abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171840241
Gister geupdate krijg ik vandaag alweer een melding dat er geupdate moet worden.

Hoe vaak moet je je software verdomme updaten man }:|

Kan ik niet instellen dat ie het gewoon op de achtergrond vanzelf doet zonder telkens te mekkeren?

Ik heb al geprobeerd om gewoon niet meer te vragen, maar dan krijg ik op nagenoeg alle websites de melding dat ie out of date is en moet ik daar weer klikken om toch toe te staan.

Wat een droefenis heel dat java }:| :(

Meer mensen die zich daaraan ergeren en hoe gaan jullie er mee om? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171840261
verwijderen
:]
pi_171840266
En dan moet je klikken op klik hier om te controleren of alles geinstalleerd is en dan krijg je deze melding:

quote:
Java-versie controleren

Vanaf versie 52 (geïntroduceerd in maart 2017) heeft Firefox beperkte ondersteuning voor plug-ins, en daarom kan Java niet worden uitgevoerd. Met behulp van het Java-besturingspaneel kunt u zien welke versie van Java is geïnstalleerd. De geïnstalleerde Java-versie zoeken
» Veelgestelde vragen over Firefox en plug-ins
Man man man }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171840283
quote:
Meer mensen die zich daaraan ergeren? :@
Ja

quote:
en hoe gaan jullie er mee om?? :@
Niet installeren. :P
pi_171840363
Java heb ik al tijden niet meer geïnstalleerd. Ook een veel te grote security risk en vrijwel niets gebruikt het nog.

En omdat Java zo'n security risk is, krijg je ook telkens die meldingen. Sowieso moet je Java tegenwoordig altijd handmatig aanzetten als je het wil gebruiken.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Donald Duck held woensdag 21 juni 2017 @ 19:32:16 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_171840589
Gewoon compleet verwijderen. Voor normale gebruikers heeft Java geen enkel zinnig gebruik meer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_171840616
Heb het zelf volgens mij niet eens geinstalleerd, maar wat hierboven al genoemd werd: verwijderen.

Kan me herinneren dat er (in w7?) meerdere Java versies geïnstalleerd stonden. Via programma's verwijderen heb ik toen alle versies weggehaald behalve de meest recente. Had toen iets met veiligheid te maken: voorkomen dat oude Java exploits nog gebruikt kunnen worden.
pi_171840622
Als wébsites vragen om Java, zou ik eens goed je computer op virussen (laten) scannen. De laatste websites die voor legitieme redenen Java webapplet gebruikten, zijn echt al jaren geleden overgestapt op moderne alternatieven. Daarnaast is de Java webapplet ook iets anders dan de Java JRE/JDK. Je zou dan je browser plugins moeten updaten, niet je JRE of JDK. Maar, beter verwijder je die webapplet sowieso helemaal als je die überhaupt nog hebt, want het is idd een gigantische onnodige atack-surface.
pi_171840770
quote:
11s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Als wébsites vragen om Java, zou ik eens goed je computer op virussen (laten) scannen. De laatste websites die voor legitieme redenen Java webapplet gebruikten, zijn echt al jaren geleden overgestapt op moderne alternatieven. Daarnaast is de Java webapplet ook iets anders dan de Java JRE/JDK. Je zou dan je browser plugins moeten updaten, niet je JRE of JDK. Maar, beter verwijder je die webapplet sowieso helemaal als je die überhaupt nog hebt, want het is idd een gigantische onnodige atack-surface.
Nvidia gebruikt het nog om je grafische kaart te herkennen, als je drivers wil downloaden en je weet het niet
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_171840903
Ow ik dacht dat het nodig was voor eehm dingen ofzo op websites.

Ik heb hem nu verwijderd en vooralsnog gaat het goed :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171840929
Ow nu weet ik het weer laatst was shockwave of iets andeers van adobe aan het mekkeren volgens mij dat ie out of date was en niet java. Denk ik.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171840972
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:49 schreef Geralt het volgende:
Ow nu weet ik het weer laatst was shockwave of iets andeers van adobe aan het mekkeren volgens mij dat ie out of date was en niet java. Denk ik.
:D Welke antieke websites bezoek jij allemaal? Doet je flash het nog wel?
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:53:01 #13
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_171841011
Welke browser gebruik je? Netscape?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:56:49 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171841102
Java installeren? Waarom? Je hoeft C# of fucking Cobol toch ook niet te installeren?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171841987
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Java installeren? Waarom? Je hoeft C# of fucking Cobol toch ook niet te installeren?
Nouja die vroeg er telkens om om te updaten.

Ik zit nog op Windows 7 met FF :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 21 juni 2017 @ 20:50:12 #16
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171842430
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Java installeren? Waarom? Je hoeft C# of fucking Cobol toch ook niet te installeren?
Niet? C# runtime komen wel degelijk continu mee met Windows updates. Alleen dan heb je er minder last van omdat het automatisch meekomt. En op Windows Server versies ontkom je er niet aan, omdat anders je management zooi niet meer werkt. Dat zal vast onder Windows 10 net zo zijn.
pi_171846000
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:49 schreef Geralt het volgende:
Ow nu weet ik het weer laatst was shockwave of iets andeers van adobe aan het mekkeren volgens mij dat ie out of date was en niet java. Denk ik.
Als je flash bedoelt: dat zou ik ook gewoon uitschakelen. Iedere moderne browser heeft de mogelijkheid om dat per toepassing toe te staan.
pi_171846010
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Java installeren? Waarom? Je hoeft C# of fucking Cobol toch ook niet te installeren?
jawel.
pi_171846230
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 22:40 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Als je flash bedoelt: dat zou ik ook gewoon uitschakelen. Iedere moderne browser heeft de mogelijkheid om dat per toepassing toe te staan.
Ja Shockwave flash. Die heb ik nu uitgezet, ik zie wel als ik meldingen krijg :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171865242
Java Rocks!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')