abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 mei 2018 @ 09:31:26 #201
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179441384
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 09:02 schreef LXIV het volgende:
Het is nu weer actueel in verband met het verbod van de media om te berichten over de zaak Robinson:
Dat had niet zoveel met mijn post te maken. :)
quote:
Dus we hebben massale, structurele en georganiseerde verkrachtingen die jarenlang aanhouden omdat politie en rechtelijke macht uit angst voor 'racisme' de zaak op hun beloop laten.
Niet het hele verhaal.
quote:
Vervolgens komen hier toch, als het uitlekt, rechtzaken van die niet in de pers verslagen mogen worden wegens angst voor 'racisme'
Heb je daar een bron van?
quote:
De MSM houdt zich hier keurig aan, behalve één man die via zijn FB-account verslag probeert te geven. Deze man krijgt staand vrije hand 13 maanden cel hiervoor.
En dan draagt de rechter op om ook vooral over deze zaak niet te berichtten.
Dus? Jij vindt het raar dat je straf kunt krijgen wanneer je de wet overtreedt?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_179478099
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2018 09:31 schreef SicSicSics het volgende:

Dus? Jij vindt het raar dat je straf kunt krijgen wanneer je de wet overtreedt?
Ik vind het vooral raar dat iemand die verslag doet wel straf krijgt en anderen niet. En waarom dat geheim moet blijven. Heel apart.
Whatever...
  woensdag 30 mei 2018 @ 08:12:54 #203
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179484363
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 21:30 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het vooral raar dat iemand die verslag doet wel straf krijgt en anderen niet.
Wil je straf uitdelen voor mensen die geen verslag doen? Hoe zie je dat voor je!? :D
quote:
En waarom dat geheim moet blijven. Heel apart.
Nu ga ik er even vanuit dat je het raar vindt dat de Nederlandse media schrijft over een publicatieverbod over de rechtszaak? Ik snap dat je dat raar vindt, maar in Groot-Britannië is dat veel gebruikelijker.

Dit zei de rechtbank erover:
quote:
The restriction was put in place temporarily to prevent reporting on the Robinson case prejudicing the outcome of the first trial. It was lifted after a judge heard submissions that the order was already being widely violated by members of the public online.
Het is een maatregel om de rechtsgang te beschermen, dezelfde maatregel die hij overtreden heeft en waar hij voor gestraft wordt.

Het hoeft dus niet 'geheim' te blijven. Engeland kent alleen strenge regels rond wat je wel en niet over een lopende zaak mag zeggen in de pers.

Maar dat verontwaardigt niet zo lekker als: 'Muh-freedum!' :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_179484453
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2018 08:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wil je straf uitdelen voor mensen die geen verslag doen? Hoe zie je dat voor je!? :D

[..]

Nu ga ik er even vanuit dat je het raar vindt dat de Nederlandse media schrijft over een publicatieverbod over de rechtszaak? Ik snap dat je dat raar vindt, maar in Groot-Britannië is dat veel gebruikelijker.

Dit zei de rechtbank erover:

[..]

Het is een maatregel om de rechtsgang te beschermen, dezelfde maatregel die hij overtreden heeft en waar hij voor gestraft wordt.

Het hoeft dus niet 'geheim' te blijven. Engeland kent alleen strenge regels rond wat je wel en niet over een lopende zaak mag zeggen in de pers.

Maar dat verontwaardigt niet zo lekker als: 'Muh-freedum!' :')
Goh, flauw. Maar heel grappig.

Iemand is ergens tegen en heeft kritiek. Volgt daarin een zaak die nogal. Ehm. Gruwelijk is. En zijn mening enigzins ondersteunt.

Raar dat hij direct wordt vastgezet terwijl we nog maar moeten zien welke straffen de verdachten gaan krijgen.

Op zijn minst tijwfelachtig. De verdachten worden blijkbaar zo sterk verdedigd om de gevoeligheden maar niet naar buiten te hoeven brengen...

