abonnement Unibet Coolblue
pi_172048677
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:13 schreef Nazil het volgende:

[..]

L zit op de bank en heeft wat speeltjes om zich heen. Dan gaat een speeltje heel voorzichtig richting de rand van de bank om het *zwoep* er vanaf te vegen. Dan kijken waar het terecht is gekomen en mama aankijken om het te pakken. Dat doet mama, met de woorden erbij dat dit de laatste keer was en dat hij niks op de grond mag gooien. L pakt het speeltje weer en gooit het direct op de grond. Mama zegt 'nee,dat mag niet' en L begint een stervende zwaan na te doen.

Thats our life.

Al een paar weken lang :(
Zwaartekracht ontdekken <3
of wat dan ook, iig ontdekken ;).

quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:35 schreef Mies_poes het volgende:
Balen van jullie drama nachten Blue en Franny :(

Wij zijn net naar het consultatiebureau geweest en ik maak me nu wel een beetje zorgen om het gewicht. Vorige keer was ze al niet bijster veel aangekomen dus toen heb ik tussendoor nog een keer extra laten wegen. Dat was drie weken geleden, toen woog ze 8115 gram (9 maanden is ze) en nu nog exact hetzelfde -O- ze is in de lengte wel 3 centimeter gegroeid.
De borstvoedingscurve ziet er zo uit:
[ link | afbeelding ]
Zou niet weten wat we anders kunnen doen, want ze eet hartstikke goed; 3 boterhammen per dag, 1.5 stuk fruit, avondeten 100-200 gram en tussendoor borstvoeding. Nu moeten we over twee weken weer komen meten. Ze is hartstikke vrolijk en actief dus ik snap het niet zo.
Denk dat het dan in de 3cm groeien is gaan zitten! Ze lijkt wel haar eigen curve te volgen.
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 10:19 schreef Mies_poes het volgende:
Ikke, ze heeft koemelkallergie dus gewone yoghurt geven kan niet en kokosyoghurt vindt ze om te kotsen :P
En de amandelyoghurt is in de aanbieding bij de Ekop. :P. Van 't merk waar ze ook kokosyoghurt van verkopen.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:34 schreef Miezziej het volgende:
Misschien doe je dit al Mies, maar op brood kan je bijvoorbeeld altijd roomboter (of bestaat daar geen koemelkvrije variant van? Okee, het is dan niet officieel boter maar je snapt me wel :+) doen en verder nog andere calorierijke dingen geven? Bijvoorbeeld notenpasta, avocado, banaan enzo.
Ghee, is wel van koemelk maar heeft geen koemelkeiwitten. En andere vetten/oliën idd.

[ Bericht 12% gewijzigd door Unihipili op 29-06-2017 18:10:11 ]
pi_172049392
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:58 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Zwaartekracht ontdekken <3
of wat dan ook, iig ontdekken ;).

hij heeft een fijnere manier gevonden: curver box op kop zetten, blokjes er op en dan de doos schuin houden O+
pi_172049937
Over een half uurtje werd, precies een jaar geleden, mijn kleine C geboren. O+
pi_172050000
Gefeliciteerd met je mooie meisje groof O+ *O*

Bijzonder om aan het afgelopen jaar terug te denken *;
pi_172050035
Gefeliciteerd met kleine C, Groof! O+

Regina, cool dat je baby kan zitten!

Tombo, nogmaals dank voor het langs brengen van je bondolino O+
pi_172050412
Dank *O*
pi_172050693
Gefeliciteerd!! *O*
pi_172051049
Groofs gefeliciteerd O+ *O*

mijn baby tijgert/kruipt.... :o
S. 2014
J. 2016
pi_172051109
Gefeliciteerd Groofs! *O*

