abonnement Unibet Coolblue
pi_171835341
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ja, maar die moeten zich scheren. Alsof dat in verhouding staat tot wat wij vrouwen allemaal niet moeten ondergaan in de loop der jaren |:( ;)
die krijgen een midlife crisis en willen ineens een motor en scheiden enzo en doen dan net of er niks is...zie er net weer een voorbeeld van in kennissenkring en is al de zoveelste in paar jaar...das eigenlijk pas triest!!!!
  woensdag 21 juni 2017 @ 14:57:04 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171835344
12 km gewandeld en nu een biertje op terras. Ik hou zo van dit weer. Vanavond uit eten met ah restaurant. Bedankt Kaatje O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171835374
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:57 schreef uniekhoorn het volgende:
12 km gewandeld en nu een biertje op terras. Ik hou zo van dit weer. Vanavond uit eten met ah restaurant. Bedankt Kaatje O+
slecht leven jij uniek ;)
pi_171835422
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:56 schreef liedetector het volgende:

[..]

die krijgen een midlife crisis en willen ineens een motor en scheiden enzo en doen dan net of er niks is...zie er net weer een voorbeeld van in kennissenkring en is al de zoveelste in paar jaar...das eigenlijk pas triest!!!!
Maar dan nog houden vrouwen allemaal lichamelijke ongemakken (nu blauwe plekken door borstkanker onderzoek, wat al pijnlijk is, maar hier ook nog een weekje pijnlijk blijft)

En ja, laatst hier een collega die dat soort opmerkingen maakte (wilde motor en had ook een leuk iemand ontmoet terwijl getrouwd). Heb 'm maar gevraagd of hij het echt meende of dat hij in een midlife crisis zat. "zo moest ik het niet zien, zijn leven was zoooo saai". Hij begreep er niets van toen ik zei dat hij daar ook met vrouw/kinderen/kleinkind wat leuks van kon maken. Moet een ander dan zijn saaiigheid (is dat een woord) oplossen?

Hij liep weg o|O
We have far more in common than that which devides us..
pi_171835463
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ja, maar die moeten zich scheren. Alsof dat in verhouding staat tot wat wij vrouwen allemaal niet moeten ondergaan in de loop der jaren |:( ;)
Nou ik moet ook meer scheren dan ik zou willen :D
pi_171835493
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nou ik moet ook meer scheren dan ik zou willen :D
Whahaaaa _O- (gaat ook beter bij het ouder worden :P)
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:07:09 #157
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171835538
En waarom zijn mannen de schuld van vrouwenproblemen als ongesteldheid en overgang?

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietverdriet op 21-06-2017 15:14:14 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171835627
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar dan nog houden vrouwen allemaal lichamelijke ongemakken (nu blauwe plekken door borstkanker onderzoek, wat al pijnlijk is, maar hier ook nog een weekje pijnlijk blijft)

En ja, laatst hier een collega die dat soort opmerkingen maakte (wilde motor en had ook een leuk iemand ontmoet terwijl getrouwd). Heb 'm maar gevraagd of hij het echt meende of dat hij in een midlife crisis zat. "zo moest ik het niet zien, zijn leven was zoooo saai". Hij begreep er niets van toen ik zei dat hij daar ook met vrouw/kinderen/kleinkind wat leuks van kon maken. Moet een ander dan zijn saaiigheid (is dat een woord) oplossen?