Want 1400 jonge niet moslimmeisjes die jarenlang in een circuit misbruikt worden door moslims. Bedreigd, gedrogeerd, gevangen gehouden, in een enkel geval zelfs vermoord. Een soort grote sekte van types Dutroux op religieuze basis.

Lekker.
Whatever...
  woensdag 30 mei 2018 @ 08:24:16 #205
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179484514
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 08:19 schreef Spanky78 het volgende:
Goh, flauw. Maar heel grappig.
Wat? Dat ik aangeef dat je onzin uitkraamt?
quote:
Iemand is ergens tegen en heeft kritiek. Volgt daarin een zaak die nogal. Ehm. Gruwelijk is. En zijn mening enigzins ondersteunt.
Daar zit direct al een van de problemen; hij volgt deze zaak enkel en alleen omdat het zijn mening ondersteunt. :D
quote:
Raar dat hij direct wordt vastgezet terwijl we nog maar moeten zien welke straffen de verdachten gaan krijgen.
Hij zat in zijn proeftijd. :')_!
Die andere zaak heeft daar werkelijk niets mee te maken. Raar dat je denkt dat het systeem zo werkt dat de oudste aanklacht het eerste opgelost moet zijn of worden? :') De fuck haal je die redenatie vandaan?
quote:
Op zijn minst tijwfelachtig.
Nee. Gewoon nee. Niet twijfelachtig. Echt nul.
quote:
De verdachten worden blijkbaar zo sterk verdedigd om de gevoeligheden maar niet naar buiten te hoeven brengen...
Nee! Nee, de verdachten worden niet 'sterk verdedigd' tenminste... Niet door de rechtbank. De rechtsgang en het recht op een eerlijk proces wordt sterk verdedigd. Niet gaan lopen omdraaien nou.
quote:
Want 1400 jonge niet moslimmeisjes die jarenlang in een circuit misbruikt worden door moslims. Bedreigd, gedrogeerd, gevangen gehouden, in een enkel geval zelfs vermoord. Een soort grote sekte van types Dutroux op religieuze basis.

Lekker.
Want... Wat?

Misselijk wat je doet. :{w En je hebt het zelf niet eens in de gaten waarschijnlijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_179484580
Maar wat heeft ie dan allemaal geschreven op Facebook?
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
pi_179485017
quote:
13s.gif Op woensdag 30 mei 2018 08:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat? Dat ik aangeef dat je onzin uitkraamt?

[..]

Daar zit direct al een van de problemen; hij volgt deze zaak enkel en alleen omdat het zijn mening ondersteunt. :D

[..]

Hij zat in zijn proeftijd. :')_!
Die andere zaak heeft daar werkelijk niets mee te maken. Raar dat je denkt dat het systeem zo werkt dat de oudste aanklacht het eerste opgelost moet zijn of worden? :') De fuck haal je die redenatie vandaan?

[..]

Nee. Gewoon nee. Niet twijfelachtig. Echt nul.

[..]

Nee! Nee, de verdachten worden niet 'sterk verdedigd' tenminste... Niet door de rechtbank. De rechtsgang en het recht op een eerlijk proces wordt sterk verdedigd. Niet gaan lopen omdraaien nou.

[..]

Want... Wat?

Misselijk wat je doet. :{w En je hebt het zelf niet eens in de gaten waarschijnlijk.
Maak er een mooi verhaal van. Lekker 'discussieren'.

Hij wil verslag doen van wat er gebeurt. Hij filmt iemand die de rechtszaal binnentreedt en dat is blijkbaar verboden, zelfs vanaf de openbare weg. Als de overheid wil dat mensen zo goed beschermd zijn zorgen ze maar voor een sluis ipv mensen op de openbare weg te verbieden nieuws te garen. Daar gaat het ook over, dat men hier de wet en interpretatie daarvan ter discussie stelt.

Dan kun jij roepen: maar alles is volgens de regels. De vraag is of de regels correct zijn. Maar verder prima. Voer de discussie op de vorm.