Go James!
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:20:49 #260
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_172051562
Gefeliciteerd Groofs! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:34:45 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172051928
Gefeliciteerd Groof met je mooie meid! O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172054212
O+
  donderdag 29 juni 2017 @ 22:01:33 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_172054676
Gefeliciteerd groof O+
disclaimer
  donderdag 29 juni 2017 @ 22:08:32 #264
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172054890
Groofsk gefelicitaaaaart w/
  donderdag 29 juni 2017 @ 22:09:45 #265
73386 Fazz
onderweg
pi_172054935
Gefeliciteerd met C, groofsk :)
  donderdag 29 juni 2017 @ 22:13:18 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172055036
Wij zijn al 5x naar boven gelopen omdat we gebonk horen. Ligt hij met zijn ogen dicht gewoon een partijtje te worstelen met zijn tochtstripkonijn :') En scheten te laten.
pi_172055125
groofsk gefeliciteerd!
gmz, grote jongen word het al hoor!
Mies, ze eet goed is vrolijk en verzadigd? probeer er niet teveel op te letten wie weet heeft ze de volgende keer een inhaalslag xx

hier nog steeds een hoop gedoe. Jason heeft enorme reflux nu voeding indikken en Nexium. daarnaast gestart met Nutrilon omneo vanwege de overoge klachten en het niet poepen(15 dagen!) het leek even beter te gaan ook andere klachtrn namen af. tot vorige week langzaam komen alle klachten terug en inmiddels weer 4 dagen geen ontlasting. ik las op het pak dat in de omneo voeding de melkeiwitten verknipt zijn. volgens cb kon dat verklaren waarom de klachten minder waren geworden en ik moest zo doorgaan. echter heeft hij sinds 3 dagen uit het niets vreselijke huilbuieen. met de kinderarts gebeld en er zou vandaag njtramigen bezorgd worden om te kijken of het toch geen kma is. tot nu toe zeiden de artsen dat het niet kon omdat hij zo enorm hard groeide. ondanks dat hij vrijwel alle andere sympthomen en een zus met kma wel heeft.

ik ben benieuwd helaas vandaag nog geen bezorging gehad.

wel slaapt hij de nachten netjes door (19.00 tot 05.00) en is hij tussendoor heel vrolijk. nog geen rol/geijp pogingen gewoon nog lekker baby haha
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_172055245
Wat een gedoe Sam :( kun je niet zelf een pak Nutrilon Pepti halen om uit te testen? Mocht hij kma hebben, kan het trouwens ook zo zijn dat zijn refluxklachten daar vandaan komen (kan!).
pi_172055280
Feli groofs met je lieve kaboutervrouwtje O+
pi_172055302
Sam, dik je in met nutriton?
Goedzakje kreeg daar vreselijke kramp van en kon ook heel lang niet meer poepen.

Wij gebruiken nu pure johannesbroodpitmeel van de tuinen

Het basisingredient van Nutriton is trouwens suiker, absurd dat het mag in baby producten.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_172055369
Groof gefeliciteerd!!
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 29 juni 2017 @ 22:27:35 #272
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_172055451
Pffff wat een gedoe Sam.
Waren zijn schildklierwaardes wel goed?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 30 juni 2017 @ 00:03:49 #273
269689 crew  Viv
pi_172057561
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:00 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat een leuke trip Vivi! Midzomernacht wordt daar groots gevierd toch?
Ja klopt! Met veel en lekker eten ('s middags picknicken in het park, daarna thuis verder), alcohol en liederen. :Y) Voor mij nu geen alcohol vanwege de moedermelk.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:57 schreef ReginaFalange het volgende:
Overigens vond het CB hier het bijna zorgwekkend dat we nog niet begonnen waren met brood geven toen hij net 6 maanden was. Dus de zorgen zullen wel regio gebonden zijn. 8)7
Mijn man had ook zo'n raar gesprek bij 6 maanden, maar inmiddels is gebleken dat het een invaller was en niet onze reguliere cb-arts. Ook persoonsgebonden dus. }:| Waarom heb je trouwens toch zo'n Sjaak Trekhaak gekocht? -O-

Sam wat rot dat de voedingen zo'n gedoe blijven, ik had gehoopt dat het na het stoppen met borstvoeding beter zou gaan. :* :*
pi_172059476
Wat balen Sam dat hij zoveel last heeft : (! Niet leuk om je kleintje zo te zien!

