abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171864821
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Geen idee wat een openbare functie er mee te maken heeft maar je hebt gelijk, ik heb geen openbare functie.
Ik zal naar het advies van R. kijken. :)
Ben je ambtenaar, dan verdubbelt de klachttermijn (en zou je dus 6 maanden de tijd hebben).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strafrechtelijk ben je te laat maar civielrechtelijk kun je die knakker alsnog aanpakken als je dat wilt. Daar staat een termijn van 5 jaar voor.
pi_171864888
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:36 schreef BeansCo het volgende:
Ik heb orale seks gehad met een meisje die ik aan het daten was.

Nu zie ik haar niet meer en kreeg ik een brief van haar advocaat dat ze een schadevergoeding eist wegens "onvrijwillige orale seks". Als ik niet schik wordt de politie ingeschakeld.

Ik kan je verzekeren dat het zeker vrijwillig was. Wat kan ik hier tegen doen?
Weet je vrouw dit of ben je ondertussen (in de afgelopen 2 weken) gescheiden?

Volgens je andere topics ben je getrouwd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 18:12:57 ]
pi_171865313
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:07 schreef r_one het volgende:

[..]

Ben je ambtenaar, dan verdubbelt de klachttermijn (en zou je dus 6 maanden de tijd hebben).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strafrechtelijk ben je te laat maar civielrechtelijk kun je die knakker alsnog aanpakken als je dat wilt. Daar staat een termijn van 5 jaar voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Civiel zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten aangezien ik twijfel over die periode van 5 jaar.
Als het iets langer dan 5 jaar geleden was draai ik voor alle gemaakte kosten op en ik wil geen geld uitgeven aan zo'n oetlul.
Net aan mijn vriendin gevraagd en volgens haar was het in 2012 en ondanks dat het lang geleden is kan ik het maar niet vergeten.
Ik vind het echt vreselijk dat iemand beweert dat ik daar toe in staat ben.
pi_171865373
quote:
11s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:10 schreef k_man het volgende:

[..]

Weet je vrouw dit of ben je ondertussen (in de afgelopen 2 weken) gescheiden?

Volgens je andere topics ben je getrouwd.
:D
pi_171865404
quote:
11s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:10 schreef k_man het volgende:

[..]

Weet je vrouw dit of ben je ondertussen (in de afgelopen 2 weken) gescheiden?

Volgens je andere topics ben je getrouwd.
En misschien weet dit wijf dat waardoor ze denkt ff snel wat geld te kunnen scoren omdat hij 't liever een beetje on the downlow houdt?
pi_171865643
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:30 schreef Geralt het volgende:
Hoe kan je als kerel een vrouw beffen en dat dat tegelijkertijd onvrijwillig is? Dat kan toch helemaal niet? Of althans niet zonder vastbinden dan.
Vrouwen hebben gewoon spijt om wat voor reden dan ook en dan komen ze met zulke verhalen.

Is wel belachelijk eigenlijk dat mannen altijd de schuld krijgen van zoiets. Als hij nou gewoon zegt ja ze dwong me en zelf aangifte doet. Wie wordt er dan gelooft?
pi_171865945
http://www.dailymail.co.u(...)chelor-Paradise.html

Verhaal van TO lijkt heel erg op dit verhaal. In deze situatie was de vrouw "aangeschoten/dronken" toen het plaatsvond. De man is na intern onderzoek vrijgesproken.

[ Bericht 24% gewijzigd door Armani XL op 23-06-2017 11:35:06 ]
pi_171866686
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:39 schreef r_one het volgende:

[..]

LOL ... het is laster noch smaad.
Wellicht kwalificeert het wel als afdreiging. Deze brief in ieder geval goed bewaren, want het maakt de aangifte bij voorbaat niet erg geloofwaardig. Ook heb ik mijn twijfels bij de advocaat die zich hiervoor leent, daar zou ik een tuchtzaak van maken.

[ Bericht 13% gewijzigd door Armani XL op 22-06-2017 19:41:18 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:18:50 #34
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_171879531
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:46 schreef LelijKnap het volgende:
Hij die aangifte of klacht doet dat een strafbaar feit gepleegd is, wetende dat het niet gepleegd is, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
Punt is alleen dat de enigen die wéten of het wel of niet vrijwillig is, TS is en zijn (toenmalige) sekspartner. Als zij beweert dat het niet vrijwillig is terwijl hij er zelf van overtuigd is dat het wel zo was, dan kun je er gewoon geen uitspraak over doen.

Gevalletje haar woord tegen het zijne, en je loopt allebei met lege handen naar huis.

Dat TS nu een brief krijgt van haar advocaat in plaats van een brief van de politie dat ze hem graag op verhoor willen zien, doet mij wel vermoeden dat deze vrouw in kwestie gewoon een slaatje probeert te slaan uit een "ongepast" afspraakje.

Goed kans dat ze dan gaat eisen dat TS een schadevergoeding betaalt, of ze gaat het hele verhaal aan zijn vrouw uitleggen. Dat is gewoon niks anders dan chantage.

Sterker nog, ik zou bijna denken dat deze vrouw dat seks-afspraakje met TS alléén maar gemaakt heeft om hem daarna voor een berg geld af te kunnen persen...
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_171880005
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:36 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Vrouwen hebben gewoon spijt om wat voor reden dan ook en dan komen ze met zulke verhalen.

Is wel belachelijk eigenlijk dat mannen altijd de schuld krijgen van zoiets. Als hij nou gewoon zegt ja ze dwong me en zelf aangifte doet. Wie wordt er dan gelooft?
Niemand, want het is jouw woord tegen het hare. Om die reden zijn veel zedendelicten ook lastig te bewijzen. Voor seks met een minderjarige ligt dit anders, omdat ze niet beslissingsbevoegd geacht worden, dus je niet die wellus, nietus kunt krijgen over de vrijwilligheid.

