abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 juni 2017 @ 03:01:20 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_171850063
http://nieuwreligieuspeil.net/node/6831
Zweeds: http://www.friatider.se/r(...)-biljetten-tv-g-nger

Irakees steekt medepassagier op trein bijna dood omdat moslima treinkaartje moest tonen

Toen een conductrice in april dit jaar op een trein naar Stockholm het plaatsbewijs van een gesluierde moslima wilde controleren en de vrouw zei dat ze al was gecontroleerd, was de 25-jarige Iraakse medepassagier Karim Hussain ernstig beledigd. De conductrice zei dat ze gewoon haar werk deed. De andere passagiers vonden haar beleefd en correct. Daarop probeerde Hussain om een medepassagier met meerdere steekwonden te vermoorden.



‘Jullie zijn allemaal racisten’
Daarna brulde hij naar de andere reizigers: ‘Bent u ook racist?’ Vervolgens liep hij door de trein, zwaaide met zijn bebloede mes en dreigde op andere passagiers in te steken, omdat ze allemaal 'racist' waren. Toen hij was opgepakt door de politie verklaarde hij trots te zijn omdat hij het gesluierde meisje had beschermd.

Niet terug naar Irak, want Zweedse nationaliteit
De rechtbank in Uppsala veroordeelde Hussain tot 8 jaar cel. Hij kan niet terug naar Irak omdat hij de Zweedse nationaliteit heeft, hoewel hij eerder al was veroordeeld voor ernstige misdrijven zoals zware mishandeling, diefstal, levensgevaarlijk rijden onder invloed en drugsdelicten.

Kranten verzwijgen nationaliteit dader
De Zweedse media berichtten nauwelijks over het incident en gaven geen enkel detail over achtergrond en motieven van Hussain. hebben spaarzaam gerapporteerd over het incident en besloot niet naar de achtergrond of details van de man over het motief achter de aanslag te noemen.
pi_171850142
Hij is Zweed. Waarom dan dat "Irakees" in de TT en in de OP?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 22 juni 2017 @ 03:17:57 #3
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171850151
Duidelijk een verwarde man, geen aanslag.
pi_171850170
En terecht mensen beetje vragen om een kaartje :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_171850205
Wat is dit voor Zweeds regionale non-nieuws?
pi_171850216
quote:
11s.gif Op donderdag 22 juni 2017 03:01 schreef slashdotter3 het volgende:

Kranten verzwijgen nationaliteit dader
Niet. Zweedse nationaliteit staat er toch.

;)
  PR/Manusje van alles donderdag 22 juni 2017 @ 03:57:45 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_171850322
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 03:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij is Zweed. Waarom dan dat "Irakees" in de TT en in de OP?
het is een irakees met een zweeds paspoort. is heel wat anders.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_171850331
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 03:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

het is een irakees met een zweeds paspoort. is heel wat anders.
Dus Zweed.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171850350
En zijn afkomst is relevant omdat?
pi_171850356
Gewoon een verwarde gek, doorlopen mensen.
pi_171850404
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 04:03 schreef rosalinde93 het volgende:
En zijn afkomst is relevant omdat?
Omdat de kans dat een echte Zweed zo zou reageren minimaal is, voor dit soort uitwassen moet je bij de zandmannen zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171850592
Afgesproken werk van het liefdeskoppeltje. Een gesluierde vrouw mag sowieso niet alleen op pad.
Hoe doorzichtig weer.
´
pi_171850768
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 03:59 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dus Zweed.
nee, irakees
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 22 juni 2017 @ 06:25:43 #14
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_171850778
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 03:59 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dus Zweed.
Nee, Irakees.
Als een hamster in een aquarium woont, is het toch ook niet opeens een vis?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 22 juni 2017 @ 06:34:06 #15
186611 Haags
pi_171850798
Wat een pareltje weer.
Zonder wrijving geen glans
pi_171850837
Benieuwd wanneer ze spijt gaan krijgen van hun ruime importbeleid :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:56:06 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171853160
Mafklapper opgesloten? Mooi! Zaak afgedaan.