Groofsken nog van harte gefeliciteerd met C!

Vivi dat klinkt als een hele fijne reis! Lijkt me ook een heel mooi land!

Hier vannacht wel een goede nacht. Als ik F rechtop wil houden na de voeding val ik steeds in slaap met haar bovenop me. Iemand daar tips voor? Vannacht van 3.15 tot 5.30. Ik leg haar eigenlijk liever veilig terug in de cosleeper. Misschien anders even lezen op mijn tel, maar dan kan ik miss zelf niet meer goed slapen daarna.
pi_172061405
Gefeliciteerd Groofs!
pi_172061589
Van harte, groofs! O+
  vrijdag 30 juni 2017 @ 10:11:56 #277
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_172062056
Ik heb niet echt een tip, Vieve want Ella sliep hele nachten bovenop me de eerste weken.
Bij de oudste ging ik echt uit bed en idd lezen op mijn foon om te voorkomen dat ik in slaap viel.
Blijkbaar word je toch makkelijker bij een tweede :P

Ik had nooit moeite om weer in slaap te vallen daarna, maar dat zal ook wel per persoon verschillen denk ik.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_172062164
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:03 schreef ViviRAWRS het volgende:

Mijn man had ook zo'n raar gesprek bij 6 maanden, maar inmiddels is gebleken dat het een invaller was en niet onze reguliere cb-arts. Ook persoonsgebonden dus. }:| Waarom heb je trouwens toch zo'n Sjaak Trekhaak gekocht? -O-

Ik wilde het echt niet. Ging naar de speelgoedwinkel voor een voelboekje aangezien hij alle normale voorlees boekjes bijna aan flarden trekt tijdens het voorlezen. Maar er stond een kindje op die trekhaken te drukken en Goedzakje was helemaal gehypnotiseerd door de herrie en lichtjes.
Dus nu gebruik ik hem om hem te laten omrollen en te leren kruipen. >:)

Zijn lievelings speelgoed is nog steeds zijn knuffel en regemaker. O+
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_172066030
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:17 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Ik wilde het echt niet. Ging naar de speelgoedwinkel voor een voelboekje aangezien hij alle normale voorlees boekjes bijna aan flarden trekt tijdens het voorlezen. Maar er stond een kindje op die trekhaken te drukken en Goedzakje was helemaal gehypnotiseerd door de herrie en lichtjes.
Dus nu gebruik ik hem om hem te laten omrollen en te leren kruipen. >:)

Zijn lievelings speelgoed is nog steeds zijn knuffel en regemaker. O+
Wat is een regemaker?? Ik leer hier zoveel!
pi_172066397
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:11 schreef Sylver_ het volgende:
Ik heb niet echt een tip, Vieve want Ella sliep hele nachten bovenop me de eerste weken.
Bij de oudste ging ik echt uit bed en idd lezen op mijn foon om te voorkomen dat ik in slaap viel.
Blijkbaar word je toch makkelijker bij een tweede :P

Ik had nooit moeite om weer in slaap te vallen daarna, maar dat zal ook wel per persoon verschillen denk ik.
Ja ik merk ook dat ik er nu iets makkelijker in ben, want bij de eerste is me dat eigenlijk nooit gebeurd. Behalve een kwartiertje of zo, na het voeden, maar zeker geen halve nachten.

Nou ik zal eens kijken hoe het vannacht gaat...
pi_172066422
Regemaker ken ik ook niet. Een gietertje miss :p? Of de sproeier?
  vrijdag 30 juni 2017 @ 14:06:20 #282
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_172067263
Volgens mij is dat zo'n buis met kraaltjes oid erin. Als je die op de kop houdt klinkt het een beetje als regen.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_172071017
Regenmaker inderdaad dus.
Een plastic zandloper idee met kraaltjes erin die door een soort spiraal naar beneden dwarrelen en dat maakt geluid.

Op die van on zit ook nog een spiegeltje op de onderkant en een ding waar hij aan kan draaien wat krakrakrak geluidjes maakt.