Uiteindelijk is het behoorlijk heftig dat er een bende is met religie als verbindende factor die actief jaagt op jonge blanke meisjes om te misbruiken, verslaafd te maken en te verkopen. Ik snap best dat dat niet in jouw wereldbeeld past. Maar ik ben opgegroeid in een zeer slechte wijk en ik vind het helemaal niet zo gek dat dit gebeurt. Jouw reactie is exemplarisch.

Het recht moet juist voor iedereen gelden. Het feit dat dit kan gebeuren en doorgaan omdat authoriteiten een oogje dichtknijpen en daarna de verdachten wegens de gevoeligheden in hun gemeenschap harder verdedigen dan een willekuerige andere, dat stuit mensen tegen de borst.

Succes verder met je 'discussie'.

Overigens kun jij mijn conclusie misselijk vinden, maar dat laatste is gewoon
Whatever...
pi_179489648
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:12 schreef Gia het volgende:
Maar effe zonder flauwekul:
Je mag dus niet opruiende taal bezigen tegen moslims, maar moslims mogen dat wel tegen, bijvoorbeeld, Joden en homo's.
Ja, en ze mogen vooral de hele dag een Arabische versie van Mein Kampf lezen en als je daar wat van zegt word je weggezet als racist.
pi_179489676
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Tja, moet zo'n sukkel maar nadenken wat hij post, er is uitgebreid genoeg voor gewaarschuwd dat je niet al je onderbuiktroep overal uit moet spuien.

[..]

Geen idee, wel is het door de nodige islamleiders in het VK veroordeeld destijds. Ook door flink wat politici overigens. Dikke kans ook dat men nu wel opgepakt zou worden, dit was immers meer dan tien jaar geleden.
Dus als ik op een forum kritiek heb op de islam, kan ik dan de gevangenis in omdat ik de waarheid zeg over een fascistische ideologie?
  woensdag 30 mei 2018 @ 13:49:01 #210
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_179489930
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:11 schreef Gia het volgende:
Gelukkig zitten we op Fok! anoniem. :')
Kijk eens naar buiten lieverd >:)
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  woensdag 30 mei 2018 @ 14:39:29 #211
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179490850
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 09:08 schreef Spanky78 het volgende:
Maak er een mooi verhaal van. Lekker 'discussieren'.

Hij wil verslag doen van wat er gebeurt. Hij filmt iemand die de rechtszaal binnentreedt en dat is blijkbaar verboden, zelfs vanaf de openbare weg. Als de overheid wil dat mensen zo goed beschermd zijn zorgen ze maar voor een sluis ipv mensen op de openbare weg te verbieden nieuws te garen. Daar gaat het ook over, dat men hier de wet en interpretatie daarvan ter discussie stelt.
Pardon? Daar heb jij het in jouw vorige reactie, waar ik op reageerde, niet over gehad. :D
quote:
Dan kun jij roepen: maar alles is volgens de regels. De vraag is of de regels correct zijn. Maar verder prima. Voer de discussie op de vorm.
Prima discussie, maar dat heef tniets te maken met jouw vorige reactie. Die reactie waar de mijne over ging.
quote:
Uiteindelijk is het behoorlijk heftig dat er een bende is met religie als verbindende factor die actief jaagt op jonge blanke meisjes om te misbruiken, verslaafd te maken en te verkopen. Ik snap best dat dat niet in jouw wereldbeeld past. Maar ik ben opgegroeid in een zeer slechte wijk en ik vind het helemaal niet zo gek dat dit gebeurt. Jouw reactie is exemplarisch.
Dit is pure speculatie en dit is exact waarom je er maar beperkt over mag praten in de pers in G-B. Jij veroordeelt al voor een jury of rechter dit heeft gedaan. Dat mag aan de bar, maar niet in pers in Engeland.
quote:
Het recht moet juist voor iedereen gelden.
Het recht geldt voor iedereen!
quote:
Het feit dat dit kan gebeuren en doorgaan omdat authoriteiten een oogje dichtknijpen en daarna de verdachten wegens de gevoeligheden in hun gemeenschap harder verdedigen dan een willekuerige andere, dat stuit mensen tegen de borst.
Wederom speculatie. Geef eens een bron waaruit blijkt dat mensen 'een oogje dichtknepen' en waarom of dat de verdachten 'harder' verdedigd worden en door wie dan?
quote:
Succes verder met je 'discussie'.