Hij liep weg o|O
om me heen ene na andere voorbeeld...bizar gewoon!!!! en dan ligt het nooit aan hen!!
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:12:44 #159
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171835636
Mannen gaan eerder dood, dus niet zeiken.
Siesta & Fiesta!
pi_171835676
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:12 schreef Bramito het volgende:
Mannen gaan eerder dood, dus niet zeiken.
die hebben nooit meegemaakt dat hormomen invloed hebben, want niet bewust een vrouw weet het elke maand weer...... en dan ga je gewoon je leven leiden en laat vrouw en kinderen alleen want die zijn kut en jij normaal, zo komt het op mij over
pi_171835685
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
En waarom zijn mannen de schuld van vrouwen problemen als ongesteldheid en overgang?
Wij geven de mannen niet de schuld (ja, misschien 1) (lezen m'n jong, lezen :P ). Maar als wij eens klagen (40 jaar ongesteld met alle ellende van dien, zwangerschappen, bevallingen, borstonderzoeken (auw), bmhk onderzoeken (ook niet leuk), opvliegers, en de diverse andere ongemakken) komt de andere helft van de wereldbevolking (muv mensen met weinig baardgroei) jahaha...maar wij moeten ons iedere dag scheren. :O Hoeft niet hoor! (liever wel trouwens
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:17:17 #162
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171835726
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:15 schreef liedetector het volgende:

[..]

die hebben nooit meegemaakt dat hormomen invloed hebben, want niet bewust een vrouw weet het elke maand weer...... en dan ga je gewoon je leven leiden en laat vrouw en kinderen alleen want die zijn kut en jij normaal, zo komt het op mij over
Was een algemene opmerking geen reactie op midlife crisis post. Ik was te langzaam.
Siesta & Fiesta!
pi_171835757
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:17 schreef Bramito het volgende:

[..]

Was een algemene opmerking geen reactie op midlife crisis post. Ik was te langzaam.
ahhh duidelijk, sorry ;) lees m nu anders ook
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:19:29 #164
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171835769
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:18 schreef liedetector het volgende:

[..]

ahhh duidelijk, sorry ;) lees m nu anders ook
was grappig bedoeld enzo....
Siesta & Fiesta!
pi_171835788
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:19 schreef Bramito het volgende:

[..]

was grappig bedoeld enzo....
si, ik dacht dat het een reactie op iets anders was.... lol
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:22:33 #166
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171835818
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wij geven de mannen niet de schuld (ja, misschien 1) (lezen m'n jong, lezen :P ). Maar als wij eens klagen (40 jaar ongesteld met alle ellende van dien, zwangerschappen, bevallingen, borstonderzoeken (auw), bmhk onderzoeken (ook niet leuk), opvliegers, en de diverse andere ongemakken) komt de andere helft van de wereldbevolking (muv mensen met weinig baardgroei) jahaha...maar wij moeten ons iedere dag scheren. :O Hoeft niet hoor! (liever wel trouwens
Jij begon er mannen bij te betrekken met je opmerkingen over scheren en over midlifecrisis terwijl je het over vrouwenproblemen hebt.
Borstkankeronderzoek? Wees bij dat dit er is, ook mannen krijgen borstkanker, mannen krijgen prostaatkanker, daar zijn geen grote voorlichtingscampagnes over en landelijk onderzoek naar met oproepen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:22:54 #167
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171835825
Ik ben toch blij dat ik nauwelijks last heb van mijn vrouwzijn. Ik slik de pil al jaren door en daarvoor had ik geen last van mijn menstruatie. Mijn man is nog bij me en ik zit niet in de overgang. Ik hoef niet te baren en ook nog niet tussen de tietenpletter. Het bevolkingsonderzoek was wel naar maar dat was het enige.
Spoilers!
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:24:00 #168
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171835838
Toch denk ik niet dat je het heel tof zou vinden Piet als iemand jouw ballen tussen een apparaat legt waardoor ze letterlijk blauw worden. Ook al ben je blij met het onderzoek.
Spoilers!
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:25:58 #169
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_171835867
Midlife crisis lijkt me vreselijk. Ik heb er ooit eens over gepost in 40+ :')
Als je opeens achter elkaar alle doelen die je had hebt bereikt en dan geen doelen meer hebt, kan dat verwarrend zijn.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:32:36 #170
63722 z80
I fink you freaky
pi_171835998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wij geven de mannen niet de schuld (ja, misschien 1) (lezen m'n jong, lezen :P ). Maar als wij eens klagen (40 jaar ongesteld met alle ellende van dien, zwangerschappen, bevallingen, borstonderzoeken (auw), bmhk onderzoeken (ook niet leuk), opvliegers, en de diverse andere ongemakken) komt de andere helft van de wereldbevolking (muv mensen met weinig baardgroei) jahaha...maar wij moeten ons iedere dag scheren. :O Hoeft niet hoor! (liever wel trouwens
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toch denk ik niet dat je het heel tof zou vinden Piet als iemand jouw ballen tussen een apparaat legt waardoor ze letterlijk blauw worden. Ook al ben je blij met het onderzoek.
De pletter is achterhaald. Maar omdat het de goedkoopste manier is wordt deze nog volop gebruikt.
Het radboud in Nijmegen gebruikt ook de 3D echo apparatuur. Zelfde of beter resultaat maar langzamer en duurder.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_171836063
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:32 schreef z80 het volgende:

