abonnement Unibet Coolblue
pi_171852956
Let me see you stripped down to the bone
pi_171852986
Het is hier in huis een milde 23 graden. Ik heb sokken aan. *)
En ik overweeg een tripje naar de hoogste flat in het dorp om naar het onweer te kijken vanmiddag. :9

Tevens in de planning: eindelijk de nieuwe (en eerste!) ijssalon in ditzelfde dorp eens uitproberen. Is al weken open, maar tot dusver met voor mij nogal onhandige openingstijden..
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:47:34 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_171852997
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:26 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja, maar dat is mijn mening. :)
Ik weet eigenlijk niet of die veel gedeeld wordt.
Misschien vind je de regular lekkerder. Ik zou in ieder geval wel alle andere smaakjes sterk afraden.
De extra knoflook en de extra scherp ook niet? De extra scherp heb ik reeds in de voorraadkast staan maar mag pas open als de "normale" op is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:50:28 #4
63722 z80
I fink you freaky
pi_171853042
Onweer mag of heel vroeg komen. Of vannacht pas. Geen zin in een natpak bij het fietsen van en naar de sportschool.
De hitte doet me niet zoveel. Ja ik drink en zweet veel meer dan normaal maar verder geen last. Ook met sporten niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_171853132
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:50 schreef z80 het volgende:
Ja ik drink en zweet veel meer dan normaal maar verder geen last. Ook met sporten niet.
Wat sport jij zoal? :)

Mijn 'sport' momenteel is voornamelijk zwemmen. In een overdekt zwembad met een gereguleerde temperatuur. Ik merk dus voor geen meter of het warme weer er invloed op me zou hebben! *)

Als ik echter aan onze arme FFT denk, zware danstraining in hokken zonder airco: phew!
Let me see you stripped down to the bone
pi_171853142
Hier is het 26,5 graden binnen.
En net de bijkeuken mogen stofzuigen omdat ik een leeg bierflesje liet vallen :( zo nuttig wilde ik nu ook weer niet bezig zijn vandaag.

Nieuwe ijszaakboks met mini :D hier in het dorp is er ook een nieuwe gekomen een maand geleden, maar nog niet langs geweest.
pi_171853154
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:50 schreef z80 het volgende:
Onweer mag of heel vroeg komen. Of vannacht pas. Geen zin in een natpak bij het fietsen van en naar de sportschool.
De hitte doet me niet zoveel. Ja ik drink en zweet veel meer dan normaal maar verder geen last. Ook met sporten niet.
Liefst na 19 uur. Dan ben ik droog thuis en kan ik ook het zonnescherm en de kussens op het balkon naar binnen halen :P
Pff, het duurde wel even voordat ik weer op "normale" temperatuur was na de heuvelopwaartse fietstocht. Alle fietsers hier zaten hier met een rood hoofd achter hun bureau :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_171853165
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Hier is het 26,5 graden binnen.
En net de bijkeuken mogen stofzuigen omdat ik een leeg bierflesje liet vallen :( zo nuttig wilde ik nu ook weer niet bezig zijn vandaag.
Ah bleh! Nou ja, beter leeg flesje dan een volle.

Ga jij je ijszaak vandaag ook uitproberen? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_171853189
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:46 schreef minilot het volgende:
Het is hier in huis een milde 23 graden. Ik heb sokken aan. *)
En ik overweeg een tripje naar de hoogste flat in het dorp om naar het onweer te kijken vanmiddag. :9

Tevens in de planning: eindelijk de nieuwe (en eerste!) ijssalon in ditzelfde dorp eens uitproberen. Is al weken open, maar tot dusver met voor mij nogal onhandige openingstijden..
oeh, leuk. Hoe hoog is de hoogste flat van het dorp?

Ik ben echt gek op onweer...

Ik heb net voor 100 euro bezorgboodschappen in ontvangst genomen. Oa veel alkohlfreie radler. Jammer genoeg doet de electrische deuropener het niet, en moest ik dus van 4 hoog naar beneden om de bezorger binnen te laten. Toen heb ik ook maar een tas omhoog gesjouwd, dat maakt het gemak weer een beetje minder...
pi_171853221
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah bleh! Nou ja, beter leeg flesje dan een volle.

Ga jij je ijszaak vandaag ook uitproberen? *O*
ja, dat gebeurde mij laatst. 0.5 liter bier over de keukenvloer, en een tegel van de vloer stuk. Maar eens kijken wat de huurbaas daar van zegt als we verhuizen.

Moeten sowiezo verfen, want de witte muur waar T voor zit met het eten is niet meer zo wit zeg maar. Tot yoghurt vlekken op het schilderij dat op minstens 1.60 hoog hangt :') |:(
pi_171853250
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oeh, leuk. Hoe hoog is de hoogste flat van het dorp?

Ik ben echt gek op onweer...

Ik heb net voor 100 euro bezorgboodschappen in ontvangst genomen. Oa veel alkohlfreie radler. Jammer genoeg doet de electrische deuropener het niet, en moest ik dus van 4 hoog naar beneden om de bezorger binnen te laten. Toen heb ik ook maar een tas omhoog gesjouwd, dat maakt het gemak weer een beetje minder...
Negen hoog, volgens mij. Ik heb er een paar jaar gewoond, op zeven hoog. Het uitzicht bij onweer is het enige dat ik ervan mis. Dat was _O_

En oef. Met een tas zware boodschappen een paar verdiepingen hoger is toch altijd een beetje matiger dan gewoon met je handen vrij.
Let me see you stripped down to the bone
pi_171853274
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, dat gebeurde mij laatst. 0.5 liter bier over de keukenvloer, en een tegel van de vloer stuk. Maar eens kijken wat de huurbaas daar van zegt als we verhuizen.

Moeten sowiezo verfen, want de witte muur waar T voor zit met het eten is niet meer zo wit zeg maar. Tot yoghurt vlekken op het schilderij dat op minstens 1.60 hoog hangt :') |:(
Hier ook een tegel stuk sinds afgelopen week, ik liet er een loeihete, zware bakplaat op vallen. Nou ja, beter dan op mijn blote voeten - ik sprong nog net op tijd weg. ^O^ En toch een lelijke vloer. Extra reden om 'm eens te vervangen voor iets anders.

En yoghurt is wit, daarvoor zou je niet hoeven verven. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_171853276
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oeh, leuk. Hoe hoog is de hoogste flat van het dorp?

Ik ben echt gek op onweer...

Ik heb net voor 100 euro bezorgboodschappen in ontvangst genomen. Oa veel alkohlfreie radler. Jammer genoeg doet de electrische deuropener het niet, en moest ik dus van 4 hoog naar beneden om de bezorger binnen te laten. Toen heb ik ook maar een tas omhoog gesjouwd, dat maakt het gemak weer een beetje minder...
Je gaat vast een appartement met lift uitzoeken in Brussel?
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:02:10 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_171853279
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat sport jij zoal? :)

Mijn 'sport' momenteel is voornamelijk zwemmen. In een overdekt zwembad met een gereguleerde temperatuur. Ik merk dus voor geen meter of het warme weer er invloed op me zou hebben! *)

Als ik echter aan onze arme FFT denk, zware danstraining in hokken zonder airco: phew!
Kracht, Cirkel en hiit. De maandag Cirkel training als warmingup en daarna een hiit. Dinsdag powerplate en daarna tabata (een soort hiit). Woensdag puur kracht. Donderdag kracht, core en trx. De zondag net waar ik zin in heb, meestal wat dingen uitproberen of extreem zwaar op 1 spiergroep.
Airco of luchtbehandeling is in de sportschool niet aanwezig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_171853289
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Negen hoog, volgens mij. Ik heb er een paar jaar gewoond, op zeven hoog. Het uitzicht bij onweer is het enige dat ik ervan mis. Dat was _O_

En oef. Met een tas zware boodschappen een paar verdiepingen hoger is toch altijd een beetje matiger dan gewoon met je handen vrij.
nou ja, met handen vrij doe ik bijna nooit. Meestal heb ik zo'n 13 kilo mini op m'n arm. Al voelt dat wel anders, want die houdt zichzelf goed recht tenzij hij boos is dat ik hem omhoog til en hij als een zak zout in m'n armen ligt. .
pi_171853303
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Hier ook een tegel stuk sinds afgelopen week, ik liet er een loeihete, zware bakplaat op vallen. Nou ja, beter dan op mijn blote voeten - ik sprong nog net op tijd weg. ^O^ En toch een lelijke vloer. Extra reden om 'm eens te vervangen voor iets anders.

En yoghurt is wit, daarvoor zou je niet hoeven verven. :7
joghurt met bosbessen is niet wit -O-
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:03:42 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171853311
Was net ff in een lokale supermarkt, Coca Cola in de aanbieding, 78 cent voor 1,25 liter, veel landgenoten met karren vol. Schrikbarend hoeveel fris sommige mensen drinken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171853314
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah bleh! Nou ja, beter leeg flesje dan een volle.

Ga jij je ijszaak vandaag ook uitproberen? *O*
Vandaag waarschijnlijk niet, maar wel ergens dit weekend :D
pi_171853321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je gaat vast een appartement met lift uitzoeken in Brussel?
Ik hoop zelfs op een huis met tuin! Maar zeker iets met lift, ja. En groter. Nu het echt concreet is dat we gaan verhuizen ga ik me zo irriteren aan ons appartementje. Je kunt niet met 2 personen in de keuken staan, en je moet de hele tijd om elkaar heen dansen...
pi_171853338
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:02 schreef z80 het volgende:

[..]

