abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 juni 2017 @ 22:02:47 #251
120423 Melting
on Radio 49!
pi_171822354
Bedankt voor de muziekjes, peaceman. *O* Waren veel nieuwe artiesten voor me.

De ene was beter dan de andere. ;)

En dan nu richting bed. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_171822360
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:02 schreef peaceman het volgende:
Bedankt voor het luisteren ^O^
Graag gedaan, het waren fijne muziekjes
pi_171822364
Bedankt voor de deuntjes peace :s)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 22:03:48 #254
45833 crew  Fogel
pi_171822397
Bedankt *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 20 juni 2017 @ 22:03:52 #255
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_171822403
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziekjes, peaceman. *O* Waren veel nieuwe artiesten voor me.
Je bent ondanks dat toch blijven luisteren, daarvoor: ^O^
quote:
De ene was beter dan de andere. ;)

En dan nu richting bed. :W
Trusten :W
  dinsdag 20 juni 2017 @ 22:05:30 #256
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_171822470
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziekjes, peaceman. *O* Waren veel nieuwe artiesten voor me.

De ene was beter dan de andere. ;)

En dan nu richting bed. :W
:W Slaap lekker! :Z
  dinsdag 20 juni 2017 @ 22:06:25 #257
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 20 juni 2017 @ 22:09:13 #258
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_171824114
i Ik heb nog eens goed nagedacht over hoe ik kan komen tot een "formule" die zowel voor mij werkt als voor de luisteraars. Wat zou kunnen, is dat ik voortaan weer "New Music Recap"-uitzendingen ga maken, waarin ik louter nieuwe muziek draai. In de overige uitzendingen beperk ik dan het aantal nieuwe platen. Maar ik wil wel wat nieuwe muziek in de reguliere shows blijven draaien.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 20 juni 2017 @ 22:52:49 #260
74056 crew  ToT
pi_171824246
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
i Ik heb nog eens goed nagedacht over hoe ik kan komen tot een "formule" die zowel voor mij werkt als voor de luisteraars. Wat zou kunnen, is dat ik voortaan weer "New Music Recap"-uitzendingen ga maken, waarin ik louter nieuwe muziek draai. In de overige uitzendingen beperk ik dan het aantal nieuwe platen. Maar ik wil wel wat nieuwe muziek in de reguliere shows blijven draaien.
Volgens mij beviel het iedereen wel wat je normaal deed! :Y
Dat er op Coldplay bijvoorbeeld gereageerd werd zoals je had verwachtte, zegt niks over hoe men de show verder ervaart.
Maar ik kan wel begrijpen dat een gebrek aan positieve feedback niet echt motiverend werkt, gezien de moeite die je er steeds weer in steekt. :)
  dinsdag 20 juni 2017 @ 22:54:03 #261
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171824287
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
i Ik heb nog eens goed nagedacht over hoe ik kan komen tot een "formule" die zowel voor mij werkt als voor de luisteraars. Wat zou kunnen, is dat ik voortaan weer "New Music Recap"-uitzendingen ga maken, waarin ik louter nieuwe muziek draai. In de overige uitzendingen beperk ik dan het aantal nieuwe platen. Maar ik wil wel wat nieuwe muziek in de reguliere shows blijven draaien.
Ik heb eigenlijk even gemist wat er nou gebeurd is in je laatste show, want toen heb ik alleen maar geluisterd en niet meegelezen/meegepraat in het topic.
Ik vond/vind de mix van oud en nieuw door elkaar prima, maar als dat niet werkt dan lijkt me dit ook een goede oplossing.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_171824334
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Volgens mij beviel het iedereen wel wat je normaal deed! :Y
Dat er op Coldplay bijvoorbeeld gereageerd werd zoals je had verwachtte, zegt niks over hoe men de show verder ervaart.
Maar ik kan wel begrijpen dat een gebrek aan positieve feedback niet echt motiverend werkt, gezien de moeite die je er steeds weer in steekt. :)
Dat van Coldplay weet ik wel. Ik draai trouwens vrij weinig Coldplay. Het is meer dat de nieuwe muziek in mijn beleving op weerstand stuit. Dat terwijl ik het juist erg leuk vind om nieuwe muziek uit te zoeken, te draaien en anderen daar kennis mee te laten maken.

