abonnement Unibet Coolblue
pi_171889108
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:48 schreef Braddie het volgende:
Eerst maar eens het initiële gesprek afwachten.
Een tip: blijf rustig en reeel, als je deze net zo bejegent als de autopoetsbaas wordt dit ook niets.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 16:53:13 #277
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_171889116
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:47 schreef vaduz het volgende:

[..]

Die had daarna toch iemand van Autoweek gefixt en weer opgelapt? :?
Jup, maar de huidige status van de auto is niet bekend.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_171889152
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:53 schreef Geelman het volgende:

[..]

Jup, maar de huidige status van de auto is niet bekend.
Laatste van wat ik heb meegekregen is dat er toch naar de koppakking gekeken moet worden (M`n pa zei dat toen ik de auto had al, maar toen riepen ze op auto week dat de koppaking geen problemen zou geven etc)
En hij staat nu geschorst.

Waren wat leidingen gescheurd, die moesten vervangen worden, koppakking, carburateur moest afgesteld worden, stoel moest vervangen worden, dan zou 'ie hem APK klaar maken en dan zou het volgens die man weer een prima auto zijn, om eerlijk te zijn betwijfel ik dat, ook door het subframe wat bij mij al roestbruin was, en een van de baksteunen die half doorgerot was.
Je zal 'm vast wel kunnen opknappen, maar de vraag is, hoe lang is dat rendabel? een BX 14 Basis word namelijk echt niet meer waard, een late Type 2. alleen de Type 1 en de BX GTI/Sport worden nu meer waard, de rest zal niet echt stijgen in waarde.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2017 16:56:44 ]
  vrijdag 23 juni 2017 @ 16:56:54 #279
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171889180
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Laatste van wat ik heb meegekregen is dat er toch naar de koppakking gekeken moet worden (M`n pa zei dat toen ik de auto had al, maar toen riepen ze op auto week dat de koppaking geen problemen zou geven etc)
En hij staat nu geschorst.

Waren wat leidingen gescheurd, die moesten vervangen worden, koppakking, carburateur moest afgesteld worden, stoel moest vervangen worden, en dan zou het volgens die man weer een prima auto zijn, om eerlijk te zijn betwijfel ik dat, ook door het subframe wat bij mij al roestbruin was, en een van de baksteunen die half doorgerot was.
Subframe roest niet zo maar door
pi_171889195
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:48 schreef Braddie het volgende:
Maar eh, zou inderdaad chill zijn als het wat word! Straks ook even richting de buurman bij mijn ma in de hoop dat 'ie al wat weet van een lowrider _O_

Functie daar is een beetje manusje van alles.
In het begin auto's aftanken, auto's wegbrengen, klanten wegbrengen, auto's ophalen, wassen, inspecteren, helpen in de werkplaats met kleine dingetjes.

Er werd al meteen geroepen dat ik daar ook een opleiding tot monteur zou kunnen volgen, als dat ter spraken komt pak ik dat ook met beide handen aan, en het zou helemaal tof zijn als ik daar ook op de showroom vloer kan gaan werken, maar dat is allemaal voor later. Eerst maar eens het initiële gesprek afwachten.
Klanten wegbrengen in die vunzige joggingbroek zeker? _O-
pi_171889196
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:04 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Huh? Echt? Waarom?
Omdat Algemenene Voorwaarden.

P.S.: Je kan een kopie van een DM altijd naar andere mensen per DM sturen. ;)
pi_171889209
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:56 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Subframe roest niet zo maar door
Nee dat is zeker waar. Maar als een subframe bij mij al volledig roestbruin is en een klein gaatje heeft, dan vraag ik mij af hoe dat nu is.

En om eerlijk te zijn ben ik best wel benieuwd naar de staat van de BX, updates etc
pi_171889214
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:48 schreef koemleit het volgende:
Brad! Wat ik me afvraag wat is er met je tyros gebeurd?
Verkocht want anders had ie niks te vreten
  vrijdag 23 juni 2017 @ 16:58:34 #284
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_171889219
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Laatste van wat ik heb meegekregen is dat er toch naar de koppakking gekeken moet worden (M`n pa zei dat toen ik de auto had al, maar toen riepen ze op auto week dat de koppaking geen problemen zou geven etc)
En hij staat nu geschorst.

Waren wat leidingen gescheurd, die moesten vervangen worden, koppakking, carburateur moest afgesteld worden, stoel moest vervangen worden, dan zou 'ie hem APK klaar maken en dan zou het volgens die man weer een prima auto zijn, om eerlijk te zijn betwijfel ik dat, ook door het subframe wat bij mij al roestbruin was, en een van de baksteunen die half doorgerot was.
Je zal 'm vast wel kunnen opknappen, maar de vraag is, hoe lang is dat rendabel? een BX 14 Basis word namelijk echt niet meer waard, een late Type 2. alleen de Type 1 en de BX GTI/Sport worden nu meer waard, de rest zal niet echt stijgen in waarde.

