abonnement Unibet Coolblue
pi_171830424
Eritreers;
Tussen de bewoners uit Monster wonen meerdere vluchtelingen met een verblijfsvergunning, zogeheten statushouders. Ze komen voornamelijk uit Eritrea.

Meerdere bewoners klagen over overlast. 'Je hoort ze over de gang schreeuwen en ze gebruiken de lift als kleedkamer', zegt bewoner Ineke de Graaf. Ze woont al jaren in de flat en ziet de gebouwen hard achteruit gaan sinds de statushouders erin wonen
http://www.omroepwest.nl/(...)ats-in-Monster-Noord

De Poolse satanist;
"Het zijn christelijke idioten die mij provoceren. Ze denken dat ze mij kapot kunnen maken. Het gaat om een conflict tussen mij als satanist en andere religies"
De man verbrijzelde tussen het najaar van 2015 en begin 2016 de ruiten van kapelletjes en gooide de heiligenbeelden stuk of onthoofdde de Mariabeelden. De man voelde zich naar eigen zeggen bespioneerd en bekeken. :')
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ovoceerden-mij.dhtml


Moskeelawaai teistert Zoetermeer
Bewoners zijn het zat en willen het heft in eigen handen nemen omdat de gemeente de bewoners links laten liggen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ek_van_moskee__.html

___
Steeds vaker treden mensen naarbuiten om hun ongenoegen te uiten tegen de nieuwe Medelanders. De gemeente en andere instanties laten deze mensen steeds vaker in de kou staan waardoor de oorspronkelijke bewoners genoodzaakt zijn om voor eigen rechter te gaan spelen.

Maar gelukkig komt daar nu snel een eind aan..want nieuwkomers’ moeten vanaf 1 oktober Nederlandse normen & waarden respecteren!
http://politiek.tpo.nl/20(...)waarden-respecteren/.
Dus nog even geduld mensen, vanaf oktober is alle overlast verdwenen! *O*
´
  woensdag 21 juni 2017 @ 10:37:14 #2
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_171830467
Die mensen moeten gewoon nog even landen :+
  woensdag 21 juni 2017 @ 10:38:37 #3
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171830489
Eritreers :')
  woensdag 21 juni 2017 @ 10:39:30 #4
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_171830504
Vluchtelingen die van hun uitkering op vakantie gaan naar hun vaderland :+
pi_171830872
Wat wil TS met het verhaal over een Poolse beeldenstormer in Belgie zeggen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_171830952
Gezien de signalen op meerdere sites, in alle Europese landen is een burgeroorlog onvermijdelijk. Hoe langer de politici falen in een oplossing voor deze problematiek hoe extremer de oplossing zal gaan zijn in Europa. Europeanen beginnen het zat te worden, de eerste tegenreactie is al geweest, en er zullen meerdere volgen ben ik bang.
pi_171831040
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat wil TS met het verhaal over een Poolse beeldenstormer in Belgie zeggen?
Dat heiligbeelden ook steeds vaker vernield worden> zie het topic over Jezus die met een kapmes bewerkt is.
Ik dacht; ik gooi er een Pool in, anders ben ik weer te rascistisch bezig door alle buitenlanders over één kam te scheren. O-)
´
pi_171831198
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 11:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Gezien de signalen op meerdere sites, in alle Europese landen is een burgeroorlog onvermijdelijk. Hoe langer de politici falen in een oplossing voor deze problematiek hoe extremer de oplossing zal gaan zijn in Europa. Europeanen beginnen het zat te worden, de eerste tegenreactie is al geweest, en er zullen meerdere volgen ben ik bang.
Juist! Dit is nog maar het begin van na jaren als rascist en onverdraagzaam weggezet te worden terwijl aan de andere kant de nieuwkomers omarmt worden door naieve wegkijkers, die koste wat het kost deze nieuwelingen ons door de strot willen duwen, zonder dat er ook maar een tegengeluid gegeven mag worden.
Ik heb mijn riek een tijd geleden al opgepoetst, voor het geval dat.. :Y)
Ben nog van de generatie; een slimme meid is voorbereidt Die slogan heeft me nooit losgelaten..
´
pi_171831310
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Juist! Dit is nog maar het begin van na jaren als rascist en onverdraagzaam weggezet te worden terwijl aan de andere kant de nieuwkomers omarmt worden door naieve wegkijkers, die koste wat het kost deze nieuwelingen ons door de strot willen duwen, zonder dat er ook maar een tegengeluid gegeven mag worden.
Ik heb mijn riek een tijd geleden al opgepoetst, voor het geval dat.. :Y)
Ben nog van de generatie; een slimme meid is voorbereidt Die slogan heeft me nooit losgelaten..
Keek toevallig deze week weer eens op Joop.nl, viel mij op dat de kritische geluiden daar ook steeds aansterken. Steeds meer mensen gaan de ogen open, alleen de verstokte "wegkijker" blijft in zijn eigen wereldje zitten.
pi_171831454
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 11:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Keek toevallig deze week weer eens op Joop.nl, viel mij op dat de kritische geluiden daar ook steeds aansterken. Steeds meer mensen gaan de ogen open, alleen de verstokte "wegkijker" blijft in zijn eigen wereldje zitten.
Ja..de minachting naar eigen volk overheerst de liefde voor nieuwkomers. }:|
Dit soort mensen kunnen van mij dan ook in de stront zakken als ze ooit een keer hulp nodig hebben omdat hun sprookje niet is wat het lijkt. :{w
´
  woensdag 21 juni 2017 @ 11:45:32 #11
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_171831751
quote:
Het zijn christelijke idioten die mij provoceren. Ze denken dat ze mij kapot kunnen maken. Het gaat om een conflict tussen mij als satanist en andere religies"
De man verbrijzelde tussen het najaar van 2015 en begin 2016 de ruiten van kapelletjes en gooide de heiligenbeelden stuk of onthoofdde de Mariabeelden. De man voelde zich naar eigen zeggen bespioneerd en bekeken. :')
Nee lul, het is je GEDRAG wat dus het groote probleem is, niet je overtuigingen |:(
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  woensdag 21 juni 2017 @ 12:01:49 #12
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171832044
De gemiddelde Nederlander heeft net zo veel overlast van zijn autochtone buren. Ik erger me bijvoorbeeld kapot aan die schreeuwende kuttokkies hier in de straat.