Artikel op NRP is wel "een beetje" stemmingmakerij natuurlijk, met de (niet zo subtiele) steekjes onderwater naar de Zweedse pers en de toon van het artikel... Waarom is dit artikel geschreven TS? Om de mensen het nieuws te brengen? Of om de mening van mensen te beïnvloeden? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:05:07 #18
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_171853331
Haha al die debieltjes die gelijk weer roepen over afkomst en waarom dat gemeld moet worden :') _O-
Joh? waarom zou men dat melden? echt achterlijk.

Fijne jongen weer zo te zien... al die verwarde mannen met roots uit de zandbak, allemaal incidenten en allemaal toeval, toch? links?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_171853358
quote:
11s.gif Op donderdag 22 juni 2017 03:01 schreef slashdotter3 het volgende:
http://nieuwreligieuspeil.net/node/6831
Zweeds: http://www.friatider.se/r(...)-biljetten-tv-g-nger

Irakees steekt medepassagier op trein bijna dood omdat moslima treinkaartje moest tonen

Toen een conductrice in april dit jaar op een trein naar Stockholm het plaatsbewijs van een gesluierde moslima wilde controleren en de vrouw zei dat ze al was gecontroleerd, was de 25-jarige Iraakse medepassagier Karim Hussain ernstig beledigd. De conductrice zei dat ze gewoon haar werk deed. De andere passagiers vonden haar beleefd en correct. Daarop probeerde Hussain om een medepassagier met meerdere steekwonden te vermoorden.

[ afbeelding ]

‘Jullie zijn allemaal racisten’
Daarna brulde hij naar de andere reizigers: ‘Bent u ook racist?’ Vervolgens liep hij door de trein, zwaaide met zijn bebloede mes en dreigde op andere passagiers in te steken, omdat ze allemaal 'racist' waren. Toen hij was opgepakt door de politie verklaarde hij trots te zijn omdat hij het gesluierde meisje had beschermd.

Niet terug naar Irak, want Zweedse nationaliteit
De rechtbank in Uppsala veroordeelde Hussain tot 8 jaar cel. Hij kan niet terug naar Irak omdat hij de Zweedse nationaliteit heeft, hoewel hij eerder al was veroordeeld voor ernstige misdrijven zoals zware mishandeling, diefstal, levensgevaarlijk rijden onder invloed en drugsdelicten.

Kranten verzwijgen nationaliteit dader
De Zweedse media berichtten nauwelijks over het incident en gaven geen enkel detail over achtergrond en motieven van Hussain. hebben spaarzaam gerapporteerd over het incident en besloot niet naar de achtergrond of details van de man over het motief achter de aanslag te noemen.
Jaag zo een achterlijk figuur toch gewoon een kogel door zn bekrompen harses. Man man man.

Niks aan verloren aan zo iemand.

Compleet door het lint gaan omdat er een kaartje gecontroleerd wordt. Sjongejongejonge }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171853411
Als hij mij had aangesproken zeg ik mijn standaard reactie op iemand die mij racist noemt: Dat zegt u ook alleen maar omdat ik blank ben.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:12:14 #21
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_171853472
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:09 schreef Bensel het volgende:
Als hij mij had aangesproken zeg ik mijn standaard reactie op iemand die mij racist noemt: Dat zegt u ook alleen maar omdat ik blank ben.
En ondertussen steekt hij je neer.

*tjop tjop tjop
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_171853556
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:12 schreef MPC60 het volgende:

[..]

En ondertussen steekt hij je neer.

*tjop tjop tjop
Of hij stopt, en denkt na.. Maar goed, tis wel een moslim met een mes idd. dodelijke combo ook al stem je met hem in, want je bent toch al racist in zijn ogen, wat je ook doet.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 10:18:17 #23
8781 crew  Frutsel
pi_171853612
Kom eerst maar eens met een andere bron aub... hier hangt een bepaald luchtje aan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')