Kracht, Cirkel en hiit. De maandag Cirkel training als warmingup en daarna een hiit. Dinsdag powerplate en daarna tabata (een soort hiit). Woensdag puur kracht. Donderdag kracht, core en trx. De zondag net waar ik zin in heb, meestal wat dingen uitproberen of extreem zwaar op 1 spiergroep.
Airco of luchtbehandeling is in de sportschool niet aanwezig.
Wow! Dat klinkt.. eh.. intensief! oO<
Let me see you stripped down to the bone
pi_171853352
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Meestal heb ik zo'n 13 kilo mini op m'n arm. Al voelt dat wel anders, want die houdt zichzelf goed recht tenzij hij boos is dat ik hem omhoog til en hij als een zak zout in m'n armen ligt. .
Gauw leren traplopen dan maar! :Y)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:06:45 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171853366
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik hoop zelfs op een huis met tuin! Maar zeker iets met lift, ja. En groter. Nu het echt concreet is dat we gaan verhuizen ga ik me zo irriteren aan ons appartementje. Je kunt niet met 2 personen in de keuken staan, en je moet de hele tijd om elkaar heen dansen...
Waarom ga je niet buiten Brussel wonen? Brussel is duur en niet echt geweldig om te wonen imho.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171853381
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik hoop zelfs op een huis met tuin! Maar zeker iets met lift, ja. En groter. Nu het echt concreet is dat we gaan verhuizen ga ik me zo irriteren aan ons appartementje. Je kunt niet met 2 personen in de keuken staan, en je moet de hele tijd om elkaar heen dansen...
Iets op wat afstand van Brussel met een treinstation in de buurt dus :Y Dat zou zeker het mooiste zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_171853438
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Was net ff in een lokale supermarkt, Coca Cola in de aanbieding, 78 cent voor 1,25 liter, veel landgenoten met karren vol. Schrikbarend hoeveel fris sommige mensen drinken.
In plaats van meeklagen over andermans frisdrankgewoonten ben ik eigenlijk vooral benieuwd naar wat jij vanmorgen zoal in je Duitse supermarkt kocht, Piet. Doe eens een lijstje? O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_171853452
(Lees: ik moet er straks ook uit voor boodschappen, want koelkast helemaal leeg, dus geef mij inspiratie! :))
Let me see you stripped down to the bone
pi_171853489
Kaatje en Piet, jullie willen zelf sowieso niet graag ín een grote stad wonen, toch?
Lijkt mij juist best tof. Ook met een ukkie.
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:13:09 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171853493
Heb Proximus als klant gehad, zat veel in Brussel en had daarvoor een tijdje wat met iemand die in het EU parlement werkte. Je kan er mooi wonen, net zoals je in London of Parijs mooi kan wonen, maar daar moet je wel het inkomen naar hebben. Vond het nooit een echt aangename stad, maar ook niet zo vreselijk als bv Frankfurt.
Verbindingen met de trein zijn goed, en dat zeg ik als OV hater. Zou lekker een half uurtje treinen buiten brussel gaan wonen, leuk appartement in een oud kasteel in Molensloot bijvoorbeeld
*)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:15:01 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171853537
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:10 schreef minilot het volgende:

[..]

In plaats van meeklagen over andermans frisdrankgewoonten ben ik eigenlijk vooral benieuwd naar wat jij vanmorgen zoal in je Duitse supermarkt kocht, Piet. Doe eens een lijstje? O+
Een stuk cheddar, pakje boter, karnemelk en wat vleeswaren, daarna na naar de bakker voor verse broodjes. Daarna lekker ontbeten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171853580
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een stuk cheddar, pakje boter, karnemelk
De zuivelfan in mij zegt :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_171853602
Kun je daar in de Duitse super eigenlijk 'n beetje aardige cheddar krijgen?
Let me see you stripped down to the bone
pi_171853610
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom ga je niet buiten Brussel wonen? Brussel is duur en niet echt geweldig om te wonen imho.
brussel is helemaal niet zo duur. Goedkoper dan Berlijn. En we proberen de reistijd naar de duutser's werk zo kort mogelijk te houden, want reistijd is zo inefficient.

@ mini: Hij kan wel traplopen, maar dan duurt het een uur voordat we boven zijn, omdat hij met alle brievenbussen moet klepperen, en uitgebreid op de deurmat met eendjes van de onderbuurvrouw moet staan en zeggen 'kwak kwak'...
pi_171853628
De Duitse jongere nichtjes van J. wonen in Frankfurt, dat komt op mij als incidentele bezoeker helemaal niet over als een vervelende stad. Wat is er zo beroerd aan als je er woont, Piet?
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:19:19 #33
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171853631
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:13 schreef minilot het volgende:
Kaatje en Piet, jullie willen zelf sowieso niet graag ín een grote stad wonen, toch?
Lijkt mij juist best tof. Ook met een ukkie.
Met een ukkie vind ik het persoonlijk niet ideaal. Dan moet de locatie wel geschikt zijn. Het is handiger als ze zelf naar buiten kunnen, of als ze heel klein zijn dat ze in de tuin/terras/balkon kunnen.
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:19:37 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171853637
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:17 schreef minilot het volgende:
Kun je daar in de Duitse super eigenlijk 'n beetje aardige cheddar krijgen?
Mwoah, deze is van Kerrygold, is okay maar niet geweldig, bij Aldi Sued hebben ze betere.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171853650
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

@ mini: Hij kan wel traplopen, maar dan duurt het een uur voordat we boven zijn, omdat hij met alle brievenbussen moet klepperen, en uitgebreid op de deurmat met eendjes van de onderbuurvrouw moet staan en zeggen 'kwak kwak'...
:D ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_171853660
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:13 schreef minilot het volgende:
Kaatje en Piet, jullie willen zelf sowieso niet graag ín een grote stad wonen, toch?
Lijkt mij juist best tof. Ook met een ukkie.
Ik zou liever iets meer buiten wonen (maar een tuin hoef ik dan weer niet), maar werk+geen rijbewijs laat dat eigenlijk niet toe. Ik hoef niet midden op het platteland, maar als ik zie hoe een collega woont in Giesbeek zou ik daar wel blij van worden.
Maar als alleenstaande is in een stad toch makkelijker, vooral als de meeste van je vrienden daar ook wonen. Ik fiets overal heen en kan dat niet heb ik een bushalte op nog geen 100 meter afstand van mijn voordeur die rechtstreeks naar het station gaat.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:20:49 #37
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171853670
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mwoah, deze is van Kerrygold, is okay maar niet geweldig, bij Aldi Sued hebben ze betere.
Die van de Lidl is OK, en met kerstmis hebben ze hele lekkere "vintage" of zoiets.
Siesta & Fiesta!
pi_171853697
De mature farmhouse cheddar van Lidl in het feestdagenassortiment ja. Die is erg fijn :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_171853717
Ik zou het niet erg vinden denk ik, om buiten de stad te wonen. Maar, als de duutser 40 uur in de week werkt, minimaal, en daar bovenop nog minstens een half uur reistijd heeft, dan ziet hij ons halve duutsertje nooit meer. Dat vind ik echt een nadeel.

Maar, ik woon ook graag in de stad. Ik zou alle mogelijkheden wel missen. Het is makkelijk vind ik, in een stad te wonen. We zijn nu op zoek naar een huis met 3 slaapkamers en een tuintje. Hoeft niet groot te zijn, maar wel fijn als T makkelijk naar buiten kan...
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:23:52 #40
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171853736
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:21 schreef minilot het volgende:
De mature farmhouse cheddar van Lidl in het feestdagenassortiment ja. Die is erg fijn :9
En razendsnel uitverkocht... :(
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:26:35 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171853777
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:19 schreef minilot het volgende:
De Duitse jongere nichtjes van J. wonen in Frankfurt, dat komt op mij als incidentele bezoeker helemaal niet over als een vervelende stad. Wat is er zo beroerd aan als je er woont, Piet?
Oh, uitgaan, uit eten, gezelligheid in de binnenstad, mentaliteit van de mensen, Ik was Düsseldorf gewend, vreselijk verwent met brouwerijcafés met verrukkelijk Altbier, mensen die in design, mode, telecom en IT werken, rijnlandse gezelligheid, veel goede restaurants, heel internationaal, veel Japanners, Uitgaanspubliek door de week van jong tot oud (weekeinden zijn een stuk minder, teveel mensen van buiten)
Kwam ik in Frankfurt, een bankiersstad, ook internationaal, maar dan bankiers en verzekeraars. Geen leuke Altstadt, vies lagerbier en appelwijn. Veel drugsprostitutie, pooiers,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:29:29 #42
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171853845
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zou het niet erg vinden denk ik, om buiten de stad te wonen. Maar, als de duutser 40 uur in de week werkt, minimaal, en daar bovenop nog minstens een half uur reistijd heeft, dan ziet hij ons halve duutsertje nooit meer. Dat vind ik echt een nadeel.

Maar, ik woon ook graag in de stad. Ik zou alle mogelijkheden wel missen. Het is makkelijk vind ik, in een stad te wonen. We zijn nu op zoek naar een huis met 3 slaapkamers en een tuintje. Hoeft niet groot te zijn, maar wel fijn als T makkelijk naar buiten kan...
Ligt een beetje aan hoe ver je (in reistijd) van je werk af woont, maar als je werk vlakbij een station zit dan ben je waarschijnlijk net zo snel ergens buiten Brussel als in een andere wijk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171853866
Over huisjes met tuinen gesproken: mijn Jonkheer van Tets-bes tiert welig. En heel soms kan ik er, ondanks tuin vol gretige vogels, zelfs een paar zelf opeten.



[ Bericht 17% gewijzigd door minilot op 22-06-2017 10:37:12 ]
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:37:23 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171853993
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:30 schreef minilot het volgende:
Over huisjes met tuinen gesproken: mijn Jonkheer van Tets-bed tiert welig. En heel soms kan ik er, ondanks tuin vol gretige vogels, zelfs een paar zelf opeten.

[IMG=500]https://pbs.twimg.com/media/DC6YhRaXUAA7pPx?format=jpg[IMG]
Heb de bessenstruiken er hier uitgehaald, verkeerde soort, verkeerde grond, ik weet het niet maar het was helemaal niets.
De rozemarijn is enorm geworden, de perzik doet het goed, de kersen ook, hoewel dat ook de verkeerde soort is (zure rode kersen voor de inmaak, werden me verkocht als een zoete zwarte kers)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171854137
Perzikboompje doet het hier juist voor geen meter.. Wel eetbaar en goed groeiend: kruisbes, twee soorten rode bes, bieslook, aardbeien (gele en rode), salie, rozemarijn, borage, tijm en overal tussen de tegels in de achtertuin komt oregano op :') Als je een beetje stevig sloffend door de tuin loopt, ruikt alles naar pizza. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_171854273
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:

brussel is helemaal niet zo duur. Goedkoper dan Berlijn. En we proberen de reistijd naar de duutser's werk zo kort mogelijk te houden, want reistijd is zo inefficient.

@ mini: Hij kan wel traplopen, maar dan duurt het een uur voordat we boven zijn, omdat hij met alle brievenbussen moet klepperen, en uitgebreid op de deurmat met eendjes van de onderbuurvrouw moet staan en zeggen 'kwak kwak'...
Hoe lief O+ (maar niet praktisch)

Hier ramen gewassen en nu de keuken even doen. En dan vanmiddag ergens op een terras zitten *O*

Gisteren gekanoed op een heel grote vijver bij een camping midden in het bos. En er was niemand. Dat water is schoon en heerlijk van temperatuur. Kanoen kost 3 euro en dan kan je ook experimenteren met de surfplanken die er liggen (staan lukt steeds beter :7 ). En er is zo'n grote trampoline. En ijsjes. En er is niemand 8)7 Mijn nichtje zei al 'als dit vlak bij Arnhem lag dan was het stampvol geweest' ....

