abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 juni 2017 @ 11:38:20 #176
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171929850
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:32 schreef Woonbootjes het volgende:
Laatste update:
24-06-2016 | 11:49
Barneveld, Lunteren - De politie doet nader onderzoek naar aanleiding van meerdere aanrandingen in Barneveld en Lunteren. In de periode januari, mei en juni zijn vrouwen onzedelijk betast door een tot dusver onbekende jongen of man.

Agent praat door portofoon
De aanrandingen vonden onder meer plaats op de Barneveldseweg en Nederwoudseweg in Lunteren. Maar ook op de Wesselseweg, Achterveldseweg, Renswoudsestraatweg en Scherpenzeelseweg in Barneveld zijn vrouwen lastig gevallen. In verklaringen van de slachtoffers wordt gesproken over een blanke, zongebruinde jongen of man, in de leeftijd tussen de 15 en 25 jaar. Hij heeft kort (donker) blond of bruin haar, aan de zijkanten opgeschoren. Deze jongen of man verplaatst zich op een fiets.

Vaker toegeslagen
De politie sluit niet uit dat de aanrander vaker heeft toegeslagen en vraagt mogelijke slachtoffers die zich nog niet gemeld hebben aangifte te doen. Verder is de politie in het gebied extra alert op dit soort meldingen en vraagt de inwoners dat ook te zijn. Ziet u iets verdachts wat met deze aanrandingen te maken kan hebben, bel dan direct 1-1-2. Dat verhoogt de pakkans van de dader.
Die update is van vorig jaar.
Heb verder nergens gelezen dat ze er ooit iemand voor opgepakt hadden.
pi_171929888
quote:
Want jij zat vroeger niet op de TMF chat of Mirc?
.
pi_171929911
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die update is van vorig jaar.
Heb verder nergens gelezen dat ze er ooit iemand voor opgepakt hadden.
Dat had ik gezien van vorig jaar ik plaatste het omdat daar dus allang iets niet pluis was 🤔
  zondag 25 juni 2017 @ 11:51:03 #179
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171930153
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:41 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Dat had ik gezien van vorig jaar ik plaatste het omdat daar dus allang iets niet pluis was 🤔
Die van een jaar ervoor is opmerkelijker.

http://www.blikopnieuws.n(...)onge-serie-aanrander
quote:
dinsdag, 8. september 2015 - 16:09 Update: 08-09-2015 16:53
Politie zoekt jonge serie-aanrander
Barneveld De politie vraagt om hulp bij een onderzoek nadat meerdere meisjes in Lunteren en Barneveld de afgelopen maanden onzedelijk betast zijn. In de maanden juni, juli, augustus en september kwamen er in totaal vier meldingen binnen.
Omdat het signalement van de dader telkens hetzelfde is, hoopt de politie dat de verdachte herkend wordt. Het gaat om een blanke jongen tussen de 13 en 18 jaar. Volgens de slachtoffers heeft de jongen een kort model kapsel, mogelijk met krullen. Hij rijdt op een transportfiets of omafiets.

Meldingen

Op maandag 15 juni werd een meisje op de Meulunterseweg in Lunteren onzedelijk betast door de jongen. Enkele weken later, op maandag 6 juli, gebeurde hetzelfde aan de Valkseweg in Lunteren. Op maandag 31 augustus werd een meisje op de Barneveldseweg in Lunteren slachtoffer, op woensdag 2 september werd aan de Barnseweg in Barneveld een meisje betast. De meisjes zaten telkens op de fiets, alle aanrandingen vonden plaats tussen 15.00 en 17.00 uur. Elke keer kwam de jongen naast een meisje fietsen en betaste dan het bovenlichaam.
pi_171931145
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die van een jaar ervoor is opmerkelijker.

http://www.blikopnieuws.n(...)onge-serie-aanrander

[..]

Dat is het zeker dat bericht zal toch ook meespelen lijkt mij in het onderzoek
  dinsdag 27 juni 2017 @ 11:48:05 #181
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_171985825
Het blijft stil..

Je zal als ouders zijnde maar je mond moeten houden, een onmogelijke opgave..
Ik geloof niet dat ik in staat zou zijn om na zoveel falen van de politie nog hun regels te volgen.

Volgens mij wordt het tijd om open kaart te spelen. Zeker als er sprake is van een 'mogelijke' medeverdachte want de kans is groot dat er nieuwe slachtoffers vallen. Hoe ga je dat dan uitleggen aan het volk?
´
  dinsdag 27 juni 2017 @ 12:51:16 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171987168
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Het blijft stil..

