abonnement Unibet Coolblue
pi_171828595
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 07:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar dan kan het beter een Braddie SC in ONZ worden ofzo.

Op zich niet erg als er een topic is waar maar 1x in de zoveel tijd een filmpje wordt gepost, maar bij de meeste van die topics blijft het in de tussentijd dan ook daadwerkelijk stil, waardoor het toch ontopic blijft. Dat zie ik hier niet gebeuren, met alleen maar meer kans om uit de hand te lopen.

Mja
Ja of in KLB bijvoorbeeld.
pi_171828895
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 02:06 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Helaas staan zijn streams niet meer online. Anders had BvD nu al weer een ban gehad ivm bedreiging. Toevallig had meneertje vorige week rode verf aan zijn vingers.... Ik beschuldig nog maar even niemand, maar de ekte weten.
Die streams worden toch massaal bekeken, dan moeten er toch meer viewers zijn die dit gezien hebben ?
pi_171829020
Deel twee alweer mooi man
  woensdag 21 juni 2017 @ 09:03:15 #54
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_171829075
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 08:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Deel twee alweer mooi man
Gaat hard, maar komt goed.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  woensdag 21 juni 2017 @ 09:16:21 #55
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171829231
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 07:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar dan kan het beter een Braddie SC in ONZ worden ofzo.

Op zich niet erg als er een topic is waar maar 1x in de zoveel tijd een filmpje wordt gepost, maar bij de meeste van die topics blijft het in de tussentijd dan ook daadwerkelijk stil, waardoor het toch ontopic blijft. Dat zie ik hier niet gebeuren, met alleen maar meer kans om uit de hand te lopen.

Mja
Zo makkelijk kom je er niet van af! o|O
  PR en moderator woensdag 21 juni 2017 @ 09:36:57 #56
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171829522
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2017 09:16 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Zo makkelijk kom je er niet van af! o|O
:'(

Vind 't stiekem ook wel weer gezellig hoor O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 21 juni 2017 @ 10:13:05 #57
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171830103
quote:
99s.gif Op woensdag 21 juni 2017 09:03 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Gaat hard, maar komt goed.
Een tweede topic is goed te doen.
pi_171830220
Kan me niet voorstellen dat Bradje echt Adje bedreigd heeft. Fokker89, heb je bewijs (behalve die rode verf :P)
pi_171830445
Ik snap eerlijk gezegd niet wat nou het probleem is :@
Tuurlijk is eenzelfde reeks "vroeger" Enorm uit de klauwen gelopen, maar toen was mijn vloggedrag totaal van een andere orde en bleven mensen mij daar op pakken.

Nu post ik amper vlogs en vallen er daar weer mensen over want, waarom een topic als ik toch amper vlog.
Ik wil mezelf met niemand vergelijken maar eh Omniradius heeft ook een vlog kanaal, die post zo goed als geen vlogs meer in dat topic, en tóch is dat topic nog open.

Wat ik gister ook zei in een reactie aan MPC60, nu is het nog even leuk voor de users dat ik terug ben want dan gaan ze mij weer uit m`n tent proberen te lokken en kijken hoe ver ze kunnen gaan etc, maar als het verder qua activiteit stil blijft qua vlogs dan zal ook dit topic gewoon weer rustig worden en alleen opleven als er ook daadwerkelijk vlogs aan komen in Juli.

Snap echt wel dat ik het compleet aan mezelf te danken heb dat het zo loopt zoals het loopt en dat mensen (Zeker door mijn 450x draaien op een dag) Skeptisch zijn, en het onlogisch vinden dat ik een topic wil / heb zonder dat er daadwerkelijk vaak gevlogd word. Maar nogmaals, ik vind niet perse dat ik veel hoef te vloggen om een topic te hebben.

De vlogs die er nu aan komen zijn niet meer van die vlogs over het maken van een kop koffie, maar echt over iets "leuks" (Althans, waarvan ik vind, dat vind ik leuk genoeg wat er gebeurd om over te vloggen, en maak er dan gelijk ook een dag vlog van) En de ene keer zijn dat 2 vlogs in een week, de andere keer 2 per maand, kan verschillen, maar zo lang mijn kanaal open is, ik mezelf niet meer door alle reacties van users hier laat leiden en gewoon wel nog vlog (En eventueel een beetje ouwehoer met wat users) Zie ik het probleem niet :@

Nouja, 1>2 Juli 2x optreden met de band, en dan komt er een lange XXL vlog aan, en misschien dat ik voor die tijd ook wel wat film, ligt er aan of er dan wat boeiends staat te gebeuren :D En tot die tijd, ik kan niks garanderen qua vlog materiaal, maar ik beloof wel dat ik niet ga happen op alles en iedereen en dat ik deze keer gewoon wel wil dat dit topic een leuk en lang leven is geschonken, en er hoeft van mij echt niet constant gereageerd te worden, dan zakt het topic maar ff naar de onderkant van de pagina, dan word die wel weer omhoog gekickt als er een nieuwe vlog is.

