abonnement Unibet Coolblue
pi_171832259
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Leandra het volgende:
15 jaar, dus dan is parole na 9 jaar al helemaal niet meer zo vreemd.
ONLY IN THE US OF A!!!!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171832261
Aldus TS.

:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171851529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 11:37 schreef Argo het volgende:
Wat heeft hij dan gedaan?
Ach volgens zijn trouwe "volgers' niet zoveel

pi_171851782
quote:
15s.gif Op woensdag 21 juni 2017 10:30 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Klacht



En ik zal het je nu eens uitleggen:

klacht (de; v(m); meervoud: klachten)
1
hoorbare uiting van droefheid of pijn
2
uiting van ontevredenheid
3
(juridisch) mededeling aan een opsporingsambtenaar met het verzoek om vervolging: een klacht indienen bij de politie
4
reden tot klagen: rugklachten

Geen van deze punten zijn weer van toepassing op die wartaal van je.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_171877842
pi_171878110
Onterechte klacht, de beste man heeft een véél te hoge straf gekregen, enkel omdat ze hem nog wilden straffen voor een misdrijf, waarvoor hij vrijgesproken is.

Overigens is de behandeling van de mogelijkheid tot vervroegde vrijlating daar heel normaal. Dat betekent bij lange na niet dat hij misschien vrij komt. Als er nou goede reden is om aan te nemen dat hij daarvoor in aanmerking komt...
pi_171911034
Je praat het goed omdat hij gekleurd is en jij naar alle waarschijnlijkheid ook. Daarbij is OJ vrijgesproken natuurlijk door zijn briljante advocaat, die ook overleden is, maar vooral als een soort vergelding voor al die keren dat de Amerikaanse Politie werd vrijgepleit door allerlei jury's als ze weer eens een misdaad tegenover een onschuldige negroïde Amerikaan hadden gepleegd.
pi_171916570
:')

Zo kan ik ook zeggen dat jij er in staat zoals jij erin staat, omdat je blank bent. Is misschien ook zo.

Ik ben geen Amerikaan en ik heb dat soort wraakgevoelens niet. Hij had de eerste keer veroordeeld moeten worden. Dat is niet gebeurd, zo gaan zaken weleens. Door hem vervolgens veel te zwaar te bestraffen voor de andere misdrijven, maak je van één gerechtelijke dwaling twee gerechtelijke dwalingen. Tsja...
pi_171917403
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 11:21 schreef corehype het volgende:
Dus? Het is geen NL waar men zomaar 'die vieze niggers' effe op hun plaats zet (tijdens Zwarte Piet? hmm? )

Wel logisch dat er dan getwijfeld wordt, zeker met white tears.

Als het een negerin was die hij had gekilld dan boeide het niemand.
_O- _O-
pi_171919385
Kijk ze zwaar straffen in Amerika, 1/3 mag je weer vrij. Doen we in Nederland niet eens zo slecht.
.
pi_171919433
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 16:34 schreef AnanYaw het volgende:
:')

Zo kan ik ook zeggen dat jij er in staat zoals jij erin staat, omdat je blank bent. Is misschien ook zo.

Ik ben geen Amerikaan en ik heb dat soort wraakgevoelens niet. Hij had de eerste keer veroordeeld moeten worden. Dat is niet gebeurd, zo gaan zaken weleens. Door hem vervolgens veel te zwaar te bestraffen voor de andere misdrijven, maak je van één gerechtelijke dwaling twee gerechtelijke dwalingen. Tsja...
Veel te zwaar bestraft?
Hoe kom je daar nu bij
pi_171955891
Goed lezen wat AnanYaw zegt. In verhouding. Dus als je ziet waarvoor hij niet veroordeeld werd in de eerste plaats (doodslag/moord op Nicole) en wat hij daarna pleegde, en toen wel een fikse gevangenisstraf aan zijn broek kreeg. Over die ongelijkheid heeft AnanYaw het over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')