abonnement Unibet Coolblue
pi_173526184
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 07:41 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik heb niets van die reeks gezien maar wel er aan gedacht om alleen Boku no Pico te kijken. Die is gehypet, wordt steeds voor de grap aangeraden en is een achievement op die ene MAL-stats site. Maar dat is het midden van het verhaal?
Het middenstuk heeft de hoogste score op MAL van alle delen. Ik ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig waarom. Ik denk dat ik deze ooit wel ga zien.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_173526299


De grote hiatus verhaallijn begint weer na een korte pauze van 10 weken. Wel goed om te zien dat Togashi zo vlijtig doorwerkt aan dit enorme epos. Ik kijk vol verwachting uit naar de verdere avonturen van Dragonquest en Rugpijn.
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 1 september 2017 @ 23:07:01 #203
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_173534877
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_173558858
pi_173649578
Boruto was hype >.<
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  vrijdag 8 september 2017 @ 11:49:19 #207
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_173655647
Hoe is Outlaw Star? Voel de vibe nog niet na de eerste 3 eps
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:50:02 #208
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_173659801
Is iemand al langs geweest op de tentoonstelling Cool Japan bij het museum Volkenkunde in Leiden? Het is echt leuk om te zien (tot ergens eind oktober?).



Helemaal super.
  Designer vrijdag 8 september 2017 @ 19:15:05 #209
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_173663859
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:50 schreef Kyubey het volgende:
Is iemand al langs geweest op de tentoonstelling Cool Japan bij het museum Volkenkunde in Leiden? Het is echt leuk om te zien (tot ergens eind oktober?).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Was best geinig.
🐙
pi_173664348
Die laatste... Recycling?
  Designer vrijdag 8 september 2017 @ 22:08:46 #211
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_173667234
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:44 schreef Qunix het volgende:
Die laatste... Recycling?
Daar komt het wel op neer ja.
🐙
pi_173673875
pi_173676294
Van afvalwaifu naar beste meisje.
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 9 september 2017 @ 19:22:13 #214
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_173681136
quote:
Oh, dit is die episode. Het wordt hier na nog leuker overigens.
Helemaal super.
pi_173696400
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:22 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Oh, dit is die episode. Het wordt hier na nog leuker overigens.
Leuk zegt ze ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... en het wordt dus nog leuker.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_173701329
De Attack on Titan manga gaat lekker. Allerlei losse eindjes worden aan elkaar geknoopt, gaten worden gevuld, Reiner wordt een grotere held dan Eren, prachtig. _O_

Ik ben wel benieuwd geworden naar Made in Abyss. Ik dacht dat het kinderachtig zou zijn door de tekenstijl, maar blijkbaar is het een goed verhaal. Is het een beetje in de sfeer van From the New World?
  zondag 10 september 2017 @ 20:58:25 #217
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_173701621
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:49 schreef Drieklank het volgende:
Ik ben wel benieuwd geworden naar Made in Abyss. Ik dacht dat het kinderachtig zou zijn door de tekenstijl, maar blijkbaar is het een goed verhaal. Is het een beetje in de sfeer van From the New World?
Ja, een beetje wel eigenlijk.

[ Bericht 17% gewijzigd door Kyubey op 10-09-2017 22:46:25 ]
Helemaal super.
  zondag 10 september 2017 @ 22:56:37 #218
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_173704800
quote:
9s.gif Op zondag 10 september 2017 16:51 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Leuk zegt ze ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... en het wordt dus nog leuker.
Helemaal super.
pi_173722474
Ik heb nu de eerste drie afleveringen gezien. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Aan de ene kant lijkt het zo kinderachtig, maar tegelijkertijd is het zo duister en de anime doet net alsof het verhaal niet duister is.

Ik bedoel: volwassenen die weeskinderen in de diepte laten werken om geld te verdienen voor het weeshuis? Chronische aandoeningen door afdalen/opstijgen? Meisje slaapt in een martelkamer? Feest vieren omdat je moeder dood is? Een schatkamer met geheime kennis die niemand mag weten?

Dit doet me inderdaad denken aan From the New World: een moreel discutabele samenleving, dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Enige ergernis is dat er een gezellige vakantie gemaakt wordt van de gevaarlijke reis naar beneden. Hopelijk verandert dat nog.

Dit wordt mogelijk mijn favoriet van de laatste tijd. Fate en Kakegurui beginnen een beetje saai te worden, Sakurada Reset was wel interessant, maar niet overtuigend, in een andere wereld met mijn smartphone was grappig tot de fanservice de serie verpestte, Princess Principal is niet zo spannend meer als de eerste afleveringen, Re:Creators was wel vermakelijk maar vergetelijk...

