abonnement Unibet Coolblue
pi_171868256
In het verleden viel het me al vaker op, vrouwen met hoofddoek en hun kinderen zijn doodsbang voor mijn hond, hij doet niks, hij snuffelt even, vandaag kwam er een Marokkaans meisje, vriendin van m'n kleine om te zwemmen in m'n bad, de hond was buiten, en toen dat meisje naar binnen wilde stoof de hond op haar af, bang dat hij niet meer binnen zou kunnen. Meisje schreeuwde en huilde, schrok me rot, dacht dat hij haar gebeten had.
Maar er bleek dus 0,0 aan de hand te zijn.
Hoe komt dit?
misunderstood
pi_171868275
Gewoon een varken kopen en die aan de lijn uitlaten.

pi_171868447
Voor moslim is honden even onrein als varken. Mocht ze de hond aanraakt, moet ze een vage reinigen ritueel uitvoeren enzovoort.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_171868502
Kunnen twee factoren meespelen.

Ten eerste zijn honden onrein volgens de islam. Ten tweede zijn de honden die wel gehouden worden in overwegend islamitisch landen waakhonden.

Dat zie je ook bij verscheidene niet-moslims. Niet iedereen ziet honden als lieve allemansvriendjes en dat zijn vele ook niet natuurlijk.
pi_171869532
"Hij doet niks"? Dat zeggen ze allemaal. En toch bijten sommige honden. Laat me raden: je hebt een bulldog? In ieder geval zo'n hond die bepaalde mensen vaak hebben en die dreigend overkomen.
pi_171869564
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Voor moslim is honden even onrein als varken. Mocht ze de hond aanraakt, moet ze een vage reinigen ritueel uitvoeren enzovoort.
Onzin
pi_171869619
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Voor moslim is honden even onrein als varken. Mocht ze de hond aanraakt, moet ze een vage reinigen ritueel uitvoeren enzovoort.
Onzin
Alleen t speeksel van een hond is vies, maar niet haram. Ergens ook wel logisch daar je van een hond (vroeger) makkelijk rabies opliep

Varkens kun je lintworm van oplopen en is mag daarom niet gegeten worden.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171871371
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:47 schreef Krollie het volgende:
"Hij doet niks"? Dat zeggen ze allemaal. En toch bijten sommige honden. Laat me raden: je hebt een bulldog? In ieder geval zo'n hond die bepaalde mensen vaak hebben en die dreigend overkomen.
Staffordshire met Rottweiler.
Hij wilde alleen maar achter haar aan naar binnen.
misunderstood
pi_171871462
Een hond is geen geit natuurlijk.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171871500
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Onzin
Alleen t speeksel van een hond is vies, maar niet haram. Ergens ook wel logisch daar je van een hond (vroeger) makkelijk rabies opliep

Varkens kun je lintworm van oplopen en is mag daarom niet gegeten worden.
Van alle dieren kun je wormen krijgen.
pi_171871960
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Onzin
Alleen t speeksel van een hond is vies, maar niet haram. Ergens ook wel logisch daar je van een hond (vroeger) makkelijk rabies opliep

Varkens kun je lintworm van oplopen en is mag daarom niet gegeten worden.
Ik weet niet of je zelf moslim bent of niet, maar ik zal je een geheim vertellen. Moslims hebben er nogal een handje van om te doen alsof de moderne wetenschap al hun voorschriften sterkt. Dat is niet zo.

Honden dragen bepaalde ziektes en varkens ook. Koeien, kippen, schapen en vele andere dieren doen dat echter ook. Besnijden heeft allerlei risico's waar eventuele voordelen niet tegen opwegen.

Die voorschriften zijn er niet, omdat het simpelweg beter is om je eraan te houden. Het zijn grillen van de mensen die het heilige boek hebben opgetekend, zo nu en dan geïnspireerd door dingen die men om zich heen zag.
pi_171872946
Zwom ze wel met een boerkini aan?
pi_171873978
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:29 schreef Firewarrior het volgende:
Zwom ze wel met een boerkini aan?
Nope ze had gewoon een bikini aan, maar ze schreeuwde echt heel hard en ik dacht dat de hond haar had gebeten. Maar ze zei zelf dat hij niks had gedaan en dat ze zich alleen maar de pleuris geschrokken was.
misunderstood
pi_171874002
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:00 schreef DKS het volgende:

[..]