En natuurlijk is dit ook gewoon gezellig om een beetje te ouwehoeren, maar dat moet niet de overhand gaan nemen want web heeft ook een SlowChat.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2017 11:05:19 ]
pi_171830929
quote:
99s.gif Op woensdag 21 juni 2017 06:15 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Praadje = O+ + _O_
Hou ook van jou hoor :*
  woensdag 21 juni 2017 @ 12:00:21 #61
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_171832000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 01:58 schreef praadje het volgende:
Ik heb alles met de beste bedoelingen gezegd en gedaan maar ook bij mij kun je een keer te ver gaan. Het heeft lang geduurd maar op een gegeven moment volstaat geen enkele sorry meer.

Vorige week was er een ander slachtoffer. Dus kom nu niet janken dat je het allemaal anders gaat doen en dat je om de trolls heen leest. Want dat doe je juist niet, je hebt me al 4x een DM gestuurd. Flikker op man.
Shit, ik heb weer wat gemist blijkbaar... ;(
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_171832048
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 10:35 schreef Braddie het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat nou het probleem is :@
Tuurlijk is eenzelfde reeks "vroeger" Enorm uit de klauwen gelopen, maar toen was mijn vloggedrag totaal van een andere orde en bleven mensen mij daar op pakken.

Nu post ik amper vlogs en vallen er daar weer mensen over want, waarom een topic als ik toch amper vlog.
Ik wil mezelf met niemand vergelijken maar eh Omniradius heeft ook een vlog kanaal, die post zo goed als geen vlogs meer in dat topic, en tóch is dat topic nog open.

Wat ik gister ook zei in een reactie aan MPC60, nu is het nog even leuk voor de users dat ik terug ben want dan gaan ze mij weer uit m`n tent proberen te lokken en kijken hoe ver ze kunnen gaan etc, maar als het verder qua activiteit stil blijft qua vlogs dan zal ook dit topic gewoon weer rustig worden en alleen opleven als er ook daadwerkelijk vlogs aan komen in Juli.

Snap echt wel dat ik het compleet aan mezelf te danken heb dat het zo loopt zoals het loopt en dat mensen (Zeker door mijn 450x draaien op een dag) Skeptisch zijn, en het onlogisch vinden dat ik een topic wil / heb zonder dat er daadwerkelijk vaak gevlogd word. Maar nogmaals, ik vind niet perse dat ik veel hoef te vloggen om een topic te hebben.

De vlogs die er nu aan komen zijn niet meer van die vlogs over het maken van een kop koffie, maar echt over iets "leuks" (Althans, waarvan ik vind, dat vind ik leuk genoeg wat er gebeurd om over te vloggen, en maak er dan gelijk ook een dag vlog van) En de ene keer zijn dat 2 vlogs in een week, de andere keer 2 per maand, kan verschillen, maar zo lang mijn kanaal open is, ik mezelf niet meer door alle reacties van users hier laat leiden en gewoon wel nog vlog (En eventueel een beetje ouwehoer met wat users) Zie ik het probleem niet :@

Nouja, 1>2 Juli 2x optreden met de band, en dan komt er een lange XXL vlog aan, en misschien dat ik voor die tijd ook wel wat film, ligt er aan of er dan wat boeiends staat te gebeuren :D En tot die tijd, ik kan niks garanderen qua vlog materiaal, maar ik beloof wel dat ik niet ga happen op alles en iedereen en dat ik deze keer gewoon wel wil dat dit topic een leuk en lang leven is geschonken, en er hoeft van mij echt niet constant gereageerd te worden, dan zakt het topic maar ff naar de onderkant van de pagina, dan word die wel weer omhoog gekickt als er een nieuwe vlog is.

En natuurlijk is dit ook gewoon gezellig om een beetje te ouwehoeren, maar dat moet niet de overhand gaan nemen want web heeft ook een SlowChat.
Je wil gewoon een eigen SC. Aandacht blijft het sleutelwoord. Als je amper vlogt, zie ik niet in waarom je er een topic voor zou moeten hebben.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_171832845
Return of the legend
pi_171832903
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Return of the legend
Ah, if it isn't RTSG, why did you delete your Insta?
pi_171832990
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:45 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ah, if it isn't RTSG, why did you delete your Insta?
I didn't and this topic is about your vlogs.
pi_171832998
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:49 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:

[..]

