abonnement Unibet Coolblue
pi_171884004
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:37 schreef Divje het volgende:
Iedereen hier heeft dat jaaroverzicht van Feyenoord dus al binnen?

Toch even m'n postbode aanspreken :(
Ik heb m ook binnen
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:23:35 #102
467666 dopemin
feyenoord
pi_171884034
Ach, we zullen het wel zien. Misschien dat hij, als hij weer met zijn oude ploeggenoten speelt en nu met een nieuwe trainer, wel weer goed gaat spelen. Die jongen kan het wel, daar ben ik van overtuigd. Zijn statistieken van vorig seizoen waren ook niet zó slecht:

29 wedstrijden, 8 goals, 6 assists. Gemiddelde aantal minuten per goal: 217.

Als hij alles speelt in de Eredivisie komend jaar, zal hij 3060 minuten spelen. 3060 / 217 = ~ 14. Als je het zo bekijkt is het best een goede aankoop!

:)
pi_171884100
Gio krijgt Boetius wel weer aan de praat. Niet zo'n zorgen jongens. Over een paar seizoenen verkopen we Boetius voor 6 a 7 miljoen aan Torino of Celta de Vigo. Alleen de fitheid van Boetius is wel een klein probleempje.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 23 juni 2017 @ 13:28:49 #104
319979 Fok-it
All is well
pi_171884141
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dit is een transfer voor een club als Sparta ofzo toch niet voor de kampioen van Nederland.
Beroerde transfer ja.
CL ploegen lachen zich de ballen uit hun broek met Bilal en Boetius op de flanken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:33:47 #105
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171884257
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:23 schreef dopemin het volgende:
Ach, we zullen het wel zien. Misschien dat hij, als hij weer met zijn oude ploeggenoten speelt en nu met een nieuwe trainer, wel weer goed gaat spelen. Die jongen kan het wel, daar ben ik van overtuigd. Zijn statistieken van vorig seizoen waren ook niet zó slecht:

29 wedstrijden, 8 goals, 6 assists. Gemiddelde aantal minuten per goal: 217.

Als hij alles speelt in de Eredivisie komend jaar, zal hij 3060 minuten spelen. 3060 / 217 = ~ 14. Als je het zo bekijkt is het best een goede aankoop!

:)
Je moet je ook bedenken dat Genk eerder de begroting heeft van een Groningen of Utrecht. Dan koop je niet zomaar iemand voor een paar miljoen euro.

Als ie fit blijft zie ik het best zitten. In dat jaar met Rutten was ie zo'n beetje de enige goede speler die over was gebleven na de zomer van de grote uittocht en had ie Kazim naast zich in plaats van Pellè. Nu staat er weer een goed op elkaar ingespeeld team met een spits die goed is in de combinatie en een prima middenveld daarachter. Dat scheelt ook enorm.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:36:57 #106
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171884341
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Voor mij lijkt juist het tegendeel te gelden. Dat iedereen dat seizoen onder Fred (waar iedereen ruk was) zich nog herinnert maar niet meer weet hoe goed Boetius onder Koeman was.
De beelden van de Boet die ik mij nog voornamelijk herinner is hoe hij die Van Rhijn helemaal koekoek speelde bij zijn debuut.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_171884344
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Beroerde transfer ja.
CL ploegen lachen zich de ballen uit hun broek met Bilal en Boetius op de flanken
Je moet niet kijken naar de selectie wat betreft CL. Daar ben je met goede vleugelspelers ook gewoon kansloos; je zit immers in pot 4 en kunt zomaar Spurs of Napels uit pot 3 loten.

Het is gewoon belangrijk dat je gerichte, duidelijke verbeteringen aankoopt en geen gekke mega-investeringen om in de CL leuk te doen. Daar heb je niets aan en ondervind je er later nog gevolgen van. Ik snap alleen oprecht niet wat Feyenoord precies wil, hoe ze hun selectie samenstellen, wat voor visie er heerst. Maar dat is lastig te vinden omdat Van Bronckhorst sowieso weinig erover zegt, maar dit mag ik niet vinden van bepaalde mensen.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:39:09 #108
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171884407
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

De beelden van de Boet die ik mij nog voornamelijk herinner is hoe hij die Van Rhijn helemaal koekoek speelde bij zijn debuut.
Tja, maar die kon er ook niets van.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:39:29 #109
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171884416
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je moet niet kijken naar de selectie wat betreft CL. Daar ben je met goede vleugelspelers ook gewoon kansloos; je zit immers in pot 4 en kunt zomaar Spurs of Napels uit pot 3 loten.