Het is dan ook zeker niet zo dat de vrouw zomaar geloofd wordt. Door onze biologie is de kans dat een man een vrouw misbruikt wel wat groter dan andersom en daar bovenop doen mannen waarschijnlijk nóg minder snel aangifte. Een lage aangiftebereidheid is sowieso een probleem bij zedendelicten.

Laten we dus niet doen alsof mannen massaal onterecht veroordeeld (of überhaupt beschuldigd worden). Het is eerder zo dat velen ermee weg komen.

Voor TS is dit heel vervelend. Zo'n beschuldiging schrik je natuurlijk flink van. In principe hoef je je geen zorgen te maken. Ze heeft toch geen enkel bewijs, dus dat komt wel goed. Met een beetje pech kom je wel in voorarrest en dat is natuurlijk ook geen pretje, maar wetende dat je niks verkeerd hebt gedaan, kun je je misschien met die gedachte troosten.

Haar aangeven voor smaad, laster of afdreiging moet je niet doen. Daar is hier geen sprake van. Tenzij ze het heeft lopen rondbazuinen, of daarmee dreigt. Iemand op de hoogte stellen van een voornemen om deze aan te geven is niks van die zaken.
pi_171882159
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:38 schreef AnanYaw het volgende:
Voor TS is dit heel vervelend.
Denk je? Ik heb nogal wat vraagtekens bij het waarheidsgehalte van z'n verhaaltje.

Dat we TS na de OP niet meer terug hebben gezien is ook tekenend.
pi_171889875
Als ze echt verkracht is waarom wil ze dan een schadevergoeding en geen gerechtigheid

[ Bericht 57% gewijzigd door Nizno op 23-06-2017 17:33:19 ]
pi_171890020
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:30 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Als ze echt verkracht is waarom wil ze dan een schadevergoeding en geen gerechtigheid

Niemand heeft het hier over verkrachting.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_171890040
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:37 schreef baskick het volgende:

[..]

Niemand heeft het hier over verkrachting.
Onwillige seks is volgens mij nog steeds verkrachting
pi_171890330
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:37 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Onwillige seks is volgens mij nog steeds verkrachting
Alleen het onvrijwillig seksueel binnendringen telt als verkrachting.

http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/242.html
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_171890341
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:50 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Alleen het onvrijwillig seksueel binnendringen telt als verkrachting.

http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/242.html
Ok dus in principe mag je iemand keihard tussen de billetjes of tieten neuken zolang je 'm maar niet in een gat steekt? Lijkt me vrij raar.
pi_171890394
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:04 schreef k_man het volgende:

[..]

Denk je? Ik heb nogal wat vraagtekens bij het waarheidsgehalte van z'n verhaaltje.

Dat we TS na de OP niet meer terug hebben gezien is ook tekenend.
Ja, ik ga er in mijn reactie even vanuit dat de TS de waarheid spreekt. Ik besloot bewust het er niet bij te schrijven, omdat het toch niet leuk is om te lezen, als je wel de waarheid spreekt. Daarnaast zijn er altijd wel anderen die het wél expliciet in twijfel trekken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:51 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Ok dus in principe mag je iemand keihard tussen de billetjes of tieten neuken zolang je 'm maar niet in een gat steekt? Lijkt me vrij raar.
Dat het geen verkrachting is betekent niet dat het mag. Er zijn nog meer wetsartikelen. ;)
pi_171890493
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:51 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Ok dus in principe mag je iemand keihard tussen de billetjes of tieten neuken zolang je 'm maar niet in een gat steekt? Lijkt me vrij raar.
Er tussen is nu eenmaal niet er in.

Dan zal het aanranding zijn.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_171890505
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:54 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ja, ik ga er in mijn reactie even vanuit dat de TS de waarheid spreekt. Ik besloot bewust het er niet bij te schrijven, omdat het toch niet leuk is om te lezen, als je wel de waarheid spreekt. Daarnaast zijn er altijd wel anderen die het wél expliciet in twijfel trekken.

[..]

Dat het geen verkrachting is betekent niet dat het mag. Er zijn nog meer wetsartikelen. ;)
Of ja ik bedoel niet "mag" als in dat het mag maar dat het geen verkrachting is bedoel ik _O-
pi_171890515
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:58 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Er tussen is nu eenmaal niet er in.

Dan zal het aanranding zijn.
Kom je goed mee weg dan
pi_171890554
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:58 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Kom je goed mee weg dan
Maximaal 8 jaar in plaats van maximaal 12 jaar.
Of in beide gevallen ¤82.000 boete.

http://www.wetboek-online(...)0Strafrecht/246.html
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_171890582
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:00 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Maximaal 8 jaar in plaats van maximaal 12 jaar.

http://www.wetboek-online(...)0Strafrecht/246.html
Ok dus echt voor penetratie 4 jaar extra. Het is een informatieve vrijdagavond tot zo ver.
pi_171890692
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:01 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Ok dus echt voor penetratie 4 jaar extra. Het is een informatieve vrijdagavond tot zo ver.
Zeker, als van plan bent om dit weekend iemand onder dwang te beffen onder geen beding een vinger er in steken.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_171890710
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:04 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Zeker, als van plan bent om dit weekend iemand onder dwang te beffen onder geen beding een vinger er in steken.
En ook louter hele oppervlakkige tongbewegingen, niets meer niets minder
pi_171890941
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:27 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

En misschien weet dit wijf dat waardoor ze denkt ff snel wat geld te kunnen scoren omdat hij 't liever een beetje on the downlow houdt?
Ja of misschien is het gewoon een doorzichtige troll
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')