abonnement Unibet Coolblue
pi_171835665
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:04 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Waar baseer je op dat hij beter is dan Berghuis?
Ik vind hem technisch sterker, kan ook buitenom in plaats van Berghuis die gewoon meer naar binnen trekt, kan op beide flanken uit de voeten, energieke speler, heeft een in mijn ogen krachtiger schot.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 15:15:17 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171835682
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat is er zo erg aan de VvF? Natuurlijk moeten die worden uitgekocht maar niet met tientallen miljoenen tegelijk.
Volgens mij is dat destijds ook in de voorwaarden meegenomen. Zodra Feyenoord weer over zwarte cijfers beschikt zou Feyenoord beginnen met zichzelf uit te kopen.

Is alleen maar een goede zaak natuurlijk. Hoe eerder hoe beter. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171835751
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind hem technisch sterker, kan ook buitenom in plaats van Berghuis die gewoon meer naar binnen trekt, kan op beide flanken uit de voeten, energieke speler, heeft een in mijn ogen krachtiger schot.
Berghuis kan moeilijk buiten om met z'n linkerbeen als ie op rechts staat. Verder vind ik Jahandinges niet aantoonbaar beter. Z'n statistieken zijn iets beter maar Berghuis heeft tot de winterstop nodig gehad om weer wedstrijdfit te worden.
pi_171835756
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:12 schreef Typisch het volgende:
Ik riep al om de vleugelflitser uit Iran toen hij nog bij NEC zat.

Heeft het ook niet zo op joden, helpt allemaal mee.
Ik ook, en hij wou zelf ook graag toen ie bij NEC zat.
pi_171835773
En we weten inmiddels hier, zodra Typisch en ik het met elkaar eens zijn over een speler, kan het niet meer mis gaan.
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:21:45 #156
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_171835802
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:18 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Verder vind ik Jahandinges niet aantoonbaar beter. Z'n statistieken zijn iets beter
echt verschut weer
pi_171835806
Vitesse in gesprek met Castaignos. Zal hij spijt hebben dat hij naar Inter is gegaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171835830
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind hem technisch sterker, kan ook buitenom in plaats van Berghuis die gewoon meer naar binnen trekt, kan op beide flanken uit de voeten, energieke speler, heeft een in mijn ogen krachtiger schot.
Berghuis is de laatste seizoenshelft bijzonder gevaarlijk geweest toen hij een paar keer over zijn rechterbeen ging.

Groetjes
pi_171835831
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

echt verschut weer
Jij bent zeker zo'n laptop trainer.
pi_171835862
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:18 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Berghuis kan moeilijk buiten om met z'n linkerbeen als ie op rechts staat.
Dus dan mogen we het niet als een voordeel beschouwen dat Jahanbakhsh dat beter beheerst? Iedereen weet wel wat Berghuis gaat doen: ''En we trekken naar binnen, ennnn we kiezen voor een schot of een spannende pass''. Daarbij vind ik het een misvatting om te denken dat Alireza' zijn statistieken minder overtuigend zijn. Ook vanuit standaardsituaties kan hij meer met zijn schot.

Daarbij; de leeftijd van Jahanbakhsh is 23. Waarom zou je hem niet nemen? Hij kan zich nog meer dan prima verder ontwikkelen en zal bij AZ ook niet bijster veel verdienen. Hij kan ook onder het krachtige middenveld van Feyenoord veel met de ruimtes die bij onderscheppingen ontstaan. Tegen Ajax heeft hij laten zien op welke wijzen hij dat kan benutten.
pi_171835887
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Berghuis is de laatste seizoenshelft bijzonder gevaarlijk geweest toen hij een paar keer over zijn rechterbeen ging.

Groetjes
Berghuis is een leuke speler als het allemaal loopt. Als een team niet draait is hij dramatisch.

Groetjes
pi_171835896
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:23 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n laptop trainer.
michieldehoog twitterde op maandag 19-06-2017 om 20:16:11 Over 'laptoptrainers' - een sport waarin een laptop nog associaties oproept met innovatie, zit diep in de problemen. https://t.co/HafiT8viSo reageer retweet
Graag even lezen.
pi_171835906
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:27 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Berghuis is een leuke speler als het allemaal loopt. Als een team niet draait is hij dramatisch.