Overigens kun jij mijn conclusie misselijk vinden, maar dat laatste is gewoon
Ik vind je conclusie niet misselijk, ik zou niet weten wat jouw conclusie is. Ik vind het misselijk dat je insinueert dat er over de rug van slachtoffers politiek gevoerd wordt terwijl je over de rug van slachtoffers politiek voert.

Dat is misselijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_179495552
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2018 14:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Pardon? Daar heb jij het in jouw vorige reactie, waar ik op reageerde, niet over gehad. :D

[..]

Prima discussie, maar dat heef tniets te maken met jouw vorige reactie. Die reactie waar de mijne over ging.

[..]

Dit is pure speculatie en dit is exact waarom je er maar beperkt over mag praten in de pers in G-B. Jij veroordeelt al voor een jury of rechter dit heeft gedaan. Dat mag aan de bar, maar niet in pers in Engeland.

[..]

Het recht geldt voor iedereen!

[..]

Wederom speculatie. Geef eens een bron waaruit blijkt dat mensen 'een oogje dichtknepen' en waarom of dat de verdachten 'harder' verdedigd worden en door wie dan?

[..]

Ik vind je conclusie niet misselijk, ik zou niet weten wat jouw conclusie is. Ik vind het misselijk dat je insinueert dat er over de rug van slachtoffers politiek gevoerd wordt terwijl je over de rug van slachtoffers politiek voert.

Dat is misselijk.
Succes met je discussie. Weer een beetje extra polarisatie.
Whatever...
  zondag 3 juni 2018 @ 11:14:40 #213
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_179577134
Het signaal wat uitgaat van bestraffen van kritiek op islam is tweeledig:
1] de criticus is het probleem
2] groen licht voor moslims voor nog meer acties tegen de autochtonen"lieve moslims, we blijven toch wel van jullie houden. We hebben geduld, en dan komt het vanzelf goed"
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_179600552
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:12 schreef Gia het volgende:

Maar effe zonder flauwekul:

Je mag dus niet opruiende taal bezigen tegen moslims, maar moslims mogen dat wel tegen, bijvoorbeeld, Joden en homo's.
Nee, formeel , maar in de praktijk heet dat dan vrije meningsuiting en wordt er niks aangedaan.

Kortom hypocriet en duidelijk voorbeeld waarom je dus genoeg mensen krijgen die een hekel langzamerhand krijgen aan het systeem dat met 2 maten meet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2018 14:13:43 ]
  maandag 4 juni 2018 @ 14:30:22 #215
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_179600824
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2018 14:13 schreef Iwanius het volgende:
Nee, formeel , maar in de praktijk heet dat dan vrije meningsuiting en wordt er niks aangedaan.
Nee, niet waar. :)
quote:
Kortom hypocriet en duidelijk voorbeeld waarom je dus genoeg mensen krijgen die een hekel langzamerhand krijgen aan het systeem dat met 2 maten meet.
Je weet ook dat deze meneer niet voor 'Islamofobie' is veroordeeld hè, of voor zijn uitspraken tijdens een demonstratie.

Weet je wat 'hypocriet' is? Dingen verzinnen en daar vervolgens verbolgen over doen. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 4 juni 2018 @ 15:05:21 #216
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179601377
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:34 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dus als ik op een forum kritiek heb op de islam, kan ik dan de gevangenis in omdat ik de waarheid zeg over een fascistische ideologie?
Nee.