Ja, ik woon in een achterbuurt.
pi_171832957
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
De gemiddelde Nederlander heeft net zo veel overlast van zijn autochtone buren. Ik erger me bijvoorbeeld kapot aan die schreeuwende kuttokkies hier in de straat.

Ja, ik woon in een achterbuurt.
Ohh maar daar geef ik je ook gelijk in! Hier zogenaamd nette blanken met hun koophuis, die denken dat ze met hun huis ook meteen de hele straat hebben gekocht. :') En die overlastgevende kinderen hebben meer rechten dan de volwassen buurtgenoot [zonder kind[eren]. |:( :{w
´
pi_171833039
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ben nog van de generatie; een slimme meid is voorbereidt Die slogan heeft me nooit losgelaten..
:')
Conscience do cost.
pi_171833156
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:51 schreef ems. het volgende:

[..]

:')
:@ :Y) Ken je die reclame ook [nog]?
´
  woensdag 21 juni 2017 @ 13:04:15 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_171834163
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:57 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:@ :Y) Ken je die reclame ook [nog]?
Not sure. Waar kwam die precies vandaan? :P
Conscience do cost.
pi_171834263
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:46 schreef ems. het volgende:

[..]

Not sure. Waar kwam die precies vandaan? :P
http://www.geheugenvanned(...)r=IIAV01%3A104000823
Periode
1989 :@

Campagne van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid om meisjes te stimuleren een vak te leren om later hun in eigen levensonderhoud te kunnen voorzien en economisch onafhankelijk te zijn.

Collectie
Vrouwen in actie! *O*
´
pi_171834698
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:52 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

http://www.geheugenvanned(...)r=IIAV01%3A104000823
Periode
1989 :@

Campagne van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid om meisjes te stimuleren een vak te leren om later hun in eigen levensonderhoud te kunnen voorzien en economisch onafhankelijk te zijn.

Collectie
Vrouwen in actie! *O*
Oh die had ik gemist. Mijn generatie moest uiteraard nog snuivend lachen om vrouwen die een vak willen leren :7
Conscience do cost.
pi_171836663
Dit verdient eigenlijk een eigen topic, maar laat ik NWS maar niet gaan volspammen. Overlast=overlast+compilatie.