Nope ze had gewoon een bikini aan, maar ze schreeuwde echt heel hard en ik dacht dat de hond haar had gebeten. Maar ze zei zelf dat hij niks had gedaan en dat ze zich alleen maar de pleuris geschrokken was.
Dat is haram.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 23:01:55 ]
pi_171874023
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Onzin
Alleen t speeksel van een hond is vies, maar niet haram. Ergens ook wel logisch daar je van een hond (vroeger) makkelijk rabies opliep

Varkens kun je lintworm van oplopen en is mag daarom niet gegeten worden.
varkensvlees is in een warme omgeving niet lang goed te houden. Daarom mocht het niet gegeten worden.
pi_171874048
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

varkensvlees is in een warme omgeving niet lang goed te houden. Daarom mocht het niet gegeten worden.
En ook omdat ze insecten eten en in de modder rollen. Insecten eten is verboden in de islam.
pi_171874182
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:01 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat is haram.
Een kind van 12 jaar is haram?
Ze zwemmen in m'n zwembad in mijn afgesloten tuin.
Dat is niet haram, ze is alleen bang voor de hond.
misunderstood
pi_171874253
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:03 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

En ook omdat ze insecten eten en in de modder rollen. Insecten eten is verboden in de islam.
je bent in de war met spinnen.
pi_171874271
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:03 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

En ook omdat ze insecten eten en in de modder rollen. Insecten eten is verboden in de islam.
Honden mogen geen rauwe varkensvlees.
misunderstood
pi_171874300
Zijn ze gelukkig ergens bang voor :D
  donderdag 22 juni 2017 @ 23:14:04 #21
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171874396
Niet gewend aan honden, honden die niet als geliefd huisdier worden gehouden maar als werkhond (waken, buiten honden). Onrein, als in als je een hond aangeraakt hebt moet je een wassing doen.

Alhoewel de werkhonden in de landen van oorsprong zeer gewaardeerd worden zijn het geen huisdieren zoals hier. Er is een gezond respect en zekere angst voor deze dieren. Niet geheel onterecht, aangezien de kuddebewakers, waakhonden en jachthonden stevige jongens zijn die niet geheel ongevaarlijk zijn. Combineer dat met de zwerfhonden die vaak niet te beroerd zijn om uit pure noodzaak een zwak mens uit te proberen en je hebt een angst voor honden.

De kinderen die hier geboren zijn groeien op met die gedachte door de ouderen doorgegeven. Hebben te weinig ervaring dat het ook anders kan.

Het beste leer je je hond om netjes afstand te houden en kalm te zijn, dat neemt angst weg. Een hond die het goed bedoeld maar enthousiast is maakt bange mensen nog banger.
Ik heb met vorige honden gewerkt met bange mensen en de kunst was een hond die juist niet blij op schoot kwam zitten, maar die negeerde en het bange mens de kans gaf om zelf toenadering te zoeken. Je hond rustig op zijn plaats laten liggen, onverstoorbaar, werkt erg goed.
Ik leer dit elke hond aan, ook buiten. Kom ik iemand tegen die onrustig wordt van mijn honden dan wijk ik met mijn honden waar het kan, hou ik ze dicht bij me en laat ze liggen. Dat zonder dat ze het onrustige mens in de gaten houden, want die verwachtingsvolle hond is eng!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171874403
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:03 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Insecten eten is verboden in de islam.
Jonge meisjes uithuwelijken en neuken niet helaas :')
pi_171874436
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:07 schreef DKS het volgende:

[..]

Een kind van 12 jaar is haram?
Ze zwemmen in m'n zwembad in mijn afgesloten tuin.
Dat is niet haram, ze is alleen bang voor de hond.
Vrouwen (en ook meisjes) moeten volgens de islam hun lichaam bijna volledig bedekken. Zwemmen in een bikini is dan verboden.
pi_171874445
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

je bent in de war met spinnen.
Nee.

quote:
5s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jonge meisjes uithuwelijken en neuken niet helaas :')
Klopt.

En offtopic: Helaas is het feminisme niet verboden in Nederland. In plaats daarvan wordt het omarmd en word je gek aangekeken als je geen pseudo-feminist bent.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2017 00:33:53 ]
pi_171874489
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:15 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Vrouwen (en ook meisjes) moeten volgens de islam hun lichaam bijna volledig bedekken. Zwemmen in een bikini is dan verboden.
Dat klopt in meerdere opzichten niet, al zijn er zeker stromingen en individuen die het hiermee eens zijn.
pi_171874516
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:17 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat klopt in meerdere opzichten niet, al zijn er zeker stromingen en individuen die het hiermee eens zijn.
Ze moeten een hoofddoekje dragen en ik denk dat een bikini al helemaal niet mag.
  donderdag 22 juni 2017 @ 23:19:41 #27
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171874556
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:15 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Vrouwen (en ook meisjes) moeten volgens de islam hun lichaam bijna volledig bedekken. Zwemmen in een bikini is dan verboden.
Niet voor meisjes. Pre puberaal gelden die regels niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171874572
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:18 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ze moeten een hoofddoekje dragen en ik denk dat een bikini al helemaal niet mag.
De koran verplicht het dragen van een hoofddoek niet. Er zijn dan ook vele moslima's die dat niet doen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 23:20:52 #29
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171874589
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:18 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ze moeten een hoofddoekje dragen en ik denk dat een bikini al helemaal niet mag.
Nee, weer geld dat dat pre puberaal niet hoeft. Daarnaast geld dat het vanaf puberteit en volwassen nogal verschilt per stroming/individu.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171874597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Niet gewend aan honden, honden die niet als geliefd huisdier worden gehouden maar als werkhond (waken, buiten honden). Onrein, als in als je een hond aangeraakt hebt moet je een wassing doen.