Het is gewoon belangrijk dat je gerichte, duidelijke verbeteringen aankoopt en geen gekke mega-investeringen om in de CL leuk te doen. Daar heb je niets aan en ondervind je er later nog gevolgen van. Ik snap alleen oprecht niet wat Feyenoord precies wil, hoe ze hun selectie samenstellen, wat voor visie er heerst. Maar dat is lastig te vinden omdat Van Bronckhorst sowieso weinig erover zegt, maar dit mag ik niet vinden van bepaalde mensen.
Mja, ik denk dat Feyenoord gewoon doorgaat op de route van de laatste 2-3 jaar. Goedkope spelers uit de eredivisie die niet super in de markt liggen en desnoods een zeer gerichte aankoop daarbuiten (zoals Jorgenson). Die CL miljoenen gaan gewoon naar het nieuwe trainingscomplex voor de jeugd en het nieuwe complex van het eerste zodat we financieel pas écht gaan knallen als alles klaar is en dat nieuwe stadion er staat.

Het lijkt me ook niet echt verstandig om de vraagprijs van bijv die Larsson of Haps te betalen. Wat jaren terug betaalde je dat soort bedragen voor zekerheidjes (Tadic, Suarez, Hakim), dat betaal je niet voor spelers waar je al erg over twijfelt (en al zeker niet voor een back).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_171884520
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet niet kijken naar de selectie wat betreft CL. Daar ben je met goede vleugelspelers ook gewoon kansloos; je zit immers in pot 4 en kunt zomaar Spurs of Napels uit pot 3 loten.

Het is gewoon belangrijk dat je gerichte, duidelijke verbeteringen aankoopt en geen gekke mega-investeringen om in de CL leuk te doen. Daar heb je niets aan en ondervind je er later nog gevolgen van. Ik snap alleen oprecht niet wat Feyenoord precies wil, hoe ze hun selectie samenstellen, wat voor visie er heerst. Maar dat is lastig te vinden omdat Van Bronckhorst sowieso weinig erover zegt, maar dit mag ik niet vinden van bepaalde mensen.
Het is eind juni. De transfermarkt is nog 2 maanden open. Dat Gio of Van Geel zich niet uitlaten over hun visie wil niet zeggen dat er geen visie is. Verder wat Keyos zegt.
pi_171884529
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je moet niet kijken naar de selectie wat betreft CL. Daar ben je met goede vleugelspelers ook gewoon kansloos; je zit immers in pot 4 en kunt zomaar Spurs of Napels uit pot 3 loten.

Het is gewoon belangrijk dat je gerichte, duidelijke verbeteringen aankoopt en geen gekke mega-investeringen om in de CL leuk te doen. Daar heb je niets aan en ondervind je er later nog gevolgen van. Ik snap alleen oprecht niet wat Feyenoord precies wil, hoe ze hun selectie samenstellen, wat voor visie er heerst. Maar dat is lastig te vinden omdat Van Bronckhorst sowieso weinig erover zegt, maar dit mag ik niet vinden van bepaalde mensen.
Mag je zeker vinden, alleen je moet er dan niet een overdreven harde mening over hebben. Aangezien je het gewoon niet weet.

Het beleid dat is ingezet is volgens mij wel duidelijk: inzetten op leeftijdscategorie 20+. En een mooie verdeling qua leeftijd in de selectie. Dus geen 18-23 en dan een gat tot aan de 29-30.

Wat wil je nog meer weten? :+
pi_171884539
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:43 schreef Maastoren het volgende:
Dat Gio of Van Geel zich niet uitlaten over hun visie wil niet zeggen dat er geen visie is.
Dat zeg ik ook niet; alleen is het lastig te zeggen welke kant Feyenoord daadwerkelijk op wil en wat je kan verwachten.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:47:09 #113
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171884600
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet; alleen is het lastig te zeggen welke kant Feyenoord daadwerkelijk op wil en wat je kan verwachten.
De visie is denk ik onveranderd, mede omdat het afgelopen seizoen wel laat zich dat het de vruchten afwerpt. Club draait zwarte cijfers, wordt kampioen, dan cared het niet zoveel dat je één van de oudste selecties van de Eredivisie hebt. Gewoon overleven tot de club financieel helemaal gezond is en proberen het geld te hebben als de échte buitenkansjes zich laten zien. Volgens mij willen ze ook op termijn eens die aandelen terugkopen van die Vrienden van Feyenoord, dat gaat ook wel een miljoen of 30 kosten.

Wat ik persoonlijk wil zien is dat er nu eens een leuke lichting aankomt vanuit de jeugd, maar dat komt met de A1 van dit jaar volgens mij wel goed. Die worden fluitend kampioen dit jaar.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_171884687
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet; alleen is het lastig te zeggen welke kant Feyenoord daadwerkelijk op wil en wat je kan verwachten.
Ik denk dat de ideale selectie voor Van Geel een mix tussen jong talent uit eigen opleiding of andere eredivisieclubs (zie (hopelijk) Amrabat) en ervaring(Bottegod, KEA, Kuyt etc.) is. Ze willen zo min mogelijk financieel risico lopen. Daarom ook geen Larsson. Meer dan 5 mln voor een speler die geen zekerheid is doen ze niet meer. Van Persie zie ik nog wel komen om de rol van Kuyt over te nemen.
pi_171884881
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:47 schreef Keyos het volgende:

[..]

