abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173636701
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vanmorgen antwoord: helaasch niet mogelijk vanwege programma met een verschillend bestand.

En als je inlogt bij hellofresh.be (?) zullen ze toch de zelfde aanbiedingen hebben? als 2 boxen voor de prijs van éen...
Of ga eens winkelen op een zaterdag in het centrum van Brux of Anvers...dan staan er vast wel straatverkopers. B-)
Ok, toch bedankt!
Mag ik eens vragen hoe dit praktisch werkt?
Je moet dus per keer 3 boxen bestellen voor 1 week? En krijg je die dan in 1 keer of per box?
En als ik goed gelezen heb dan kan je elke week opzeggen, zolang het maar voor woensdagavond de week ervoor is?
En zit er dan echt alles in? Ook de kruiden enz?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 7 september 2017 @ 13:33:03 #104
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173637858
Je bestelt per week 3 tot 5 gerechten, die samen op 1 bezorgmoment in een box geleverd worden. Je kan inderdaad per week opzeggen, zolang je op tijd bent. In de boxen zit vrijwel alles, het enige dat je zelf nog moet toevoegen zijn dingen als mosterd, honing, azijn, (olijf-)olie, boter, peper en zout.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173680563
Twee keer gratis HF voor de liefhebber, weg is pech ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173680652
Voor het eerst sinds tijden gewoon vergeten de pauze eraf te halen.
Nu moet ik dus zelf boodschappen gaan doen en een menu verzinnen }:|
Wat een ellende :{w
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 september 2017 @ 19:04:40 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173680712
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geeft Marley Spoon wel eens gratis boxen weg? Ik heb een kortingscode van 25 euro.
Ik lees het nu pas. Ik had je een gratis doos kunnen geven. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173681117
Biefblokjes en puree met/zonder peer gekregen. Peer zat er niet bij ;(

En dan vind ik het toch slecht dat ze er twee werkdagen over doen om de melding af te handelen. Zo moeilijk is het niet. Wel prima afgehandeld: volgende box krijg ik 3 euro korting.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 september 2017 @ 09:18:22 #109
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_173688757
2 dagen is wel lang ja. Bij HF kun je t via hun Facebook melden, dan is t meestal binnen een half uurtje wel geregeld.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_173693632
Iemand een gratis HF box code voor mij? :)
pi_173693774
MS is ook goed :7
pi_173694235
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 14:25 schreef emmyemmy2 het volgende:
Iemand een gratis HF box code voor mij? :)
Paar posts naar boven (van Trusten) staat er eentje van HF. Of had je die al geprobeerd?
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_173694398
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 14:51 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Paar posts naar boven (van Trusten) staat er eentje van HF. Of had je die al geprobeerd?
Yes, die deden t niet
pi_173695588
Mijn laatste gratis box is vergeven aan emmy
pi_173697952
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:04 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik lees het nu pas. Ik had je een gratis doos kunnen geven. :s)
:'(

Krijg je eigenlijk van Marley Spoon een tijdvak van bezorging? Ik vind 8-18 een tikkie groot.
Spoilers!
pi_173698408
quote:
17s.gif Op zondag 10 september 2017 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:'(

Krijg je eigenlijk van Marley Spoon een tijdvak van bezorging? Ik vind 8-18 een tikkie groot.
De dag van tevoren krijg je een vak van een uur door.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173698520
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 14:30 schreef emmyemmy2 het volgende:
MS is ook goed :7
Die kan ik je geven. DM je voornaam en mailadres maar.
Volgens mij kan ik er in totaal nog 3 weggeven voor wie wil.

Dat gezegd hebbende: MS maaltijd van vanavond viel tegen. ;(
De peer ontbrak (heb ik vervangen door appel), knolselderij-aardappelpuree bevatte veel te weinig knol en smaakte daardoor als gewone aardappelpuree. En de biefblokjes zaten vol zeentjes.
Door de sojasaus was het wel smaakvol maar ik had er meer van verwacht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173702789
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 19:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

Die kan ik je geven. DM je voornaam en mailadres maar.
Volgens mij kan ik er in totaal nog 3 weggeven voor wie wil.