Alhoewel de werkhonden in de landen van oorsprong zeer gewaardeerd worden zijn het geen huisdieren zoals hier. Er is een gezond respect en zekere angst voor deze dieren. Niet geheel onterecht, aangezien de kuddebewakers, waakhonden en jachthonden stevige jongens zijn die niet geheel ongevaarlijk zijn. Combineer dat met de zwerfhonden die vaak niet te beroerd zijn om uit pure noodzaak een zwak mens uit te proberen en je hebt een angst voor honden.

De kinderen die hier geboren zijn groeien op met die gedachte door de ouderen doorgegeven. Hebben te weinig ervaring dat het ook anders kan.

Het beste leer je je hond om netjes afstand te houden en kalm te zijn, dat neemt angst weg. Een hond die het goed bedoeld maar enthousiast is maakt bange mensen nog banger.
Ik heb met vorige honden gewerkt met bange mensen en de kunst was een hond die juist niet blij op schoot kwam zitten, maar die negeerde en het bange mens de kans gaf om zelf toenadering te zoeken. Je hond rustig op zijn plaats laten liggen, onverstoorbaar, werkt erg goed.
Ik leer dit elke hond aan, ook buiten. Kom ik iemand tegen die onrustig wordt van mijn honden dan wijk ik met mijn honden waar het kan, hou ik ze dicht bij me en laat ze liggen. Dat zonder dat ze het onrustige mens in de gaten houden, want die verwachtingsvolle hond is eng!
Zeus hield afstand, maar toen ze naar binnen wilde snelde hij achter haar aan, en ik snap dat 52 kg hond op je afrennend best eng kan zijn. Maar hij deed verder niks zeiden ze, hij stond al eerder bij de deur, als er gekookt wordt ligt hij het liefst in de buurt. Zal morgen ff langs de ouders van dat meisje gaan, voel me schuldig .
misunderstood
pi_171874639
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:20 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

De koran verplicht het dragen van een hoofddoek niet. Er zijn dan ook vele moslima's die dat niet doen.
Jawel, volgens de sharia moet dat. Mensen zouden volgens de islam in de hel branden als ze zich niet aan de sharia houden.

Als dat niet zo was zouden veel moslims gewoon vlees en ook varkensvlees eten ipv halal vlees en je zou dan weinig moslima's met een hoofddoekje zien. En zo kan ik meer dingen opnoemen.
pi_171874660
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:21 schreef DKS het volgende:

[..]

Zeus hield afstand, maar toen ze naar binnen wilde snelde hij achter haar aan, en ik snap dat 52 kg hond op je afrennend best eng kan zijn. Maar hij deed verder niks zeiden ze, hij stond al eerder bij de deur, als er gekookt wordt ligt hij het liefst in de buurt. Zal morgen ff langs de ouders van dat meisje gaan, voel me schuldig .
Kijk wel uit voor de bommen in de tuin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 23:23:54 ]
pi_171874675
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:22 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Jawel, volgens de sharia moet dat. Mensen zouden volgens de islam in de hel branden als ze zich niet aan de sharia houden.

Als dat niet zo was zouden veel moslims gewoon vlees en ook varkensvlees eten ipv halal vlees en je zou dan weinig moslima's met een hoofddoekje zien. En zo kan ik meer dingen opnoemen.
Het gaat hier over een klein meisje he?
misunderstood
pi_171874682
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:24 schreef DKS het volgende:

[..]

Het gaat hier over een klein meisje he?
Oke, maar volwassen moslima's moeten zich daar wel aan houden iig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 23:24:30 ]
  donderdag 22 juni 2017 @ 23:25:05 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171874704
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:21 schreef DKS het volgende:

[..]

Zeus hield afstand, maar toen ze naar binnen wilde snelde hij achter haar aan, en ik snap dat 52 kg hond op je afrennend best eng kan zijn. Maar hij deed verder niks zeiden ze, hij stond al eerder bij de deur, als er gekookt wordt ligt hij het liefst in de buurt. Zal morgen ff langs de ouders van dat meisje gaan, voel me schuldig .
Vooral niet meer drama van maken dan nodig. Hij deed niets, geen man overboord.
Ik snap je gevoel, heb ook grote honden gehad en weet hoe mensen daarop kunnen reageren. Maar het dier deed niets, is een goedzak als ik het goed begrijp, dus voel je niet schuldig.

Evt even praten met de ouders zodat het kind gerust gesteld kan worden is niet slecht, maar pas op dat je niet onnodig het boetekleed aantrekt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171874756
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:22 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Jawel, volgens de sharia moet dat. Mensen zouden volgens de islam in de hel branden als ze zich niet aan de sharia houden.