Jihadvlag en drugs in jeugdgevangenis De Hunnerberg http://www.omroepgelderla(...)ngenis-De-Hunnerberg

*Een woordvoerder wil verder niet op de zaak ingaan, maar laat in een schriftelijke verklaring weten dat het bezit van 'drugs, telefoons en voorwerpen van discriminerende, aanstootgevende of militante aard' tegen de regels is.

*Het ministerie zegt dat in jeugdinrichtingen 'zowel preventief als reactief wordt gewerkt om radicalisering tegen te gaan en waar nodig aan te pakken'. Welke concrete maatregelen genomen zijn, wil de woordvoerder niet zeggen.

*In de Hunnerberg zou deze week over de foto's zijn gesproken met gedetineerden, maar dat wil de directie niet bevestigen. Die verwijst naar het ministerie van Veiligheid en Justitie, dat in verband met privacy van de jongeren geen verder commentaar geeft.



*Deze jongeren hebben strafbare feiten gepleegd, moeten hun straf uitzitten en worden behandeld, zodat ze op termijn weer veilig kunnen terugkeren in de samenleving.
´
pi_171836751
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 11:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Gezien de signalen op meerdere sites, in alle Europese landen is een burgeroorlog onvermijdelijk. Hoe langer de politici falen in een oplossing voor deze problematiek hoe extremer de oplossing zal gaan zijn in Europa. Europeanen beginnen het zat te worden, de eerste tegenreactie is al geweest, en er zullen meerdere volgen ben ik bang.
Eens. Dit gaat nog veel verder uit de hand lopen. Helaas met geweld.
pi_171836912
Dat Nederland ZO MAKKELIJK over zich heen laat lopen. :N
pi_171837025
Ja wat wil je doen, als je iets zegt wordt je aangeklaagd, als je er een mep geeft ga je de lik in onder het mom van racist.
pi_171838341
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:45 schreef probeer het volgende:
Dat kan iedereen zien.
Ik zie een uiting van zorgen.. geen haat.
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
  Spellchecker woensdag 21 juni 2017 @ 17:52:36 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_171838507
Heb ik ook nog wat:

quote:
Al anderhalf jaar houdt een groep rondhangende mannen een straat in Helmond-West in haar greep. Bewoners worden uitgescholden, geïntimideerd en bedreigd. Afgelopen week escaleerde de boel.
Een groep mannen, veelal twintigers en dertigers van allochtone afkomst, terroriseert een deel van de Haaglaan in Helmond-West. Sommige bewoners zijn zo bang dat ze eerst op de camerabeelden kijken of de kust veilig is voordat ze de deur uit stappen. Ze proberen de mannen te ontlopen uit angst om onder andere te worden uitgescholden.

Messen getrokken
Donderdagavond escaleerde de situatie nadat een jongetje uit de buurt door een van de mannen in de groep was geslagen. Zijn vader ging verhaal halen. Bij het opstootje dat daarop volgde, zouden volgens omwonenden ook messen zijn getrokken. De mannen achtervolgden de vader en probeerden bij diens huis een raam in te gooien.

Het was waarschijnlijk ook voor de gemeente het teken om in te grijpen. Nog voor het weekend lagen er betonnen blokken op de parkeerplaatsen voor de hangplek. Voor buurtbewoners is dat een eerste stap. Ze hopen verder op een samenscholingsverbod of het plaatsen van een camera in de straat, zoals dat eerder in de Molenstraat en de Heistraat gebeurde.

Onacceptabel
Aan dat laatste zit ook burgemeester Elly Blanksma te denken: "Ik heb de bevoegdheid om die camera's in te zetten en dat is iets dat we serieus overwegen. Want dit moet stoppen. Als mensen bang zijn om naar huis te gaan, is dat onacceptabel."

De gemeente heeft al langer goed contact met enkele bewoners. Waarom is er niet eerder ingegrepen? Blanksma: "Omdat je eerst in gesprek gaat met die mannen. In dit geval heeft de politie dat gedaan. Als je merkt dat dat niet mag baten, kun je pas grondigere maatregelen nemen."
bron
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')