abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:37:11 #26
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_171869181
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat bedoelde hij daarmee? Teleurgesteld omdat er geen tapes zijn, maar waarom zei hij dat niet meteen? Of teleurgesteld wegens iets anders? Waar sloeg die opmerking op?
En als men hem afluistert, waarom dan gesprekken houden in het WH? Waarom doet hij er niets aan?
Hij heeft het dus kek handig gedaan want in de praktijk blijkt het heel aanneembaar dat het gesprek wel degelijk opgenomen was. Comey heeft daar veel kennis van wat er mogelijk is... Volgens mij heeft Trump nooit gezegd dat er daadwerkelijk iets (van hem) was, wel iets teleurstellend. Er is niks en hij heeft handig met de waarheid over afluisteren gespeeld.
2019: The Great Awakening
  Overall beste user 2022 donderdag 22 juni 2017 @ 20:37:37 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171869198
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:33 schreef Montov het volgende:
Nieuws uit het establishment moeras.

[..]

If you throw enough sand out of the desert into the Swamp, you'll drain it?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 juni 2017 @ 20:41:54 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171869337
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:37 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Hij heeft het dus kek handig gedaan want in de praktijk blijkt het heel aanneembaar dat het gesprek wel degelijk opgenomen was. Comey heeft daar veel kennis van wat er mogelijk is... Volgens mij heeft Trump nooit gezegd dat er daadwerkelijk iets (van hem) was, wel iets teleurstellend. Er is niks en hij heeft handig met de waarheid over afluisteren gespeeld.
Maar nu hij nodig is voor de ACA repeal zit hij weer in de shit wegens dit geblunder. Bovendien roepen de tweets ook weer meer vragen op. Dus handig is het niet echt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 juni 2017 @ 20:43:53 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171869394
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Omdat ergens de komende dagen subpoena's de deur uit zouden gaan om die opnamen te verkrijgen.
Zijn die tweets dan duidelijk genoeg? Anders moet hij alsnog een brief schrijven. Of meer tweets versturen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:48:54 #30
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_171869557
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar nu hij nodig is voor de ACA repeal zit hij weer in de shit wegens dit geblunder. Bovendien roepen de tweets ook weer meer vragen op. Dus handig is het niet echt.
Want hij heeft iets strafbaars gedaan of gezegd hierover? Of komt hij alsnog in de problemen wegens de interpretatie van Comey op bepaalde opmerkingen van Trump?
2019: The Great Awakening
  Overall beste user 2022 donderdag 22 juni 2017 @ 20:54:18 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171869737
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:48 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Want hij heeft iets strafbaars gedaan of gezegd hierover? Of komt hij alsnog in de problemen wegens de interpretatie van Comey op bepaalde opmerkingen van Trump?
Dat hoeft toch niet? Maar als de commissies en onderzoekers het niet accepteren gaan ze gewoon meer vragen stellen. Het onschuldig tot het tegendeel bewezen is, nietwaar. Daarom ga je onderzoeken.
Vage tweets die op meerdere manieren te interpreteren zijn roepen gewoon vragen op.

