abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport vrijdag 14 juli 2017 @ 16:03:16 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172415528
Bij vraag 21 is alleen Chavanel een goed antwoord, lijkt me? :D

(En Vuillermoz + Barguil mochten ze bij Contador gaan komen)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172429125
21 Noem een Fransman die meezit in een kopgroep (waarvan de voorsprong boven de minuut op het peloton komt) op Quatorze Juillet.

Chavanel heeft heel even meer dan een minuut gehad volgens mij en Barguil.

Vuillermoz en Gallopin reden ook meer dan een minuut voor het peloton, maar dat was in de achtervolgende groep.

edit: Oh, er was nog een derde pagina :')
pi_172635561
1 Pichon
2 Etappe 9
3 Etappe 16
4 Ja
5 Nee
6 Ja
7 Ag2r, Katusha, Sunweb, Cofidis, Direct Energie, Cannondale, Wanty
8 Degenkolb, Colbrelli, Bak, Smith, Pichon, Petit, Laengen, Lemoine, Teunissen, Kristoff, Burghardt, Backaert, Laporte, Gene, Irizar, Roelandts, Pasqualon, Bouhanni, Vermote, Boudat, Cummings, Curvers, Bole, Knees, Zabel, Gogl, Van Keirsbulck, Sinkeldam, Greipel, Hollenstein, Hayman, Cimolai, Eisel, Sabatini, Haller, Groenewegen, Timmer, Le Gac, Phinney, Bozic, Senechal, Venter, Claeys, Wagner, Selig, Leezer, Rowe
9 Nee
10 Nee
11 Offredo, Calmejane, Van Keirsbulck, Gilbert, Laengen, Van Baarle, Barguil, Gesbert, Bodnar, Cummings, Contador, De Gendt, Mollema, Chavanel, Atapuma, Keukeleire
12 Ja
13 Cofidis
14 FDJ
15 Nee (3)
16 Chris Froome
17 Fabio Aru
18 Primoz Roglic
19 Nairo Quintana
20 Romain Bardet

3 punten
21 Chavanel, Barguil
22 Damiano Caruso
23 Warren Barguil
24 Nee
25 Mee
26 Nacer Bouhanni
27 Michael Matthews
28 Andre Greipel
29 Greg van Avermaet
30 Simon Yates
31 Thomas Voeckler
32 Rigoberto Uran
33 Team Sky
34 Lotto Soudal
35 AG2R
36 Team UAE
37 Stefan Küng
38 Marcel Kittel
39 Nee
40 Ja

4 punten
41 Luke Rowe
42 Degand, Gastauer, Zeits, Brajkovic, Durasek, Zubeldia, Mate, Sepulveda, Ten Dam, Domont, Machado, Poljanski, Clarke, Amador, Tulik, Kozhatayev, Arashiro, Bono, Bevin, Gruzdev, Moreno, Lemoine, Irizar, Hayman, Eisel, Le Gac, Senechal, Claeys, Wagner, Leezer
43 Carlos Betancur
44 Mollema
45 Pauwels
46 Frankrijk (7)
47 FDJ, Katusha, LottoNL-Jumbo, Bahrain Merida
48 Thomas, Valverde, Felline, Porte, Cataldo, Fuglsang, Mori, Demare, Delage, Guarnieri, Konovalovas, Pinot, Vichot, Durbridge, Cavendish, Renshaw, Kittel, Gilbert, Trentin, P. Sagan, Majka, J. Sagan, Sieberg, Wellens, Gesink, Bennett, Roosen, Van Emden, Izagirre, Cink, McLay
49 Primoz Roglic
50 Ja
51 Alexander Kristoff
52 Trek-Segafredo
53 Michal Kwiatkowski
54 Christopher Froome
55 Ja
56 Minder
57 Warren Barguil
58 Emanuel Buchmann
59 0
60 Quickstep

Schiftingsvraag (beslist bij gelijke stand):
86:20:55
  Redactie Sport dinsdag 25 juli 2017 @ 14:45:59 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172666909
De eindstand:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wim doet voortaan maar niet meer mee, het wordt wel saai zo. Gefeliciteerd!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 25 juli 2017 @ 14:56:49 #55
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172667057
Uit het segment leukefeitjes:

9 vragen werden door niemand goed beantwoord. Zo wist niemand wie er als eerste zou ontsnappen, als laatste zou eindigen, tweede zou worden bij de tijdrit of bovenaan de Galibier als eerste zou rondrijden. Bovendien wist niemand dat Barguil even de bollen mee ging pikken, Uran de Colombiaanse bergkoning werd (aangezien Atapuma nu net níet in die vraag was opgenomen) en Bouhanni in tegenstelling tot Demare wél zou uitrijden.