I didn't and this topic is about your vlogs.
Oke

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2017 12:50:02 ]
  woensdag 21 juni 2017 @ 14:00:40 #67
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_171834410
Brad gaat niet meer live, Ad nu wel!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_171834602
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:00 schreef Geelman het volgende:
Brad gaat niet meer live, Ad nu wel!
dan gaat onze braad zo ook wel live
pi_171834628
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:00 schreef Geelman het volgende:
Brad gaat niet meer live, Ad nu wel!
Kan hij de chat wel lezen zonder leesbril?
  woensdag 21 juni 2017 @ 14:15:19 #70
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_171834650
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Kan hij de chat wel lezen zonder leesbril?
Schijnbaar wel. Ad is on fire.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:02:57 #71
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_171835447
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:15 schreef Geelman het volgende:

[..]

Schijnbaar wel. Ad is on fire.
Hij voelt de hete adem van Brad in zijn nek en moet nu wel aan de livestream.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  PR en moderator woensdag 21 juni 2017 @ 15:26:05 #72
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171835869
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 10:35 schreef Braddie het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat nou het probleem is :@
Tuurlijk is eenzelfde reeks "vroeger" Enorm uit de klauwen gelopen, maar toen was mijn vloggedrag totaal van een andere orde en bleven mensen mij daar op pakken.

Nu post ik amper vlogs en vallen er daar weer mensen over want, waarom een topic als ik toch amper vlog.
Ik wil mezelf met niemand vergelijken maar eh Omniradius heeft ook een vlog kanaal, die post zo goed als geen vlogs meer in dat topic, en tóch is dat topic nog open.

Wat ik gister ook zei in een reactie aan MPC60, nu is het nog even leuk voor de users dat ik terug ben want dan gaan ze mij weer uit m`n tent proberen te lokken en kijken hoe ver ze kunnen gaan etc, maar als het verder qua activiteit stil blijft qua vlogs dan zal ook dit topic gewoon weer rustig worden en alleen opleven als er ook daadwerkelijk vlogs aan komen in Juli.

Snap echt wel dat ik het compleet aan mezelf te danken heb dat het zo loopt zoals het loopt en dat mensen (Zeker door mijn 450x draaien op een dag) Skeptisch zijn, en het onlogisch vinden dat ik een topic wil / heb zonder dat er daadwerkelijk vaak gevlogd word. Maar nogmaals, ik vind niet perse dat ik veel hoef te vloggen om een topic te hebben.

De vlogs die er nu aan komen zijn niet meer van die vlogs over het maken van een kop koffie, maar echt over iets "leuks" (Althans, waarvan ik vind, dat vind ik leuk genoeg wat er gebeurd om over te vloggen, en maak er dan gelijk ook een dag vlog van) En de ene keer zijn dat 2 vlogs in een week, de andere keer 2 per maand, kan verschillen, maar zo lang mijn kanaal open is, ik mezelf niet meer door alle reacties van users hier laat leiden en gewoon wel nog vlog (En eventueel een beetje ouwehoer met wat users) Zie ik het probleem niet :@

Nouja, 1>2 Juli 2x optreden met de band, en dan komt er een lange XXL vlog aan, en misschien dat ik voor die tijd ook wel wat film, ligt er aan of er dan wat boeiends staat te gebeuren :D En tot die tijd, ik kan niks garanderen qua vlog materiaal, maar ik beloof wel dat ik niet ga happen op alles en iedereen en dat ik deze keer gewoon wel wil dat dit topic een leuk en lang leven is geschonken, en er hoeft van mij echt niet constant gereageerd te worden, dan zakt het topic maar ff naar de onderkant van de pagina, dan word die wel weer omhoog gekickt als er een nieuwe vlog is.

En natuurlijk is dit ook gewoon gezellig om een beetje te ouwehoeren, maar dat moet niet de overhand gaan nemen want web heeft ook een SlowChat.
Nou goed dan, doe je best :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:26:12 #73
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_171835873
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 01:38 schreef poker4lifee het volgende:
dit doet me aan het eind van kenan & kel denken

[ afbeelding ]
_O- _O- ^O^ ^O^
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_171835915
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:26 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nou goed dan, doe je best :P
Moira is weer in milde moedermodus.
pi_171835945
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:26 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nou goed dan, doe je best :P
Zal mijn best zeker doen! :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')