Hij vindt het hilarisch, er zitten geen batterij in dus ook geen irritante nassale stemmen en gekocht bij de kruidvat voor 1.50. Groot succes.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 18:22:56 #284
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172072619
Wat leuk! Ik had er nog nooit van gehoord. Ga ik ook eens halen.

Hier wordt eigenlijk vooral gespeeld met dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stapelen, stapelen, stapelen. En blokjes (die van een soort hard papier zijn) in andere blokjes stoppen en nog een keer en dan nog een keer :)

Ah RF ik ga nog even wat Texeltips voor je op een rij zetten! Ben je niet vergeten, maar een beetje druk.
pi_172075165
Quoi: Don't worry.
Ik weet hoe het gaat. Ik zou ook al 3 maanden geleden mijn kleding kast opruimen en het is er nog niet van gekomen. :')

Wij gaan Oktober dit jaar trouwen. Gewoon lekker stiekem, met z'n drietjes ergens.
Als trouwkadootje voor mezelf wil ik een huis make-over. Nieuw tv meubel, nieuwe salon tafel, nieuwe keukenkast, nieuwe kapstok, nieuw bankje voor onder de gang, nieuw bed, nieuwe nachtkastjes, nieuw tv meubel in de slaapkamer en nieuwe slaapkamer kasten. Ik heb op het moment 2500 euro aan meubels in mijn winkelwagentje zitten maar durf niet op verzenden te klikken. Vriend wordt dan vast heel boos. Aan de andere kant, als we getrouwd zijn wat van hem is, is van mij enzo. :')

Vandaag gingen we trouwens uit lunchen. Goedzakje zat in zijn buggy bij de tafel want kinderstoel zonder verkleiner lijkt me nog geen succes. De serveerster zei dat ze ook wel kindermenuutjes hadden. Ook een gerechtje met een frikandel, krulfrietjes en appelmoes. Maar als hij liever kipnuggets of kippenpootjes wilde dan kon dat ook. O+ :')

Heb maar gezegd dat ik het heel lief vond, maar dat ik mijn baby van 6 maanden nog geen kipnuggets en krulfrietjes zie eten.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 20:54:32 #286
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172076063
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 20:20 schreef ReginaFalange het volgende:
Quoi: Don't worry.
Ik weet hoe het gaat. Ik zou ook al 3 maanden geleden mijn kleding kast opruimen en het is er nog niet van gekomen. :')

Wij gaan Oktober dit jaar trouwen. Gewoon lekker stiekem, met z'n drietjes ergens.
Als trouwkadootje voor mezelf wil ik een huis make-over. Nieuw tv meubel, nieuwe salon tafel, nieuwe keukenkast, nieuwe kapstok, nieuw bankje voor onder de gang, nieuw bed, nieuwe nachtkastjes, nieuw tv meubel in de slaapkamer en nieuwe slaapkamer kasten. Ik heb op het moment 2500 euro aan meubels in mijn winkelwagentje zitten maar durf niet op verzenden te klikken. Vriend wordt dan vast heel boos. Aan de andere kant, als we getrouwd zijn wat van hem is, is van mij enzo. :')

Vandaag gingen we trouwens uit lunchen. Goedzakje zat in zijn buggy bij de tafel want kinderstoel zonder verkleiner lijkt me nog geen succes. De serveerster zei dat ze ook wel kindermenuutjes hadden. Ook een gerechtje met een frikandel, krulfrietjes en appelmoes. Maar als hij liever kipnuggets of kippenpootjes wilde dan kon dat ook. O+ :')

Heb maar gezegd dat ik het heel lief vond, maar dat ik mijn baby van 6 maanden nog geen kipnuggets en krulfrietjes zie eten.
Nou, schiet eens op met die kledingkast dan o|O je hebt een PM

Wat kunnen ze dat verkeerd inschatten hč? Wij kwamen met een paar mensen en 4(!) kinderwagens eens ergens binnen voor een lunch (babies waren ca. 2 maanden) en kregen toen de vraag of ze in de kinderstoel konden :D