Maar in Engeland kan je wel strafbaar gesteld worden als je een lopende zaak op deze manier openbaar maakt.
Om het feit dat het daar zo is dat die lopende zaak schade aangedaan kan worden door dat openbaar maken.

In dit geval zou er (bij dat openbaar maken) kans zijn dat de schuldigen in deze zaak daar voordeel bij hebben of er zelfs geen zaak meer aangespannen kan worden tegen ze.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179604270
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 11:14 schreef MrRatio het volgende:
Het signaal wat uitgaat van bestraffen van kritiek op islam is tweeledig:
1] de criticus is het probleem
2] groen licht voor moslims voor nog meer acties tegen de autochtonen"lieve moslims, we blijven toch wel van jullie houden. We hebben geduld, en dan komt het vanzelf goed"
Volgens mij wordt dat al snel minder, als er ergens een paar van die pareltjes bij betrokken zijn dat moet dat gewoon gezegd worden, trekken zij de racisme kaart dan moeten wij dat vertalen in 'gezond verstand'.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 17:57:03 #218
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_179623469


Dit is inderdaad een te groot verschil.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:08:09 #219
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179636210
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 17:24 schreef Jigzoz het volgende:
[ afbeelding ]

Eigenlijk sluit deze wel mooi aan op de intentie van TS. Verzin dat het om islamofobie gaat zodat je oproepen tot haat en geweld tegen moslims op dezelfde hoop kunt gooien als onschuldige kritiek op de islam.
Deze uitspraak zou niet door Christopher Hitchens zijn gedaan, maar door Andrew Cummins.

https://www.quora.com/%E2(...)orons-How-true-is-it

http://www.patheos.com/bl(...)-about-islamophobia/

Edit: nevermind, was al gezegd. :P
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:11:32 #220
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179636270
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 08:30 schreef Vluchteling het volgende:
Maar wat heeft ie dan allemaal geschreven op Facebook?
Dat is de hamvraag inderdaad. Ongetwijfeld in het genre 'oproepen tot geweld'.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:30:39 #221
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179636585
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:11 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat is de hamvraag inderdaad. Ongetwijfeld in het genre 'oproepen tot geweld'.
Dat is in het VK niet nodig om veroordeeld te kunnen worden.
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:33:44 #222
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179636644
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:30 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dat is in het VK niet nodig om veroordeeld te kunnen worden.
Je zal daar vast geen 2 jaar cel krijgen voor 'ik vind Moslims stom!'
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:44:29 #223
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179636833
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:11 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat is de hamvraag inderdaad. Ongetwijfeld in het genre 'oproepen tot geweld'.
Nou nee, uit het bericht:
quote:
The charges are not used very often and are so serious they need Attorney General approval to be brought against someone.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:47:32 #224
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179636880
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou nee, uit het bericht:

[..]

Daar valt verder weinig uit op te maken, anders dan dat de aanklacht 'zeer ernstig' is.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:48:42 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179636898
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:47 schreef Molurus het volgende:

[..]

Daar valt verder weinig uit op te maken, anders dan dat de aanklacht 'zeer ernstig' is.
Maar het is dus geen oproepen tot geweld.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:49:11 #226
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179636906
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar het is dus geen oproepen tot geweld.
Dat kun je daar helemaal niet uit concluderen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:50:41 #227
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179636937
quote:
13s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat kun je daar helemaal niet uit concluderen.
Jawel. Want dan was 'approval by the Attorney General' helemaal niet nodig geweest. Dat is een vrij goed gedefinieerde aanklacht, waar ook wel eens moslims voor worden veroordeeld.

Zie wederom de OP waar gesproken wordt over 'offensive views' en niet over 'inciting violence'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179637031
In de UK kun je al veroordeeld worden voor een nazi grapje.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:58:55 #229
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179637086
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jawel. Want dan was 'approval by the Attorney General' helemaal niet nodig geweest.
Waar baseer je dit dan op?