Het enige dat ik dan kan doen, is weer expliciet uitzendingen aan nieuwe muziek wijden. Wie dat niet interesseert, luistert dan niet. In de reguliere uitzendingen draai ik dan wat minder nieuwe muziek. Ik heb ook nog allerlei ideeën voor themashows, dus speciale thema-uitzendingen. Misschien moet ik die ook wat vaker doen, in plaats van reguliere shows.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 20 juni 2017 @ 22:57:04 #263
74056 crew  ToT
pi_171824377
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat van Coldplay weet ik wel. Ik draai trouwens vrij weinig Coldplay. Het is meer dat de nieuwe muziek in mijn beleving op weerstand stuit. Dat terwijl ik het juist erg leuk vind om nieuwe muziek uit te zoeken, te draaien en anderen daar kennis mee te laten maken.

Het enige dat ik dan kan doen, is weer expliciet uitzendingen aan nieuwe muziek wijden. Wie dat niet interesseert, luistert dan niet. In de reguliere uitzendingen draai ik dan wat minder nieuwe muziek. Ik heb ook nog allerlei ideeën voor themashows, dus speciale thema-uitzendingen. Misschien moet ik die ook wat vaker doen, in plaats van reguliere shows.
Hmm ik had niet de indruk dat men de nieuwe muziek niet kon waarderen, maar ik heb ook niet de hele tijd mee zitten lezen. :@

In ieder geval wel super dat je nog door blijft gaan, man! ^O^ *O*
  dinsdag 20 juni 2017 @ 22:58:38 #264
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_171824440
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat van Coldplay weet ik wel. Ik draai trouwens vrij weinig Coldplay. Het is meer dat de nieuwe muziek in mijn beleving op weerstand stuit. Dat terwijl ik het juist erg leuk vind om nieuwe muziek uit te zoeken, te draaien en anderen daar kennis mee te laten maken.

Het enige dat ik dan kan doen, is weer expliciet uitzendingen aan nieuwe muziek wijden. Wie dat niet interesseert, luistert dan niet. In de reguliere uitzendingen draai ik dan wat minder nieuwe muziek. Ik heb ook nog allerlei ideeën voor themashows, dus speciale thema-uitzendingen. Misschien moet ik die ook wat vaker doen, in plaats van reguliere shows.
Top dat je er nog even over nagedacht hebt.
Duidelijkheid vooraf draagt daar zeker aan bij.

Voor elke soort muziek/show is immers een publiek... ^O^
pi_171824444
Ik snap 11 wel, heb ook weinig zin meer in avontuurlijke sets en nachtelijke escapades.
pi_171824454
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Hmm ik had niet de indruk dat men de nieuwe muziek niet kon waarderen, maar ik heb ook niet de hele tijd mee zitten lezen. :@

