abonnement Unibet Coolblue
pi_171868771
Ok, heeft TS nu wel of niet een baan?
pi_171870071
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:21 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Ik doe niet min over mbo, ik zou het alleen niemand aanraden om het op latere leeftijd nog te gaan doen. Je kan in de IT kennis veel sneller op niveau krijgen, omdat alles online staat. Dat is misschien anders wanneer je in de zorg of in de horeca aan de slag wilt.

Ik review heel veel CV's, voer veel sollicitatiegesprekken, zit in de ICT, en ik geef gewoon mijn mening. Aan TS dan om te beslissen wie hij liever gelooft.
Volgens mij schrijft TS toch heel duidelijk dat hij zeer zn twijfels heeft over ICT, jij kan alleen wat zinnigs zeggen over ICT... vul je de rest zelf in?
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:47:48 #28
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171871502
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:35 schreef GAINZ het volgende:
Ja mooi he. Ik denk met goedbedoelde intenties me om te laten scholen om meer baanzekerheid te creëren voor mezelf. Loop ik nu de lijst opleidingen af en nou weet ik verdomme niet wat ik wil.

Oh leuk, een opleiding als artiest! Hartstikke vet! Maar ja, baanzekerheid? Alleen als ik een vlotte babbel zou hebben en ongegeneerd aan ellenbogenwerk en achterbaks geroddel doe. Iets wat ik met mijn bescheiden mentaliteit dus helemaal niet kan/aandurf omdat ik dan denk dat ik mezelf niet ben.

ICT dan maar. Daar is toch altijd werk in te vinden. Maar ja. Toch die twijfel dan weer. Wil ik wel voor de rest van mijn leven in een betonnen gebouw 40 uur in de week verspillen om werk voor een ander op te knappen omdat die ene vlotte manager het zo'n eeeeeenig idee vond om te bezuinigen bij de ict?

Ik word gek van mezelf en de beren op de weg die ik meteen ga opzoeken. Godverdomme OP, vuile klootzak maak een keus dan!
Niet godverdomme OP, maar godverdomme TS :P

On topic:
En je kunt idd beter eerst uitzoeken wat je ligt en wat je mogelijkheden dan zijn qua opleiding. Beroepskeuzetest een idee? Je kan wel ICT-er willen worden, maar als dat soort werkt je niet ligt qua vaardigheden en niet is wat je leuk vind, dan heb je een dik probleem...

EDIT beroepskeuzetest al gedaan zag ik net.

[ Bericht 3% gewijzigd door Whiskers2009 op 22-06-2017 21:55:02 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')