Het is vrij ongebruikelijk dat iemand een celstraf krijgt voor facebook posts.

quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:50 schreef Fir3fly het volgende:

Dat is een vrij goed gedefinieerde aanklacht, waar ook wel eens moslims voor worden veroordeeld.
Er is uit dit bericht helemaal niet op te maken wat de exacte aanklacht is? :?

quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:50 schreef Fir3fly het volgende:

Zie wederom de OP waar gesproken wordt over 'offensive views' en niet over 'inciting violence'.
Dat kan echt vanalles zijn.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:01:29 #230
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179637136
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:58 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er is uit dit bericht helemaal niet op te maken wat de exacte aanklacht is? :?

Behalve dus dat het geen 'incitement' is. Want dan had het er wel gestaan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:02:08 #231
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179637147
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Behalve dus dat het geen 'inciting violence' is. Want dan had het er wel gestaan.
Nee, dat zuig je uit je duim.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:04:45 #232
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179637175
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:02 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nee, dat zuig je uit je duim.
Het staat gewoon letterlijk in de OP. Heb jij een andere bron dan, want voorlopig ben jij hier dingen aan het verzinnen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:05:45 #233
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179637189
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het staat gewoon letterlijk in de OP. Heb jij een andere bron dan, want voorlopig ben jij hier dingen aan het verzinnen.
Er staat niets in de OP tav de exacte aanklacht / waar deze man exact voor is veroordeeld.

Je verzint er vanalles bij.

Nee, ik heb geen andere bron. Ik kan me zomaar voorstellen dat de aanklacht (nog) niet openbaar is gemaakt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:06:57 #234
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179637209
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:05 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er staat niets in de OP tav de exacte aanklacht / waar deze man exact voor is veroordeeld.

quote:
Nigel Pelham was charged with eight counts of publishing threatening written material intending to stir up religious hatred against Muslims
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:07:46 #235
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179637222
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

[..]

Dat is leuk voor een nieuwsartikel, maar het is geen specificatie van de aanklacht zelf.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:08:45 #236
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179637242
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat is leuk voor een nieuwsartikel, maar het is geen specificatie van de aanklacht zelf.
Het staat er letterlijk... Bovendien is het geen nieuwsartikel maar een persbericht van de politie zelf.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:09:36 #237
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179637260
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:08 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het staat er letterlijk... Bovendien is het geen nieuwsartikel maar een persbericht van de politie zelf.
Er staat letterlijk niets dat juridisch interessant is. Het is een persbericht, met bar weinig informatie.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:10:27 #238
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179637270
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:09 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er staat letterlijk niets dat juridisch interessant is.
_O-. Er staat letterlijk wat de aanklacht is, hoe deze verkregen is en wat de uitspraak van de rechter is.

Waar haal jij deze onzin vandaan dan:
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:11 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ongetwijfeld in het genre 'oproepen tot geweld'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:11:24 #239
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179637296
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

_O-.

Waar haal jij deze onzin vandaan dan:

Nogmaals, het lijkt mij niet waarschijnlijk dat iemand 2 jaar cel krijgt voor "ik vind Moslims stom!"

Er zal ongetwijfeld meer aan de hand zijn geweest, en wat precies weet niemand.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:13:08 #240
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179637323
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:11 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nogmaals, het lijkt mij niet waarschijnlijk dat iemand 2 jaar cel krijgt voor "ik vind Moslims stom!"
Dat zuig je dan ook volledig uit je duim.

quote:
Er zal ongetwijfeld meer aan de hand zijn geweest, en wat precies weet niemand.
En dit ook. Hoe kom je daar nou weer bij? Er staat in het persbericht precies wat er aan de hand is. Hij is veroordeeld voor:
quote:
publishing threatening written material intending to stir up religious hatred against Muslims
Als je dit persbericht niet gelooft: http://www.thelawpages.co(...)r-Pelham-20309-1.law
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:14:27 #241
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179637351
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zuig je dan ook volledig uit je duim.
Dat is een inschatting, geen feitenclaim. Jij beweert dat het geen oproepen tot geweld is, en daarmee zuig je dus wel degelijk een feitenclaim uit je duim.

quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En dit ook. Hoe kom je daar nou weer bij? Er staat in het persbericht precies wat er aan de hand is. Hij is veroordeeld voor:

[..]