Dat gezegd hebbende: MS maaltijd van vanavond viel tegen. ;(
De peer ontbrak (heb ik vervangen door appel), knolselderij-aardappelpuree bevatte veel te weinig knol en smaakte daardoor als gewone aardappelpuree. En de biefblokjes zaten vol zeentjes.
Door de sojasaus was het wel smaakvol maar ik had er meer van verwacht.
Dat had ik best vaak bij MS, dat het tegen viel. Eén maaltijd in de prullenbak gekieperd en ik ben echt echt geen moeilijke eter, in tegendeel. Daarom me maar trouw aan de HF gehouden, want dat leek op papier soms helemaal niks, maar was heel vaak verrassend lekker en dat vind ik toch het aller belangrijkste aan een avondmaaltijd. Dat het ook lekker is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173718314
Gisteren de gratis box van AnneX in ontvangst genomen en vandaag de pasta tricolore in tonijn-pestosaus met cherrytomaten gemaakt!

Ik moet eerlijk zeggen, ik ben positief verrast. Ik vond het erg lekker en de porties zijn prima! Wacht met smart af of ik de rest van de gerechten ook zo lekker vind :Y)
pi_173718890
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:46 schreef Tree het volgende:
Gisteren de gratis box van AnneX in ontvangst genomen en vandaag de pasta tricolore in tonijn-pestosaus met cherrytomaten gemaakt!

Ik moet eerlijk zeggen, ik ben positief verrast. Ik vond het erg lekker en de porties zijn prima! Wacht met smart af of ik de rest van de gerechten ook zo lekker vind :Y)
Lekker- lekker...

Vanavond groene curry en smakelijk. Van de week was de roti geweldig. :Y)
Ik ga het snel vermelden in het hf accunt. 8-)
pi_173746979
Nou, ik heb gisteravond het laatste recept gemaakt van mijn eerste HelloFresh box (nogmaals dankjewel AnneX!), dus kan er nu ook wat over zeggen :D

Bezorging was top, kreeg keurig een smsje met een tijdsspanne van een half uur, waarbinnen de box inderdaad bezorgd werd. Vriendelijke bezorger ook. Alles zat netjes verpakt, mooie producten, het zag er gewoon goed uit!

We hebben de volgende recepten uitgekozen:
- Mexicaanse taco's gevuld met kipgehakt
- Kipfilethaasjes met bulgur en courgette
- Kokoscurry met kastanjechampignons en paksoi

Vooral de eerste twee recepten vonden wij allebei heel erg lekker. De curry was ook lekker, maar gezien alle sterke smaken die hier in gaan (gember, limoen, kokos, veel kruiden), had ik de smaak wat voller en rijker verwacht. De curry's die ik zelf maak zijn meestal wat rijker van smaak en wat pittiger. Desalniettemin wel erg lekker, vooral de champignons waren super.
De porties waren ook echt ruim voldoende, ik dacht dat wij hele grote eters zijn, maar blijkbaar valt dat dus wel mee :P verder erg makkelijk te maken allemaal, snel klaar en prima recepten.

Eigenlijk ben ik dus heel enthousiast! Ik vind het nog steeds te duur voor elke week, maar ik ga zeker af en toe een box bestellen bij HelloFresh, als we eens een hele drukke week of iets dergelijks hebben. Positief verrast!
pi_173747029
Ik at gisteren mijn eerste MS maal, Tytkse pasta met druiven, venkel en yoghurtsaus. Errug lekker :9
Spoilers!
pi_173747866
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:00 schreef Sabinee het volgende:
Nou, ik heb gisteravond het laatste recept gemaakt van mijn eerste HelloFresh box (nogmaals dankjewel AnneX!), dus kan er nu ook wat over zeggen :D

Bezorging was top, kreeg keurig een smsje met een tijdsspanne van een half uur, waarbinnen de box inderdaad bezorgd werd. Vriendelijke bezorger ook. Alles zat netjes verpakt, mooie producten, het zag er gewoon goed uit!