[..]

[..]

De pletter is achterhaald. Maar omdat het de goedkoopste manier is wordt deze nog volop gebruikt.
Het radboud in Nijmegen gebruikt ook de 3D echo apparatuur. Zelfde of beter resultaat maar langzamer en duurder.
Dat dat achterhaald is weet ik, maar die wagens zijn een aantal jaar geleden door de overheid gekocht (voorheen werden ze gehuurd van een verre kennis van mij die nu zwaar miljonair is) en dat geld moet er wel uit. Dus pletten maar (en dus bont en blauw)
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:38:02 #172
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171836117
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toch denk ik niet dat je het heel tof zou vinden Piet als iemand jouw ballen tussen een apparaat legt waardoor ze letterlijk blauw worden. Ook al ben je blij met het onderzoek.
Prostaatonderzoek heb ik gehad, arts ging met twee vingers mijn aars in.
Maar je mist het punt verder geheel.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 15:38:32 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171836131
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij begon er mannen bij te betrekken met je opmerkingen over scheren en over midlifecrisis terwijl je het over vrouwenproblemen hebt.
Borstkankeronderzoek? Wees bij dat dit er is, ook mannen krijgen borstkanker, mannen krijgen prostaatkanker, daar zijn geen grote voorlichtingscampagnes over en landelijk onderzoek naar met oproepen.
Borstkanker bij mannen is bovendien veel vaker fataal.

(@rest dit zeg ik al algemene opmerking niet om te bagatelliseren oid)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:38:56 #174
63722 z80
I fink you freaky
pi_171836142
Maar als ik zo het toppic van gister en vandaag lees moet ik wel heel zielig zijn.
Ik eet altijd alleen en zou nu een midlife crisis moeten hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_171836152
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij begon er mannen bij te betrekken met je opmerkingen over scheren en over midlifecrisis terwijl je het over vrouwenproblemen hebt.
Borstkankeronderzoek? Wees bij dat dit er is, ook mannen krijgen borstkanker, mannen krijgen prostaatkanker, daar zijn geen grote voorlichtingscampagnes over en landelijk onderzoek naar met oproepen.
Ik zeg ook niet dat ik er niet blij mee ben maar t doet wel verdomde zeer. Verder kan prostaatkanker met bloedonderzoek (wat iedere man kan laten doen vanaf 50 jaar) aangetoond worden en is de behandeling meestal minder invasief. En ja, ik weet uit mijn omgeving dat prostaat verwijderen geen leuk iets is, maar borsten weg, verbrande huid etc is ook geen geintje. Jullie mannen (echt niet persoonlijk hoor) kunnen er natuurlijk ook niets aan doen. Maar ik zei vorige week tegen een man dat ik best tegen het plettergebeuren opzag, en daar kwam weer de opmerking "wij moeten ons scheren". En dat schoot me even in het verkeerde keelgat.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')