Als dat niet zo was zouden veel moslims gewoon vlees en ook varkensvlees eten ipv halal vlees en je zou dan weinig moslima's met een hoofddoekje zien. En zo kan ik meer dingen opnoemen.
De meningen over welke regels tot de sharia behoren zijn verdeeld. De verboden op bijvoorbeeld overspel of afvalligheid zijn algemeen geaccepteerd. De verplichtingen om je haar te bedekken, of je lichaam te bedekken als klein meisje zeker niet.
pi_171874765
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:23 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Kijk wel uit voor de bommen in de tuin.
Ik ken die ouders al 8 jaar. Ik denk niet dat ze kwaad in de zin hebben .
Onzin trouwens weer, mijn dochter mag omgaan met kinderen die ze graag ziet, dit Marokkaans meisje is al een van haar beste vriendinnen sinds de kleuterklas.
misunderstood
pi_171874809
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:26 schreef DKS het volgende:

[..]

Ik ken die ouders al 8 jaar. Ik denk niet dat ze kwaad in de zin hebben .
Onzin trouwens weer, mijn dochter mag omgaan met kinderen die ze graag ziet, dit Marokkaans meisje is al een van haar beste vriendinnen sinds de kleuterklas.
Het was ook maar een grapje.
  donderdag 22 juni 2017 @ 23:27:52 #39
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171874812
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:22 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Jawel, volgens de sharia moet dat. Mensen zouden volgens de islam in de hel branden als ze zich niet aan de sharia houden.

Als dat niet zo was zouden veel moslims gewoon vlees en ook varkensvlees eten ipv halal vlees en je zou dan weinig moslima's met een hoofddoekje zien. En zo kan ik meer dingen opnoemen.
Projecteer je eigen hersenkronkels niet op anderen. Met je jammer dat feminisme niet verboden is...
Kijk eerst maar eens naar jezelf voordat je naar anderen gaat wijzen.

Dit kind mochten gewoon daar spelen, in bikini zwemmen. Leg die ouders dus geen rare dingen in de mond die helemaal niet aan de orde zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 22 juni 2017 @ 23:28:32 #40
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171874831
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:26 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

De meningen over welke regels tot de sharia behoren zijn verdeeld. De verboden op bijvoorbeeld overspel of afvalligheid zijn algemeen geaccepteerd. De verplichtingen om je haar te bedekken, of je lichaam te bedekken als klein meisje zeker niet.
Het hele idee dat er maar 1 sharia is klopt dan ook niet...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171874852
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Projecteer je eigen hersenkronkels niet op anderen. Met je jammer dat feminisme niet verboden is...
Kijk eerst maar eens naar jezelf voordat je naar anderen gaat wijzen.

Dit kind mochten gewoon daar spelen, in bikini zwemmen. Leg die ouders dus geen rare dingen in de mond die helemaal niet aan de orde zijn.
Je opmerking getuigt van je onwetendheid, blindheid en hypocrisie. Je onderschrift "I will eat your soul" helpt ook niet mee.
pi_171874889
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Projecteer je eigen hersenkronkels niet op anderen. Met je jammer dat feminisme niet verboden is...
Kijk eerst maar eens naar jezelf voordat je naar anderen gaat wijzen.

Dit kind mochten gewoon daar spelen, in bikini zwemmen. Leg die ouders dus geen rare dingen in de mond die helemaal niet aan de orde zijn.
En ze is nooit bang geweest, dus ik schrok me rot toen ze zo begon te gillen. Ik dacht dat hij haar gebeten had.
misunderstood
  donderdag 22 juni 2017 @ 23:32:39 #43
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_171874956
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:47 schreef Krollie het volgende:
"Hij doet niks"? Dat zeggen ze allemaal. En toch bijten sommige honden. Laat me raden: je hebt een bulldog? In ieder geval zo'n hond die bepaalde mensen vaak hebben en die dreigend overkomen.
Ja een bulldog komt echt dreigend over :') manmanman
  donderdag 22 juni 2017 @ 23:32:55 #44
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171874962
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:29 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Je opmerking getuigt van je onwetendheid, blindheid en hypocrisie. Je onderschrift "I will eat your soul" helpt ook niet mee.
Nou, leg het eens uit, vermaak me.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171874987
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het hele idee dat er maar 1 sharia is klopt dan ook niet...
Er is inderdaad niet één opgetekende sharia. Als je erin gelooft zou er natuurlijk maar één kunnen bestaan, ook al is die niet opgetekend. Want er is maar één wet van god (als je gelooft dat er maar één god is tenminste). Nu geloof ik er zelf niet in, dus deel ik je mening. :P
pi_171875020
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nou, leg het eens uit, vermaak me.
Dat ik dit uit moet leggen zegt genoeg. Denk eerst na zou ik zeggen.
pi_171875034
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

varkensvlees is in een warme omgeving niet lang goed te houden. Daarom mocht het niet gegeten worden.
Onzin. Geen enkel soort vlees is lang houdbaar in een warme omgeving
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171875074
Hebben ze uberhaubt honden in arabie?
pi_171875084
Nou de vader heeft ons uitgenodigd voor het Suikerfeest, wanneer is dat? ( Wel zonder hond)
misunderstood
  donderdag 22 juni 2017 @ 23:38:15 #50
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171875100
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:30 schreef DKS het volgende:

[..]