De visie is denk ik onveranderd, mede omdat het afgelopen seizoen wel laat zich dat het de vruchten afwerpt. Club draait zwarte cijfers, wordt kampioen, dan cared het niet zoveel dat je één van de oudste selecties van de Eredivisie hebt. Gewoon overleven tot de club financieel helemaal gezond is en proberen het geld te hebben als de échte buitenkansjes zich laten zien. Volgens mij willen ze ook op termijn eens die aandelen terugkopen van die Vrienden van Feyenoord, dat gaat ook wel een miljoen of 30 kosten.

Wat ik persoonlijk wil zien is dat er nu eens een leuke lichting aankomt vanuit de jeugd, maar dat komt met de A1 van dit jaar volgens mij wel goed. Die worden fluitend kampioen dit jaar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:51 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik denk dat de ideale selectie voor Van Geel een mix tussen jong talent uit eigen opleiding of andere eredivisieclubs (zie (hopelijk) Amrabat) en ervaring(Bottegod, KEA, Kuyt etc.) is. Ze willen zo min mogelijk financieel risico lopen. Daarom ook geen Larsson. Meer dan 5 mln voor een speler die geen zekerheid is doen ze niet meer. Van Persie zie ik nog wel komen om de rol van Kuyt over te nemen.
Hoeveel wordt er jaarlijks in de scouting geïnvesteerd? Ik vind het allemaal hartstikke leuk dat Feyenoord niet stikt van het budget, maar een Utrecht weet zelfs creatiever te zijn op de markt. Tuurlijk heeft Feyenoord een Jørgensen aangekocht, maar dat is een unieke verschijning in deze selectie. Voor de rest is het allemaal Eredivisie of jeugd.

Nu zie je met die verneukte markt dat een AZ en Heerenveen ook erg hoog in de boom gaan zitten, doen ze wel vaker overigens. Dat komt een ploeg als Feyenoord die het van dat soort spelers moet hebben niet echt ten goede. Als Feyenoord zich focust op gezond worden: volgend seizoen heb je geen verzekerde miljoenen van de poulefase meer, dus moet je wel verkopen doen, hopen op jeugddoorstroming en hopen op prestaties in de Europa League. Of zie ik het verkeerd? Die Kuip staat er voorlopig nog niet.
pi_171885229
Waarom zou je verkopen móeten doen volgend jaar?
pi_171885314
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:16 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zou je verkopen móeten doen volgend jaar?
Dat vraag ik me ook af. We maken standaard winst, exclusief Europees en bekervoetbal.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_171885350
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

Hoeveel wordt er jaarlijks in de scouting geïnvesteerd? Ik vind het allemaal hartstikke leuk dat Feyenoord niet stikt van het budget, maar een Utrecht weet zelfs creatiever te zijn op de markt. Tuurlijk heeft Feyenoord een Jørgensen aangekocht, maar dat is een unieke verschijning in deze selectie. Voor de rest is het allemaal Eredivisie of jeugd.

Nu zie je met die verneukte markt dat een AZ en Heerenveen ook erg hoog in de boom gaan zitten, doen ze wel vaker overigens. Dat komt een ploeg als Feyenoord die het van dat soort spelers moet hebben niet echt ten goede. Als Feyenoord zich focust op gezond worden: volgend seizoen heb je geen verzekerde miljoenen van de poulefase meer, dus moet je wel verkopen doen, hopen op jeugddoorstroming en hopen op prestaties in de Europa League. Of zie ik het verkeerd? Die Kuip staat er voorlopig nog niet.
Feyenoord hoeft niet te verkopen om gezond te worden. Voor buitenkansjes als Elia wil men creatief zijn. Feyenoord kan wel in Zuid-Amerika gaan scouten maar dat heeft geen enkele zin met het beperkte budget. Dus vandaar eigen jeugd>Eredivsie>Scandinavië. Mocht daar niks tussen zitten dan halen we gewoon de minst slechte en goedkoopste jeugdspeler terug die we verkocht hebben.
pi_171885753
quote:
JEROEEEEEN _O_

God, wat een genot, die filmpjes _O_
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:51:55 #121
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_171885888
JP de milkshake man terug op het oude nest. Leuk voor hem, wat het voor Feyenoord wordt moet ik nog maar zien.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_171887959
Aangekondigd als The comeback Kid :D
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_171887981
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171888038
Hopen dat hij toch een soort van geldingsdrang heeft en menigeen gaat verbazen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171888039
quote:
Ik dacht eerst 'ach, wat een schattige photoshop :)'. En toen zag ik de tweet pas :D. _O-

Maar welkom terug _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')