Ik heb echt geen zin in de zoveelste van je achterlijke welles nietus spelletjes. Pleur op.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:18:57 #242
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179637425
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:14 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat is een inschatting, geen feitenclaim. Jij beweert dat het geen oproepen tot geweld is, en daarmee zuig je dus wel degelijk een feitenclaim uit je duim.

Een inschatting die totaal nergens op gebaseerd is. Je zegt ook nog eens 'ongetwijfeld'. Mijn claim is gebaseerd op de beschikbare informatie, die jij niet eens leest.

quote:
Ik heb echt geen zin in de zoveelste van je achterlijke welles nietus spelletjes. Pleur op.
_O-. Zielig ventje ben je ook zeg. Doe eens wat aan die blinde vlek van je zodra het onderwerp ook maar zijdelings met moslims te maken heeft.

Resumerend:
- Je claimt dat het 'ongetwijfeld' oproepen tot geweld moet zijn geweest. Nergens op gebaseerd, totaal uit de lucht gegrepen
- In de OP staat duidelijk beschreven waar hij wel voor veroordeeld is
- Bron in twijfel trekken zonder te lezen
- Nog maar een keer zonder ook maar enig bewijs claimen dat het oproepen tot geweld moet zijn geweest
- Schelden.

:'). Als je geen zin heb in 'welles-nietes' zeg dan niet van die compleet ongefundeerde dingen die je niet eens kunt verdedigen.

Speciaal voor jouw Oost-Indisch blinde oogjes is hier de aanklacht nog maar een keer: http://www.thelawpages.co(...)r-Pelham-20309-1.law

[ Bericht 2% gewijzigd door Fir3fly op 06-06-2018 14:25:11 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:26:25 #243
56724 Wombcat
rent wiel
pi_179637534
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:11 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat is de hamvraag inderdaad.
Nounou. In een topic over moslims naar de ham vragen. Dat is wel de kat op het spek binden.
in a crowd you lose humanity
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:26:54 #244
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179637541
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nounou. In een topic over moslims naar de ham vragen. Dat is wel de kat op het spek binden.
:P
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 14 juni 2018 @ 10:40:42 #245
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_179779352
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:58 schreef Molurus het volgende:

[..]

Waar baseer je dit dan op?

Het is vrij ongebruikelijk dat iemand een celstraf krijgt voor facebook posts.

[..]

Er is uit dit bericht helemaal niet op te maken wat de exacte aanklacht is? :?

[..]

Dat kan echt vanalles zijn.
https://www.nst.com.my/wo(...)edly-insulting-islam
https://www.dailywire.com(...)g-mean-joshua-yasmeh
https://news.sky.com/stor(...)ter-bombing-11024270
https://www.zerohedge.com(...)le-accused-hateful-s
https://me.popsugar.com/h(...)ke-Facebook-44753056

Dit is dan geen gevangenisstraf:
https://www.express.co.uk(...)cebook-post-Pakistan
https://www.independent.c(...)h-asia-a8051841.html

het blijft bizar: citeren uit islamitische bronnen kan een straf opleveren.

Deze Oostenrijkse wees erop dat Mohammed de Profeet nu als pedofiel in de bak gesmeten zou worden, zich baserend op door islamitische geleerden goedgekeurde hadiths.
https://www.gatestoneinstitute.org/2702/sabaditsch-wolff-appeal
Een veroordeling van 480 Euro dit keer, ook na hoger beroep.