En ze is nooit bang geweest, dus ik schrok me rot toen ze zo begon te gillen. Ik dacht dat hij haar gebeten had.
Snap ik, maar gelukkig was er niets aan de hand. Nu is het zaak die angst niet te voeden door er een heel gedoe van te maken.

De aankomende tijd kan je helpen door de hond wat meer bij je te houden en kalm te houden (rekening houden met bv dat naar de keuken willen, dat heel ontspannen voor zijn en de hond zelf bij je roepen. Vrolijk en ontspannen). Maar ga vooral niet op je tenen lopen, zelf ook heel kalm blijven en vertrouwen uitstralen. Vooral niet overdreven de hond weghouden, maar het heel natuurlijk doen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171875103
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:37 schreef possetje het volgende:
Hebben ze uberhaubt honden in arabie?
ja kan me voorstellen als ik in een diep donker bos zou lopen en een hongerige roedel wilde honden zou tegenkomen , ik wel ietsje banger voor die dieren zou worden als voor bijv een groep kamelen!
pi_171875108
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:37 schreef possetje het volgende:
Hebben ze uberhaubt honden in arabie?
Afghaanse windhonden. Mooie maar eigenwijze types.
misunderstood
pi_171875117
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:37 schreef DKS het volgende:
Nou de vader heeft ons uitgenodigd voor het Suikerfeest, wanneer is dat? ( Wel zonder hond)
Dat zou ik aan hem hebben gevraagd, toen hij je uitnodigde.
  donderdag 22 juni 2017 @ 23:39:05 #54
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171875123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:35 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat ik dit uit moet leggen zegt genoeg. Denk eerst na zou ik zeggen.
Ik ben zo'n vrouw en nog blond ook. Leg het uit oh superieure man!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171875133
Nou ja iig?

Een hond hoort niet in huis!

Een hond is een gerecht!
pi_171875212
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Snap ik, maar gelukkig was er niets aan de hand. Nu is het zaak die angst niet te voeden door er een heel gedoe van te maken.

De aankomende tijd kan je helpen door de hond wat meer bij je te houden en kalm te houden (rekening houden met bv dat naar de keuken willen, dat heel ontspannen voor zijn en de hond zelf bij je roepen. Vrolijk en ontspannen). Maar ga vooral niet op je tenen lopen, zelf ook heel kalm blijven en vertrouwen uitstralen. Vooral niet overdreven de hond weghouden, maar het heel natuurlijk doen.
Normaal doet hij dit niet, maar hij was al buiten sinds het jong naar buiten ging, hij had geen drinkwater en m'n tuin ligt op het zuiden. Dus ik denk dat hij gewoon graag naar binnen wilde.
misunderstood
pi_171875237
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik ben zo'n vrouw en nog blond ook. Leg het uit oh superieure man!
Jij voelt je eerder superieur en verheven boven mij, dat blijkt uit je posts. Daarnaast zijn je beste argumenten roepen en beledigen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 23:42:54 ]
pi_171875278
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:38 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat zou ik aan hem hebben gevraagd, toen hij je uitnodigde.
Hij stuurde een appje, ik zal het morgen even beantwoorden, morgen kan ik niet want dan is m'n kleine jarig, zaterdag gaan we een dag weg en zondag vieren we dochter haar verjaardag voor de familie, de dag erna gaat ze op kamp met school.
misunderstood
  donderdag 22 juni 2017 @ 23:47:23 #59
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171875331
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:41 schreef DKS het volgende:

[..]

Normaal doet hij dit niet, maar hij was al buiten sinds het jong naar buiten ging, hij had geen drinkwater en m'n tuin ligt op het zuiden. Dus ik denk dat hij gewoon graag naar binnen wilde.
Shit happens. Evt rekening mee houden voor een volgende keer, maar nogmaals, geen man overboord, niet meer drama van maken dan nodig. Het is een storm in een glas water, een grapje en een glimlach doen wonderen.

Als dit gewoon pech was, je niet bang bent dat de hond haar vaker omver kegelt met zijn onschuldige uilen hoofd moet je je niet druk maken. Is je hond wel een lieverd, maar lomperd, hou hem dan wat dichter bij je en zorg dat je die situaties voor bent zonder een gespannen sfeer te creëren. Angstvallig je hond weghouden is voor niemand goed, niet voor dat kind en niet voor de hond. Een schuldgevoel helpt ook niemand.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171875336
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:44 schreef DKS het volgende:

[..]