Je zal als ouders zijnde maar je mond moeten houden, een onmogelijke opgave..
Ik geloof niet dat ik in staat zou zijn om na zoveel falen van de politie nog hun regels te volgen.

Volgens mij wordt het tijd om open kaart te spelen. Zeker als er sprake is van een 'mogelijke' medeverdachte want de kans is groot dat er nieuwe slachtoffers vallen. Hoe ga je dat dan uitleggen aan het volk?
Waar faalt de politie dan precies?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 27 juni 2017 @ 14:39:50 #183
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171989280
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Het blijft stil..

Je zal als ouders zijnde maar je mond moeten houden, een onmogelijke opgave..
Ik geloof niet dat ik in staat zou zijn om na zoveel falen van de politie nog hun regels te volgen.

Volgens mij wordt het tijd om open kaart te spelen. Zeker als er sprake is van een 'mogelijke' medeverdachte want de kans is groot dat er nieuwe slachtoffers vallen. Hoe ga je dat dan uitleggen aan het volk?
Niets uitleggen, is weer een incidentje, gewoon doorlopen mensen...

Zolang er niets tot weinig bekend is over de rol van hun eigen dochter of zelfs de doodsoorzaak is er weinig zinnigs te zeggen. Officieel is hij niet eens verdacht van moord, was ze überhaupt wel vermoord? Ik meen dat hij nog steeds vast zit voor betrokkenheid bij haar dood.

Tja en haar doorgeknipte id-kaart, dat zegt natuurlijk ook niets. Al zou zijn bioscoop-jaarkaart eraan vastgeplakt zitten...
pi_171993007
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Het blijft stil..

Je zal als ouders zijnde maar je mond moeten houden, een onmogelijke opgave..
Ik geloof niet dat ik in staat zou zijn om na zoveel falen van de politie nog hun regels te volgen.

Volgens mij wordt het tijd om open kaart te spelen. Zeker als er sprake is van een 'mogelijke' medeverdachte want de kans is groot dat er nieuwe slachtoffers vallen. Hoe ga je dat dan uitleggen aan het volk?
Over welke ouders heb je het? Die van de verdachte? Ik denkt dat zij ook niet zo veel weten.
pi_172072930
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ullen-meisje-in-huis

http://www.omroepbrabant.(...)iligingsbeelden.aspx

Er zijn dus beelden waarbij A. samen met Savannah is te zien en beelden waarop hij alleen op de fiets van Savannah is te zien.

Bij hem thuis zijn de fietssleutels, bankpas en ID kaart van Savannah gezien.

Gelooft er nog iemand dat deze jongen onschuldig is?

[ Bericht 13% gewijzigd door Blueheeler op 30-06-2017 18:47:10 ]
pi_172073093
quote:
: De verdachte wordt aangehouden, thuis in Den Bosch. Op zijn slaapkamer vindt de politie een rugzak met daarin spullen van Savannah. Het gaat om een bankpas, een halfverbrande identiteitskaart, een Rabobank-pasje en een sleutelbos met drie sleutels, waaronder een fietssleutel van de fiets van Savannah
Dat verhaal over de gevonden, doorgeknipte ID-kaart zou dan dus niet kloppen.

Aangezien hij Savannahs fietssleutel heeft, lijkt het me aannemelijk dat hij de (afgesloten) fiets heeft achtergelaten.
pi_172073116
Tijdlijn/reconstructie (volgens artikel RTL Nieuws).

Donderdag 1 juni
Omstreeks 12.00 uur: Savannah volgt een natuur- en scheikundeles op het Oostwende College in Bunschoten. Volgens een klasgenoot zit Savannah stiekem te videochatten met de verdachte.

12.15 uur: Na de les haalt Savannah een ziekbriefje. Ze zegt dat ze last heeft van haar hernia.

12.52 uur: De verdachte doet een transactie op station Amersfoort.

13.20 uur: De verdachte laat Savannah via Instagram weten dat hij ieder moment vertrekt. Hij neemt op station Amersfoort bus 76, in de richting van Bunschoten-Spakenburg.

Omstreeks 13.45 uur: Savannah vertrekt van huis. Ze zegt dat ze bij een vriendinnetje thuis aan een schoolopdracht gaat werken.

