abonnement Unibet Coolblue
  PR en moderator donderdag 22 juni 2017 @ 15:50:03 #101
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171860702
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:48 schreef Braddie het volgende:

[..]

Lieve Moira, het was oprecht niet mijn intenties om met dat geld iets anders te doen dan te sparen, heb er notabenen een spaarrekening voor opgezet, iets wat ik normaliter niet zou doen.
Als er dan zoiets tussendoor komt en mijn ouders mij ook niet willen sponsoren met benzinegeld sja..
Snap ook wel dat het niet je intenties waren, maar je kunt dan in ieder geval je excuses aanbieden ipv in de verdediging schieten en gewoon netjes die beschrijving van die vraag om donaties aanpassen. Het is gewoon niet zo sjiek, da's ook niet erg om toe te geven.
quote:
Ik heb er niet om gevraagd overigens om de laatste 3 topics steeds gebashed te worden.
Dit ben ik niet helemaal met je eens. Je wist waar je voor tekende toen je overlegde over die unban, en besloot alsnog eenzelfde topic te openen als waar het voorheen mis ging.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:50:21 #102
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171860708
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Als Voszje de fiets op de trein naar Utrecht zet wil ik hem wel in de trein naar Zwolle/Groningen zetten.
Mocht die fiets van het weekend niet worden opgehaald, wil ik dit best doen. Als Monopoly dan tenminste nog interesse heeft. :)
pi_171860713
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:48 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Mwoah, dat is een heel aardig aanbod, maar ze kan hem dan beter verkopen aan iemand uit de buurt en die er blij mee maken ^O^
En hem niet gaat verkopen voor een pizza.
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:50:33 #104
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_171860714
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:47 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Oh, dan ben ik in de war zeker?

:r
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_171860717
quote:
15s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:50 schreef Braddie het volgende:
Waar hij dat vandaan haalt? Hij download die filmpjes om later terug te kijken cq te backuppen naar zijn eigen kanaaltje (Koud29) En dan roept ie nog dat hij niets te maken heeft met dat "Echte" Backup kanaal.

Maar het gaat alweer de goede kant op zie ik, jullie zien mij in het weekend van 1-2 juli wel weer verschijnen met een vlog.
Tot morgen!
pi_171860718
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
26 jaar en bedelen bij je ouders :(
Bedelen? Hij pakt gewoon geld uit het kistje van zijn vader
pi_171860735
Braddie ;(
pi_171860740
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:49 schreef praadje het volgende:

Toch mooi dat mensen zulke dingen opslaan _O_
Is zo weer weg. Wil alleen bradfies reactie
pi_171860760
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:50 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Bedelen? Hij pakt gewoon geld uit het kistje van zijn vader
Nog erger :( Je hoort je ouders te respecteren, die hebben je op de wereld gezet en opgevoed.
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:52:05 #110
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171860762
quote:
99s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie ;(
Doe nou niet! Vind je het gek dat Brad je niet aardig vindt
pi_171860766
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Snap ook wel dat het niet je intenties waren, maar je kunt dan in ieder geval je excuses aanbieden ipv in de verdediging schieten en gewoon netjes die beschrijving van die vraag om donaties aanpassen. Het is gewoon niet zo sjiek, da's ook niet erg om toe te geven.

[..]

Dit ben ik niet helemaal met je eens. Je wist waar je voor tekende toen je overlegde over die unban.
Dat laatste klopt inderdaad, ik wist waar ik voor tekende, maar ik had niet gedacht dat het 2 dagen lang non-stop flamen/bashen zou worden :r

Maar goed, beschrijving aanpassen doe ik niet, want ik ga toch niet meer live voorlopig, en de spaarrekening blijft gewoon bedoeld als nr 1 prioriteit een ander keyboard, er zal nu ook niets meer vanaf gaan.

Excuses naar iedereen die geld heeft overgemaakt i.i.g maar ik had op dat moment echt even geen andere keus.
pi_171860770
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:52 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Doe nou niet! Vind je het gek dat Brad je niet aardig vindt
:o wat doe ik nu
pi_171860791
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, dit is pertinent onwaar.
Ik heb 20 euro als benzinegeld gebruikt omdat ik in Lelystad moest optreden.
Toen stond er nog +- 60 euro op m`n spaarrekening, daarvan heb ik 30 gebruikt om een deel van een rekening in te lossen, en de rest van dat geld staat nog gewoon keurig op m`n spaarrekening.

Je kan bij thuisbezorgd eten bestellen zonder geld op je paypal rekening, de enige rekening waar je vanaf mag bestellen is je normale rekening.
Zodra je dan weer geld op je normale rekening hebt staan (in mijn geval was dat eergisteren toen m`n geld gestort werd) Halen ze in een klap alle thuisbezorgd bestellingen er vanaf.

Er gaat geen cent van de spaarrekening naar thuisbezorgd omdat dit niet kan.
Je kan van spaarrekening naar normale rekening overmaken.
En je kan spaarrekening geld opnemen bij je bank (Bij mij een limiet van 20 euro) Maar je kan met je spaarrekening geen bestellingen plaatsen.
Ben wel blij dat je mijn vraag/opmerking belangrijk genoeg vond om weer te reageren in dit topic _O_

#Goals

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 15:53:13 ]
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:53:15 #114
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_171860798
Man man man die mensen die aan Braddie doneren _O- :'( _O- . Zouden die nog gekker zijn dan Braddie zelf?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_171860808
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
26 jaar en bedelen bij je ouders :(
Dat is kind eigen. Mijn jongens verdienen dik 3x zoveel als mij. Maar als ik in de supermarkt loop en ik kom ze daar tegen flikkeren ze ook van alles in mijn karretje. En bedankt ma O+ . Ach ik geniet er alleen maar van. En ik kom ze gelukkig niet vaak tegen ;)
pi_171860819
Ik vind altijd grappig: mensen met een spaarrekening, terwijl ze niet eens geld hebben en waarschijnlijk rood staan op hun betaalrekening ;(
pi_171860825
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat laatste klopt inderdaad, ik wist waar ik voor tekende, maar ik had niet gedacht dat het 2 dagen lang non-stop flamen/bashen zou worden :r

Maar goed, beschrijving aanpassen doe ik niet, want ik ga toch niet meer live voorlopig, en de spaarrekening blijft gewoon bedoeld als nr 1 prioriteit een ander keyboard, er zal nu ook niets meer vanaf gaan.