Hij stuurde een appje, ik zal het morgen even beantwoorden, morgen kan ik niet want dan is m'n kleine jarig, zaterdag gaan we een dag weg en zondag vieren we dochter haar verjaardag voor de familie, de dag erna gaat ze op kamp met school.
Het is zondag of maandag volgens google. Turken en Marokkanen hanteren een andere telling, dus ik weet niet welke van deze dagen zij aanhouden. Zal wel zondag zijn als ze je uitnodigen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 23:48:04 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171875344
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:42 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Jij voelt je eerder superieur en verheven boven mij, dat blijkt uit je posts. Daarnaast zijn je beste argumenten roepen en beledigen.
Wat jij wil. Veel plezier ermee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171875430
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Shit happens. Evt rekening mee houden voor een volgende keer, maar nogmaals, geen man overboord, niet meer drama van maken dan nodig. Het is een storm in een glas water, een grapje en een glimlach doen wonderen.

Als dit gewoon pech was, je niet bang bent dat de hond haar vaker omver kegelt met zijn onschuldige uilen hoofd moet je je niet druk maken. Is je hond wel een lieverd, maar lomperd, hou hem dan wat dichter bij je en zorg dat je die situaties voor bent zonder een gespannen sfeer te creëren. Angstvallig je hond weghouden is voor niemand goed, niet voor dat kind en niet voor de hond. Een schuldgevoel helpt ook niemand.
Met deze hond hou ik altijd ogen in m'n achterhoofd. Hij is lief maar hij wordt ook ouder.
misunderstood
pi_171876027
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:53 schreef DKS het volgende:

[..]

Met deze hond hou ik altijd ogen in m'n achterhoofd. Hij is lief maar hij wordt ook ouder.
Honden horen ergens in een bos of grasveld thuis, niet als slaaf in het huis van een mens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2017 00:30:22 ]
  vrijdag 23 juni 2017 @ 00:48:31 #64
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_171876180
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:30 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Honden horen ergens in een bos of grasveld thuis, niet als slaaf in het huis van een mens.
:')
pi_171876191
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:48 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

:')
Stoere jongen.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 01:19:43 #66
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_171876372
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:50 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Stoere jongen.
dank je
  vrijdag 23 juni 2017 @ 07:05:15 #67
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171876963
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Voor moslim is honden even onrein als varken. Mocht ze de hond aanraakt, moet ze een vage reinigen ritueel uitvoeren enzovoort.
Goed getypte zinnen wel
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171877320
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:47 schreef julius123 het volgende:

[..]

Van alle dieren kun je wormen krijgen.
Nee
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171877345
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:59 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik weet niet of je zelf moslim bent of niet, maar ik zal je een geheim vertellen. Moslims hebben er nogal een handje van om te doen alsof de moderne wetenschap al hun voorschriften sterkt. Dat is niet zo.

Honden dragen bepaalde ziektes en varkens ook. Koeien, kippen, schapen en vele andere dieren doen dat echter ook. Besnijden heeft allerlei risico's waar eventuele voordelen niet tegen opwegen.

Die voorschriften zijn er niet, omdat het simpelweg beter is om je eraan te houden. Het zijn grillen van de mensen die het heilige boek hebben opgetekend, zo nu en dan geïnspireerd door dingen die men om zich heen zag.
Joden eten ook geen varkensvlees.. zelfde reden. Naast een hoop onzin die er in koran en talmoed staan zijn het vooral ook boeken die het volk voorschreven hoe gezond te leven en hoe je te gedragen (10 geboden)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171877588
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Joden eten ook geen varkensvlees.. zelfde reden. Naast een hoop onzin die er in koran en talmoed staan zijn het vooral ook boeken die het volk voorschreven hoe gezond te leven en hoe je te gedragen (10 geboden)
De opgetekende reden waarom Joden geen varkens eten is omdat het niet-herkauwende evenhoevigen zijn. Kamelen en hazen mogen bijvoorbeeld ook niet gegeten worden. Sommige zaken zit echt wel wat in voor je gezondheid, maar vele ervan zijn gewoon grillen. Gevalletje kapotte klok.
pi_171877643
Topic naar de AIVD gemaild, ze kunnen gewoon overal honden inzetten en de terroristen lopen vervolgens als gillende meisjes weg.
pi_171877646
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:30 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Honden horen ergens in een bos of grasveld thuis, niet als slaaf in het huis van een mens.
Honden leven al honderden jaren bij mensen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171877678
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:50 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

De opgetekende reden waarom Joden geen varkens eten is omdat het niet-herkauwende evenhoevigen zijn. Kamelen en hazen mogen bijvoorbeeld ook niet gegeten worden. Sommige zaken zit echt wel wat in voor je gezondheid, maar vele ervan zijn gewoon grillen. Gevalletje kapotte klok.
Kamelen zijn herkauwers en hazen hebben geen hoeven.
En beide mogen gegeten worden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171877754
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kamelen zijn herkauwers en hazen hebben geen hoeven.
Kamelen zijn echter onevenhoevigen en hazen herkauwen (volgens de overlevering) ook, maar hebben geen hoeven. De regel is een dier dat herkauwt moeten evenhoevig zijn en een dier dat niet evenhoevig is mag niet herkauwen.
pi_171877957
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:00 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Kamelen zijn echter onevenhoevigen en hazen herkauwen (volgens de overlevering) ook, maar hebben geen hoeven. De regel is een dier dat herkauwt moeten evenhoevig zijn en een dier dat niet evenhoevig is mag niet herkauwen.
desalniettemin mogen ze beide gewoon eten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171878017
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