We hebben de volgende recepten uitgekozen:

👌
pi_173747958
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:00 schreef Sabinee het volgende:
Nou, ik heb gisteravond het laatste recept gemaakt van mijn eerste HelloFresh box (nogmaals dankjewel AnneX!), dus kan er nu ook wat over zeggen :D

Bezorging was top, kreeg keurig een smsje met een tijdsspanne van een half uur, waarbinnen de box inderdaad bezorgd werd. Vriendelijke bezorger ook. Alles zat netjes verpakt, mooie producten, het zag er gewoon goed uit!

We hebben de volgende recepten uitgekozen:
- Mexicaanse taco's gevuld met kipgehakt
- Kipfilethaasjes met bulgur en courgette
- Kokoscurry met kastanjechampignons en paksoi

Vooral de eerste twee recepten vonden wij allebei heel erg lekker. De curry was ook lekker, maar gezien alle sterke smaken die hier in gaan (gember, limoen, kokos, veel kruiden), had ik de smaak wat voller en rijker verwacht. De curry's die ik zelf maak zijn meestal wat rijker van smaak en wat pittiger. Desalniettemin wel erg lekker, vooral de champignons waren super.
De porties waren ook echt ruim voldoende, ik dacht dat wij hele grote eters zijn, maar blijkbaar valt dat dus wel mee :P verder erg makkelijk te maken allemaal, snel klaar en prima recepten.

Eigenlijk ben ik dus heel enthousiast! Ik vind het nog steeds te duur voor elke week, maar ik ga zeker af en toe een box bestellen bij HelloFresh, als we eens een hele drukke week of iets dergelijks hebben. Positief verrast!
Wij hadden die drie gerechten ook, ik had hetzelfde gevoel bij de curry, het was het net niet ( en dan had ik al een halve rode peper toegevoegd). Bij de taco's heb ik nog een half blik mais toegevoegd, toen was het prima qua hoeveelheid.
We hadden ook nog schelvis met worteltjes en aardappelpartjes uit de overn, een soortgelijk recept hadden we al vaker en ook deze keer was het weer prima. We kookten die dag onverwacht op een andere locatie, heel handig om dan gewoon het kartonnen bakje uit de koelkast zo mee te nemen.
Ook hadden we noedels met makreel https://www.hellofresh.nl(...)5b418e8c611d216be432 en dat was echt veel te weinig qua groente, dus daar heb ik nog wat restjes groentes uit de koelkast en diepvries aan toe gevoegd zodat de hoeveelheid groente werd verdubbeld. Prima van smaak, leuke combi van ingrediënten.
pi_173788434
Gisteren de köfte met zoetpittige saus gegeten, die vonden we allebei echt superlekker! :Y)
De andere gerechten (kabeljauwfilet met venkel en orzo met pompoen) vonden we maar zozo.
pi_173797580
Ja, die köfte vonden wij ook heerlijk! Hadden we volgens mij al eens eerder gehad. Curry' vind ik meestal maar matig bij HF, inderdaad wat vlak van smaak.
pi_173806946
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:17 schreef Bleie het volgende:
Ja, die köfte vonden wij ook heerlijk! Hadden we volgens mij al eens eerder gehad. Curry' vind ik meestal maar matig bij HF, inderdaad wat vlak van smaak.
Eens. 1 keer wel een mega lekkere curry gehad van HF. Heerlijk pittig met vis erin. Weet niet meer wanneer :P

Vandaag krijgen we voor het eerst sinds lange tijd weer MS, denk een jaartje pauze gehad daarvan? ben benieuwd :)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_173857973
Ooooooohh...wat was dat vanavond smullen van het smakelijke paella like spaanse gerecht. :Y)
Werkelijk _O_

