abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 21 juni 2017 @ 23:35:23 #1
468928 vanel.solutions
Creatieve oplossingen
pi_171847687
LET OP: DEZE ROUTER IS NIET VOOR DE VERKOOP VIA DIT FORUM, IK ZOEK GEEN KOPERS, IK WIL ALLEEN GRAAG JULLIE MENING/ GEDACHTEN. ALS ZOIETS WIL KOPEN KIJK JE MAAR OP MP OF FB!

Beste Fokkers,

Ik ben net klaar met de ontwikkeling van een router die geschikt is om aan het Eduroam, Govroam of Wifispots(geen registreerde merknaam) van de bekende kabelaar te verbinden, deze router kan je dus overal gebruiken waar je het Z.....of het Eduroam of Govroam netwerk beschikbaar hebt, Tevens beschikt de router over de mogelijkheid om er een 3G/4G stick in te plaatsen zodat je altijd en overal internet beschikbaar hebt.

Nou en? hoor ik je denken, dat kan mijn laptop/pc/smartphone toch ook?
Ja dat klopt, echter kan deze router met slechts 1 eduroam account tot wel 25 apparaten tegelijk verbinden. Tevens is de snelheid tot wel 10 maal zo snel als met een normale verbinding.

Deze router kan dus zelfstandig een verbinding met de bekende wifinetwerken van eduroam, govroam of wifispots (geen registreerde merknaam) opzetten en behouden.

Wat betekent dat voor jullie?
Deze router zet je op de vensterbank bij het raam, waar je voldoende bereik hebt om verbinding te maken met de bovengenoemde netwerken. De router maakt verbinding en je ziet een eigen wifi netwerk waar je eenvoudig op kan inloggen. Met wel 25 apparaten verbinden met internet op slechts 1 account. De inlog-gegevens( gebruikersnaam en wachtwoord zijn persoonlijk, deze router hackt niet en/of voert illegale handelingen uit)

HIJ VERSTERKT EEN WPA2-AES WPA2-CCMP PEAP/EAP TLS TTLS VERBINDING MEER NIET! (dit omdat het artikel door z...o aanhangers continu verwijderd wordt) :'(

Waarom deze router??
Nou eenvoudig, de verbindingskwaliteit schiet omhoog en je kan wel tot 10MB/s (80mbit/s) streamen via deze router. Dat betekent gewoon alle online diensten op hoge kwaliteit streamen, in sommige gevallen zelfs 4k! (video-skyp-video-vergaderingen)
Je kan dus eenvoudig bestanden delen van je telefoon/computer/laptop/tablet delen met andere apparaten, denk hierbij aan foto's/ filmpjes/ documenten/ werkstukken enz.
Je kan eenvoudig gebruik maken van een chromecast of appel tv, geen gedoe maar gewoon je eigen wifi netwerk.
Je kan deze router dus ook gewoon meenemen naar vrienden/ familie en daar de router aansluiten en hopa hij werkt net zoals thuis!
Als je in het bezit bent van bijvoorbeeld een eduroam en wifispots code kan je zelfs meerdere accounts in dit apparaat zetten zodat je op het wifispots netwerk van de bekende kabelaar kan of via eduroam/govroam. En dan kan je ook nog een extra 3G/$G wifi stick gebruiken.
Dit betekent dat je altijd een interverbinding beschikbaar hebt.
Gewoon met een WPA2 wachtwoord geen gedoe met allerlei moeilijke certificaten/gebruikersnamen/speciale wifisticks/wachtwoorden of andere moeilijke zaken.

Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie van dit apparaat vinden??

Positieve en Negatieve reacties zijn van harte welkom.

LET OP!!!!: Dit apparaat is niet voor de verkoop, ik vraag slechts om een mening van de forumleden. Dit apparaat schendt geen privacy of copyright rechten maar maakt gebruik van de huidge technische mogelijkheden.Als dit apparaat niet gebruikt mag worden door je baas/bedrijf/scholingsinstituut/overheidsinstelling of andere belanghebbenden moet je het ook niet gebruiken!!! KORTOM GEEN ILLEGALE DINGEN DOEN!!

[ Bericht 5% gewijzigd door vanel.solutions op 22-06-2017 00:15:50 ]
pi_171847726
waar kan ik hem kopen
pi_171847815
Lastig hè, de sluitpost van de mods lezen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171847924
dus je hebt een router gemaakt o wow
:]
  woensdag 21 juni 2017 @ 23:43:30 #5
468928 vanel.solutions
Creatieve oplossingen
pi_171847930
DE ROUTER IS NOG NIET TE KOOP!! Bij voldoende interesse en positieve reacties zal ik met de beheerders/ wettelijke eigenaren van bovengenoemde netwerken kijken of het apparaat verkocht kan/mag worden.