desalniettemin mogen ze beide gewoon eten
Uhm nee. De joodse spijswetten zijn zeer uitgebreid en heel veel dieren zijn verboden voor consumptie. Ook de behandeling van de dieren en/of de (dierlijke) producten zijn van belang. Geen varkensvlees en kosher slachten zijn echt maar een topje van de ijsberg. Sommige van die regels slaan ergens op, maar veelal is het gewoon interessant verwoorde duimzuigerij. Net als de islamitische spijswetten, twee kapotte klokken.
pi_171878078
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:13 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Uhm nee. De joodse spijswetten zijn zeer uitgebreid en heel veel dieren zijn verboden voor consumptie. Ook de behandeling van de dieren en/of de (dierlijke) producten zijn van belang. Geen varkensvlees en kosher slachten zijn echt maar een topje van de ijsberg. Sommige van die regels slaan ergens op, maar veelal is het gewoon interessant verwoorde duimzuigerij. Net als de islamitische spijswetten, twee kapotte klokken.
zucht... kom eens met een eenduidige bron die zegt dat je geen kameel of haas/konijn mag eten als moslim, daarna praten we verder.

Btw... kamelen hebben 2 tenen/hoeven en zijn dus herkauwende evenhoevige dieren...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171879059
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

zucht... kom eens met een eenduidige bron die zegt dat je geen kameel of haas/konijn mag eten als moslim, daarna praten we verder.

Btw... kamelen hebben 2 tenen/hoeven en zijn dus herkauwende evenhoevige dieren...
Ik had het over joden, omdat jij beweerde dat zij ook om de door jou genoemde reden geen varkensvlees eten. Toevallig ben ik een stuk bekender met de joodse spijswetten dan de islamitische, dus weidde ik daarover uit.

Over moslims zeg ik enkel dat ze net zo grillig zijn en zeker niet door de moderne wetenschap gesterkt worden. Nu ben jij misschien van mening dat de islam en het jodendom heel anders zijn en dat de wetten van de islam logischer zijn, maar uiteindelijk zijn het gewoon andere grillen, van een andere schrijver.

Wat je zegt over kamelen klopt, maar in de joodse uitleg worden ze beschouwd als niet-evenhoevig. Dat is een mooi voorbeeld van moderne wetenschap die niet gelijk loopt met de religieuze uitleg.

quote:
4 There are some that only chew the cud or only have a divided hoof, but you must not eat them. The camel, though it chews the cud, does not have a divided hoof; it is ceremonially unclean for you. 5 The hyrax, though it chews the cud, does not have a divided hoof; it is unclean for you. 6 The rabbit, though it chews the cud, does not have a divided hoof; it is unclean for you. 7. And the pig, though it has a divided hoof, does not chew the cud; it is unclean for you. 8 You must not eat their meat or touch their carcasses; they are unclean for you.

bron
pi_171879377
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:58 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik had het over joden, omdat jij beweerde dat zij ook om de door jou genoemde reden geen varkensvlees eten. Toevallig ben ik een stuk bekender met de joodse spijswetten dan de islamitische, dus weidde ik daarover uit.

Over moslims zeg ik enkel dat ze net zo grillig zijn en zeker niet door de moderne wetenschap gesterkt worden. Nu ben jij misschien van mening dat de islam en het jodendom heel anders zijn en dat de wetten van de islam logischer zijn, maar uiteindelijk zijn het gewoon andere grillen, van een andere schrijver.

Wat je zegt over kamelen klopt, maar in de joodse uitleg worden ze beschouwd als niet-evenhoevig. Dat is een mooi voorbeeld van moderne wetenschap die niet gelijk loopt met de religieuze uitleg.

[..]

Ah we lulden langs elkaar... :)

Het enige wat ik probeer duidelijk te maken is dat sommige eet/hygiëne regels in Talmoed en Koran wel degelijk vanuit een wetenschappelijk oogpunt enig zin hebben. Of de schrijvers wisten waarom deze handelingen ervoor zorgden dat mensen niet ziek werden is natuurlijk de vraag. Veel waarschijnlijker is dat men merkte dat als je bv varkensvlees at dat je daar eerder ziek van werd dan van rund of schapenvlees. Dat daar ook foute conclusies aan verbonden zijn is natuurlijk ook een feit.
Als je deze wetenschap pak m beet 2-3000 jaar geleden hebt, maar er geen verklaring voor hebt omdat je geen flauw benul van bacteriën en parasieten hebt, dan gooi je daar een goddelijk sausje overheen en presto, daar zijn je heilige gesch(r)iften.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171879554
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ah we lulden langs elkaar... :)

