abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171884858
Ik denk het ook niet, ik hoop niet dat ik ziek aan het worden ben dan :D :')
pi_171884965
Is fuchs hier nog? Hoe gaat het daar?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:58:44 #28
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171885978
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:32 schreef June. het volgende:
Pff hier een beetje bloed en buikkrampen. Maar nod is pas volgende week? Ik hoop op een innesteling maar het voelt als menstruatie.
Zit je een week na je ovulatie ongeveer? Ik heb nu 2x een heel vroege menstruatie gehad, beiden een week te vroeg, en mijn idee is dat er dan wel *iets* gebeurd is, maar niet goed. Maar dat is lastig te bewijzen natuurlijk, en maakt het niet minder vervelend!
Love Varnish mijn blog! | Varnish
pi_171886598
Hier is t inmiddels echt doorgebroken. Niet gelukt deze ronde -O- op naar de volgende ronde :)

Voor de rest gaat gewoon iedereen streepjes plassen deze ronde *O* !
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:37:59 #30
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171886928
Bummer Belma, hopelijk kun je snel weer aan de klus :*.
Love Varnish mijn blog! | Varnish
pi_171891059
Ojee, krampen. De verkeerde..

:* voor belmacel
pi_171891426
Vervelend Belmacel! Hopelijk volgende ronde meer geluk.

Voor hoeveelste kindje zijn jullie allemaal eigenlijk bezig?
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:36:43 #33
208890 June.
Seriously?
pi_171891492
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zit je een week na je ovulatie ongeveer? Ik heb nu 2x een heel vroege menstruatie gehad, beiden een week te vroeg, en mijn idee is dat er dan wel *iets* gebeurd is, maar niet goed. Maar dat is lastig te bewijzen natuurlijk, en maakt het niet minder vervelend!
Ja precies een week. Naja maar weer afwachten dus of het doorzet of niet. Heb jij nog wat van het potje geduld over? :P
Shine bright like a diamond.
pi_171892713
Jammer belmacel en june :*

Songeur hier eerste kindje :)

Ik ben ook benieuwd hoe het met Fuchsia gaat.
pi_171892804
Songeur: eerste kindje, zesde maand
pi_171893151
Wat zie ik veel menstruatie klachten voorbij komen 🙁 Hopelijk is het allemaal bedrog en is het gewoon zwangerschap!!

Ik heb nog nergens last van en zit op cd 34... heb steeds minder hoop op zwangerschap en denk dat mijn cyclus weer heel lang wordt.

Songeur, wij zijn bezig voor ons eerste kindje!
pi_171893284
Thanks allemaal :) heb vandaag baaldagje gehad. Morgen lekker winkelen en weer positief verder!

Balen Kloon! Ik hoop dat t alsnog niet doorbreekt bij je :)

June: ik stuur een potje geduld jouw kant op!

Hier ook bezig voor ons eerste kindje O+
pi_171893380
Oh leuk! Wij hebben al 2 kindjes.

Irritant zo'n lange cyclus Dromertje. Heb je dat vaker?

Ik had vanochtend wat kramp en last van mn darmen dus ik dacht whooo ik word vast ongesteld. Ik helemaal blij maar daarna niks meer. Geduld, wat is dat?
pi_171895932
Beetje bruinverlies hier. Zal morgen wel doorbreken. -O-

On the bright side; dan is het wel weer netjes 28 dagen en daar ben ik ondanks de teleurstelling wel heel blij en opgelucht over. *O*
pi_171896048
Stom Belma! -O- -O-
pi_171896170
De meesten staan in de OP Songeur :) Maar hier kind numero 1.

Leuk zeg, drie kinderen. Dat is ook mijn droom. O+

Bummer van de (doorkomende) menstruaties. -O- Mijn NOD is 2 juli... nog even duimen draaien.

Ook benieuwd hoe het met Fuchs is! Misschien even afstand genomen?

Dromertje, heb je al aan teunisbloemolie gedacht? Ik hoop dat als je niet zwanger bent, je menstruatie snel doorkomt.