Dit hier hadden we voor ons viertjes alleen: http://www.deentekoele.nl(...)cle&id=46&Itemid=163 (mama en nichtje bleven lekker in de schaduw zitten)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:52:45 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171854342
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:44 schreef minilot het volgende:
Perzikboompje doet het hier juist voor geen meter.. Wel eetbaar en goed groeiend: kruisbes, twee soorten rode bes, bieslook, aardbeien (gele en rode), salie, rozemarijn, borage, tijm en overal tussen de tegels in de achtertuin komt oregano op :') Als je een beetje stevig sloffend door de tuin loopt, ruikt alles naar pizza. :+
Ik zit op goed dreinerende zandgrond, waar zit jij op?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171854346
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:30 schreef minilot het volgende:
Over huisjes met tuinen gesproken: mijn Jonkheer van Tets-bes tiert welig. En heel soms kan ik er, ondanks tuin vol gretige vogels, zelfs een paar zelf opeten.

[ afbeelding ]
:9 Dat is bijna mijn lievelingsfruit denk ik. Of een goede mango. Af een lekkere nectarine. Of een sappige sinaasappel. :9 :9 :9
pi_171854436
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik zit op goed dreinerende zandgrond, waar zit jij op?
Ik zou het niet weten! Ik vermoed klei.

Ik groei zelf niks in de tuin, dat is de afdeling van J.
Ik gebruik de tuin om onderuitgezakt in te zitten en af en toe er iets uit op te eten als het er rijp uitziet. :+
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:58:49 #50
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171854455
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik zit op goed dreinerende zandgrond, waar zit jij op?
Ideaal voor rozemarijn en thijm.
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:59:07 #51
63722 z80
I fink you freaky
pi_171854459
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik zit op goed dreinerende zandgrond, waar zit jij op?
Bij mij is het kleigrond. Knetter hard maar bijna alles groeit er op.
De bessen hangen zo vol dat er niet tegen te eten is. De appelbomen hangen goed vol. Worden weer meerder kilo's appels.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_171854486
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:9 Dat is bijna mijn lievelingsfruit denk ik. Of een goede mango. Af een lekkere nectarine. Of een sappige sinaasappel. :9 :9 :9
Passievrucht! :9 Ananas :9 Goeie aardbeien :9

..opsommen is zinloos, ik hou van alle soorten fruit die ik tot nu toe heb gegeten. :) Maar van de smaak van passievrucht hou ik het allerallermeest. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_171854501
Heb ik weer :')

Motor rijden.. Oordoppen in uiteraard. Stap je af, oordoppen uit. Rechteroor dicht :')
pi_171854752
Goeie OP en TT. Me! Galileo!
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 juni 2017 @ 11:20:15 #55
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_171854848
Mijn sterretje is weer volgespoten met warme wax!

Was echt een bink van een vent.
pi_171854957
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:59 schreef z80 het volgende:

[..]

Bij mij is het kleigrond. Knetter hard maar bijna alles groeit er op.
De bessen hangen zo vol dat er niet tegen te eten is. De appelbomen hangen goed vol. Worden weer meerder kilo's appels.
Mijn kinderen gingen van de week in de tuin appeltaart bakken. We waren zelf even wat anders aan het doen.
11 appels van t boompje.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 11:31:19 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171855035
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mijn kinderen gingen van de week in de tuin appeltaart bakken. We waren zelf even wat anders aan het doen.
11 appels van t boompje.
Ik heb een keer hazelnoten geplukt die nog niet rijp waren. Ik moest ze met plakband allemaal terug hangen :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171855036
Jammer hoor, J heeft vind het niet zo'n goed idee om onze klanten met Bitcoin te laten betalen.
Spoilers!
pi_171855049
quote:
Die moet ik nog leren waarderen.
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb een keer hazelnoten geplukt die nog niet rijp waren. Ik moest ze met plakband allemaal terug hangen :')
_O-
Spoilers!
pi_171855086
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die moet ik nog leren waarderen.
Hehe ja ach.. Kleeft een verhaal aan vast voor mij, in de categorie 'had je bij moeten wezen' :+
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 11:34:49 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171855087
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jammer hoor, J heeft vind het niet zo'n goed idee om onze klanten met Bitcoin te laten betalen.
Waarom zou dat een goed idee zijn?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171855101
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb een keer hazelnoten geplukt die nog niet rijp waren. Ik moest ze met plakband allemaal terug hangen :')
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_171855107
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarom zou dat een goed idee zijn?
Andere identiteiten kopen op de silkroad jongen!

American Kingpin lijkt me een interessant boek trouwens. Gaat over de Silk Road.
pi_171855114
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarom zou dat een goed idee zijn?
Een beetje spanning in de financiën aanbrengen 8-)
Spoilers!
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 11:36:38 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171855123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die moet ik nog leren waarderen.

Mijn muzikale antwoord:
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171855143
Het gaat wel erg goed met onze Bitcoins trouwens, het gaat lekker met de koers.
Spoilers!
pi_171855331
quote:
Ik heb er weer zin in. Littlefinger for president w/
Spoilers!
pi_171855373
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb er weer zin in. Littlefinger for president w/
Daenerys :9~ :9~

Alhoewel.. Sophie Turner.. :+

ben overigens wel benieuwd in hoeverre ze gaan afwijken van de boeken qua einde van de serie.
  donderdag 22 juni 2017 @ 11:52:54 #72
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171855417
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Daenerys :9~ :9~

Alhoewel.. Sophie Turner.. :+

ben overigens wel benieuwd in hoeverre ze gaan afwijken van de boeken qua einde van de serie.
Die boeken zijn nog niet geschreven. Dus om het nou afwijken te gaan noemen :+.
pi_171855418
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Daenerys :9~ :9~

Alhoewel.. Sophie Turner.. :+

ben overigens wel benieuwd in hoeverre ze gaan afwijken van de boeken qua einde van de serie.
Ik ook. Ik heb geprobeerd om vorig seizoen niet te kijken omdat ik eerst het volgende boek wilde lezen.

Spoilers!
pi_171855422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb er weer zin in. Littlefinger for president w/
:D :D

Ben ook wel benieuwd :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171855434
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:52 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Die boeken zijn nog niet geschreven. Dus om het nou afwijken te gaan noemen :+.
Zelfs de seizoenen waarvan de boeken al geschreven waren weken behoorlijk af ;)
  donderdag 22 juni 2017 @ 11:55:07 #76
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171855453
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:53 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zelfs de seizoenen waarvan de boeken al geschreven waren weken behoorlijk af ;)
Ja, maar dat houd je toch met verfilming van boeken. Er zijn weinig verfilmingen die 100% overeenkomen. Ik probeer het maar als een interpretatie te zien. En sommige dingen werken niet in een film, maar wel in een boek :).

Lord of the Rings week op sommige dingen ook heel sterk af. Dat maakte voor de films op zich niet zoveel uit, maar daardoor liep het wel een stuk beter.
pi_171855525
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:55 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, maar dat houd je toch met verfilming van boeken. Er zijn weinig verfilmingen die 100% overeenkomen. Ik probeer het maar als een interpretatie te zien. En sommige dingen werken niet in een film, maar wel in een boek :).

Lord of the Rings week op sommige dingen ook heel sterk af. Dat maakte voor de films op zich niet zoveel uit, maar daardoor liep het wel een stuk beter.
Klopt helemaal.

Ik zou trouwens wel eens een goede audio-opname van LOTR willen vinden.
Spoilers!
pi_171855542
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Test
1,2,3
pi_171855558
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:59 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

1,2,3
Er ging iets niet helemaal goed hier.

Het enige juiste antwoord op 'test' is hier in huis 'ikel' :')
Spoilers!
pi_171855580
Ik heb net vers brood bij de bakker gehaald en verse rosbief bij de slager 8-)

Goed vers brood mis ik toch altijd wel het meeste aan boord.. Daar heb je meestal van dat eeuwig verse diepvries brood.
pi_171855612
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb net vers brood bij de bakker gehaald en verse rosbief bij de slager 8-)

Goed vers brood mis ik toch altijd wel het meeste aan boord.. Daar heb je meestal van dat eeuwig verse diepvries brood.
er is vast een oven en water/meel. Zakjes gist mee.... :+
pi_171855680
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

er is vast een oven en water/meel. Zakjes gist mee.... :+
En bonje met de kok krijgen..

..los daarvan: totaal geen tijd voor.
pi_171856425
En toch kom ik altijd weer uit bij de goden van Tenacious D

Spoilers!
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:57:04 #86
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171856594
Heerlijke siesta gehouden
Geeuw!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171856674
Meh, ik zit met slaolie in m'n oor :')
  donderdag 22 juni 2017 @ 13:13:09 #90
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171856844
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijke siesta gehouden
Geeuw!
Dat is wel heel vroeg...
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 13:14:56 #91
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171856894
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:13 schreef Bramito het volgende:

[..]

Dat is wel heel vroeg...
Liep om 6 uur al met de honden in het bos
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 13:16:34 #92
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171856924
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Liep om 6 uur al met de honden in het bos
Dan kan ik me het voorstellen.
Siesta & Fiesta!
pi_171856960
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb een keer hazelnoten geplukt die nog niet rijp waren. Ik moest ze met plakband allemaal terug hangen :')
Mijn kinderen zijn grofweg 3. Die snappen dat nog niet.
Anders liet ik het ze overigens ook niet doen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171857153
ik zit de regen en het onweer die er hier bijna aankomen mentaal tegen te houden, want de was op het balkon is nog niet droog....
pi_171857225
En toen zag ik opeens onze pakketjesbezorger door de tuin lopen _O-
Ik was boven en meestal hoor ik dan de bel wel, maar nu dus niet.
Hij had net de pakketjes onder de tuin tafel gelegd......weet nog niet helemaal wat ik van deze aanpak vind.
pi_171857669
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:31 schreef Sarabi het volgende:
En toen zag ik opeens onze pakketjesbezorger door de tuin lopen _O-
Ik was boven en meestal hoor ik dan de bel wel, maar nu dus niet.
Hij had net de pakketjes onder de tuin tafel gelegd......weet nog niet helemaal wat ik van deze aanpak vind.
Hmm, ik zou het geloof ik ook niet weten. Enerzijds fijn om je pakketje te hebben, anderzijds wellicht kans op diefstal, beestjes of nat weer.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 juni 2017 @ 13:56:17 #97
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_171857737
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zit de regen en het onweer die er hier bijna aankomen mentaal tegen te houden, want de was op het balkon is nog niet droog....
Heb regendansje gedaan.
pi_171857739
Mwah om maar te zwijgen over pakketjesbezorgers die ongevraagd door je tuin lopen..