In ieder geval wel super dat je nog door blijft gaan, man! ^O^ *O*
Ik had gewoon even een kater (niet van de drank) na de uitzending van zondag. ;( Ik wil iets maken waar ik niet alleen zelf blij van word, maar waar anderen ook graag naar luisteren. Anders is het voor mij zinloos om er tijd in te steken, snap je?
pi_171824490
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik snap 11 wel, heb ook weinig zin meer in avontuurlijke sets en nachtelijke escapades.
Eerder luisterde ik 's nachts nog wel eens naar je, maar nu ik weer aan het werk ben, zit dat er helaas niet meer in. Uitzenden op christelijke tijdstippen is natuurlijk niet verboden, Stien ;)
  dinsdag 20 juni 2017 @ 23:00:46 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_171824517
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik had gewoon even een kater (niet van de drank) na de uitzending van zondag. ;( Ik wil iets maken waar ik niet alleen zelf blij van word, maar waar anderen ook graag naar luisteren. Anders is het voor mij zinloos om er tijd in te steken, snap je?
Wat ik al eerder zei, ik begrijp je wel.
Heb hetzelfde gehad met mijn 'reguliere' Manic Monday uitzendingen.
Ik heb het 'opgelost' door simpelweg minder te draaien, alleen wanneer ik zin heb en vooral wat ik zelf leuk vind. Werkt prima...
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 20 juni 2017 @ 23:01:13 #269
74056 crew  ToT
pi_171824531
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik had gewoon even een kater (niet van de drank) na de uitzending van zondag. ;( Ik wil iets maken waar ik niet alleen zelf blij van word, maar waar anderen ook graag naar luisteren. Anders is het voor mij zinloos om er tijd in te steken, snap je?
Natuurlijk snap ik dat! :Y
Mijn gothic shows hebben in het begin heel veel weerstand opgeleverd. Een aantal keren had ik echt een paar uur voorbereiding er in gestoken en mensen haakten snel massaal af.
pi_171824557
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 23:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei, ik begrijp je wel.
Heb hetzelfde gehad met mijn 'reguliere' Manic Monday uitzendingen.
Ik heb het 'opgelost' door simpelweg minder te draaien, alleen wanneer ik zin heb en vooral wat ik zelf leuk vind. Werkt prima...
^O^
pi_171824588
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
i Ik heb nog eens goed nagedacht over hoe ik kan komen tot een "formule" die zowel voor mij werkt als voor de luisteraars. Wat zou kunnen, is dat ik voortaan weer "New Music Recap"-uitzendingen ga maken, waarin ik louter nieuwe muziek draai. In de overige uitzendingen beperk ik dan het aantal nieuwe platen. Maar ik wil wel wat nieuwe muziek in de reguliere shows blijven draaien.
Gisteren las ik terug om eens te zien wat er nu precies aan de hand was. Snap nu wat je bedoelde en ben érg blij dat je er voor kiest om toch door te gaan.

Overigens ben ik van mening dat je na verloop van tijd steeds beter bent gaan draaien. Door DJ's als jij en bijvoorbeeld Stien en natuurlijk nog een aantal anderen, waaronder een stel nieuwkomers blijf ik luisteren, al was daar de laatste periode weinig tijd voor. :) Maar ja, ook Stien is minder online om redenen die ik helemaal begrijp. :D
L2B's Mixcloud
pi_171824658
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 23:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Eerder luisterde ik 's nachts nog wel eens naar je, maar nu ik weer aan het werk ben, zit dat er helaas niet meer in. Uitzenden op christelijke tijdstippen is natuurlijk niet verboden, Stien ;)
Heb ook wel op andere tijden gedraaid maar de muzieksmaak van meeste luisteraars dan is anders dan de mijne.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 23:05:16 #273
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_171824661
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Gisteren las ik terug om eens te zien wat er nu precies aan de hand was. Snap nu wat je bedoelde en ben érg blij dat je er voor kiest om toch door te gaan.

Overigens ben ik van mening dat je na verloop van tijd steeds beter bent gaan draaien. Door DJ's als jij en bijvoorbeeld Stien en natuurlijk nog een aantal anderen, waaronder een stel nieuwkomers blijf ik luisteren, al was daar de laatste periode weinig tijd voor. :) Maar ja, ook Stien is minder online om redenen die ik helemaal begrijp. :D
Wanneer doe jij weer eens een draaibeurtje?
pi_171824663
Overigens is het morgen (21-06) precies een jaar geleden dat ik mijn eerste testuitzending deed. En overmorgen (22-06) een jaar geleden was mijn eerste reguliere show. De tijd vliegt :P
  † In Memoriam † dinsdag 20 juni 2017 @ 23:05:58 #275
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_171824689
Ik heb vanavond bij Peace ook weer (voor mij) nieuwe muziek gehoord. Een deel daarvan kon ik uitermate waarderen en sommige muziek weer niet. Mij maakt het niet uit of het oude of nieuwe muziek is, sommige muziek van 50 jaar oud vind ik net zo slecht als het overgrote deel wat tegenwoordig in de Top40 staat.

Wat mij persoonlijk stoort, als ik muziek draai waarvan ik weet dat een enkeling dit niet kan waarderen, zijn de (te) scherpe opmerkingen dat het allemaal maar bagger is.

Ik kan trouwens Coldplay best wel waarderen ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')