Excuses naar iedereen die geld heeft overgemaakt i.i.g maar ik had op dat moment echt even geen andere keus.
Geen andere keus? Wat had je dan gedaan als je het geld niet had? (=
pi_171860841
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:52 schreef Braddie het volgende:

Excuses naar iedereen die geld heeft overgemaakt i.i.g maar ik had op dat moment echt even geen andere keus.
Het filmpje waar je die keuzes bespreekt ontbreekt de optie om niet thuisbezorgd te doen. Maar die hoef ik niet te posten toch.?
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:54:32 #119
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171860847
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, dit is pertinent onwaar.
Ik heb 20 euro als benzinegeld gebruikt omdat ik in Lelystad moest optreden.
Toen stond er nog +- 60 euro op m`n spaarrekening, daarvan heb ik 30 gebruikt om een deel van een rekening in te lossen, en de rest van dat geld staat nog gewoon keurig op m`n spaarrekening.

Je kan bij thuisbezorgd eten bestellen zonder geld op je paypal rekening, de enige rekening waar je vanaf mag bestellen is je normale rekening.
Zodra je dan weer geld op je normale rekening hebt staan (in mijn geval was dat eergisteren toen m`n geld gestort werd) Halen ze in een klap alle thuisbezorgd bestellingen er vanaf.

Er gaat geen cent van de spaarrekening naar thuisbezorgd omdat dit niet kan.
Je kan van spaarrekening naar normale rekening overmaken.
En je kan spaarrekening geld opnemen bij je bank (Bij mij een limiet van 20 euro) Maar je kan met je spaarrekening geen bestellingen plaatsen.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Maar goed, beschrijving aanpassen doe ik niet, want ik ga toch niet meer live voorlopig, en de spaarrekening blijft gewoon bedoeld als nr 1 prioriteit een ander keyboard, er zal nu ook niets meer vanaf gaan.

Excuses naar iedereen die geld heeft overgemaakt i.i.g maar ik had op dat moment echt even geen andere keus.
pi_171860858
Hoe kun je zo vaak thuisbezorgd bestellen als je het niet kan betalen? Ik haal 1x in de maand Chinees omdat ik weet dat als ik het vaker doe ik in de knoei kom.
pi_171860861
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Tot morgen!
Diie gaat vanavond hypocriet weer Ad van goede tips voorzien. Daar is hij nogal nadrukkelijk aanwezig.
pi_171860871
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat laatste klopt inderdaad, ik wist waar ik voor tekende, maar ik had niet gedacht dat het 2 dagen lang non-stop flamen/bashen zou worden :r

Maar goed, beschrijving aanpassen doe ik niet, want ik ga toch niet meer live voorlopig, en de spaarrekening blijft gewoon bedoeld als nr 1 prioriteit een ander keyboard, er zal nu ook niets meer vanaf gaan.

Excuses naar iedereen die geld heeft overgemaakt i.i.g maar ik had op dat moment echt even geen andere keus.
Fijne Braddie,

Ja er zijn ook plaatjes en gifjes met als bedoeling pret te maken, maar ik denk dat het wel dat het verstandig is het onderscheid te kunnen maken tussen flamen/bashen en kritiek. Je maakt heel veel merkwaardige keuzes in je gedrag, vlogs, uitspraken en nog meer. Het is niet allemaal Braadje pesten omdat het kan maar veel is gewoon kritiek op je handelen in de vorm van grapjes.

In plaats van in de slachtofferrol te kruipen kun je je wellicht ook afvragen waar al deze opmerkingen vandaan komen en er wellicht iets mee doen. Volgens mij heb je ontzettend veel tips en adviezen in de loop der JAREN gekregen van verschillende FOK!kers en die hebben allemaal een beetje het deksel op hun neus gekregen door je keuzes. Keuzes die je wat mij betreft keer op keer maakt en vervolgens weer bij nul begint.
pi_171860879
JE had dat optreden in Lelystad ook af kunnen zeggen he, ik denk dat het publiek wel over de schok heengekomen zou zijn.
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:55:28 #124
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171860890
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:53 schreef praadje het volgende:

[..]

Dat is kind eigen. Mijn jongens verdienen dik 3x zoveel als mij. Maar als ik in de supermarkt loop en ik kom ze daar tegen flikkeren ze ook van alles in mijn karretje. En bedankt ma O+ . Ach ik geniet er alleen maar van. En ik kom ze gelukkig niet vaak tegen ;)
Zou niet bij mij opkomen om dat te doen hoor. Mijn moeder zou het ook niet accepteren
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:55:31 #125
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_171860893
quote:
11s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:54 schreef Argo het volgende:
Hoe kun je zo vaak thuisbezorgd bestellen als je het niet kan betalen? Ik haal 1x in de maand Chinees omdat ik weet dat als ik het vaker doe ik in de knoei kom.
Dit dus.
Geen geld uitgeven dat je niet hebt.. en nu klink ik als mijn moeder. :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')