Moet t van de buren al niet weten dat ze via de zij/achterdeur ineens binnenstappen..
pi_171857768
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heb regendansje gedaan.
zodat het weer omkeert en jullie kant op komt?

Nog steeds droog. De was ook, behalve de handdoeken. Ik ben op het balkon gaan zitten werken zodat ik gelijk weet dat het regent.
pi_171857838
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hmm, ik zou het geloof ik ook niet weten. Enerzijds fijn om je pakketje te hebben, anderzijds wellicht kans op diefstal, beestjes of nat weer.
Hier is meestal bezorging bij de buren (voordeel van een flat). Maar 1x had ik een (dure) camera besteld, die lag gewoon bij de voordeur, groot Canon erop :o
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 juni 2017 @ 14:04:03 #101
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171857930
[live weerbericht]

Eerste bliksemflits gespot

[/live weerbericht]
pi_171858020
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[live weerbericht]

Eerste bliksemflits gespot

[/live weerbericht]
en de eerste regendruppels.

[over&out]
pi_171858035
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hmm, ik zou het geloof ik ook niet weten. Enerzijds fijn om je pakketje te hebben, anderzijds wellicht kans op diefstal, beestjes of nat weer.
Hem vertrouw ik wel, maar toch raar gevoel dat iemand zonder dat je het weet door je tuin loopt.

En de regen die er waarschijnlijk aan komt inderdaad.....

Maar eens het slot op de poort maken
  donderdag 22 juni 2017 @ 14:10:20 #105
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171858036
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:09 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en de eerste regendruppels.

[over&out]
Geniet van de verkoeling die straks vast komt.
Spoilers!
pi_171858062
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
Mwah om maar te zwijgen over pakketjesbezorgers die ongevraagd door je tuin lopen..

Moet t van de buren al niet weten dat ze via de zij/achterdeur ineens binnenstappen..
Liever de pakketbezorger dan de buren :D
  donderdag 22 juni 2017 @ 14:13:45 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171858098
Niemand moet hier onaangekondigd mijn pad op komen, ik heb het er ontzettend mee gehad dat mensen dat doen. Ik zit er over te denken om alle vrienden een app te sturen met het vriendelijke verzoek zich aan te kondigen voor ze langskomen.
Spoilers!
pi_171858186
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niemand moet hier onaangekondigd mijn pad op komen, ik heb het er ontzettend mee gehad dat mensen dat doen. Ik zit er over te denken om alle vrienden een app te sturen met het vriendelijke verzoek zich aan te kondigen voor ze langskomen.
Zei jij niet laatst dat je dringend Syrische vrienden nodig had :P Dan helpt zo'n appje niet hoor, die komen meestal gewoon (ik heb nog een paar minuten respijt totdat ze boven zijn)
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 juni 2017 @ 14:20:46 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_171858252
Ik haat Syrische mensen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 14:22:55 #110
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_171858299
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:20 schreef Kreator het volgende:
Ik haat Syrische mensen.
Toch gezellig als iemand gewoon even langskomt ^O^
pi_171858331
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niemand moet hier onaangekondigd mijn pad op komen, ik heb het er ontzettend mee gehad dat mensen dat doen. Ik zit er over te denken om alle vrienden een app te sturen met het vriendelijke verzoek zich aan te kondigen voor ze langskomen.
Ik ben zo blij dat mijn familie en vrienden dat niet doen.
Ons huis ziet er 9 van de 10 x niet uit :D
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 juni 2017 @ 14:25:58 #112
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_171858361
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Toch gezellig als iemand gewoon even langskomt ^O^
Ik denk dat mijn moeder Syrisch is.
pi_171858406
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Toch gezellig als iemand gewoon even langskomt ^O^
Afhankelijk wie, dat wel. En momenteel met die hitte stel ik het erg op prijs om ca 5 minuten vooraf te weten of iemand komt. Iets met kleding en zo
We have far more in common than that which devides us..
pi_171858532
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Afhankelijk wie, dat wel. En momenteel met die hitte stel ik het erg op prijs om ca 5 minuten vooraf te weten of iemand komt. Iets met kleding en zo
Dat ook nog eens :Y
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 14:37:51 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171858645
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Afhankelijk wie, dat wel. En momenteel met die hitte stel ik het erg op prijs om ca 5 minuten vooraf te weten of iemand komt. Iets met kleding en zo
Boeiend, jouw huis, dan hoef je er toch niet piekfijn bij te lopen. Neem aan dat je ook geen compleet onbekenden uitnodigt?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171858738
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Boeiend, jouw huis, dan hoef je er toch niet piekfijn bij te lopen. Neem aan dat je ook geen compleet onbekenden uitnodigt?
Nou, ik trek dan iets aan :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_171858754
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Boeiend, jouw huis, dan hoef je er toch niet piekfijn bij te lopen. Neem aan dat je ook geen compleet onbekenden uitnodigt?
Het is wel fijn als je niet nog kleding bij elkaar moet scharrelen en aan moet trekken als er ongeplande visite op de stoep staat.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 14:42:53 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171858785
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou, ik trek dan iets aan :P
Dat doe ik zodra ik uit bed stap of onder de douche weg loop :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 22 juni 2017 @ 14:46:32 #119
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171858879
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:41 schreef mjan het volgende:

[..]

Het is wel fijn als je niet nog kleding bij elkaar moet scharrelen en aan moet trekken als er ongeplande visite op de stoep staat.
Precies. Ik heb nu wel iets aan maar niet iets dat geschikt is voor visite. Mja, misschien is het wel tijd om mijn nachthemdje te gaan vervangen voor iets anders dat niet geschikt is voor visite. Ik ga douchen.
Spoilers!
  donderdag 22 juni 2017 @ 14:47:21 #120
63722 z80
I fink you freaky
pi_171858907
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou, ik trek dan iets aan :P
In dat geval heeft het bezoek pech. Of lang wachten tot ik ben aangekleed of een andere keer terugkomen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_171858911
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Precies. Ik heb nu wel iets aan maar niet iets dat geschikt is voor visite. Mja, misschien is het wel tijd om mijn nachthemdje te gaan vervangen voor iets anders dat niet geschikt is voor visite. Ik ga douchen.
Zooo herkenbaar _O-
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 juni 2017 @ 14:50:28 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171858979
Met warm weer loop ik meestal in dezelfde soepjurk die ik vaak was. Ding ziet er werkelijk niet uit maar zit heerlijk. Onlangs was een van de vriendinnen waarbij het niets uitmaakt wat ik aan heb hier en die wees me elk half uur op het feit dat mijn tiet weer uit mijn jurk hing. Die jurk is echt niet voor iedereen geschikt :P
Spoilers!
pi_171858988
Ik zou me als man wellicht ook minder bezwaard voelen om aan de deur te verschijnen gekleed in alleen een boxershort dan als vrouw.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_171859009
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met warm weer loop ik meestal in dezelfde soepjurk die ik vaak was. Ding ziet er werkelijk niet uit maar zit heerlijk. Onlangs was een van de vriendinnen waarbij het niets uitmaakt wat ik aan heb hier en die wees me elk half uur op het feit dat mijn tiet weer uit mijn jurk hing. Die jurk is echt niet voor iedereen geschikt :P
Daar heb ik er ook meerdere van ja.
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 juni 2017 @ 14:53:26 #125
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_171859054
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met warm weer loop ik meestal in dezelfde soepjurk die ik vaak was. Ding ziet er werkelijk niet uit maar zit heerlijk. Onlangs was een van de vriendinnen waarbij het niets uitmaakt wat ik aan heb hier en die wees me elk half uur op het feit dat mijn tiet weer uit mijn jurk hing. Die jurk is echt niet voor iedereen geschikt :P
Doe je deze aan naar Metallica?
  donderdag 22 juni 2017 @ 14:55:32 #126
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_171859121
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met warm weer loop ik meestal in dezelfde soepjurk die ik vaak was. Ding ziet er werkelijk niet uit maar zit heerlijk. Onlangs was een van de vriendinnen waarbij het niets uitmaakt wat ik aan heb hier en die wees me elk half uur op het feit dat mijn tiet weer uit mijn jurk hing. Die jurk is echt niet voor iedereen geschikt :P
Ik vind al mijn kleding geschikt om de deur open te doen.
Pyama, onesie O+ , sportkleding, maakt me niets uit
pi_171859360
Ik vind het heerlijk dat ik nog een paar minuten heb voordat mensen binnen zijn. Zal dat echt missen als ik in een gewoon huis woon.

En ik vind onverwacht bezoek nu ook ongemakkelijk omdat dat haast nooit voorkomt en ik er ook niet op voorbereid ben. Maar van goede vrienden en naaste familie vind ik het vooral een fijne verrassing. Als het vaker voor zou komen zou ik het huis misschien iets netter houden. Ik wil in de toekomst een schoonmaakster, dan is dat issue ook opgelost.
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:04:16 #128
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171859361
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met warm weer loop ik meestal in dezelfde soepjurk die ik vaak was. Ding ziet er werkelijk niet uit maar zit heerlijk. Onlangs was een van de vriendinnen waarbij het niets uitmaakt wat ik aan heb hier en die wees me elk half uur op het feit dat mijn tiet weer uit mijn jurk hing. Die jurk is echt niet voor iedereen geschikt :P
Mijn vrouw loopt met dit weer ook altijd in nachthempjes of jurken waar d'r tiet om de haverklap uithangt. Ik kan daar moeilijk mee omgaan. })
Siesta & Fiesta!
pi_171859428
:D

Ik heb te kleine borsten om zomaar uit jurkjes te vallen :')
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:08:54 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_171859476
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:07 schreef Lot_1 het volgende:
:D

Ik heb te kleine borsten om zomaar uit jurkjes te vallen :')
Boks :D
pi_171859598
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:04 schreef Lot_1 het volgende:
Ik vind het heerlijk dat ik nog een paar minuten heb voordat mensen binnen zijn. Zal dat echt missen als ik in een gewoon huis woon.