En met de deadline voor ACA repeal op 4 juli zijn meer vragen vooral een afleiding.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171869748
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat verwachtte iedereen al. Waarom deed hij er zo lang over dat toe te geven?
Zo blijft hij de aandacht houden en hij heeft nu alleen gezegd dat hij ze iig niet gemaakt heeft.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 22 juni 2017 @ 21:04:25 #33
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171870057
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Zo blijft hij de aandacht houden en hij heeft nu alleen gezegd dat hij ze iig niet gemaakt heeft.
Waarom twitterde hij dat dan niet meteen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171870097
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:37 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Hij heeft het dus kek handig gedaan want in de praktijk blijkt het heel aanneembaar dat het gesprek wel degelijk opgenomen was. Comey heeft daar veel kennis van wat er mogelijk is... Volgens mij heeft Trump nooit gezegd dat er daadwerkelijk iets (van hem) was, wel iets teleurstellend. Er is niks en hij heeft handig met de waarheid over afluisteren gespeeld.
Iedereen met meer dan twee hersencellen doorziet dat loze geblaat, dus van handig spelen lijkt me geen sprake.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171870200
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:37 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Hij heeft het dus kek handig gedaan want in de praktijk blijkt het heel aanneembaar dat het gesprek wel degelijk opgenomen was. Comey heeft daar veel kennis van wat er mogelijk is... Volgens mij heeft Trump nooit gezegd dat er daadwerkelijk iets (van hem) was, wel iets teleurstellend. Er is niks en hij heeft handig met de waarheid over afluisteren gespeeld.
Hij heeft Comey onder ede laten verklaren dat hij gelijk had en Comey inderdaad nooit gezegd had dat hij Trump onderzocht. Iets wat later door anonieme bronnen in de media werd tegengesproken.

4D Chess van een heel ander niveau dit, niet normaal. _O_
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:08:26 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171870287
quote:
quote:
In one case, investigators found there had been a manipulation of voter data in a county database but the alterations were discovered and rectified, two sources familiar with the matter tell TIME. Investigators have not identified whether the hackers in that case were Russian agents.
Niks aan de hand dus.

En former en current officials, weer lekker vaag. Wat zijn officials nu weer. :')

quote:
"The integrity of the entire system is in question," says Bahar,
Hij riep het nog dagelijks: "The election is rigged folks"
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:11:55 #38
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171870368
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:10 schreef Nintex het volgende:

[..]

[..]

Niks aan de hand dus.

En former en current officials, weer lekker vaag. Wat zijn officials nu weer. :')
Hoe bedoel je? Niks aan de hand? Dat het gefixt is, betekent niet dat er niks aan de hand is.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:20:40 #39
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_171870676
Er is niets aan de hand, én Trump had gelijk de verkiezingen rigged waren.
Obama had er wat aan moeten doen, wat hij ook heeft gedaan, maar Trump gaat er vervolgens niets mee doen.

In het Engels heet dit zo mooi grasping at straws.
Géén kloon van tvlxd!
pi_171871164
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:20 schreef Montov het volgende:
Er is niets aan de hand, én Trump had gelijk de verkiezingen rigged waren.
Obama had er wat aan moeten doen, wat hij ook heeft gedaan, maar Trump gaat er vervolgens niets mee doen.

In het Engels heet dit zo mooi grasping at straws.
De Amerikanen hebben iets heel simpels veel te ingewikkeld gemaakt.

Hillary Clinton voerde geen campagne in Michigan, kreeg een seizure op 9/11 en verloor daardoor de verkiezing. Een verkiezing op grote schaal manipuleren in een land zo groot als de VS is onmogelijk. De enige die je voor het gerecht zou moeten slepen zijn CNN en de andere 24/7 media die van iedere mug een olifant maakte.

Het hele media circus was gewoon uit de hand gelopen en tegen de tijd dat ze erachter kwamen waren ze te laat om Trump nog tegen te houden.

Can't Stump the Trump :7

En terwijl we nu weer onzin lezen over een boze/schreeuwende/bange Trump is de beste man in realiteit rondjes aan het rijden op een Golf course, want MAGA is het nieuwe YOLO
  Overall beste user 2022 donderdag 22 juni 2017 @ 21:39:51 #41
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171871232
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:20 schreef Montov het volgende:
Er is niets aan de hand, én Trump had gelijk de verkiezingen rigged waren.
Obama had er wat aan moeten doen, wat hij ook heeft gedaan, maar Trump gaat er vervolgens niets mee doen.