Goed aan het shoppen jij. Al op verzenden gedrukt?
pi_172077082
Niet op verzenden geklikt, wel alles als favoriet opgeslagen..
Tactiek wordt eerst eens alle meubels die weg kunnen op MP gooien en dan nieuwe bestellen. >:)

Ik ga je PB lezen nu!
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 21:41:35 #288
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172077263
Guppy kan in zijn handjes klappen O+! Echt ultiem schattig, hij klapt in zijn handjes zodra hij muziek hoort :D O+.
KuikenGuppy
pi_172077536
Aah, Burdie. Klappende babies met die vet kuiltjes in hun handjes. O+
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 21:54:05 #290
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172077546
Knap Burd!! Heb je geoefend?
pi_172079986
wat leuk burd. en wat wrden ze snel groot.

viva. ik baal er ook van ben juist gestopt om rust te creeren. toch wel lichtelijk spijt.

vandaag contact gehad over de bezorging die uitbleef. de machtiging was niet goedgekeurd en moest overnieuw. vanmiddag op de kraamafdeling toch al wat nutramigen kunnen ophalen.

indikken doe ik of met nutriton of kruidvat eigen merk. maar de problemen met de ontlasting bestonden al voor het starten hiermee.

morgen zou het dan toch echt bezorgd moeten worden.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 1 juli 2017 @ 00:39:58 #292
269689 crew  Viv
pi_172080919
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 20:20 schreef ReginaFalange het volgende:
Vandaag gingen we trouwens uit lunchen. Goedzakje zat in zijn buggy bij de tafel want kinderstoel zonder verkleiner lijkt me nog geen succes. De serveerster zei dat ze ook wel kindermenuutjes hadden. Ook een gerechtje met een frikandel, krulfrietjes en appelmoes. Maar als hij liever kipnuggets of kippenpootjes wilde dan kon dat ook. O+ :')
Even los van de leeftijd vind ik het sowieso absurd dat een kindermenu 9 van de 10 keer zo ongezond en inspiratieloos is. :N Dan zou ik ZZ liever iets van mijn bord geven.
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 21:41 schreef Burdie het volgende:
Guppy kan in zijn handjes klappen O+! Echt ultiem schattig, hij klapt in zijn handjes zodra hij muziek hoort :D O+.
Wat leuk! O+ ZZ wordt er wel heel blij van als ik in mijn handen klap, maar ze doet nog geen pogingen om het zelf te doen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:38 schreef Sam1993 het volgende:
viva. ik baal er ook van ben juist gestopt om rust te creeren. toch wel lichtelijk spijt.
Hopelijk komt de rust alsnog als hij een aantal dagen op die speciale voeding zit. :*
pi_172082484
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:38 schreef Sam1993 het volgende:
wat leuk burd. en wat wrden ze snel groot.

viva. ik baal er ook van ben juist gestopt om rust te creeren. toch wel lichtelijk spijt.

vandaag contact gehad over de bezorging die uitbleef. de machtiging was niet goedgekeurd en moest overnieuw. vanmiddag op de kraamafdeling toch al wat nutramigen kunnen ophalen.

indikken doe ik of met nutriton of kruidvat eigen merk. maar de problemen met de ontlasting bestonden al voor het starten hiermee.

morgen zou het dan toch echt bezorgd moeten worden.
Voor indikken kan je eigenlijk het beste puur johannesbroodpitmeel gebruiken, zonder toevoegingen. Dat is te koop bij natuurwinkels en biologische supermarkten etc. Daar reageren kindjes over het algemeen helemaal niet op.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 07:47:30 #294
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_172082637
*O* Doorslaapnacht *O* Doorslaapnacht *O* Doorslaapnacht *O* Doorslaapnacht *O* Doorslaapnacht *O*
Van 0:00 tot 6:30 :7
Hoewel wel zelf twee keer wakker geworden van haar gekreun en omdat er een kijkkaartje naar beneden kletterde :') Maar toch *O*