Uiteraard mogen moslims wel zeggen dat de Bijbel vervalst is.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_179958879
Verzen over terrorisme in de Koran

Quran (4:74) - "Let those fight in the way of Allah who sell the life of this world for the other. Whoso fighteth in the way of Allah, be he slain or be he victorious, on him We shall bestow a vast reward."

Quran (4:89) - "They but wish that ye should reject Faith, as they do, and thus be on the same footing (as they): But take not friends from their ranks until they flee in the way of Allah (From what is forbidden). But if they turn renegades, seize them and slay them wherever ye find them; and (in any case) take no friends or helpers from their ranks."

Quran (4:76) - "Those who believe fight in the cause of Allah..."

Quran (4:95) - "Not equal are those of the believers who sit (at home), except those who are disabled (by injury or are blind or lame, etc.), and those who strive hard and fight in the Cause of Allah with their wealth and their lives. Allah has preferred in grades those who strive hard and fight with their wealth and their lives above those who sit (at home).Unto each, Allah has promised good (Paradise), but Allah has preferred those who strive hard and fight, above those who sit (at home) by a huge reward "

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2018 20:19:51 ]
pi_179974879
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:40 schreef MrRatio het volgende:

[..]

https://www.nst.com.my/wo(...)edly-insulting-islam
https://www.dailywire.com(...)g-mean-joshua-yasmeh
https://news.sky.com/stor(...)ter-bombing-11024270
https://www.zerohedge.com(...)le-accused-hateful-s
https://me.popsugar.com/h(...)ke-Facebook-44753056

Dit is dan geen gevangenisstraf:
https://www.express.co.uk(...)cebook-post-Pakistan
https://www.independent.c(...)h-asia-a8051841.html

het blijft bizar: citeren uit islamitische bronnen kan een straf opleveren.

Deze Oostenrijkse wees erop dat Mohammed de Profeet nu als pedofiel in de bak gesmeten zou worden, zich baserend op door islamitische geleerden goedgekeurde hadiths.
https://www.gatestoneinstitute.org/2702/sabaditsch-wolff-appeal
Een veroordeling van 480 Euro dit keer, ook na hoger beroep.

Uiteraard mogen moslims wel zeggen dat de Bijbel vervalst is.
Mohammed had levenslang gekregen als hij nu had geleefd. Hij is verantwoordelijk voor minstens duizenden doden, en zelfs meer dan 50 miljoen als je hem verantwoordelijk stelt voor de daden van islamitische terroristen en kolonisators. Zo hebben de islamitische Arabieren in de Middeleeuwen ongeveer 60 - 80 miljoen Indiërs vermoord toen ze bezig waren met het veroveren van grondgebied, inclusief het hele Midden-Oosten en delen van Azië en Noord-Afrika. Ze beweerden dat ze van Allah de Indiërs moesten vermoorden omdat het polytheïsten en ongelovigen waren. Hun motief was dus geïnspireerd door de Koran en Hadiths.

Deze massamoorden op Indiërs door fascistische racistische andersgelovigenhaters die pedofiel Mohammed vereerden word soms ook wel de holocaust van de Indiërs genoemd.

http://www.hinduwebsite.com/history/holocaust.asp
https://themuslimissue.wo(...)washed-from-history/
https://www.sikhnet.com/n(...)ocaust-world-history

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2018 20:23:00 ]
pi_179983819
Islamofobie is de ernstigste misdaad die ooit heeft bestaan. Met islamofobie beledig je de profeet en daar staat in veel landen de doodstraf op. Ook Nederland mag internationaal niet achterblijven.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 07:20:08 #249
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_179984867


Jong geleerd, oud gedaan hey. Weghalen bij de ouders.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 07:20:10 #250
117098 Hathor
Effe niet
pi_179984868
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 06:02 schreef Avinus het volgende:
Islamofobie is de ernstigste misdaad die ooit heeft bestaan. Met islamofobie beledig je de profeet en daar staat in veel landen de doodstraf op. Ook Nederland mag internationaal niet achterblijven.
_O- _O- _O- _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')