abonnement Unibet Coolblue
pi_171849944
quote:
3s.gif Op donderdag 22 juni 2017 02:42 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Koekblik en die GTI was levensgevaarlijk.
Mauw die Peugeot 205 wat ik rij is niet minder gevaarlijk, maar heeft net een stuk minder pk's. Gewoon goed opletten in het verkeer, want airbag en dergelijke heeft zo'n oude auto niet.

Maar o wat rijdt het lekker :D
pi_171849957
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 02:44 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Mauw die Peugeot 205 wat ik rij is niet minder gevaarlijk, maar heeft net een stuk minder pk's. Gewoon goed opletten in het verkeer, want airbag en dergelijke heeft zo'n oude auto niet.

Maar o wat rijdt het lekker :D
Mijn Ford F250 XLT 487 Cobra Jet special met 500 PK reed ook ook lekker, het parkeren was wat lastig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 02:47:49 ]
pi_171849974
Ja dat zal wel: ik ben niet zo'n held in file parkeren, het lukt mij wel. Maar in Düsseldorf is het echt cm werk en dan ben ik bang dat ik er niet meer uit kom :(
pi_171850951
Was ik even flink geschrokken
pi_171853520
Moet wel zeggen dat hier flink wat kneuzen rondlopen.

Dique-Long weten we van dat hij een beetje moeite heeft sociaal. Alleen hij zoekt hulp en dat is goed.

Braddie scheld mensen de huid vol met kanker en andere ziektes. Vervalt altijd in dezelfde patronen.

Sorry maar als ik moest kiezen met wie ik liever omging. Dique-Long all the way. Als iemand semi-kritisch is richting Braddie die geld vraagt op livestream en vervolgens maaltijden gaat bestellen voor iemand in een andere livestream. Dan is voor Braddie de wereld te klein. Ook liegt Braddie eerst zou hij al het donatie geld gebruiken voor zijn kanaal en nu laatst schreef hij dat hij ermee getankt heeft voor een deel.

Verdedig Braddie maar hou hem het hand boven het hoofd en maak vooral Dique-Long belachelijk.

Het ironische is. Braddie gaat jullie weer in de steek laten en jullie aids, tyfus of kanker wensen zijn youtube kanaal verwijderen rn zielig doen. Dit terwijl Dique-Long Braddie wel al in de smiezen heeft.

Veel plezier met Braddie allemaal kwestie van tijd voor het weer misgaat.
pi_171853532
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 06:51 schreef PartyHard het volgende:
Was ik even flink geschrokken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')