Omdat ik nog even het recept doorlas vanmorgen, kon ik bijtijds een chorizo worstje erbijhalen.
Maakte het - denk ik - prima pittig.
pi_173871243
Mocht iemand nog een code hebben voor een gratis box... :)
pi_173871351
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:46 schreef Holyme het volgende:
Mocht iemand nog een code hebben voor een gratis box... :)
Ik heb nog HF te geef. Stuur me een DM met je mailadres en de rest wijst zich vanzelf. :)
And the druids turn to stone...
pi_173871378
Holyme...25 euro korting voor twee boxen?
Pm dan je naam en mailadres maar...
Of wie wil?!
pi_173871606
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:54 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Ik heb nog HF te geef. Stuur me een DM met je mailadres en de rest wijst zich vanzelf. :)
Cool, dankjewel! DM verstuurd O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:56 schreef AnneX het volgende:
Holyme...25 euro korting voor twee boxen?
Pm dan je naam en mailadres maar...
Of wie wil?!
Die mag naar een ander dan, ook jij bedankt!
pi_173878920
En ik kreeg alweer een aanbieding van Hello Fresh om met ¤25 korting mijn lidmaatschap opnieuw te activeren, dus zondag komt er weer een box
pi_173886460
Ik wil eigenlijk ook wel eens zo'n box proberen.

Nou kom ik op internet best wel wat codes tegen. Maar wat is het verschil tussen de codes die jullie hier delen, en codes op sites zoals deze? http://gezonder-afvallen.nl/afval-tips/hellofresh-ervaringen?

Maakt dat nog verschil?
pi_173886521
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:49 schreef janniexx het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel eens zo'n box proberen.

Nou kom ik op internet best wel wat codes tegen. Maar wat is het verschil tussen de codes die jullie hier delen, en codes op sites zoals deze? http://gezonder-afvallen.nl/afval-tips/hellofresh-ervaringen?

Maakt dat nog verschil?
Met jouw code krijg je 25 euro korting op een box (die minimaal 35 euro kost). Met onze codes krijg je een box gratis. Ongeacht de prijs van die box.
Kwestie van extra voordelig uitzijn dus.

Als je me je voornaam en mailadres DMt heb ik nog wel een gratis box voor je.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173886624
Ik heb ook nog een code voor een gratis box te vergeven. Wie het eerst DMt mag hem hebben :)
pi_173953447
Marley Spoon bevalt me tot nu toe prima. Ik kies de wat apartere maaltijden, het liefst met dingen die ik niet eerder op heb.

Net wel een tegenvaller. Pannenkoekjes van kimchi en broccoli met salade van peer,taugé en wortel met dressing. De pannenkoekjes waren ontzettend flauw. De dressing haalde dat op maar maakte de salade smaakloos.

Mijn vriend had gekookt en het bakje van de kimchi is in de container gegooid. En dat was het ingredient vandaag dat ik nog niet kende. Niets van geproefd ;(
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar maandag 25 september 2017 @ 22:15:25 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_173996899
Ik ga het ook proberen, met dank aan Cat O+
Zondag komt een box van Marley spoon :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar zondag 1 oktober 2017 @ 19:18:40 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_174120674
Het staat inmiddels in de koelkast, morgen couscous met shoarmagehakt en dinsdag saucijzenbroodjes.

Hoe bevalt de Allerhandebox hier?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 1 oktober 2017 @ 19:23:31 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_174120824
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:18 schreef Sjeen het volgende:
Het staat inmiddels in de koelkast, morgen couscous met shoarmagehakt en dinsdag saucijzenbroodjes.

Hoe bevalt de Allerhandebox hier?
De Allerhandebox verschilt erg per keer, het hangt af van de recepten.

Deze week komt de voorlopig laatste van vier Marley Spoonboxen. Het bevalt goed maar zelf maaltijden plannen is ook leuk.
Spoilers!
pi_174120915
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:18 schreef Sjeen het volgende:
Het staat inmiddels in de koelkast, morgen couscous met shoarmagehakt en dinsdag saucijzenbroodjes.

Hoe bevalt de Allerhandebox hier?
Ik ga morgen ook voor de couscous :D
En saucijzenbroodjes zijn net genuttigd. Lekker hoor. :9
Hutspot met spekjes is al op. Het kliekje smaakte op dag2 een stuk smaakvoller.