Daarnaast waren er een aantal users die een mooie eer behaalden. DecoAoreste wist te vertellen dat Betancur de schroeiende debutant zou worden, Fretwork wist dat Froome geen etappezege hoefde en Baggerbaas had allang door dat Kristoff vierde zou worden in het klassement om de groene trui. heywoodu wist dat de Belgen er niets van gingen maken deze Tour, ijs_beer was de enige die vraag 7 goed had, terwijl daar toch maar mooi meerdere goede antwoorden op waren, Sdivad zou voor deze Tour terecht geen aandelen Cofidis hebben ingekocht omdat ze zo weinig geld binnen gingen harken en Wim kon ons vertellen dat FDJ een mongolentactiek ging toepassen om Arno De Maar in de Tour te houden en zo maar 3 man in Parijs over ging houden.

Qua makkelijke vragen was er uiteraard de dopingvraag, die tijden zijn voorbij, in het Nieuwe Wielrennen is er geen doping. Alleen Sherlock_Holmes dacht daar anders over. Die zal ook MAD zijn geworden om de 2 ritzeges geinspireerd door Jan Boven, de rest kon namelijk ook allemaal vertellen dat Lotto Sjumbow wel een ritje ging pakken. Wij hadden ook allemaal meer vertrouwen in Quintana dan in Pinot en meer vertrouwen in Bardet dan in Majka, 20 man kon vertellen dat Bardet en Quintana inderdaad beter zouden presteren in het eindklassement. Één vraag hadden we allemaal goed: Dat Tony Martin niet in de vorm van zijn leven is wisten we, en mijn iets te snel gefabriceerde vraag (ik had er beter 1 tijdrit van kunnen maken, dan hadden nog wel wat mensen 'ja' gezegd) over hem zorgde dan ook voor geen enkel verschil in het klassement.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 juli 2017 @ 14:57:17 #56
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172667068
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eindstand:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wim doet voortaan maar niet meer mee, het wordt wel saai zo. Gefeliciteerd!
Je bent me vergeten, maar ik ben laatste geworden met 52 punten. Alles zonder research invullen op je telefoon 15 minuten voor de start schijnt toch niet te werken _O-

Heb zo'n beetje alle 50/50 vragen fout...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport dinsdag 25 juli 2017 @ 14:58:15 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172667087
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 14:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je bent me vergeten, maar ik ben laatste geworden met 52 punten. Alles zonder research invullen op je telefoon 15 minuten voor de start schijnt toch niet te werken _O-

Heb zo'n beetje alle 50/50 vragen fout...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het, niet meegenomen met het kopiëren van de eindstand.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 juli 2017 @ 14:59:11 #58
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172667106
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik zie het, niet meegenomen met het kopiëren van de eindstand.
Wel in de #leukefeitjes? Voor m'n gevoel heb ik ook die makkelijke vragen dramatisch gedaan
  Redactie Sport dinsdag 25 juli 2017 @ 15:00:45 #59
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172667138
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 14:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wel in de #leukefeitjes? Voor m'n gevoel heb ik ook die makkelijke vragen dramatisch gedaan
Ja daar stond je gewoon bij, alleen ik had je niet gekopieerd van het puntenoverzicht naar de ranking (omdat je stijf aan de rechterkant stond).
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 juli 2017 @ 15:02:16 #60
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172667171
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja daar stond je gewoon bij, alleen ik had je niet gekopieerd van het puntenoverzicht naar de ranking (omdat je stijf aan de rechterkant stond).
Ah, duidelijk ^O^

Prima vragen wel, was weer leuk om mee te doen. Misschien iets minder 'wie eindigt hoger in klassement A: X of Y' vragen de volgende keer
  Redactie Sport dinsdag 25 juli 2017 @ 15:08:38 #61
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172667290
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 15:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ah, duidelijk ^O^

Prima vragen wel, was weer leuk om mee te doen. Misschien iets minder 'wie eindigt hoger in klassement A: X of Y' vragen de volgende keer
Die zijn er in elke editie natuurlijk wel vrij veel geweest, maar ik snap wel wat je bedoelt. Moest ze zelf op een gegeven moment ook een beetje uit mijn duim zuigen en bij het ploegenklassement zijn het vooral flauwe vragen. Misschien is een vijftal minder leuker.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 18:11:02 #62
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_172670818
Thanks MB :)
Leuke feitjes ook!!
pi_172671483
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 18:11 schreef noodgang het volgende:
Thanks MB :)
Leuke feitjes ook!!
Dit inderdaad :)
pi_172675771
*O*
pi_172675926
gefeliciteerd Wim

Het enige wat ik goed gedaan heb, is de schiftingsvraag :')
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:40:13 #66
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172732697
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 14:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je bent me vergeten, maar ik ben laatste geworden met 52 punten. Alles zonder research invullen op je telefoon 15 minuten voor de start schijnt toch niet te werken _O-

Heb zo'n beetje alle 50/50 vragen fout...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet laatste *O*
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Redactie Sport donderdag 28 juni 2018 @ 21:57:01 #67
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180110766
Ik zal morgen eens wat vragen bedenken zodat we ook deze weer kunnen invullen dit jaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')