In het Engels heet dit zo mooi grasping at straws.
Het regelen van de verkiezingen is iets wat de staten zelf toch doen? Waarom dan ineens Obama erbij betrekken?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:42:48 #42
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_171871314
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:37 schreef Nintex het volgende:

[..]
MAGA is het nieuwe YOLO
:D
2019: The Great Awakening
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:47:22 #43
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171871486
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:37 schreef Nintex het volgende:


-snip-

De redenen waarom Trump won/Clinton verloor staan voor mij echt volstrekt los hiervan. Het hacken van stembestanden vind ik al groot nieuws, maar als deze zijn aangepast is het naar mijn mening een huge deal.

Waarom je dat wil bagatelliseren snap ik niet.
pi_171871496
Oh en Trump krijgt ook zijn 2e term wel. Nadat deze storm is over gewaaid gaan de Dems eindelijk eens bij zichzelf te rade waar het allemaal mis ging. (na de 2018 midterms nederlaag). Vervolgens blijft de economie vrolijk doorgroeien en verbeteren. De Dems gaan mede dankzij de Justice Democrats in 2020 meer een linkse kant op met hogere belastingen. Niemand wil zijn nieuwe centjes opgeven. Trump wint.

Clinton had naar haar man moeten luisteren:
"It's the economy stupid"

quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De redenen waarom Trump won/Clinton verloor staan voor mij echt volstrekt los hiervan. Het hacken van stembestanden vind ik al groot nieuws, maar als deze zijn aangepast is het naar mijn mening een huge deal.

Waarom je dat wil bagatelliseren snap ik niet.
Omdat er 0 bewijs voor is dat het systematisch is gebeurd. Die campagnes betalen miljoenen om data te verzamelen. Je wilt niet met lege handen staan. Of denk jij dat Obama en Romney alle adressen wel op een eerlijke manier achterhaalde? Daar huur je iemand voor in en die moet resultaat leveren en als ze dat niet lukt dan halen ze er een paar hackers bij.

Dan zijn er ook nog lokale politici die tegelijk wel/niet gekozen gaan worden. Ook daar zitten mogelijk wat onzuivere zaken bij. Ga het maar uitpluizen daar ben je 20 jaar mee bezig.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 juni 2017 @ 21:51:41 #45
862 Arcee
Look closer
pi_171871636
quote:
Nieuw voorstel voor 'Trumpcare'

De Republikeinen in de Amerikaanse
Senaat hebben een nieuw voorstel voor
een zorgwet ingediend die Obamacare
moet vervangen.Het is een aangepaste
versie van het voorstel dat het Huis
van Afgevaardigden eerder aannam.Dat
plan gold als kansloos in de Senaat.

In het nieuwe plan zijn Amerikanen niet
langer verplicht een zorgverzekering af
te sluiten.Er zit een lastenverlichting
voor de rijken in en er wordt gesneden
in Medicaid voor de armen.Ook de hulp
aan ongewenst zwangere vrouwen vervalt.

Vier Republikeinse senatoren wijzen het
voorstel af.Daarom lijkt Democratische
steun in de Senaat onontbeerlijk.
"Er zit een lastenverlichting voor de rijken in en er wordt gesneden in Medicaid voor de armen"

Serieus?

Dan moet je toch echt wel rechtser dan knetterrechts zijn wil je daar voor zijn. Voor die Republikeinen kan iedereen die geen blanke rijke man is doodvallen.
pi_171871677
Ik wil zo graag een Nintex die alles wat ik doe positief gaat spinnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171871684
Zwakzintex vindt het wel prima als er iemand met zijn stem knoeit en z'n sofinummer vandoor gaat, toch?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:54:05 #48
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171871753
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:47 schreef Nintex het volgende:

Omdat er 0 bewijs voor is dat het systematisch is gebeurd. Die campagnes betalen miljoenen om data te verzamelen. Je wilt niet met lege handen staan. Of denk jij dat Obama en Romney alle adressen wel op een eerlijke manier achterhaalde? Daar huur je iemand voor in en die moet resultaat leveren en als ze dat niet lukt dan halen ze er een paar hackers bij.