Groetjes
Pec Zwolle denkt daar anders over.

Gaf ook een prima assist tegen Go Ahead toen we achter stonden. Werd alleen onterecht afgekeurd.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2017 15:28:40 ]
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:40:31 #164
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_171836186
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=307505

Nigel de Jong :') Leuk man al die geruchten haha.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 21 juni 2017 @ 16:11:55 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171836734
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:40 schreef satecl het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=307505

Nigel de Jong :') Leuk man al die geruchten haha.
De_pel is ook weer blij
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171837012
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dus dan mogen we het niet als een voordeel beschouwen dat Jahanbakhsh dat beter beheerst? Iedereen weet wel wat Berghuis gaat doen: ''En we trekken naar binnen, ennnn we kiezen voor een schot of een spannende pass''. Daarbij vind ik het een misvatting om te denken dat Alireza' zijn statistieken minder overtuigend zijn. Ook vanuit standaardsituaties kan hij meer met zijn schot.

Daarbij; de leeftijd van Jahanbakhsh is 23. Waarom zou je hem niet nemen? Hij kan zich nog meer dan prima verder ontwikkelen en zal bij AZ ook niet bijster veel verdienen. Hij kan ook onder het krachtige middenveld van Feyenoord veel met de ruimtes die bij onderscheppingen ontstaan. Tegen Ajax heeft hij laten zien op welke wijzen hij dat kan benutten.
Robben doet het al 40 jaar op die manier. Nee ik vergelijk Berghuis niet met Robben maar voorspelbaarheid wil niet zeggen dat het niet effectief is. Berghuis heeft het al laten zien bij Feyenoord. Berghuis wil graag. Jahanbakhsh is uit de categorie Vejinovic. Berghuis heeft al laten zien dat hij wat toe kan voegen en hij wilt graag.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

michieldehoog twitterde op maandag 19-06-2017 om 20:16:11 Over 'laptoptrainers' - een sport waarin een laptop nog associaties oproept met innovatie, zit diep in de problemen. https://t.co/HafiT8viSo reageer retweet
Graag even lezen.
Ik vind het niet zo relevant wat Michiel de Hoog (wie?) ervan vindt.
Ik wil je toch hartelijk bedanken voor je inspanning met dit warme weer.
  woensdag 21 juni 2017 @ 16:31:59 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171837163
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:25 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Robben doet het al 40 jaar op die manier. Nee ik vergelijk Berghuis niet met Robben maar voorspelbaarheid wil niet zeggen dat het niet effectief is. Berghuis heeft het al laten zien bij Feyenoord. Berghuis wil graag. Jahanbakhsh is uit de categorie Vejinovic. Berghuis heeft al laten zien dat hij wat toe kan voegen en hij wilt graag.

[..]

Ik vind het niet zo relevant wat Michiel de Hoog (wie?) ervan vindt.
Ik wil je toch hartelijk bedanken voor je inspanning met dit warme weer.
maar Berghuis was toch een slag minder dan Elia?
pi_171837261
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar Berghuis was toch een slag minder dan Elia?
Ontlopen elkaar niet zoveel. Ik denk dat Berghuis wellicht iets minder wisselvallig is dan Elia. Of het komt door het kunstgras.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 17:05:51 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_171837801
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:37 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ontlopen elkaar niet zoveel. Ik denk dat Berghuis wellicht iets minder wisselvallig is dan Elia. Of het komt door het kunstgras.
Elia kan uit het niets met een geweldige actie komen. Die 2-0 tegen Utrecht, in een fase dat de 3 punten nog allerminst zeker waren: geweldig.