En ik vind onverwacht bezoek nu ook ongemakkelijk omdat dat haast nooit voorkomt en ik er ook niet op voorbereid ben. Maar van goede vrienden en naaste familie vind ik het vooral een fijne verrassing. Als het vaker voor zou komen zou ik het huis misschien iets netter houden. Ik wil in de toekomst een schoonmaakster, dan is dat issue ook opgelost.
Ligt er helemaal aan wie er onverwacht langskomt. De meeste vrienden die ik al lang ken, die kennen mij ook al lang er storen zich nergens aan. Die lopen zelf ook in makkelijke, niet altijd even handige, kleding. Maar als ik weet dat er syrische knullen op de stoep staan beneden, dan trek ik toch even wat anders aan. dan bv alleen een oud/dun/verwassen/te wijd slaapshirt

En een schoonmaakster is ideaal, die is nu in huize Kaatje bezig. Kom straks in een schoon huis, met een vers, knisperend opgemaakt bed, alles spik en span
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:20:38 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171859801
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Doe je deze aan naar Metallica?
Nope :N
Spoilers!
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:23:11 #133
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171859859
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:07 schreef Lot_1 het volgende:
:D

Ik heb te kleine borsten om zomaar uit jurkjes te vallen :')
Nou ja, het is meer de jurk die onder de borst schuift dus als ze wat groter zouden zijn, zou dit probleem wellicht niet bestaan.
Spoilers!
pi_171859894
Ik heb én geen tieten én geen jurkjes. Win oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:27:38 #135
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171859977
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:24 schreef mjan het volgende:
Ik heb én geen tieten én geen jurkjes. Win oO<
boks
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:28:32 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171860006
1 Jurk hier en dat is deze soepjurk. Ik heb geen jurkenlijf en geen jurkenhoofd.
Spoilers!
pi_171860042
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Toch gezellig als iemand gewoon even langskomt ^O^
Langs de voordeur :Y
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:30:06 #138
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171860052
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
1 Jurk hier en dat is deze soepjurk. Ik heb geen jurkenlijf en geen jurkenhoofd.
Jurkenhoofd?
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:31:34 #139
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171860092
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:30 schreef Bramito het volgende:

[..]

Jurkenhoofd?
Als ik een jurk pas in een winkel zie ik er zo :') uit.
Spoilers!
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:31:46 #140
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_171860098
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
1 Jurk hier en dat is deze soepjurk. Ik heb geen jurkenlijf en geen jurkenhoofd.
Ik heb nu een jurk aan *O*
pi_171860160
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb nu een jurk aan *O*
Ik ook... binnenkort een feestje, misschien trek ik wel aan met zo'n grote zonnehoed. Even afwachten wat het weer doet
We have far more in common than that which devides us..
pi_171860175
Ik had net het idee dat m'n oor terug open ging (driftig olijfolie in aan 't gieten geweest), nu zit ie nog dichter :')
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:34:37 #143
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171860193
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als ik een jurk pas in een winkel zie ik er zo :') uit.
Vind je dat zelf of is daar over gestemd door een onafhankelijk commissie?
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:34:40 #144
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_171860195
Omg het begint nu te onweren, dan is een jurk toch een minder leuk idee.
Straks koud naar huis lopen ;(
pi_171860230
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:34 schreef gcjoel het volgende:
Omg het begint nu te onweren, dan is een jurk toch een minder leuk idee.
Straks koud naar huis lopen ;(
Vriend van mij zit op Terschelling, is naar binnen gevlucht vanwege het onweer
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:36:06 #146
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171860233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had net het idee dat m'n oor terug open ging (driftig olijfolie in aan 't gieten geweest), nu zit ie nog dichter :')
Waterstofperoxide raadde een arts mijn zwager aan. Werkte als een trein.
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:36:20 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171860243
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:34 schreef Bramito het volgende:

[..]

Vind je dat zelf of is daar over gestemd door een onafhankelijk commissie?
Beide.
Spoilers!
pi_171860255
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:36 schreef Bramito het volgende:

[..]

Waterstofperoxide raadde een arts mijn zwager aan. Werkte als een trein.
Hmm listerine in je oor.. Nog een idee :P

bel morgen wel naar el docteur om ff uit te laten spuiten..

Hij ziet me alweer af komen, heb vaker van die dingen als ik m'n oordoppen in heb gehad :')
pi_171860276
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had net het idee dat m'n oor terug open ging (driftig olijfolie in aan 't gieten geweest), nu zit ie nog dichter :')
Spuit water in je oor leegdrukken?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_171860293
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:37 schreef mjan het volgende:

[..]

Spuit water in je oor leegdrukken?
Heb geen spuit :')
pi_171860326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:37 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Heb geen spuit :')
Apotheek :s)

Maar komt dit serieus door je doppen? Nog nooit last van gehad.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 juni 2017 @ 15:39:47 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171860364
Regen O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:40:02 #153
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171860372
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Beide.
Zaten zeker alleen vrouwen in....?
Siesta & Fiesta!
pi_171860374
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:38 schreef mjan het volgende:

[..]

Apotheek :s)

Maar komt dit serieus door je doppen? Nog nooit last van gehad.
Naja, ik drukte m'n doppen in om motor te rijden en bij terugkomst zat m'n oor dicht :+ Dus vast (weer) een propje naar binnen geduwd. Heb hele nauwe gehoorgangen, het is ook vrij lastig om oordoppen aan te (laten) meten, dus heb hier sowieso wel 'vlug' last van.
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:41:37 #155
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171860417
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:40 schreef Bramito het volgende:

[..]

Zaten zeker alleen vrouwen in....?
Klopt ja. Moeder, vriendinnen, winkeldames. Iedereen ziet dat het onmogelijk is.
Spoilers!
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:41:44 #156
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171860422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had net het idee dat m'n oor terug open ging (driftig olijfolie in aan 't gieten geweest), nu zit ie nog dichter :')
Ga naar je huisarts.
Als je doof bent op één oor zit er waarschijnlijk geen troep in je gehoorgang, maar is je middenoor ontstoken omdat de verbinding tussen je kaakholte en je middenoor verkleeft is. (Buis van Eustachius)
Heeft meer zin lauwwarm zout water te snuiven dan olie in je oor te gooien.
Ben je recent verkouden geweest?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171860465
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ga naar je huisarts.
Ik ga morgen O~)

Kan ie gelijk naar m'n knie kijken.
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:45:13 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171860525
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:43 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik ga morgen O~)

Kan ie gelijk naar m'n knie kijken.
Je kan ook even een spuit halen bij de apotheek en lauwwarm zeepwater (milde handzeep of shampoo) in je oor spuiten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171860540
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Klopt ja. Moeder, vriendinnen, winkeldames. Iedereen ziet dat het onmogelijk is.
Ik las net 'junkenhoofd' ipv 'jurkenhoofd' :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_171860545
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je kan ook even een spuit halen bij de apotheek en lauwwarm zeepwater (milde handzeep of shampoo) in je oor spuiten.
Apotheek is hier al dicht ;) Dus ik blijf lekker met mn olijfolie bezig tot ik naar el dokter ben geweest..
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:46:01 #161
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171860549
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Klopt ja. Moeder, vriendinnen, winkeldames. Iedereen ziet dat het onmogelijk is.
Verkoopster: In de broekensectie hebben we hele leuke oplossingen....

Zoiets?
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:47:41 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171860611
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:45 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Apotheek is hier al dicht ;) Dus ik blijf lekker met mn olijfolie bezig tot ik naar el dokter ben geweest..
Drogist? Keukenwinkel?

Bijna lege shampoofles?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171860612
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:46 schreef Bramito het volgende:

[..]

Verkoopster: In de broekensectie hebben we hele leuke oplossingen....

Zoiets?
Jij gelooft niet dat sommige mensen gewoon niet op hun best zijn in een jurkje? :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:49:04 #164
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171860662
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:47 schreef mjan het volgende:

[..]

Jij gelooft niet dat sommige mensen gewoon niet op hun best zijn in een jurkje? :D
Het is echt mogelijk :Y

Lol @ junkenhoofd
Spoilers!
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:49:17 #165
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171860670
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:47 schreef mjan het volgende:

[..]

Jij gelooft niet dat sommige mensen gewoon niet op hun best zijn in een jurkje? :D
Jawel joh, ik zit gewoon te ouwehoeren. Geen ruk te doen hier.
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:57:01 #166
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171860952
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siesta & Fiesta!
pi_171861018
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:49 schreef Bramito het volgende:

[..]

Jawel joh, ik zit gewoon te ouwehoeren. Geen ruk te doen hier.
Ik kon net een meeting cancellen waar ik af en aan 3 weken mee bezig ben geweest om te organiseren :(
Had vooraf gezegd dat vandaag, deze tijd, iedereen in het buitenland, geen onderwerpen, geen strak plan was. Gelukkig is cancellen makkelijker dan organiseren
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:01:27 #168
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171861084
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kon net een meeting cancellen waar ik af en aan 3 weken mee bezig ben geweest om te organiseren :(
Had vooraf gezegd dat vandaag, deze tijd, iedereen in het buitenland, geen onderwerpen, geen strak plan was. Gelukkig is cancellen makkelijker dan organiseren
Dat is kut, maar als niemand er was, en geen onderwerpen, wat moest je dan organiseren?
Siesta & Fiesta!
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 16:03:46 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171861144
Zo, m'n Borner V5 is binnnen, straks gelijk testen :D Ben benieuwd!
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171861159
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:03 schreef derLudolf het volgende:
Zo, m'n Borner V5 is binnnen, straks gelijk testen :D Ben benieuwd!
Ik las boner :')
pi_171861175
Toen F2F niet mogelijk bleek, moest het skype worden. Met Westcoast, UK, NL en Singapore. En ik moest benadrukken dat iedereen deel moest nemen. Dus heeft iedereen andere meetings afgezegd, met moeite zijn er gespreksonderwerpen gevonden, meeting van 4->2 uur gebracht. En vervolgens zegt CFO...cancel maar (kan hij eerder naar de sportschool)
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:04:38 #172
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_171861176
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:04 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik las boner :')
Die is nooit ergens binnen
pi_171861206
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Die is nooit ergens binnen
_O-
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 16:06:36 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171861244
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:04 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik las boner :')
Ik was het merk ook vergeten. Ik wist dat het Duits was en je geen letter moest wisselen of weglaten :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:07:17 #175
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171861262
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Toen F2F niet mogelijk bleek, moest het skype worden. Met Westcoast, UK, NL en Singapore. En ik moest benadrukken dat iedereen deel moest nemen. Dus heeft iedereen andere meetings afgezegd, met moeite zijn er gespreksonderwerpen gevonden, meeting van 4->2 uur gebracht. En vervolgens zegt CFO...cancel maar (kan hij eerder naar de sportschool)
Jouw bedrijf is waar de Dilbert strips gemaakt worden?
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:08:44 #176
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171861300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Die is nooit ergens binnen
_O-
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:17:25 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171861563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Die is nooit ergens binnen
_O-
Spoilers!
pi_171862155
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Toen F2F niet mogelijk bleek, moest het skype worden. Met Westcoast, UK, NL en Singapore. En ik moest benadrukken dat iedereen deel moest nemen. Dus heeft iedereen andere meetings afgezegd, met moeite zijn er gespreksonderwerpen gevonden, meeting van 4->2 uur gebracht. En vervolgens zegt CFO...cancel maar (kan hij eerder naar de sportschool)
.... wat een hork :X En onbeschoft.

