abonnement Unibet Coolblue
pi_171860027
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:25 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

maar dat is bij pakketpost neem ik aan? Niet bij de pakjes die met de normale postbezorger meegaan.
Klopt. Pakketten gaan niet met de 'normale postbezorger' (behalve brievenbuspakket, maar dat is - anders dan de naam wellicht doet vermoeden - geen pakketpost).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:46:37 #52
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171860570
Je hebt het bonnetje gelukkig nog,daar staat altijd een t&t nr op bij pakket verzending. even invoeren en je ziet meteen of het afgeleverd is.
pi_171860812
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:46 schreef Manke het volgende:
Je hebt het bonnetje gelukkig nog,daar staat altijd een t&t nr op bij pakket verzending. even invoeren en je ziet meteen of het afgeleverd is.
Niet als 'het bonnetje' de kassabon is.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_171861014
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:29 schreef baskick het volgende:

[..]

Klopt. Pakketten gaan niet met de 'normale postbezorger' (behalve brievenbuspakket, maar dat is - anders dan de naam wellicht doet vermoeden - geen pakketpost).
ja, en ik reageerde dus op iemand die het had over de track en trace van brievenbuspakketjes, niet van pakketpost. Bij pakketpost wordt het tijdvak inderdaad wel gewoon verschoven als het niet is afgeleverd dus daar heb je een stuk meer aan de track en trace dan bij een brievenbuspakje.
pi_171861581
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:59 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ja, en ik reageerde dus op iemand die het had over de track en trace van brievenbuspakketjes, niet van pakketpost. Bij pakketpost wordt het tijdvak inderdaad wel gewoon verschoven als het niet is afgeleverd dus daar heb je een stuk meer aan de track en trace dan bij een brievenbuspakje.
Ik haal het er niet uit, maar goed. Ik heb geen ervaring met volgens track & trace-afgeleverde maar niet ontvangen brievenbuspakketjes, dus kan daar niets over zeggen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_171863818
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:59 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ja, en ik reageerde dus op iemand die het had over de track en trace van brievenbuspakketjes, niet van pakketpost. Bij pakketpost wordt het tijdvak inderdaad wel gewoon verschoven als het niet is afgeleverd dus daar heb je een stuk meer aan de track en trace dan bij een brievenbuspakje.
Volgens mij is dat een tijdje zo geweest toen de scanapp van de bezorgers niet goed werkte. Ik meen gelezen te hebben dat het nu wel normaal zou moeten werken..
dag
pi_171863836
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:31 schreef Peter het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ee tijdje zo geweest toen de scanapp van de bezorgers niet goed werkte. Ik meen gelezen te hebben dat het nu wel normaal zou moeten werken..
de scanapp werkt inmiddels al maanden goed, maar het is nog steeds zo
pi_171869187
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 08:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik heb bij mijn laatste verkoop op dag zelf kunnen volgen dat pakketje om uur of 13 is afgeleverd. Koper ging op vakantie die dag dus was krappe planning
je hebt gelijk, ik had genuanceerder moeten zijn. Alle pakjes worden indien niet gedurende de dag na aanbieden door verzender afgeleverd bij ontvanger om 18.30 automatisch als afgeleverd genoteerd
pi_171869669
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:17 schreef baskick het volgende:

[..]

Ik haal het er niet uit, maar goed. Ik heb geen ervaring met volgens track & trace-afgeleverde maar niet ontvangen brievenbuspakketjes, dus kan daar niets over zeggen.
dan moet je dus misschien ook maar niets zeggen ;)

Ik heb helaas iets te vaak iets via verkoopgroepen op facebook (waarvan ik de meesten gewoon best goed ken) meegemaakt dat ik doodleuk 6.95 bijdraag aan verzendkosten en dat het item in een brievenbuspakket gepropt wordt. En laat je nou net JUIST bij brievenbuspakketjes geen enkele zekerheid hebben aangaande daadwerkelijke bezorging.

Vandaar dat ik zo veel mogelijk ben overgestapt op DHL4U en Kiala: een stuk goedkoper en vele malen meer betrouiwebaar dan PostNL.
pi_171870152
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:31 schreef Peter het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een tijdje zo geweest toen de scanapp van de bezorgers niet goed werkte. Ik meen gelezen te hebben dat het nu wel normaal zou moeten werken..
Toevallig van de week nog een gesprekje over gehad met mijn vaste postbezorger. Hij gaf aan dat nog niet elke bezorger daarop aangesloten is omdat ze de kosten zelf moeten dragen. En ze draaien al niet eens meer quitte omdat ze alleen betaald worden voor een daadwerkelijk (of administratief) afgeleverd pakket/poststuk
pi_171872261
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:52 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

dan moet je dus misschien ook maar niets zeggen ;)

Ik heb helaas iets te vaak iets via verkoopgroepen op facebook (waarvan ik de meesten gewoon best goed ken) meegemaakt dat ik doodleuk 6.95 bijdraag aan verzendkosten en dat het item in een brievenbuspakket gepropt wordt. En laat je nou net JUIST bij brievenbuspakketjes geen enkele zekerheid hebben aangaande daadwerkelijke bezorging.

Vandaar dat ik zo veel mogelijk ben overgestapt op DHL4U en Kiala: een stuk goedkoper en vele malen meer betrouiwebaar dan PostNL.
Ik heb ook niets gezegd over brievenbuspakketjes.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:41:55 #62
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_171890123
Heb je nu wel of niet een trackingnummer?
En zo ja, heb je hem al gecheckt op de website?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_171890946
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:06 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Toevallig van de week nog een gesprekje over gehad met mijn vaste postbezorger. Hij gaf aan dat nog niet elke bezorger daarop aangesloten is omdat ze de kosten zelf moeten dragen. En ze draaien al niet eens meer quitte omdat ze alleen betaald worden voor een daadwerkelijk (of administratief) afgeleverd pakket/poststuk
de scanapp wordt alleen gebruikt door postbezorgers he, niet door pakketbezorgers, pakketbezorgers hebben gewoon zo'n handheld. En postbezorgers krijgen niet betaald per afgeleverd pakket. En ze hoeven de kosten ook niet zelf te dragen voor dat scannen, is gewoon een vaste vergoeding per maand.
pi_171899813
Ik heb de av van postnl gelezen, maar in feite staat er in dat voor 6,95¤ Postnl je pakketje mag wegmaken of stuk maken, zonder echte gevolgen.

Als is, ik koop in de supermarkt een paar blikken, maar ze zouden gevuld met water kunnen zijn ipv eten of saus. Ik breng mij auto bij de garage, ze geven hem mee aan een ander. Ik vraag een schilder mijn huis wit te schilderen, hij maakt het groen-oranje. Stel voor dat dat allemaal kan onder enige aansprakelijkheid.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')