13.58 uur: Savannah stuurt de verdachte via Instagram een bericht dat ze bij de Blauwe Reiger is (een straat met een bushalte, op 300 meter van haar huis). De verdachte geeft aan dat hij in een hok zit.

13.58 uur: Telefonisch contact tussen Savannah en de verdachte. Het gesprek duurt nul seconden.

14.12 uur: Savannah en de verdachte worden gefilmd door meerdere bewakingscamera's van bedrijven aan De Kronkels.

14.16 uur: Savannah en de verdachte kopen frisdrank bij het Gulf Tankstation op het adres De Kronkels 23. Savannah pint haar aankoop van 1,50 euro. De verdachte betaalt zelf contant.

14.23 uur: De verdachte stuurt een chatbericht naar een vriendin. Hij zegt: 'Hey'.

14.32 uur: De verdachte maakt in zijn telefoon een Note met inhoud: '…' (vier stipjes/punten).

14.48 uur: Savannah stuurt een vriendin een bericht of ze ook komt. De verdachte stuurt diezelfde vriendin ook een bericht.

14.49 uur: Het laatste levensteken van Savannah; op dit moment is ze voor het laatst online.

15.11 uur: De vriendin antwoord aan de verdachte: 'Ja'. En stuurt daarna: '?'

15.23 uur: Een persoon op een damesfiets met krat voorop wordt gefilmd door de bewakingscamera van een bedrijf. De politie denkt dat het gaat om de verdachte, op de fiets van Savannah. De verdachte zegt dat de beelden te onduidelijk zijn en zegt dat hij zich er niet in herkent.

15.24 uur: Opnieuw wordt een persoon op een damesfiets met krat voorop gefilmd op het adres Voltaweg 30. Dit gebeurt door een bewakingscamera. Ook hierbij denkt de politie dat het gaat om de verdachte. De verdachte zegt dat de beelden te onduidelijk zijn en zegt dat hij zich er niet in herkent.

15.25 uur: Er wordt een jongen met een damesfiets en krat gefilmd op de Edisonweg. Hij keert halverwege de straat om. De jongen draagt geen jas, maar heeft een rugzak voor in de krat op de fiets gestald. Ook op dit beeld herkent de verdachte zichzelf niet.

15.25 uur: Een vriendin van de verdachte vraagt hem via de chat: 'Waar?'

15.37 uur: De vriendin vraagt de verdachte via de chat: 'Wie?'

15.53 uur. De verdachte stuurt Savannah via Instagram een bericht met de strekking dat de bus niet rijdt.

16.11 uur: De verdachte vraagt wie hem kan bellen, omdat hij zich al de hele dag verveelt.

16.26 uur: De verdachte chat met een vriendin en antwoordt: 'Amersfoort'.

16.33 uur: De verdachte maakt gebruik van internet op zijn telefoon via de zendmast aan het Stationsplein in Amersfoort.

Omstreeks 18.00 uur: Savannah komt niet thuis. Ze had beloofd 'voor het eten' thuis te zijn.

Omstreeks 19.30 uur: Een voorbijganger ziet in de berm aan de Monseigneur van de Weteringstraat in Hoogland een zwarte damesfiets, merk Cortina, met een zwart krat voor het stuur. Uit onderzoek blijkt dat dit de fiets van Savannah is.

19.35 uur: Een vriendin vraagt de verdachte via de chat wat hij deed bij Savannah. De verdachte antwoordt dat hij dit liever op Skype vertelt.

20.03 uur: De verdachte zoekt op zijn telefoon via Google op de term 'kruidvat openingstijden den bosch'.

Omstreeks 21.00 uur: De moeder van Savannah geeft haar dochter op als vermist bij de politie.

21.43 uur: De verdachte krijgt een sms-bericht met de tekst: 'Verifieer je Instagram-account met 921 354'.

22.09 uur: Een vriendin van Savannah logt op verzoek van Savannahs moeder in op het Instagramaccount van Savannah. Ze stuurt een bericht aan een vriendin met de tekst: 'ik ben […] nu'.

23.20 uur: Savannahs moeder post een bericht op Facebook. Ze schrijft: 'Wie heeft onze dochter gezien na vanmiddag 15.00 uur? Vanaf dat moment is haar mobiel uit en hebben we niets meer van haar gehoord. We zijn enorm ongerust. Willen jullie dit bericht delen alstublieft?'