Hier komt niet eens regen -O- Volgens buienradar zondag kans op een beetje regen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171862181
Hier ook nog niks te zien.. behalve nog meer warmte :(
pi_171862241
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

.... wat een hork :X En onbeschoft.

Hier komt niet eens regen -O- Volgens buienradar zondag kans op een beetje regen.
We zijn er ondertussen aan gewend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_171862331
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niemand moet hier onaangekondigd mijn pad op komen, ik heb het er ontzettend mee gehad dat mensen dat doen. Ik zit er over te denken om alle vrienden een app te sturen met het vriendelijke verzoek zich aan te kondigen voor ze langskomen.
Hier doen alle buren het. Wij worden boos aangekeken als we aanbellen en de eerste hebben het bij ons ook al gedaan. Zo door de zandbagger hop opeens voor de pui. En het is niet alsof er dan nog een barričre voor ze is zodat ze niet de hele hut door kijken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171862389
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met warm weer loop ik meestal in dezelfde soepjurk die ik vaak was. Ding ziet er werkelijk niet uit maar zit heerlijk. Onlangs was een van de vriendinnen waarbij het niets uitmaakt wat ik aan heb hier en die wees me elk half uur op het feit dat mijn tiet weer uit mijn jurk hing. Die jurk is echt niet voor iedereen geschikt :P
Uhh... Kwam jij in je soepjurk bij mij op bezoek? :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171862430
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:24 schreef mjan het volgende:
Ik heb én geen tieten én geen jurkjes. Win oO<
Ik heb de helft van jouw statement.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171862433
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hier doen alle buren het. Wij worden boos aangekeken als we aanbellen en de eerste hebben het bij ons ook al gedaan. Zo door de zandbagger hop opeens voor de pui. En het is niet alsof er dan nog een barričre voor ze is zodat ze niet de hele hut door kijken.
Oeh...da's minder. Zeggen ze dan ook hebbu een bakkie voor mij buuf? _O-
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:46:12 #185
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171862494
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hier doen alle buren het. Wij worden boos aangekeken als we aanbellen en de eerste hebben het bij ons ook al gedaan. Zo door de zandbagger hop opeens voor de pui. En het is niet alsof er dan nog een barričre voor ze is zodat ze niet de hele hut door kijken.
Heb je geen hek?
Siesta & Fiesta!
pi_171862500
Stiekem best blij dat het in mijn eigen huis absoluut niet mogelijk is om achterlangs te komen.. Of de garagepoort moet open staan.
pi_171862602
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oeh...da's minder. Zeggen ze dan ook hebbu een bakkie voor mij buuf? _O-
Dat nog niet niet.

@Bramito, onze poort achter is altijd dicht, maar het hek voor overdag niet. Van voor kun je ook om het huis heen lopen. Dus effectief nee.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171862632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
Stiekem best blij dat het in mijn eigen huis absoluut niet mogelijk is om achterlangs te komen.. Of de garagepoort moet open staan.
Wij overwegen een poort naast het huis. Maar dan moet ik zelf ook altijd een sleutel hebben om daar te lopen en dat vind ik weer wat ver gaan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171862655
Hier na een werkdag (lees voor e meeste nacht tot begin middag...) toch ook nog het rookkanaal gewit (dat paarse deel op de petrol muur en nu 2 keer gedaan, want het meisje heeft weer kunst die ergens moet hangen.. *sjught
toen toch ook maar een start gemaakt met laatste "kastje" onder wastafel badkamer wat nog moet gebeuren zodat ik eht eens de vloer kan leggen......en nu geen zin meer om te koken!!!!

laat de regen maar komen, al de hele dag doorweekt van het zweet en net vast het bad (mega stoffig door tadelakten en voegen) vast semi schoongemaakt

begint een windje te staan en ben blij dat het gaat afkoelen

/dagboek

oww en regen!!!!!

zonnescherm op gaat heisen
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:51:27 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171862686
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Uhh... Kwam jij in je soepjurk bij mij op bezoek? :o
Lol, nee dat was een ander ding dat steeds afzakte. Ik snap nog steeds niet hoe dat ding ineens zo lubberde. Dat was ook geen jurk maar een omslagdinges die wat langer was maar waar een broek onder kon.

En wat irritant van je buren :{w
Spoilers!
pi_171862711
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wij overwegen een poort naast het huis. Maar dan moet ik zelf ook altijd een sleutel hebben om daar te lopen en dat vind ik weer wat ver gaan.
Zo een in de categorie waar je met je arm overheen moet om m te ontgrendelen werkt al effectief hoor :+

Maar ik heb een tussenwoning en mijn garage is net zo breed als 't perceel ;)
pi_171862742
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lol, nee dat was een ander ding dat steeds afzakte. Ik snap nog steeds niet hoe dat ding ineens zo lubberde. Dat was ook geen jurk maar een omslagdinges die wat langer was maar waar een broek onder kon.

En wat irritant van je buren :{w
Jurk :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:53:44 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171862765
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jurk :Y
Neej :{w

Ik doe straks een grindpad zodat ik mensen aan hoor komen. Is dat voor jullie geen optie?
Spoilers!
pi_171862810
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Neej :{w

Ik doe straks een grindpad zodat ik mensen aan hoor komen. Is dat voor jullie geen optie?
En dan zo'n ding er in verwerken: https://dutch.alibaba.com(...)sic-60634128001.html

succes gegarandeerd!
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:55:59 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171862834
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:55 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

En dan zo'n ding er in verwerken: https://dutch.alibaba.com(...)sic-60634128001.html

succes gegarandeerd!
Goeie ja.
Spoilers!
pi_171862878
Dat hebben we op de oprit, maar is niet te horen van binnen of achter. Ik loop graag op blote voeten dus meer grind is verboden.

Dat loopt toch niet lekker?

Jurk :Y
Meer jurk dan ik ooit draag
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171862893
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:55 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

En dan zo'n ding er in verwerken: https://dutch.alibaba.com(...)sic-60634128001.html

succes gegarandeerd!
Oeh, of gewoon een drukplaat waardoor ergens een bel gaat.. ook goed voor pakketjes als je achterin de tuin bent.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:58:35 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171862904
Ik ga morgen weer eens naar de toko in de bewoonde wereld. Mijn boodschappenlijst is nog niet zo groot: sriracha, hoisin, roti, lemper en misschien eten voor 's avonds.
Spoilers!
pi_171862971
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga morgen weer eens naar de toko in de bewoonde wereld. Mijn boodschappenlijst is nog niet zo groot: sriracha, hoisin, roti, lemper en misschien eten voor 's avonds.
eend, standaard soja, verse loas etc
  donderdag 22 juni 2017 @ 17:01:22 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171862979
Zou ik nog zaken bij de toko kunnen kopen die een slowcookermaal eetbaar maken? Een niet al te verschrikkelijke rendangboemboe ofzo? Ik ga dat ooit wel weer zelf maken maar nu nog even niet.
Spoilers!
pi_171862995
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou ik nog zaken bij de toko kunnen kopen die een slowcookermaal eetbaar maken? Een niet al te verschrikkelijke rendangboemboe ofzo? Ik ga dat ooit wel weer zelf maken maar nu nog even niet.
geen ervaring mee, gewoon een staaf mixer en verse dingen is mijn standaard
pi_171863053
Ohja, Afspraak maken bij tandarts.. Vorig verlof kon ik niet terecht :')
pi_171863058
Kokosmelk? Citroengras waarvan je de mooiste in water zet een daarna in een pot (zie Diana voor tips)?

Oh en chilipasta natuurlijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 22 juni 2017 @ 17:05:20 #204
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171863084
Kreeg vandaag een gratis Bild Zeitung, pfff, wat een vreselijke krant, daar is de Telegraaf een kwaliteitskrant bij.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 17:06:01 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171863105
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:04 schreef Vanyel het volgende:
Kokosmelk? Citroengras waarvan je de mooiste in water zet een daarna in een pot (zie Diana voor tips)?

Oh en chilipasta natuurlijk.
Heb ik allebei nog.

Wacht, wat doe ik met chilipasta?
Spoilers!
pi_171863111
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Kreeg vandaag een gratis Bild Zeitung, pfff, wat een vreselijke krant, daar is de Telegraaf een kwaliteitskrant bij.
Dat is toch de Duitse equivalent van de Prive, Story en Weekend? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171863147
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heb ik allebei nog.