MS bevalt me beter dan HF qua smaken. Het valt me wel op dat ik minder visgerechten bestel. Die spreken me blijkbaar niet zo aan, terwijl ik gek ben op vis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 1 oktober 2017 @ 19:31:39 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_174121012
Ik heb de couscous en saucijzenbroodjes niet gekozen. Wel de calzone, cobb salad en fusili met makreel.
We moeten de gevulde tomaat en pompoensoep van afgelopen week nog eten.
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar zondag 1 oktober 2017 @ 20:01:14 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_174121763
Ik moet een beetje rekening houden met dochterlief, vandaar geen makreel. Voor volgende week HF besteld, ben benieuwd of dat net zo’n feestje is bij levering.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:45:57 #144
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_174123138
Vandaag van HF de room-preischotel met kabeljauw gemaakt. Erg lekker :9 en eindelijk had ik een goede roux :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 2 oktober 2017 @ 18:17:35 #145
51851 chriztiaan
Zoo makkelijk
pi_174143535
Hier wil ik het ook wel een keer proberen. Heeft iemand nog een box van MS te vergeven?
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:50:33 #146
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_174150958
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:17 schreef chriztiaan het volgende:
Hier wil ik het ook wel een keer proberen. Heeft iemand nog een box van MS te vergeven?
Stuur me je naam en mailadres maar in PM of DM.

Wij aten net gevulde tomaten van MS. Er is nog zoveel vulling over dat we nog een keer 4 tomaten kunnen vullen :9
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar maandag 2 oktober 2017 @ 22:36:07 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_174152759
De couscous met shoarmagehakt was lekker! Al heb ik de cherrytomaten voor dochter vervangen voor komkommer, rauwe tomaten lust ze echt niet.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:49:15 #148
51851 chriztiaan
Zoo makkelijk
pi_174156946
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Stuur me je naam en mailadres maar in PM of DM.

Wij aten net gevulde tomaten van MS. Er is nog zoveel vulling over dat we nog een keer 4 tomaten kunnen vullen :9
Bedankt! Meteen besteld, ben benieuwd!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:33:35 #149
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_174178637
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ga morgen ook voor de couscous :D
En saucijzenbroodjes zijn net genuttigd. Lekker hoor. :9
Hutspot met spekjes is al op. Het kliekje smaakte op dag2 een stuk smaakvoller.

MS bevalt me beter dan HF qua smaken. Het valt me wel op dat ik minder visgerechten bestel. Die spreken me blijkbaar niet zo aan, terwijl ik gek ben op vis.
hoe vond je de couscous?
De saucijzenbroodjes gaan hier op het vaste repertoire :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_174182876
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 22:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

hoe vond je de couscous?
De saucijzenbroodjes gaan hier op het vaste repertoire :Y
Lekker, alleen vond ik de verse kruiden wat heftig. Liet een beetje een bitter smaak achter in mijn mond.
En de broodjes gaan ook op de lijst voor snelle snack voor feestjes en partijen.

Leuk dat jullie kennismaking zo positief is!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_174263260
De MS herfstsalade met kip, spinazie, zoete aardappeltjes, ahornsiroop en nog veel meer O+
Die gaat op mijn favorietenlijstje :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_174263913
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
De MS herfstsalade met kip, spinazie, zoete aardappeltjes, ahornsiroop en nog veel meer O+
Die gaat op mijn favorietenlijstje :Y
Bij ons ook :Y Mijn eerste positieve spruitervaring.

De calzone was maar net eetbaar. Vies deeg en nauwelijks smaak van de vulling. Spijt dat ik niet voor de saucijzenbroodjes heb gekozen. Maar ik wilde maar 1x deeg in de week.

Mijn maaltijdboxavontuur zit er weer even op. Ik ga weer een tijdje zelf koken.
Spoilers!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 23:17:14 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174269535
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
De MS herfstsalade met kip, spinazie, zoete aardappeltjes, ahornsiroop en nog veel meer O+
Die gaat op mijn favorietenlijstje :Y
Staat dat recept ook ergens? :9
The love you take is equal to the love you make.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')