 9 keer missen niet waard. Maar het zuigt wel energie dat je er continue mee bezig bent.
Wat ook kan helpen is om bij het eerst volgende station gewoon uit te stappen en daar even gaan zitten en de tijd te nemen.
pi_171882882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:29 schreef aeque het volgende:

[..]

Wat ook kan helpen is om bij het eerst volgende station gewoon uit te stappen en daar even gaan zitten en de tijd te nemen.
Daar heb ik eigenlijk nog nooit aan gedacht dat dat ook altijd nog kan. :o :@ Dankje! :*
pi_171882901
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Onze kat is zo erg in de rui dat je gewoon de hele tijd van die grote plukken los haar ziet zitten in zn vacht, hij is helemaal niet meer glad. :{
Dus ik pluk en kam m steeds, maar t helpt allemaal niet. Overal plukken haar in huis :')
Heb je een goede stofzuiger? Lijkt me sowieso niet tegen op te stofzuigen, voor je het weet liggen er weer nieuwe plukken her en der }:|
mag het weten
pi_171882904
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar heb ik eigenlijk nog nooit aan gedacht dat dat ook altijd nog kan. :o :@ Dankje! :*
Heb je alleen paniekaanvallen in het OV?
pi_171882946
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:31 schreef L-E het volgende:

[..]

Heb je alleen paniekaanvallen in het OV?
Nee, kan overal gebeuren. Vind het daardoor ook eng om op mijn scooter te rijden. :') En heb al een jaar geen auto meer gereden ofzo. Terwijl ik eigenlijk wel graag reed.
pi_171882983
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee, kan overal gebeuren. Vind het daardoor ook eng om op mijn scooter te rijden. :') En heb al een jaar geen auto meer gereden ofzo. Terwijl ik eigenlijk wel graag reed.
Ongevraagd advies: is jouw vitamine D. wel eens geprikt? Ik heb jaren paniekaanvallen gehad, zit sinds drie maanden aan de vitamine D vanwege een ernstig tekort en het is gewoon compleet over (van dagelijks een aanval naar nul). Ik weet hoe erg het suckt, het heeft mij in zo veel beperkt, ik gun iedereen zo'n makkelijke oplossing.
pi_171882984
Paniekaanvallen sucks frips
:*
pi_171882993
Als ik het even niet meer zie zitten met autorijden, staat hij wel na 15 seconden aan de kant. Dat is dan wel weer een voordeel van zelf bestuurder zijn.
pi_171882997
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar heb ik eigenlijk nog nooit aan gedacht dat dat ook altijd nog kan. :o :@ Dankje! :*
Wat ook nog kan werken, al moet je daar wel zin in hebben, een kort gesprek hebben met iemand in de trein. Dan voelt het al snel een stuk vertrouwder mocht dat meespelen dan he.
pi_171883003
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee, kan overal gebeuren. Vind het daardoor ook eng om op mijn scooter te rijden. :') En heb al een jaar geen auto meer gereden ofzo. Terwijl ik eigenlijk wel graag reed.
-O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171883004
Maar weet niet hoe snel zo'n aanval opkomt enzo, natuurlijk. :@
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:36:04 #223
458679 Ruse
Super, man
pi_171883011
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:34 schreef L-E het volgende:

[..]

Ongevraagd advies: is jouw vitamine D. wel eens geprikt? Ik heb jaren paniekaanvallen gehad, zit sinds drie maanden aan de vitamine D vanwege een ernstig tekort en het is gewoon compleet over (van dagelijks een aanval naar nul). Ik weet hoe erg het suckt, het heeft mij in zo veel beperkt, ik gun iedereen zo'n makkelijke oplossing.
Vit D is volgens mij iets wat elke behandelaar standaard even zou moeten checken bij psychische problemen. bijna iedereen heeft een tekort als ik het nieuws moet geloven
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_171883023
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:34 schreef L-E het volgende:

[..]

Ongevraagd advies: is jouw vitamine D. wel eens geprikt? Ik heb jaren paniekaanvallen gehad, zit sinds drie maanden aan de vitamine D vanwege een ernstig tekort en het is gewoon compleet over (van dagelijks een aanval naar nul). Ik weet hoe erg het suckt, het heeft mij in zo veel beperkt, ik gun iedereen zo'n makkelijke oplossing.
Ik ben een mislukt Ikea bouwpakket. Fibromyalgie. Op de grens van b12, te laag vitamine D, te hoog cortisol. Ptss.

Maar dat was wel weer genoeg voor vandaag. :+
pi_171883027
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee, kan overal gebeuren. Vind het daardoor ook eng om op mijn scooter te rijden. :') En heb al een jaar geen auto meer gereden ofzo. Terwijl ik eigenlijk wel graag reed.
Ow... dat vind ik heel naar om te lezen van een tof mens zoals jij bent... Hopelijk lukt het je om er stappen in te zetten! *knuffel* :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')