Dan zijn er ook nog lokale politici die tegelijk wel/niet gekozen gaan worden. Ook daar zitten mogelijk wat onzuivere zaken bij. Ga het maar uitpluizen daar ben je 20 jaar mee bezig.
Volgens mij denk jij dat ik denk dat het zou betekenen dat er snel nieuwe verkiezingen zouden moeten komen of politici afgezet oid. Dat is niet mijn standpunt. Mijn standpunt is dat het uitgezocht moet worden, tegenmaatregelen genomen opdat het lastiger en robuster gemaakt wordt en als er schuldigen gevonden worden dat deze worden gestraft. Ben je het hier niet mee eens?
pi_171872353
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Volgens mij denk jij dat ik denk dat het zou betekenen dat er snel nieuwe verkiezingen zouden moeten komen of politici afgezet oid. Dat is niet mijn standpunt. Mijn standpunt is dat het uitgezocht moet worden, tegenmaatregelen genomen opdat het lastiger en robuster gemaakt wordt en als er schuldigen gevonden worden dat deze worden gestraft. Ben je het hier niet mee eens?
Ja, maar ik weet dat het een zinloze excersitie is en men er vanuit gaat dat mensen intelligent stemmen, maar dat is niet het geval. In Nederland zie je het zelfde. Jonge meisjes die stemmen op Jesse, want die is zo knap <3. Er zijn anno 2017 nog steeds mensen die op de PvdA stemmen.

In de VS net zo. Mensen die het verschil niet weten tussen Obamacare en de Affordable Healthcare Act en dan schrikken als ze erachter komen dat ook zij straks zonder verzekering zitten.

Al die data, gehacked of niet, zegt helemaal niets. Sterker nog, we hebben een jaar aan moeten horen hoe slecht die Trump campagne georganiseerd was. Dat het ze niet eens lukte om een staat te spellen zonder spelfouten. Mensen die het hele circus niet gevolgd hebben, hebben op de naam gestemd of op het feit dat ze geen vrouw als president willen. We zullen het nooit weten.

Je kunt het onderzoeken tot je een ons weegt. Je gaat helemaal niets vinden, want de campagne van Trump hield sowieso nauwelijks iets bij.

De enige tegenmaatregel die je kunt nemen is dat iedere kiezer het platform van beide partijen opgestuurd krijgt en CNN, Fox News en MSNBC voor 10 maanden op zwart gaan en mensen op basis van inhoud een beslissing nemen. Het is een populariteitswedstrijd en dan verbaasd zijn dat de reality TV ster wint. Het enige waar je naar hoeft te kijken is hoe Morning Joe, Stephen Colbert en de hele groep van SNL plotseling zo tegen Trump gekeerd zijn, omdat ze als geen ander weten dat zij medeverantwoordelijk zijn.

Trump: "I'm running for president"
Colbert:"Sir please do, this is the best thing ever!"

Trump: "I'm running for president"
SNL: "In the next segment the Mexican President offers to pay for your wall"

Trump: "I love your show Joe"
Morning Joe: "Ted Cruz called you a liar, how do you respond sir. You're a very honest man right?"
Mika: "The Donald Trump on the campaign rallies, that's not the Trump we know right?"
Trump: "The rallies are great, I love the people it's all about love"
Joe: "But doesn't it get violent?"
Trump: "Well I'm a tough guy right?"

"HAHHAHA die Trump denkt echt dat hij president kan worden, wat een mongool"

The biggest con he ever pulled :7 _O_
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:17:44 #50
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171872614
Wat een lang verhaal om weinig te zeggen. Het is niet direct belangwekkend vanwege een speculatieve mogelijke link met Trump, hoewel je dat steeds lijkt te denken. Hooguit maakt dat gespeculeer het wat smeuïger, maar meer ook niet en zoals het artikel aangeeft zal moeten blijken of er data te herleiden is naar de campagne, maar dat valt te bezien en is zeker niet de hoofdlijn van wat er besproken wordt, in ieder geval niet voor mij.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')