Vrijdag 2 juni
12.00 - 12.30 uur: De verdachte spreekt in Oisterwijk af met een vriend. Hij wordt tijdens die afspraak gebeld door de politie en zegt dan dat hij al een week of twee, drie niet meer met Savannah heeft gesproken.

Ochtend en middag: De oproep van Savannahs moeder wordt massaal gedeeld op Facebook.

17.00 uur: Er wordt een lichaam van een meisje aangetroffen in een sloot in Achterveld. Het blijkt niet van Savannah, maar van Romy Nieuwburg.

Zaterdag 3 juni
Ochtend: Savannahs oma doet een emotionele oproep bij RTV Utrecht: "Lieverd, doe me een plezier en kom naar huis. Laat wat van je horen lieverd!"

20.32 uur: De politie luistert mee als de verdachte met een vriendin belt. Hij spreekt met haar af om tegen de politie te liegen over waar en met wie hij rond de verdwijning was.

Zondag 4 juni
09.00 uur: 700 vrijwilligers starten met een zoektocht naar Savannah.

Omstreeks 11.38 uur: De politie krijgt een melding dat er een lichaam is gevonden nabij De Kronkels in Bunschoten. Het lichaam ligt in een sloot, deels ontkleed. Het is gevonden door een man die vlakbij zijn hond uitlaat.

19.34 uur: De verdachte plaatst een bericht op Facebook: 'Met wie ken ik mee rijden naar t buitenland??? Thankss alvast!'

20.42 uur: De politie luistert mee als de verdachte met een vriendin belt. Hij zegt dat je je in het buitenland geen zorgen hoeft te maken.

23:20 uur: De politie meldt dat het aangetroffen lichaam van Savannah is. Ze gaan er van uit 'dat Savannah door een misdrijf om het leven is gebracht'.

Maandag 5 juni
01.02 uur: De verdachte wordt aangehouden, thuis in Den Bosch. Op zijn slaapkamer vindt de politie een rugzak met daarin spullen van Savannah. Het gaat om een bankpas, een halfverbrande identiteitskaart, een Rabobank-pasje en een sleutelbos met drie sleutels, waaronder een fietssleutel van de fiets van Savannah.

Het Openbaar Ministerie laat in een reactie weten: "Het Openbaar Ministerie betreurt het dat gevoelige informatie over de doodsoorzaak in dit stadium van het onderzoek publiek wordt gemaakt. Het onderzoek, onder andere naar de doodsoorzaak, is slechts een maand op weg en nog in volle gang. Hoewel we begrijpen dat er veel vragen leven, kúnnen we die in het belang van het onderzoek op dit moment nog niet beantwoorden."

Bron: RTL Nieuws (reeds eerder gepost door Blueheeler)

[ Bericht 0% gewijzigd door Stupidisco op 30-06-2017 19:00:13 ]
pi_172073128
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 18:40 schreef Blueheeler het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ullen-meisje-in-huis

Er zijn dus beelden waarbij A. samen met Savannah is te zien en beelden waarop hij alleen op de fiets van Savannah is te zien.

Bij hem thuis zijn de fietssleutels, bankpas en ID kaart van Savannah gezien.

Gelooft er nog iemand dat deze jongen onschuldig is?
die beelden van mannelijk persoon op de fiets lijken me duidelijk genoeg om te herkennen, waarom gezicht geblurd als hij ontkent dat hij dat is?
pi_172073151
Maar nou blijft onduidelijk waar haar telefoon is..
pi_172073161
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 18:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

die beelden van mannelijk persoon op de fiets lijken me duidelijk genoeg om te herkennen, waarom gezicht geblurd als hij ontkent dat hij dat is?
Ze kunnen op z'n minst de kleding vergelijken met de andere beelden.
pi_172073184
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 18:52 schreef Physsic het volgende:
Maar nou blijft onduidelijk waar haar telefoon is..
doodsoorzaak ook nog onbekend toch?
pi_172073192
Savannah en verdachte voor haar dood op filmbeelden te zien
De verdachte van het doden van de 14-jarige Savannah Dekker zou op filmbeelden te zien zijn in de buurt van de plek waar het meisje is gevonden.

De 16-jarige jongen zou daarnaast spullen van Savannah mee hebben genomen naar zijn huis. Dat blijkt uit een gedetailleerde reconstructie van RTL Nieuws. Uit het onderzoek zou verder blijken dat de politie na een maand speuren nog niet precies weet hoe het meisje om het leven is gekomen en wat de verdachte heeft gedaan.