...blijft over Classroom of the Elite en Made in Abyss. :)
pi_173731659
Ik ben een beetje teleurgesteld in complexiteit van de gevechten in Fate/Apocrypha. Tot dus ver is het heel veel laserstralen en simpele halen met zwaarden of gewone pijlen die afgevuurd worden. Terwijl je in Fate/Stay Night een onzichtbaar zwaard had, de Rode Man met zijn wegwerpkromzwaarden, een speer die met elke stoot onvermijdelijk en onomkeerbaar het hart trof van de tegenstander enzovoort. Dat zou nog niet eens een al te groot probleem hoeven zijn, maar er nog helemaal geen moeite genomen is om in de grotere motieven van de personages in de duiken. Ik bedoel het idee van een kruising tussen Shirou en Kirei is natuurlijk wel interessant, maar het is niet alsof hij inmiddels al iets gedaan heeft behalve een schimmige katholiek zijn.

En dan Re:Creators. Het heeft waarschijnlijk de beste muziek en duurste animatie van alle series die nu lopen. En Magane was waarschijnlijk het beste personage van dit seizoen afgezien van de hele Monogatari parade aan beste meisjes (Oplichter > Bij > Vleermuis [...] < Fenix < Slang < Pop > Koyokoyo). Maar godverdomme alle vergaderingen waar alle personages steeds weer de zelfde punten herkauwen en minieme hoeveelheden nieuwe informatie toevoegen. Als dat je niet uit een serie haalt dan weet ik niet wat dat wel doet.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_173734270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld in complexiteit van de gevechten in Fate/Apocrypha. Tot dus ver is het heel veel laserstralen en simpele halen met zwaarden of gewone pijlen die afgevuurd worden. Terwijl je in Fate/Stay Night een onzichtbaar zwaard had, de Rode Man met zijn wegwerpkromzwaarden, een speer die met elke stoot onvermijdelijk en onomkeerbaar het hart trof van de tegenstander enzovoort. Dat zou nog niet eens een al te groot probleem hoeven zijn, maar er nog helemaal geen moeite genomen is om in de grotere motieven van de personages in de duiken. Ik bedoel het idee van een kruising tussen Shirou en Kirei is natuurlijk wel interessant, maar het is niet alsof hij inmiddels al iets gedaan heeft behalve een schimmige katholiek zijn.

En dan Re:Creators. Het heeft waarschijnlijk de beste muziek en duurste animatie van alle series die nu lopen. En Magane was waarschijnlijk het beste personage van dit seizoen afgezien van de hele Monogatari parade aan beste meisjes (Oplichter > Bij > Vleermuis [...] < Fenix < Slang < Pop > Koyokoyo). Maar godverdomme alle vergaderingen waar alle personages steeds weer de zelfde punten herkauwen en minieme hoeveelheden nieuwe informatie toevoegen. Als dat je niet uit een serie haalt dan weet ik niet wat dat wel doet.
Fijn dat ik niet de enige ben die teleurgesteld is.

De geluidseffecten van Fate zijn niet om aan te horen. Ik had gehoopt op minder vechten, meer schaken en meer horror. Nu lijkt het wel DragonBall Z.

Te weinig Magane in Re: Creators. Muziek van Made in Abyss is het beste wat ik de afgelopen tijd gehoord heb, omdat er geen "standaard" rock of pianospel wordt gebruikt, maar een klassieke sprookjesstijl met heel veel verschillende instrumenten en vreemde toonladders.
  dinsdag 12 september 2017 @ 19:55:22 #222
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_173737845
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:05 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Fijn dat ik niet de enige ben die teleurgesteld is.

De geluidseffecten van Fate zijn niet om aan te horen. Ik had gehoopt op minder vechten, meer schaken en meer horror. Nu lijkt het wel DragonBall Z.

Te weinig Magane in Re: Creators. Muziek van Made in Abyss is het beste wat ik de afgelopen tijd gehoord heb, omdat er geen "standaard" rock of pianospel wordt gebruikt, maar een klassieke sprookjesstijl met heel veel verschillende instrumenten en vreemde toonladders.
Kan ook komen doordat de soundtrack niet van een Japanner, maar een Australir is. Die heeft ook wel ervaring met enge Abyss monsters.
Helemaal super.
pi_173767766
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:55 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Kan ook komen doordat de soundtrack niet van een Japanner, maar een Australir is. Die heeft ook wel ervaring met enge Abyss monsters.
Hij heeft wel een betere foto van zichzelf op zijn website dan in de zoekresultaten inderdaad...
  Designer vrijdag 15 september 2017 @ 11:35:11 #225
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')