abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 juni 2017 @ 23:08:14 #1
468928 vanel.solutions
Creatieve oplossingen
pi_171846903
Beste Fokkers,

Ik ben net klaar met de ontwikkeling van een router die geschikt is om aan het Eduroam, Govroam of Wifispots van de bekende kabelaar te verbinden, deze router kan je dus overal gebruiken waar je het Z..... netwerk beschikbaar hebt,

Nou en? hoor ik je denken, dat kan mijn laptop/pc/smartphone toch ook?
Ja dat klopt, echter kan deze router met slechts 1 eduroam account tot wel 25 apparaten tegelijk verbinden. Tevens is de snelheid tot wel 10 maal zo snel als met een normale verbinding.

Deze router kan dus zelfstandig een verbinding met de bekende wifinetwerken van eduroam, govroam of Z...o wifispots opzetten en behouden. Kortom hij versterkt het soms zwakke signaal en versterkt dit met een eigen wifi netwerk! (hij kraakt geen inlogcodes of maakt gebruik van gehackte/gestolen/illegale inlogcodes. (de code moet er door de gebruiker zelf ingezet worden)

Wat betekent dat voor jullie?
Deze router zet je op de vensterbank bij het raam, waar je voldoende bereik hebt om verbinding te maken met de bovengenoemde netwerken. De router maakt verbinding en je ziet een eigen wifi netwerk waar je eenvoudig op kan inloggen. Met wel 25 apparaten verbinden met internet op slechts 1 account.

Gewoon met een WPA2 wachtwoord geen gedoe met allerlei moeilijke certificaten/gebruikersnamen/speciale wifisticks/wachtwoorden of andere moeilijke zaken.

Ik zou graag met studenten/ overheidsmedewerkers(ook wel ambtenaren genoemd) in contact willen komen om mijn router te testen!!!
Ik woon zelf in Den Haag, maar heb er geen bezwaar tegen om een stukje te reizen.Dit gaat slechts om een test en de router is nog niet klaar voor de verkoop!! Ik wil graag in contact komen met mensen die een eduroam of govroam code hebben zodat ik samen met je kan testen of deze router doet wat ie moet doen!
Nog een keer voor de moderators van dit forum, de router is dus voor testdoeleinden en niet voor de verkoop.

Waarom deze router??
Nou eenvoudig, de verbindingskwaliteit schiet omhoog en je kan wel tot 10MB/s (80mbit/s) streamen via deze router. Dat betekent gewoon alle online diensten op hoge kwaliteit streamen, in sommige gevallen zelfs 4k!
Je kan dus eenvoudig bestanden delen van je telefoon/computer/laptop/tablet delen met andere apparaten, denk hierbij aan foto's/ filmpjes/ documenten/ werkstukken enz.
Je kan eenvoudig gebruik maken van een chromecast of appel tv, geen gedoe maar gewoon je eigen wifi netwerk.
Je kan deze router dus ook gewoon meenemen naar vrienden/ familie en daar de router aansluiten en hopa hij werkt net zoals thuis!
Je kan zelfs meerdere accounts in dit apparaat zetten zodat je op het wifispots netwerk van de bekende kabelaar kan of via eduroam/govroam. Dit betekent dat je altijd een interverbinding beschikbaar hebt.

Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie van zo'n handig apparaat vinden??

Positieve en Negatieve reacties zijn welkom.

LET OP!!!!!: de inlogcodes, wifispots-codes zijn persoonlijk, de router (nog niet niet te koop) is dus ook voor persoonlijk gebruik voor abonnees, studenten, ambtenaren die in het bezit zijn van een inlogcode voor Z...o Wifispots die behoort bij hun abonnement. Voor de gebruikers van Eduroam, geldt hetzelfde, Studeer je of ben je medewerker van een scholingsinstituut dan kun je gebruik maken van deze router. Voor ambtenaren (overheidsmedewerkewerkers geldt hetzelfde, ben je in het bezit van een govroam-code dan kun je gebruik maken van deze router.

LET OP: DE ROUTER IS NIET TE KOOP, ik zoek alleen een paar mensen die het apparaat willen testen!!!

Aangezien de moderators van het forum zojuist mijn topic tot twee keer toe verwijderd hebben, zal ik geen namen gebruiken die beschermt zijn, Beste moderators, ik heb alle zaken aangepast waar jullie op hameren, ik hoop dat jullie niet vergeten wat vrijheid van meningsuiting/persvrijheid inhoudt,
  woensdag 21 juni 2017 @ 23:17:02 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_171847162
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:08 schreef vanel.solutions het volgende:
Ik zou graag met studenten/ overheidsmedewerkers(ook wel ambtenaren genoemd) in contact willen komen om mijn router te testen!!!
Ik woon zelf in Den Haag, maar heb er geen bezwaar tegen om een stukje te reizen.Dit gaat slechts om een test en de router is nog niet klaar voor de verkoop!! Ik wil graag in contact komen met mensen die een eduroam of govroam code hebben zodat ik samen met je kan testen of deze router doet wat ie moet doen!
Nog een keer voor de moderators van dit forum, de router is dus voor testdoeleinden en niet voor de verkoop.
Wil je svp stoppen met het aanzetten tot het overtreden van de gebruikersovereenkomsten van de desbetreffende netwerken.

Indien je anders van mening ben, dan ontvang kan je terecht het Feedbacktopic in DIG of mij een PM of DM sturen.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')