Wacht, wat doe ik met chilipasta?
vergeet geen zwarte bonen met knoflook, wat een aanrader vind ik die (oa op ribs etc)
  donderdag 22 juni 2017 @ 17:11:45 #208
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171863258
Grappig, als ik een verse zak Vetconcept opentrek voor de honden zijn ze veel meer opgewonden over hun eten als een week later.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 17:12:28 #209
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171863275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is toch de Duitse equivalent van de Prive, Story en Weekend? :D
Qua niveau ja, maar dan als krant met "nieuws"
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 17:22:19 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171863538
Ah, hier is de regen en het onweer.
Spoilers!
  donderdag 22 juni 2017 @ 17:28:15 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_171863708
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, hier is de regen en het onweer.
het is nu koud :'(
pi_171863734
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, hier is de regen en het onweer.
Stuur het eens door
pi_171864018
Zo, dat was kort maar krachtig. Hard onweer zeg! BOEM en BULDER enzo. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_171864043
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]

het is nu koud :'(
O+
pi_171864082
ik ging om boodschappen en ik ben ontbijtmateriaal vergeten :')

Overigens: afgelopen nacht weer aan 1 stuk kunnen slapen. Hopelijk blijft dit nu zo 8-)
pi_171864281
Jurkjes. Ik had een zak vol besteld (nou ja, vijf) maar maar eentje was leuk. Vond ook mijn Whatsappcommissie. :7

Bijna alle jurkjes van dit seizoen hebben een voor mij nogal onfortuinlijke taillehoogte. Maar ik zoek moedig door!
Let me see you stripped down to the bone
pi_171864820
Thuis, boodschappen binnen en alles open want het waaaaaiiittt *O*

L-S, de chili knoflook saus kan je daar ook halen. En ik ga zo min mogelijk naar de supertoko...eerst moeten alle potjes op.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 juni 2017 @ 18:16:09 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171865046
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, boodschappen binnen en alles open want het waaaaaiiittt *O*

L-S, de chili knoflook saus kan je daar ook halen. En ik ga zo min mogelijk naar de supertoko...eerst moeten alle potjes op.
Oh ja! Welk merk is dat?
Spoilers!
pi_171865214
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja! Welk merk is dat?
Foto via whatsapp
We have far more in common than that which devides us..
pi_171865317


Stiekem blijft het een droom om (een deel van) zo'n soort pand om te bouwen tot woning 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 juni 2017 @ 18:29:10 #221
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171865456
Zo, ik hou het voor gezien met werken. De dag was productiever dan ik had verwacht met de hitte.
Spoilers!
pi_171865606
Ik zou wel in de inktpot willen wonen.

Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_171865616
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:45 schreef minilot het volgende:
Jurkjes. Ik had een zak vol besteld (nou ja, vijf) maar maar eentje was leuk. Vond ook mijn Whatsappcommissie. :7

Bijna alle jurkjes van dit seizoen hebben een voor mij nogal onfortuinlijke taillehoogte. Maar ik zoek moedig door!
mag ik in je whatsapp commissie...ahhh toe??
  donderdag 22 juni 2017 @ 18:37:36 #224
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171865672
Temperatuur is hier inmiddels (in minder dan een uur) dikke 5 graden omlaag gegaan, en over ongeveer een half uur onweert het hier ook eindelijk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 18:39:50 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171865720
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Temperatuur is hier inmiddels (in minder dan een uur) dikke 5 graden omlaag gegaan, en over ongeveer een half uur onweert het hier ook eindelijk.
Ik zag imposante foto's van luchten in de omgeving Hamburg.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171865815
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Temperatuur is hier inmiddels (in minder dan een uur) dikke 5 graden omlaag gegaan, en over ongeveer een half uur onweert het hier ook eindelijk.
Onweer zit nu pal boven m'n hoofd en het hooooost (deuren kunnen gelukkig open blijven), en is inderdaad onderweg naar duitsland
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 juni 2017 @ 18:47:44 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171865920
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Onweer zit nu pal boven m'n hoofd en het hooooost (deuren kunnen gelukkig open blijven), en is inderdaad onderweg naar duitsland
Ik zie het op buienradar over je heentrekken. Wij hadden slechts 10 seconden grote druppels en toen was het weer klaar.
Spoilers!
pi_171865948
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zie het op buienradar over je heentrekken. Wij hadden slechts 10 seconden grote druppels en toen was het weer klaar.
paar flinke klappen een kwartier regen.... nu klaar en tijd om wat eten te scoren!!!
pi_171866013
T is hier nu ook weg en t is weer licht. 't komt eraan Z en Piet
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 juni 2017 @ 18:52:19 #230
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171866026
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik zag imposante foto's van luchten in de omgeving Hamburg.
Begreep dat het daar heel erg was
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171866099
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:35 schreef liedetector het volgende:

[..]

mag ik in je whatsapp commissie...ahhh toe??
Nee, die is te vunzig voor je. *aai*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 18:59:28 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171866240
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Begreep dat het daar heel erg was
WKN / Noodweer Duitsland
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:12:45 #233
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171866573
quote:
Dank je.
Vind dat soort weer erg mooi, hoewel het best gevaarlijk is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 19:15:31 #234
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171866638
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dank je.
Vind dat soort weer erg mooi, hoewel het best gevaarlijk is.
Ik kan er ook van genieten, maar als je niet beschut zit kan ik me voorstellen dat je daar anders over denkt :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:21:51 #235
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171866814
De "hoosbui" heeft hier net het terras nat gemaakt, vochtig bedoel ik dan, wolkje was of leeg, of moet eens voor een prostaat onderzoek
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171866984
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, die is te vunzig voor je. *aai*
tssssk as if you know me!!!!!
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:33:17 #237
63722 z80
I fink you freaky
pi_171867130
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Kreeg vandaag een gratis Bild Zeitung, pfff, wat een vreselijke krant, daar is de Telegraaf een kwaliteitskrant bij.
Ik was dus niet de enige met dat vot.

En net de "verschrikkelijke" onweersbui gehad. Meer een klein buitje tegen het stof was het niet. de grond onder de planten is nog droog.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:42:21 #238
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171867454
Ik had nog foto's van het huis beloofd. Nu ligt de vloer van de woonkamer er en is er vooral nog wat kleine dingen te doen qua afwerkingen :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171867572
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:33 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik was dus niet de enige met dat vot.

En net de "verschrikkelijke" onweersbui gehad. Meer een klein buitje tegen het stof was het niet. de grond onder de planten is nog droog.
Sorry dat we hier alles hebben gehouden ;)
Maar de straat is ook al weer helemaal droog
We have far more in common than that which devides us..
pi_171867583
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had nog foto's van het huis beloofd. Nu ligt de vloer van de woonkamer er en is er vooral nog wat kleine dingen te doen qua afwerkingen :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaahaaaf!!!! tevens wat een uithoek ;)
en ook wat voor vloer is het boven (materiaal I mean) ...mega strak man!!! gefeli
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:47:12 #241
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171867601
Ik ben echt absurd jaloers op je Ann. Wat een superhuis. En zo schoon. En zo nieuw O+
Spoilers!
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:48:45 #242
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171867641
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had nog foto's van het huis beloofd. Nu ligt de vloer van de woonkamer er en is er vooral nog wat kleine dingen te doen qua afwerkingen :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ee erg mooi huis geworden!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:49:17 #243
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171867661
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:46 schreef liedetector het volgende:

[..]

Gaahaaaf!!!! tevens wat een uithoek ;)
en ook wat voor vloer is het boven (materiaal I mean) ...mega strak man!!! gefeli
Laminaat ;). Bij een lokale winkel gekocht en laten leggen. Die zei al: 1 slechte review en ik kan mijn zaak sluiten. Maar hij heeft het echt heel erg goed gedaan :).
pi_171867672
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had nog foto's van het huis beloofd. Nu ligt de vloer van de woonkamer er en is er vooral nog wat kleine dingen te doen qua afwerkingen :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel vervelend om daar te gaan wonen, lijkt me O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:49:59 #245
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171867688
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:33 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik was dus niet de enige met dat vot.

En net de "verschrikkelijke" onweersbui gehad. Meer een klein buitje tegen het stof was het niet. de grond onder de planten is nog droog.
Een vot, dat is het, een hondsvot.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:50:36 #246
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171867707
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben echt absurd jaloers op je Ann. Wat een superhuis. En zo schoon. En zo nieuw O+
Wij vinden het nog best vies :X. Wat een stof bende komt er uit en blijft er uit komen :X.
pi_171867714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Laminaat ;). Bij een lokale winkel gekocht en laten leggen. Die zei al: 1 slechte review en ik kan mijn zaak sluiten. Maar hij heeft het echt heel erg goed gedaan :).
ja kan niet anders zeggen...ligt er echt mooi in wat ik zo zie
pi_171867793
Wat een enorm gaaf huis Anthraxx en Anna, echt een thuishuis. Prachtige vloeren en deuren ook.
Gaan jullie maandag of volgende week maandag over? En al meer nieuws over de keuken?
We have far more in common than that which devides us..
pi_171867901
Gaaf huis :Y
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:57:14 #250
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171867919
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een enorm gaaf huis Anthraxx en Anna, echt een thuishuis. Prachtige vloeren en deuren ook.
Gaan jullie maandag of volgende week maandag over? En al meer nieuws over de keuken?
Maandag :). En nog geen nieuws. We bellen er maandag maar weer achteraan. Ze hebben het druk, maar dat is niet echt een goed excuus :+.
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:57:17 #251
63722 z80
I fink you freaky
pi_171867923
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wij vinden het nog best vies :X. Wat een stof bende komt er uit en blijft er uit komen :X.
Mooi huis. En stof blijf je nog een paar maanden houden. En als de tuin vol staat in de zomer ook de nodige pollen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:57:50 #252
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171867934
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:46 schreef liedetector het volgende:

[..]

Gaahaaaf!!!! tevens wat een uithoek ;)
en ook wat voor vloer is het boven (materiaal I mean) ...mega strak man!!! gefeli
Uithoek valt best mee trouwens (nou ja, je bent Utrecht gewend ;)). Maar het is maar 2km van het centrum van Epe af. Of Heerde.
pi_171868033
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Uithoek valt best mee trouwens (nou ja, je bent Utrecht gewend ;)). Maar het is maar 2km van het centrum van Epe af. Of Heerde.
sja epe ;) nee serieus gaaf en wil er zo wonen!!! Utrech leek..maar ook lang amsterdam centrum gewoond en Haarlem bijna elka buurt bv, geboren ijmuidenaar en das ook het einde van de wereld ..(sorry boriz en GC)
pi_171868093
Erg tof huis Anthraxx *O*

Simkaart is binnen dus kan eindelijk met mijn nieuwe telefoon spelen *O* *O*
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:03:06 #255
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_171868118
Die tegeltjes O+
supermooi huis!
pi_171868174
M'n moeder de held had nog een spuitje liggen en ik kan weer (gedeeltelijk) horen :+

Nog maar ff door met oliën :P
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:05:50 #257
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868208
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
M'n moeder de held had nog een spuitje liggen en ik kan weer (gedeeltelijk) horen :+

Nog maar ff door met oliën :P
zou eerder doorgaan met licht zepig lauwwarm water te spuiten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:07:10 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171868260
Antraxxx,, die ramen, echt die ramen... ik vind ze fantastisch! Echt heel mooi!
Wie gaat ze wassen trouwens?
Zou bijna jaloers zijn maar gezien jullie achtergrond de afgelopen tijd dan benijdt ik je niet.
Dikke kus :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:08:43 #259
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868311
Met jaloers zijn is niet mis, dat zegt niet dat je een ander het niet gunt maar dat je het zelf ook graag had.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:12:21 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171868434
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Met jaloers zijn is niet mis, dat zegt niet dat je een ander het niet gunt maar dat je het zelf ook graag had.
Dat is ook zo :) Ik ben wel eens jaloers maar nog nooit, nog nooit "slecht" jaloers