Als je het allemaal zelf kan (en volgens mij kan ss90 dat), heb je die auto voor een paar meier klaar. En dan kan je opzich goedkoop rijden.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_171889238
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Klanten wegbrengen in die vunzige joggingbroek zeker? _O-
Je snapt dat ik mijzelf wel representatief kan kleden/voordoen als ik een baan heb he? Voor YouTube en vrienden interesseert mij het bar weinig hoe ik overkom, maar een baan is totaal iets anders.

Als die man mij daar aan ziet komen in m`n joggingbroek denk ik dat er geen gesprekje komt.
pi_171889255
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je snapt dat ik mijzelf wel representatief kan kleden/voordoen als ik een baan heb he? Voor YouTube en vrienden interesseert mij het bar weinig hoe ik overkom, maar een baan is totaal iets anders.

Als die man mij daar aan ziet komen in m`n joggingbroek denk ik dat er geen gesprekje komt.
Moeten we nog doneren voor een passende spijkerbroek?
pi_171889258
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je snapt dat ik mijzelf wel representatief kan kleden/voordoen als ik een baan heb he? Voor YouTube en vrienden interesseert mij het bar weinig hoe ik overkom, maar een baan is totaal iets anders.

Als die man mij daar aan ziet komen in m`n joggingbroek denk ik dat er geen gesprekje komt.
Als hij eens wist hoe debiel je je soms gedraagt op FOK! en andere fora, komt dat gesprekje er ook niet :')
pi_171889264
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Klanten wegbrengen in die vunzige joggingbroek zeker? _O-
Niets mis met een vunzige joggingbroek voor een schoonmaker.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_171889268
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:58 schreef Geelman het volgende:

[..]

Als je het allemaal zelf kan (en volgens mij kan ss90 dat), heb je die auto voor een paar meier klaar. En dan kan je opzich goedkoop rijden.
Ja, SS90 kan dat wel die man heeft echt zat kennis.
Denk ook wel dat 4-500 investeren goed genoeg is om die auto weer rijdend te hebben, maar de vraag is, voor hoelang blijft 'ie dan rijdend? Want een BX is op zich een prima betrouwbare auto, maar niet een met de historie zoals die van mij waar duidelijk beknibbeld is op onderhoud (Ook mede door mijzelf) En met al meerdere reparaties in korte tijd.

Net als met de Bimmer, er komt steeds meer bovendrijven.
pi_171889270
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:00 schreef Chai het volgende:

[..]

Moeten we nog doneren voor een passende spijkerbroek?
Ik heb passende spijkerbroeken.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:01:08 #291
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171889272
Waarom stream je eigenlijk niet, ik bedoel 80 euro is een mooi bedrag toch?
pi_171889274
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:14 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, is ook absoluut waar Chai, maar het is vervelend om elke keer te horen dat ik het geld uitgeef aan dit, of aan dat, terwijl ik in werkelijkheid 3tientjes van de 8 heb gebruikt.
Bijna de helft?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_171889278
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:10 schreef Braddie het volgende:
Ach, waar hebben we het over. Van de totaal gedoneerde 83 euro, staat er nog 50 op de spaarrekening
pics van de spaarrekening
pi_171889307
Met de huidige rentepercentages is een spaarrekening trouwens totaal overbodig voor dergelijke bedragen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:04:00 #295
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_171889325
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:00 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, SS90 kan dat wel die man heeft echt zat kennis.
Denk ook wel dat 4-500 investeren goed genoeg is om die auto weer rijdend te hebben, maar de vraag is, voor hoelang blijft 'ie dan rijdend? Want een BX is op zich een prima betrouwbare auto, maar niet een met de historie zoals die van mij waar duidelijk beknibbeld is op onderhoud (Ook mede door mijzelf) En met al meerdere reparaties in korte tijd.

Net als met de Bimmer, er komt steeds meer bovendrijven.
Die gast heeft 20 auto's of zo. Als er een paar niet rijden, is dat helemaal niet erg.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_171889333
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:57 schreef vaduz het volgende:

[..]

Omdat Algemenene Voorwaarden.

P.S.: Je kan een kopie van een DM altijd naar andere mensen per DM sturen. ;)
Dus ik zoek naar priveberichten voorwaarden en fok. Kom ik dit tegen: https://blog.iusmentis.co(...)richten-door-beheer/ 😅
pi_171889345
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:33 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]


[..]

Ik ben het met jullie alletwee eens.
Of, zoals mijn leraren op de middelbare standaard zeiden: hij KAN het wel, maar hij DOET het niet.
Hij kan niet wat hij wil.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:05:34 #298
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171889357
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:57 schreef vaduz het volgende:

[..]

Omdat Algemenene Voorwaarden.

P.S.: Je kan een kopie van een DM altijd naar andere mensen per DM sturen. ;)
en daar kan je dan voor geband worden
pi_171889382
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

en daar kan je dan voor geband worden
En dat betekent dat het beheer meeleest en aangeklaagd kan worden?
pi_171889383
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:59 schreef Braddie het volgende:

Voor YouTube en vrienden interesseert mij het bar weinig hoe ik overkom, maar een baan is totaal iets anders.
Goed moment on toestemming te vragen voor bouwvakkerdecolletégif?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')