Contact
Savannah zou op de dag van de verdwijning op school al vrij uitgebreid contact hebben gehad met de 16-jarige jongen. Ze meldde zich daarna ziek en sprak af om hem te ontmoeten. Thuis vertelde ze dat ze bij een vriendinnetje aan een schoolopdracht zou gaan werken. Na twee uur in de middag zijn Savannah en de verdachte gefilmd door bewakingscamera's van diverse bedrijven.

Op beelden van bewakingscamera's later die dag is te zien hoe een jongen fietst op de damesfiets van Savannah. De 16-jarige verdachte is door de politie geconfronteerd met de beelden, maar hij zegt zichzelf niet te herkennen.

http://www.ad.nl/binnenla(...)en-te-zien~a94acc0d/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_172073209
14.49 uur: Het laatste levensteken van Savannah; op dit moment is ze voor het laatst online.

15.23 uur: Een persoon op een damesfiets met krat voorop wordt gefilmd door de bewakingscamera van een bedrijf. De politie denkt dat het gaat om de verdachte, op de fiets van Savannah.

Bizar als eventueel misdrijf in dit korte tijdsbestek al heeft plaatsgevonden.
pi_172073236
Er zijn nieuwe feiten in de zaak-Savannah Dekker, een maand nadat het tienermeisje dood in een sloot in Bunschoten werd aangetroffen. De jongen die daarvoor vastzit, blijkt samen met Savannah te zijn gefilmd, vlak bij de plek waar het 14-jarige meisje later is gevonden.

De jongen nam spullen van haar mee naar huis, regelde een vervalst alibi en zwijgt als de politie lastige vragen stelt. Het zijn verdachte omstandigheden rond de 16-jarige jongen uit Den Bosch. De politie denkt zelfs dat hij 'leugenachtig verklaart'. Toch is het bewijs nog lang niet rond.

Dat blijkt uit een gedetailleerde reconstructie. RTL Nieuws sprak daarvoor met een groot aantal betrokkenen. Belangrijkste conclusie: de politie weet na een maand intensief onderzoek niet hoe de 14-jarige Savannah aan haar einde kwam en wat de exacte rol van de jongen daarbij was.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ullen-meisje-in-huis
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_172073289
Donderdag 1 juni
Omstreeks 12.00 uur: Savannah volgt een natuur- en scheikundeles op het Oostwende College in Bunschoten. Volgens een klasgenoot zit Savannah stiekem te videochatten met de verdachte.

12.15 uur: Na de les haalt Savannah een ziekbriefje. Ze zegt dat ze last heeft van haar hernia.

12.52 uur: De verdachte doet een transactie op station Amersfoort.

13.20 uur: De verdachte laat Savannah via Instagram weten dat hij ieder moment vertrekt. Hij neemt op station Amersfoort bus 76, in de richting van Bunschoten-Spakenburg.

Omstreeks 13.45 uur: Savannah vertrekt van huis. Ze zegt dat ze bij een vriendinnetje thuis aan een schoolopdracht gaat werken.

13.58 uur: Savannah stuurt de verdachte via Instagram een bericht dat ze bij de Blauwe Reiger is (een straat met een bushalte, op 300 meter van haar huis). De verdachte geeft aan dat hij in een hok zit.

13.58 uur: Telefonisch contact tussen Savannah en de verdachte. Het gesprek duurt nul seconden.

14.12 uur: Savannah en de verdachte worden gefilmd door meerdere bewakingscamera's van bedrijven aan De Kronkels.

14.16 uur: Savannah en de verdachte kopen frisdrank bij het Gulf Tankstation op het adres De Kronkels 23. Savannah pint haar aankoop van 1,50 euro. De verdachte betaalt zelf contant.

14.23 uur: De verdachte stuurt een chatbericht naar een vriendin. Hij zegt: 'Hey'.

14.32 uur: De verdachte maakt in zijn telefoon een Note met inhoud: '…' (vier stipjes/punten).

14.48 uur: Savannah stuurt een vriendin een bericht of ze ook komt. De verdachte stuurt diezelfde vriendin ook een bericht.

14.49 uur: Het laatste levensteken van Savannah; op dit moment is ze voor het laatst online.

15.11 uur: De vriendin antwoord aan de verdachte: 'Ja'. En stuurt daarna: '?'