Het enige wat ik probeer duidelijk te maken is dat sommige eet/hygiëne regels in Talmoed en Koran wel degelijk vanuit een wetenschappelijk oogpunt enig zin hebben. Of de schrijvers wisten waarom deze handelingen ervoor zorgden dat mensen niet ziek werden is natuurlijk de vraag. Veel waarschijnlijker is dat men merkte dat als je bv varkensvlees at dat je daar eerder ziek van werd dan van rund of schapenvlees. Dat daar ook foute conclusies aan verbonden zijn is natuurlijk ook een feit.
Als je deze wetenschap pak m beet 2-3000 jaar geleden hebt, maar er geen verklaring voor hebt omdat je geen flauw benul van bacteriën en parasieten hebt, dan gooi je daar een goddelijk sausje overheen en presto, daar zijn je heilige gesch(r)iften.
Ja, dat ben ik met je eens. Als je mensen neer ziet vallen dan is het een goede reden om aan te nemen dat je dat niet meer moet doen. :P
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:25:33 #81
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_171879728
Terwijl allah de grootste hond der waffers is :')
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:07:58 #82
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_171882266
Altijd zeiken dat moslims zo streng religieus zijn. Komt er een voorbeeld van een moslim familie met westerse gewoontes is het ook niet goed volgens sommige in dit topic. Leuk leventje hebben jullie zeg...
Sisco Certified
pi_171883118
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee
Ja
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:13:59 #84
286575 Roces18
Chef de party
pi_171885180
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Voor moslim is honden even onrein als varken. Mocht ze de hond aanraakt, moet ze een vage reinigen ritueel uitvoeren enzovoort.
jajjaa

onder tussen wel zuipen, roken, neuken

maar o een hond is onrein

noem ik selectief geloven ja mijn reet
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_171885667
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:13 schreef Roces18 het volgende:

[..]

jajjaa

onder tussen wel zuipen, roken, neuken

maar o een hond is onrein

noem ik selectief geloven ja mijn reet
Tja, misschien moeten wij heel NL onrein van maken zodat al die gasten straks uit zichzelf vertrekken en nooit meer terug keren.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_171886468
Dus die overdreven grote angst voor honden komt dus omdat ze honden maar vieze beesten vinden?
Mijn hond is niet echt vies trouwens.
misunderstood
pi_171888107
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:18 schreef DKS het volgende:
Dus die overdreven grote angst voor honden komt dus omdat ze honden maar vieze beesten vinden?
Mijn hond is niet echt vies trouwens.
Of ze is gewoon bang voor honden, zonder religie erbij te betrekken. Een enthousiaste, aanstormende hond kan best eng overkomen.
pi_171888163
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:14 schreef Krollie het volgende:

[..]

Of ze is gewoon bang voor honden, zonder religie erbij te betrekken. Een enthousiaste, aanstormende hond kan best eng overkomen.
Ook andere moslims die ik bijvoorbeeld op straat tegen kom zijn bang voor hem, dus niet alleen dit meisje.
misunderstood
pi_171890056
Alle Nederlanders zouden dus een hond moeten nemen _O_
pi_171890479
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:38 schreef Bas_Verstappen het volgende:

Alle Nederlanders zouden dus een hond moeten nemen _O_
Ik heb juist een asielzoeker in huis genomen, om rechtse mensen weg te jagen.
pi_171890602
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:57 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik heb juist een asielzoeker in huis genomen, om rechtse mensen weg te jagen.
Moet je geluk hebben dat ze je vrouw en kinderen niet vermoorden als je niet thuis bent, dat gebeurd wel eens in Zweden.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:02:32 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171890623
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:21 schreef DKS het volgende:
Zal morgen ff langs de ouders van dat meisje gaan, voel me schuldig .
Als je slim bent, wacht je nog een dagje en pik je wat suikerfeestfestijn mee!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:03:14 #93
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_171892130
Effe een hond kopen dan en door de stand lopen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:04:07 #94
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_171892153
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:57 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik heb juist een asielzoeker in huis genomen, om rechtse mensen weg te jagen.
Is je vrouw blond?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_171892337
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je slim bent, wacht je nog een dagje en pik je wat suikerfeestfestijn mee!
De vader van het meisje heeft ons uitgenodigd.
misunderstood
pi_171892626
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:04 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Is je vrouw blond?
Niet getrouwd, mijn vriendin is brunette, al zouden veel midden-oosterse mensen het blond noemen.
pi_171894756
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Honden leven al honderden jaren bij mensen.
Mensen die in auto's rijden beschadigen al zo'n honderd jaar de aarde. Betekend niet dat het zo hoort.
pi_171894811
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:16 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Mensen die in auto's rijden beschadigen al zo'n honderd jaar de aarde. Betekend niet dat het zo hoort.
Tja hoe iets hoort is wel vrij discutabel. ;) Misschien kunnen we Jort Kelder raadplegen. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171894831
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Tja hoe iets hoort is wel vrij discutabel. ;)
Het gaat er om of het goed is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')