Peace, nog een week tot je belafspraak?
Dit, dat, alles.
pi_171896821
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:40 schreef Songeur het volgende:
Oh leuk! Wij hebben al 2 kindjes.

Irritant zo'n lange cyclus Dromertje. Heb je dat vaker?

Ik had vanochtend wat kramp en last van mn darmen dus ik dacht whooo ik word vast ongesteld. Ik helemaal blij maar daarna niks meer. Geduld, wat is dat?
Ik ben sinds januari dit jaar gestopt met de pil en mijn eerste cyclus was 134 dagen.. werd pas in mei voor het eerst ongesteld. Dit is nu dus pas mijn tweede ronde.

Hoe mijn cyclussen waren voor de pil weet ik niet meer.. ben vrij snel aan de pil gegaan.
pi_171896864
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:56 schreef Philomijn het volgende:

Dromertje, heb je al aan teunisbloemolie gedacht? Ik hoop dat als je niet zwanger bent, je menstruatie snel doorkomt.

Nee.. geen idee wat dat doet. Ik zal eens googlen.
pi_171899238
Oeh zoveel nieuwe gezichten hier! Welkom allemaal!

Ik ben heerlijk op vakantie geweest. Ben niet echt bezig geweest met mijn eisprong opzoeken, maar we hebben hem vast niet gemist denk ik zo ;)

Ik kom maar moeilijk aangehaakt hier momenteel. Maar ik zal mijn best doen om weer meer mee te posten en de nieuwelingen te leren kennen!
pi_171902657
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:56 schreef Philomijn het volgende:
De meesten staan in de OP Songeur :) Maar hier kind numero 1.

Leuk zeg, drie kinderen. Dat is ook mijn droom. O+

Bummer van de (doorkomende) menstruaties. -O- Mijn NOD is 2 juli... nog even duimen draaien.
Oh oeps, dat had ik nog niet gezien.. Ga me inlezen. Thanks!

2 juli schiet al op! Ik hoop met je mee O+

Balen Donna. Wel fijn dat je cyclus regelmatig is (lijkt).
pi_171915371
Ik kom hier even aanmoedigen!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :D
pi_171918119
Nog geen doorbraak hier :?
  zaterdag 24 juni 2017 @ 17:55:50 #48
208890 June.
Seriously?
pi_171918234
Hier ook niet Donna, het blijft bij (excuse me) vieze bruinige drap. Een inlegkruisje is ook nog steeds voldoende. Kan het bij jou nog eventuele innesteling zijn Donna?
Shine bright like a diamond.
pi_171919116
Ik heb niet eens inlegkruisjes nodig tot nu toe.

Mijn langste cyclus was 33 dagen en ik zit nu op dag 29 dan. Het zou dus wel zo'n bloeding kunnen zijn. Of iets? Ik weet het niet meer.
:')
pi_171919430
Jammer Donna, vervelend dat je nog een beetje in niemandsland zit. Dan kan het maar beter gelijk goed doorbreken. Bij jou ook June, bluh.
:* ook voor alle andere meiden die ongesteld zijn geworden. Ben met 20 rondes inmiddels ervaringsdeskundige hoe kut het kan zijn. Laat je lekker verwennen en kijk of je iets leuks kan plannen met vriendinnen of je vriend/man.

Philo!! We zitten vlak bij elkaar met onze NOD! Ik 4 juli. Ik tel de dagen wel af ja, maar we hebben via de mail al veel antwoorden op onze vragen gekregen. Helaas niet iets waar we wat 'mee kunnen', als in extra onderzoeken of een logische verklaring voor het uitblijven van een zwangerschap. Dus het is echt afwachten tot september. Vorige maand hebben we de boel even de boel gelaten en dat betaalde zich deze maand terug. Veel meer rust en geen 'moetjes'.

Fuchs, ben ook wel benieuwd naar je!

MLB, lekker op vakantie geweest! Mooi gehad? Ik duim voor je. En moeilijk aanhaken ken ik wel. Zweef sowieso wel tussen de twee topics in. Ik lees wel alles mee. Moest wel lachen om de zwangerschapskwaaltjes 1 dag na de eisprong :') Hihi.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')