Je zou bijvoorbeeld eens op MP kunnen kijken (dit heb ik gehoord, ahum)

Het forum is niet meer zo vrij, en mijn posts worden continu verwijderd, ik zoek geen klanten, hoewel een soortgelijk (veel duurder) apparaat al wel te koop is. Engenius EZ WIFI 4, mijn router is goedkoop en heeft ondersteuning voor 5Ghz (Engenius niet en is dus niet geschikt voor Eduroam/Govroam)

(KORTOM NIET TE KOOP, LEES LEGAL BULLSHIT)
pi_171847965
dus hij is niet te koop?
  woensdag 21 juni 2017 @ 23:50:34 #7
468928 vanel.solutions
Creatieve oplossingen
pi_171848134
LEES AUB!

DE ROUTER IS NOG NIET IN DE VRIJE VERKOOP, maar je zou eens kunnen kijken op MP!

De bedrijven zoals bijvoorbeeld Z...o, KPN, Tele2, Govroam/Eduroam zouden wel eens een enorme extra hoeveelheid data moeten gaan verwerken als deze router een hit wordt. Hij kan dus ook je (niet zo vrije) "onbeperkte 4G" bundel om kunnen zetten naar een volledige functionerende wifi/internetverbinding voor thuis/werk/onderweg.

Dit willen de kabelaars, telecommaatschappijen natuurlijk niet, data=====doekoe!
pi_171848172
Wel interessant concept. Heb je het zelf ook al geprobeerd?
pi_171848200
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:50 schreef vanel.solutions het volgende:
Hij kan dus ook je (niet zo vrije) "onbeperkte 4G" bundel om kunnen zetten naar een volledige functionerende wifi/internetverbinding voor thuis/werk/onderweg.

Dit willen de kabelaars, telecommaatschappijen natuurlijk niet, data=====doekoe!
kan dat met de huidige mifi routers niet dan?
:]
pi_171848335
Dus omdat je "onbeperkt 4G" onvoldoende vindt voor je belasting, ga je maar een wifi netwerk belasten, wat er ook niet voor gemaakt is.
.
  woensdag 21 juni 2017 @ 23:59:57 #11
468928 vanel.solutions
Creatieve oplossingen
pi_171848382
Mijn vriendin gebruikt al een jaar lang deze router en ze heeft geen vast internetabonnement thuis, wel bij haar eigen bedrijf (een z...o abonnement)

Ze kijkt z...ogo digitale tv, netflix, luistert spotify, kijkt een serie via rtlxl, browst wat op internet en dat alles zonder vaste aansluiting. Het geld wat ze uitspaart heeft ze dus een netflix, spotify en rtl xl abonnement. Let wel ze heeft dus wel een zakelijk Z...o abonnement!!!!!

In het begin had ze niet genoeg snelheid en last van uitval, na een jaar lang proberen met verschillende merken routers/software/configuraties is het me nu wel gelukt.

De router heeft een enorm lage ping van 10ms gemiddeld over 89 tests op verschillende locaties met Speedtest.net

Ben er ook best wel trots op!!

Deze router kan in 1-2 seconde een verbinding opzetten/herstellen, kortom zo snel dat je het zelfs niet eens merkt dat de router opnieuw verbind.

De router handhaaft de gestelde snelheidslimieten die ingesteld zijn door de providers/beheerders van de wifi en 4g netwerken!!!! Kortom hij kan geen extra wifi snelheid creeeren, Dus als er een limiet is van 10mbit, heeft de router de beschikking over 10mbit niet meer. In het geval van 4G kan je dus een theoretische snelheid halen van 140mbit, Nogmaals ingesteld door de provider!
Anders hadden ze de snelheid moeten beperken, dit is een technische mogelijkheid en ik betaal er ook flink voor!
pi_171848456
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:59 schreef vanel.solutions het volgende:
Deze router kan in 1-2 seconde een verbinding opzetten/herstellen, kortom zo snel dat je het zelfs niet eens merkt dat de router opnieuw verbind.
totdat je online gaat gamen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 00:05:51 #13
468928 vanel.solutions
Creatieve oplossingen
pi_171848526
Als je een gamer bent ga zowieso geen wifi abonnement of 4g mobiel internet gebruiken. Dan trek je gewoon een kabel vanaf je modem naar je gamepc. En neem je geen genoegen met een ping van 10ms!

Mijn ps4 heeft een ping van 8ms naar google dns servers! Op een Z...o abonnement,
pi_171848665
voor hoeveel verkoop je ze
  donderdag 22 juni 2017 @ 00:16:52 #15
468928 vanel.solutions
Creatieve oplossingen
pi_171848722
IK VERKOOP DE ROUTER NOG NIET, maar mijn advies is om eens op MP te kijken wat je daar kan vinden!
pi_171848779
Haha, blijf het proberen ja.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 22 juni 2017 @ 00:22:52 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_171848806
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:35 schreef vanel.solutions het volgende:
De inlog-gegevens( gebruikersnaam en wachtwoord zijn persoonlijk, deze router hackt niet en/of voert illegale handelingen uit)
[...]
KORTOM GEEN ILLEGALE DINGEN DOEN!!
Lees mijn PM nog eens.

Het maken van een bridge in de door jou genoemde netwerken kan wel degelijk illegaal en strafbaar zijn.
So we just called him Fred
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')