Mijn lief heeft een ex die erg jaloers was, hij mocht nog geen cassiere aanspreken zowat.
Ik zit hem te porren dat er ergens een mooie vrouw loopt ofzo, dat vind hij zo raar.
Maar na 10 jaar zegt hij soms helemaal uit zichzelf dat hij "kijkt" een mooie vrouw vind.
Ik vind dat mooi juist
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171868566
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is ook zo :) Ik ben wel eens jaloers maar nog nooit, nog nooit "slecht" jaloers

Mijn lief heeft een ex die erg jaloers was, hij mocht nog geen cassiere aanspreken zowat.
Ik zit hem te porren dat er ergens een mooie vrouw loopt ofzo, dat vind hij zo raar.
Maar na 10 jaar zegt hij soms helemaal uit zichzelf dat hij "kijkt" een mooie vrouw vind.
Ik vind dat mooi juist
tegen de tijd dat mijn vrouw me verbied een cassiere aan te spereken...mi gado!!! meeste flirt ik enorm mee en als ze me een week niet gezien hebben krijg ik een opmerking...altijd leuk...vandaag in verf outfit de winkel in en mn favo aldi kassamevrouw vroeg of ik niet nog vrije tijd had want dr man zoekt nog iemand in zn bedrijf voor plafonds (ergste is dat ze meent dat ie dasr iemand voor zoekt) verder is ze tof en hebben altijd euke gesprekken
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:19:26 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171868662
Zow. Was zeker wel 5 minuten file vanmorgen. Lie kan behoorlijk overdrijven zeg.
Zo hop flop binnengereden bij treintjesmuseum.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171868801
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:19 schreef fietsie het volgende:
Zow. Was zeker wel 5 minuten file vanmorgen. Lie kan behoorlijk overdrijven zeg.
Zo hop flop binnengereden bij treintjesmuseum.
heb je mazzel gehad...ik kom vaak op de maliebaan en vaak gedoe niet te kort,,,,,,,
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:26:21 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171868840
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:24 schreef liedetector het volgende:

[..]

heb je mazzel gehad...ik kom vaak op de maliebaan en vaak gedoe niet te kort,,,,,,,
Vanmiddag net -na- die onweersbui was 't ook slechts de A27 die klierde ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:29:32 #265
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171868935
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Antraxxx,, die ramen, echt die ramen... ik vind ze fantastisch! Echt heel mooi!
Wie gaat ze wassen trouwens?
Zou bijna jaloers zijn maar gezien jullie achtergrond de afgelopen tijd dan benijdt ik je niet.
Dikke kus :*
Ik vind dat wij ook geluk hebben gehad hierbij hoor. En gezien de afgelopen tijd vind ik het ook wel fijn dat er ook iets mee kan zitten :).

Geen idee :D. Nog niet gezocht eigenlijk. Wel een aanbod van een schoonmaakster gehad, maar dat zien we nog wel als we er wonen.
pi_171869045
Echt een prachtig huis Anthraxx, vooral de ramen. En :* voor de lege babykamer.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_171869165
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:29 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik vind dat wij ook geluk hebben gehad hierbij hoor. En gezien de afgelopen tijd vind ik het ook wel fijn dat er ook iets mee kan zitten :).

Geen idee :D. Nog niet gezocht eigenlijk. Wel een aanbod van een schoonmaakster gehad, maar dat zien we nog wel als we er wonen.

lekker nog niet over nadenken eerst maar eens intrekken en het is jullie gegunt!!!
pi_171869572
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had nog foto's van het huis beloofd. Nu ligt de vloer van de woonkamer er en is er vooral nog wat kleine dingen te doen qua afwerkingen :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gaaf huis _O_
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:03:34 #269
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171870032
Prachtig huis inderdaad.
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:12:29 #270
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171870399
Mijn zoon ligt onder een dekentje tv te kijken.... het is nu 37 graden. _O-
Siesta & Fiesta!
pi_171870613
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:12 schreef Bramito het volgende:
Mijn zoon ligt onder een dekentje tv te kijken.... het is nu 37 graden. _O-
binnen ook nog? Hier is het een aangename 22 gr. Wel een van de deuren dichtgedaan vanwege een rottige wind
We have far more in common than that which devides us..
pi_171870671
Hm doutzen zit wel in de trailer van WW :Y
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:26:24 #273
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171870837
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:47 schreef z80 het volgende:

[..]

De extra knoflook en de extra scherp ook niet? De extra scherp heb ik reeds in de voorraadkast staan maar mag pas open als de "normale" op is.
Ja, sorry. Ik ben niet van de extra scherp. Ik vind het scherp zat en doe liever meer erop dan een scherpere variant.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:27:27 #274
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171870877
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

binnen ook nog? Hier is het een aangename 22 gr. Wel een van de deuren dichtgedaan vanwege een rottige wind
Alles staat open want binnen was het helemaal niet te harden. De heren die de keuken verbouwen hebben natuurlijk alles open staan dus dan warmt het lekker op. Hier zal het morgenochtend 22 graden zijn denk ik.
Siesta & Fiesta!
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:27:39 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_171870881
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:26 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja, sorry. Ik ben niet van de extra scherp. Ik vind het scherp zat en doe liever meer erop dan een scherpere variant.
En de knoflook variant?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:33:50 #276
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171873088
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:27 schreef z80 het volgende:

[..]

En de knoflook variant?
Ja, nee, sorry. Ik vind regular okay, gember lekkerder en de rest niet zo lekker.
Allemaal een enigszins chemisch smaakje. Wat niet betekent dat het chemisch is, maar het is mij tč.
pi_171873475
Mooiste huizen zitten op de meest stille plekken.

Dat is wat ik jammer vind, want ik hou niet van constant stilte ;( Zeker niet omdat ik alleen woon.

Vanavond lekker tv avondje gehad. Ff niks voor de trainingsavonden weer losbarsten. Maar niet voor niks, want volgende week donderdag sta ik voor het eerst en waarschijnlijk ook het laatst in een echt theater. Zal denk m'n laatste grote optreden zijn dus ik wil em niet verpesten. We dansen 8 nummers waarvan 1 ik solo doe (met de zanger) en die moet ik nog helemaal oefenen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_171873564
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Mooiste huizen zitten op de meest stille plekken.

Dat is wat ik jammer vind, want ik hou niet van constant stilte ;( Zeker niet omdat ik alleen woon.

Vanavond lekker tv avondje gehad. Ff niks voor de trainingsavonden weer losbarsten. Maar niet voor niks, want volgende week donderdag sta ik voor het eerst en waarschijnlijk ook het laatst in een echt theater. Zal denk m'n laatste grote optreden zijn dus ik wil em niet verpesten. We dansen 8 nummers waarvan 1 ik solo doe (met de zanger) en die moet ik nog helemaal oefenen.
Lekker he zo'n rustig avondje voor jezelf.
Maar ga je stoppen? Waarom (als je het niet wilt zeggen, is ok hoor). En nu nog een dans oefenen voor over een week? Hoe krijg je dat voor elkaar
We have far more in common than that which devides us..
pi_171876839
Mogguh :O Klaarwakker vanaf 2 uur. We gaan maar naar kantoor. Daar is iig airco :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171876912
w/
pi_171876915
Bah, wakker sinds 4u :')
pi_171876975
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 06:33 schreef FranticDJ het volgende:
Bah, wakker sinds 4u :')
Welkom bij de club 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171877000
Ruk geslapen, maar na 2 uur wel stukken beter. Jammer van die wekker om kwart voor zes.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 23 juni 2017 @ 07:26:47 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_171877045
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had nog foto's van het huis beloofd. Nu ligt de vloer van de woonkamer er en is er vooral nog wat kleine dingen te doen qua afwerkingen :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even reageren hier, want wát een prachtig huis zeg! En hele mooie vloeren ook O+

Veel woonplezier jullie :*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 23 juni 2017 @ 07:30:16 #285
217702 Lonaa
Honger!
pi_171877058
Ik sluit me aan bij het groepje dat slecht geslapen heeft vannacht.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171877062
Polonaise *O* ook al slecht geslapen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 23 juni 2017 @ 07:38:44 #287
217702 Lonaa
Honger!
pi_171877083
Gezellig *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171877085
Eens kijken wie het eerst chagrijnig is vandaag :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 23 juni 2017 @ 07:46:34 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_171877122
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 07:39 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken wie het eerst chagrijnig is vandaag :+
Ik niet. Prima geslapen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 07:58:00 #290
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_171877185
Goed geslapen O+
  vrijdag 23 juni 2017 @ 08:05:07 #291
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171877233
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 07:58 schreef gcjoel het volgende:
Goed geslapen O+
Idem. Sinds 4 dagen. Het is hier flink afgekoeld :).
pi_171877277
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 07:58 schreef gcjoel het volgende:
Goed geslapen O+
Ik ook O+
Ondanks de warmte die totaal nog niet uit huis is
pi_171877306
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 07:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Welkom bij de club 8-)
Heb dit keer echt moeite om weer in een thuis-ritme te komen :s
pi_171877314
En FFT dansen in een echt theater is zo leuk!
Met welke zanger?
pi_171877373
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:16 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Heb dit keer echt moeite om weer in een thuis-ritme te komen :s
zo veel mogelijk daglicht is de truc toch? Ga lekker buiten iets actief doen :s)
  vrijdag 23 juni 2017 @ 08:29:07 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_171877379
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 07:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik sluit me aan bij het groepje dat slecht geslapen heeft vannacht.
Dit. En eng kort. Nog dutje gedaan toen ik in Eindhoven was aanbeland....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_171877437
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:28 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

zo veel mogelijk daglicht is de truc toch? Ga lekker buiten iets actief doen :s)
't is meer dat m'n lichaam is ingesteld op 2 keer slapen per dag :+
  vrijdag 23 juni 2017 @ 08:37:15 #298
217702 Lonaa
Honger!
pi_171877445
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dit. En eng kort. Nog dutje gedaan toen ik in Eindhoven was aanbeland....
Ja. Ik heb vanavond een feestje, denk dat ik maar een middagdutje doe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171877478
Mijn buurvrouw lacht als een kalkoen...
pi_171877497
Ik doe...
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_171877501
... een Vanyel 8-)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')