Berghuis loopt me nog iets te vaak te zeiken als het tegenzit of als hij een tikkie krijgt. Verliest het spel dan ook even uit het oog met z'n gemekker. Laat sowieso z'n man te makkelijk lopen.
Dat gezegd hebbende: hij kan spelers geweldig voor de keeper zetten met z'n steekpassjes, hij heeft een goed schot. Daarbij is hij ook wel gegroeid dit seizoen. Die "analyse" hierboven dat hij nooit buitenom gaat vanaf rechts klopt niet. Meerdere assists van hem gezien afgelopen seizoen waarbij hij met de bal aan zijn linkervoet tóch rechts buitenom ging (dat kan alleen bij Nederlandse verdedigers overigens :') ).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_171837845
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:05 schreef Gert het volgende:
Meerdere assists van hem gezien afgelopen seizoen waarbij hij met de bal aan zijn linkervoet tóch rechts buitenom ging
Dan had hij het daarna overigens wel moeilijk om er nog iets van een voorzet uit te persen :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_171837921
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Elia kan uit het niets met een geweldige actie komen. Die 2-0 tegen Utrecht, in een fase dat de 3 punten nog allerminst zeker waren: geweldig.

Berghuis loopt me nog iets te vaak te zeiken als het tegenzit of als hij een tikkie krijgt. Verliest het spel dan ook even uit het oog met z'n gemekker. Laat sowieso z'n man te makkelijk lopen.
Dat gezegd hebbende: hij kan spelers geweldig voor de keeper zetten met z'n steekpassjes, hij heeft een goed schot. Daarbij is hij ook wel gegroeid dit seizoen. Die "analyse" hierboven dat hij nooit buitenom gaat vanaf rechts klopt niet. Meerdere assists van hem gezien afgelopen seizoen waarbij hij met de bal aan zijn linkervoet tóch rechts buitenom ging (dat kan alleen bij Nederlandse verdedigers overigens :') ).
Het buitenom gaan op rechts door een linkspoot komt dus door de totale onkunde van de verdedigers in onze competitie ;) En niet zozeer de kwaliteiten van Berghuis.
Er zijn genoeg wedstrijden geweest dat Elia totaal onzichtbaar was. Sowieso bijna alle wedstrijden op kunstgras.
Elia kan inderdaad uit het niets met iets beslissend komen. Dat lijkt bij Berghuis minder. Gevoelsmatig zakte Berghuis niet zo finaal door de ondergrens als Elia dat soms deed. Daarnaast moeten we niet onderschatten wat een jaar niet voetballen met je doet. Maargoed, zoals het er nu uitziet zijn ze alle 2 vertrokken dus wordt het alle ballen op Bilal.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 17:26:13 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_171838117
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:12 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het buitenom gaan op rechts door een linkspoot komt dus door de totale onkunde van de verdedigers in onze competitie ;) En niet zozeer de kwaliteiten van Berghuis.
Er werd door ajacied-nog-iets beweerd dat iedereen altijd precies weet wat Berghuis gaat doen, namelijk binnendoor. Terwijl er meerdere goals zijn gemaakt nadat Berghuis buitenom ging en een assist gaf. ;)

En ja hij trekt (veel) vaker naar binnen dan buitenom. Dat wordt tegenwoordig ook van buitenspelers verwacht. Linkspoten op rechts en vice versa. Zij trekken naar binnen en de backs moeten mee opkomen en voorzetten leveren.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 21 juni 2017 @ 17:50:34 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171838487
Ik vind het vooral fijn dat Berghuis over een bovengemiddeld inzicht (en steekpass) beschikt, dat maakt hem misschien iets minder een echte buitenspeler maar aan de andere kant hadden we voor de echte diepgang ook Elia staan. 7 goals en 6 aasists terwijl hij niet alles speelde is ook niet heel slecht verder. Zie hem echt veel liever dan Jankbak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 juni 2017 @ 18:24:52 #174
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171839068
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral fijn dat Berghuis over een bovengemiddeld inzicht (en steekpass) beschikt, dat maakt hem misschien iets minder een echte buitenspeler maar aan de andere kant hadden we voor de echte diepgang ook Elia staan. 7 goals en 6 aasists terwijl hij niet alles speelde is ook niet heel slecht verder. Zie hem echt veel liever dan Jankbak.
Als je dan naam grapjes probeert te maken, zoek dan iets wat aansluit op het gedrag van zo'n speler. Dit slaat nergens op.
  woensdag 21 juni 2017 @ 18:28:30 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171839140
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 18:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als je dan naam grapjes probeert te maken, zoek dan iets wat aansluit op het gedrag van zo'n speler. Dit slaat nergens op.
Is goed baddertje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')