15.23 uur: Een persoon op een damesfiets met krat voorop wordt gefilmd door de bewakingscamera van een bedrijf. De politie denkt dat het gaat om de verdachte, op de fiets van Savannah. De verdachte zegt dat de beelden te onduidelijk zijn en zegt dat hij zich er niet in herkent.

15.24 uur: Opnieuw wordt een persoon op een damesfiets met krat voorop gefilmd op het adres Voltaweg 30. Dit gebeurt door een bewakingscamera. Ook hierbij denkt de politie dat het gaat om de verdachte. De verdachte zegt dat de beelden te onduidelijk zijn en zegt dat hij zich er niet in herkent.

15.25 uur: Er wordt een jongen met een damesfiets en krat gefilmd op de Edisonweg. Hij keert halverwege de straat om. De jongen draagt geen jas, maar heeft een rugzak voor in de krat op de fiets gestald. Ook op dit beeld herkent de verdachte zichzelf niet.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_172073309


15.25 uur: Een vriendin van de verdachte vraagt hem via de chat: 'Waar?'

15.37 uur: De vriendin vraagt de verdachte via de chat: 'Wie?'

15.53 uur. De verdachte stuurt Savannah via Instagram een bericht met de strekking dat de bus niet rijdt.

16.11 uur: De verdachte vraagt wie hem kan bellen, omdat hij zich al de hele dag verveelt.

16.26 uur: De verdachte chat met een vriendin en antwoordt: 'Amersfoort'.

16.33 uur: De verdachte maakt gebruik van internet op zijn telefoon via de zendmast aan het Stationsplein in Amersfoort.

Omstreeks 18.00 uur: Savannah komt niet thuis. Ze had beloofd 'voor het eten' thuis te zijn.

Omstreeks 19.30 uur: Een voorbijganger ziet in de berm aan de Monseigneur van de Weteringstraat in Hoogland een zwarte damesfiets, merk Cortina, met een zwart krat voor het stuur. Uit onderzoek blijkt dat dit de fiets van Savannah is.

19.35 uur: Een vriendin vraagt de verdachte via de chat wat hij deed bij Savannah. De verdachte antwoordt dat hij dit liever op Skype vertelt.

20.03 uur: De verdachte zoekt op zijn telefoon via Google op de term 'kruidvat openingstijden den bosch'.

Omstreeks 21.00 uur: De moeder van Savannah geeft haar dochter op als vermist bij de politie.

21.43 uur: De verdachte krijgt een sms-bericht met de tekst: 'Verifieer je Instagram-account met 921 354'.

22.09 uur: Een vriendin van Savannah logt op verzoek van Savannahs moeder in op het Instagramaccount van Savannah. Ze stuurt een bericht aan een vriendin met de tekst: 'ik ben […] nu'.

23.20 uur: Savannahs moeder post een bericht op Facebook. Ze schrijft: 'Wie heeft onze dochter gezien na vanmiddag 15.00 uur? Vanaf dat moment is haar mobiel uit en hebben we niets meer van haar gehoord. We zijn enorm ongerust. Willen jullie dit bericht delen alstublieft?'


Vrijdag 2 juni
12.00 - 12.30 uur: De verdachte spreekt in Oisterwijk af met een vriend. Hij wordt tijdens die afspraak gebeld door de politie en zegt dan dat hij al een week of twee, drie niet meer met Savannah heeft gesproken.

Ochtend en middag: De oproep van Savannahs moeder wordt massaal gedeeld op Facebook.

17.00 uur: Er wordt een lichaam van een meisje aangetroffen in een sloot in Achterveld. Het blijkt niet van Savannah, maar van Romy Nieuwburg.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_172073415
Lees ik die zelfde tijdlijn nou 3 keer, staat er in 187 toch al?
  vrijdag 30 juni 2017 @ 19:16:09 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172073619
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 19:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Lees ik die zelfde tijdlijn nou 3 keer, staat er in 187 toch al?
In #185 al. In 1 vd links.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172073694
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 18:52 schreef Physsic het volgende:
Maar nou blijft onduidelijk waar haar telefoon is..
Als ik de tijdlijn zo bekijk denk ik dat de politie haar telefoon heeft.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 19:20:56 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172073730
Er is dus minimaal één dame die niets heeft gemeld terwijl ze wist dat hij die middag bij Savannah was

En so much voor dat lulverhaal van die bij de zoektocht gevonden ID-kaart en sleutelbos.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')