abonnement Unibet Coolblue
pi_171828312
Hi allemaal,

Ik vraag mij af wie er met dit weer, tijdens langdurig niet thuis zijn, zijn of haar zonnescherm uitrolt.

Mijn partner heeft dat niet graag, dus helaas staat de zon hier elke dag pal op de schuifpui te branden. :)

Hoe is dat bij jullie?
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_171828344
Ik heb rolluiken en die blijven met dit weer de hele dag naar beneden. Ook als we er niet zijn, zo blijft het ook lekker koel voor de dieren.
misunderstood
pi_171828503
als het flink gaat waaien kan het goed mis gaan, dat zal zijn achterliggende reden zijn denk ik.

Hier hangt ie wel uit, maar dan half uit, dan heeft de wind er wat minder vat op. ik kijk overigens wel naar het weer bericht, met een beetje kans op wind of regen gaat ie natuurlijk niet uit en blijven de gordijnen dicht.
pi_171828527
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 07:49 schreef DKS het volgende:
Ik heb rolluiken en die blijven met dit weer de hele dag naar beneden. Ook als we er niet zijn, zo blijft het ook lekker koel voor de dieren.
Dat is wel beter. Onze buren hebben dat ook, maar daar was het gisteren toch 30,5 graden binnen. :'( Toch niet goed dichtgehouden denk ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 08:10 schreef CarltonBanks het volgende:
als het flink gaat waaien kan het goed mis gaan, dat zal zijn achterliggende reden zijn denk ik.

Hier hangt ie wel uit, maar dan half uit, dan heeft de wind er wat minder vat op. ik kijk overigens wel naar het weer bericht, met een beetje kans op wind of regen gaat ie natuurlijk niet uit en blijven de gordijnen dicht.
Klopt, dat denk ik ook hoor. Vandaag echter weinig wind en maar 2% kans op neerslag, maar doordat mijn partner dan zegt 'ja, zou je dat aandurven?', maar niet gedaan. Dan twijfel ik weer. :')
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_171829792
Je kunt er een sensor op laten plaatsen zodat ie inklapt bij harde wind.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 09:58:45 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171829874
Toevallig gisteren gedaan. Om de reden die je opgeeft. Het is anders veel te warm in mijn huis. Gisteren wel na mijn werk snel naar huis gereden want het begon hard te waaien.

Dat weerhoudt mij er vandaag van het zonnescherm uit te rollen :)

#Lifestruggles
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171829956
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 09:53 schreef valentijn101 het volgende:
Je kunt er een sensor op laten plaatsen zodat ie inklapt bij harde wind.
Dat is een goed idee!
That dude there. I need his prosthetic leg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')