Mooi die kindermenu's voor minibaby's :') (sowieso kipnuggets :r )
pi_172084082
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 06:19 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Voor indikken kan je eigenlijk het beste puur johannesbroodpitmeel gebruiken, zonder toevoegingen. Dat is te koop bij natuurwinkels en biologische supermarkten etc. Daar reageren kindjes over het algemeen helemaal niet op.
Dit inderdaad.
Geloof dat Nutriton 15% johannesbroodpitmeel is en 83% suiker en nog 2% "vitamines" of iets dergelijks. Echt, dat ze het mogen verkopen. :N

Pure johannesbroodpitmeel is trouwens vaak ook goedkoper.
Omdat het puur is hoef je er minder in te doen en bij de tuinen hebben ze vaak 2e product voor maar 1 euro. Dan heb je 2 pakken meel voor 7 euro ofzo. Wij doen bijna 3 maanden met 1 pak, terwijl er 2 pakken nutrition per maand door heen gingen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_172085257
Wat leuk en romantisch zo met zn drietjes RF! & dat klinkt als een goed huwelijkskadoo!
Hahaha een kindermenu voor zo'n mini -O- .

Er staan inderdaad meestal niet zo'n originele en vaak ook niet zo'n gezonde dingen op kindermenu's. Terwijl mijn dreumes juist graag groenten lust vaak...

Wat schattig burdie O+ !

Hoera voor de doorslaapnacht van Tweedle! *O* *O* *O*

Heeft er iemand ervaring met een baby die veel kreunt / onrustig is. In vergelijking met de eerste is baby F. zoveel onrustiger / kreunt erg veel / beweegt veel met haar armpjes. Ik weet niet zo goed wat het is. Ze is soms ook heel rustig en tevreden, maar vooral als ze bovenop je ligt.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 11:30:22 #297
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_172085492
Wel ervaring mee, maar geen oplossing (als dat al nodig is). Ik zie het meer als haar karaktertje, ze was in mijn buik ook al heel beweeglijk. Heb je het gevoel dat ze er zelf last van heeft of ergens last van heeft?
pi_172085909
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:21 schreef Vieve6 het volgende:
Wat leuk en romantisch zo met zn drietjes RF! & dat klinkt als een goed huwelijkskadoo!
Hahaha een kindermenu voor zo'n mini -O- .

Er staan inderdaad meestal niet zo'n originele en vaak ook niet zo'n gezonde dingen op kindermenu's. Terwijl mijn dreumes juist graag groenten lust vaak...

Wat schattig burdie O+ !

Hoera voor de doorslaapnacht van Tweedle! *O* *O* *O*

Heeft er iemand ervaring met een baby die veel kreunt / onrustig is. In vergelijking met de eerste is baby F. zoveel onrustiger / kreunt erg veel / beweegt veel met haar armpjes. Ik weet niet zo goed wat het is. Ze is soms ook heel rustig en tevreden, maar vooral als ze bovenop je ligt.
Goedzakje heeft de eerste 12 weken heel erg gekreunt. Hij kon zo in een metal band.
Ook heel veel met zijn armen maaien tijdens het kreunen.

Het bleek reflux te zijn en hij kreunt nu alleen nog als hij echt oncomfortabel is.

Maar dat betekent natuurlijk niet dat het andere babies ook uit pijn / discomfort is.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_172086351
Herkenbare klacht, die kindermenu's. Ik snap werkelijk niet dat ze de gewone kaart niet in het klein aanbieden.

Ondertussen heeft mijn baby zijn volumeknop gevonden en is nu voor de tweede dag op rij heel hard aan het gillen :D En hij heeft ook zn andersom-rol-modus gevonden: van buik naar rug is ook afgevinkt. Handug!
pi_172087263
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:08 schreef WupWup het volgende:
Herkenbare klacht, die kindermenu's. Ik snap werkelijk niet dat ze de gewone kaart niet in het klein aanbieden.

Ondertussen heeft mijn baby zijn volumeknop gevonden en is nu voor de tweede dag op rij heel hard aan het gillen :D En hij heeft ook zn andersom-rol-modus gevonden: van buik naar rug is ook afgevinkt. Handug!
Ik vroeg eens ergens of ze ook een gezond kindermenu hadden. De ober keek me aan alsof ik een tweede hoofd had laten groeien uit mijn nek...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')