abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 22:18:23 #26
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_171823433
Heb vorige week nog iemand helpen verhuizen. Je kan de mensen die je helpen verhuizen een plezier doen door te zorgen dat alles klaar staat als zij aankomen. Dus zorgen dat meubels uit elkaar zijn en alles ingepakt is. Gooi onnodige zooi alvast weg in plaats van ze in big shoppertassen mee te verhuizen. En het is wel zo efficiënt om op de dozen te schrijven naar welke kamer of etage de dozen moeten.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 22:34:26 #28
240593 StupidDutch
Is Nederlander
pi_171823581
Veel succes ook met dit warme weer verhuizen. Vul in ieder geval een verhuisdoos niet helemaal met boeken, dat is echt niet meer te tillen.

Bij vrienden een keer twee kleine kasten met kleding en al verhuisd, daar ging een spanbandje om en zo de bus in. Vervolgens ging ook de was vanuit de was automaat in een wasmand mee naar het nieuwe huis waar het vervolgens gelijk de droger in ging. :')
pi_171825951
Er is nog geen plan, daarom de vraag haha! Ik heb in ieder geval iemand die met een busje wil rijden voor de kasten en bedden etc. Alleen de wifi/telefoon/electriciteit enzo moet nog geregeld worden. En de gaten in de muur voor haakjes (klamboes, schilderijen etc. )
pi_171829362
Hoe heb je het bij je vorige verhuizing gedaan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_171832004
Afgelopen zaterdag ben ik verhuisd.

Twee maanden van tevoren hebben wij alle nutteloze dingen (Lees: DVD's, cd's, boeken etc.) al in dozen gedaan. Tijdens de verbouwing geen zin om die 45 dozen (hebben erg veel dvd's :@) vlak voor de verhuizing te moeten inpakken.

Toen de verbouwing richting het einde ging rustig alles een week van te voren in dozen doen. Al het servies met een krant tussen de kopjes en schotels in dozen gedaan, eventuele loze ruimtes opvullen met kranten. Qua kleding alles in grote reistassen en koffers. Apparatuur in open bakken en per personenauto vervoerd voordat de verhuizing daadwerkelijk was.

Op de verhuisdag 2 B-vrachtwagentjes geregeld, met 12 vrienden bij het oude adres, en 3 vrienden bij het nieuwe adres. Eerste vrachtwagen (met meubels) en 4 auto's vol met dozen richting nieuw adres gestuurd. 2de vrachtwagen gevuld met de mensen die overbleven (6 man) de rest regelde het in mijn nieuwe huis waar mijn vriendin alles naar de juiste plek stuurde. Nadat de 2de vrachtwagen en 3 auto's vol waren met ze alle naar het nieuwe adres. Binnen 10 minuten alle auto's leeg en binnen 2 uur alle spullen verhuisd en heerlijke aan het bier met zijn allen :7 ..

Of je kan tot op de laatste dag wachten en dan inzien dat je misschien wat eerder had moeten beginnen.
pi_171833355
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 09:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe heb je het bij je vorige verhuizing gedaan?
Dat weet ik niet meer hahaha. En toen had ik nog niet zoveel spullen.
pi_171833873
- Hou gereedschap, sleutels en benodigdheden voor de catering apart en zorg dat het op beide locaties aanwezig is.
- Schat het aantal dozen dat je nodig hebt en haal het dubbele aantal
- Haal flink wat van die stevige boodschappentassen bij de supermarkt voor kleren e.d.
- Inpakken is een kwestie van meters maken, voor tegelijk opruimen en alles heel ordelijk doen is het te laat. Begin gewoon in hoek van een kamer en werk naar de volgende hoek, en zo de hele kamer rond, en dan pas naar de volgende kamer.
- Wat bij elkaar ligt pak je bij elkaar in, ligt het ook weer bij elkaar bij het uitpakken. Kun je het ook iets makkelijker terugvinden als je nog niet alles uitgepakt hebt. Markeer de dozen.
- Dozen hoeven niet vol, en zeker niet met zware spullen.
- Zet breekbare spullen klem in een doos met proppen papier.
- Stapel dozen niet te hoog op, zeker halfvolle kunnen dan minder stevig worden.
- Kijk wat je allemaal los van de muur moet schroeven of uit elkaar moet halen, dat duurt meestal langer dan gedacht. Doe alle schroeven e.d. los in een zakje en plak er aan vast.
- Pak het busje met beleid in, grote spullen eerst, en ruimte voor een paar rijen dozen overhouden. - Prop hem vol, een keer extra rijden kost ook over korte afstand zoveel tijd.
- Zorg dat de hulp genoeg te eten heeft en genoeg te doen heeft. Zorg dat ze weten wat er moet gebeuren en dat ze op kunnen schieten. Het is erg vervelend om iemand te komen helpen en dan te moeten lanterfanten.
- Je spullen moeten gewoon in één over, prima om alvast het uitpakken efficient voor te bereiden, maar het moet niet ten koste gaan van zo snel mogelijk de boel over krijgen.
- Als je denkt dat je halverwege bent, ben je op een kwart.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_171836790
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:
- Hou gereedschap, sleutels en benodigdheden voor de catering apart en zorg dat het op beide locaties aanwezig is.
- Schat het aantal dozen dat je nodig hebt en haal het dubbele aantal
- Haal flink wat van die stevige boodschappentassen bij de supermarkt voor kleren e.d.
- Inpakken is een kwestie van meters maken, voor tegelijk opruimen en alles heel ordelijk doen is het te laat. Begin gewoon in hoek van een kamer en werk naar de volgende hoek, en zo de hele kamer rond, en dan pas naar de volgende kamer.
- Wat bij elkaar ligt pak je bij elkaar in, ligt het ook weer bij elkaar bij het uitpakken. Kun je het ook iets makkelijker terugvinden als je nog niet alles uitgepakt hebt. Markeer de dozen.
- Dozen hoeven niet vol, en zeker niet met zware spullen.
- Zet breekbare spullen klem in een doos met proppen papier.
- Stapel dozen niet te hoog op, zeker halfvolle kunnen dan minder stevig worden.
- Kijk wat je allemaal los van de muur moet schroeven of uit elkaar moet halen, dat duurt meestal langer dan gedacht. Doe alle schroeven e.d. los in een zakje en plak er aan vast.
- Pak het busje met beleid in, grote spullen eerst, en ruimte voor een paar rijen dozen overhouden. - Prop hem vol, een keer extra rijden kost ook over korte afstand zoveel tijd.
- Zorg dat de hulp genoeg te eten heeft en genoeg te doen heeft. Zorg dat ze weten wat er moet gebeuren en dat ze op kunnen schieten. Het is erg vervelend om iemand te komen helpen en dan te moeten lanterfanten.
- Je spullen moeten gewoon in één over, prima om alvast het uitpakken efficient voor te bereiden, maar het moet niet ten koste gaan van zo snel mogelijk de boel over krijgen.
- Als je denkt dat je halverwege bent, ben je op een kwart.
Thanks! ik denk dat we alle dozen naar de zolder doen en dan pas gaan schilderen etc als we verhuist zijn ( dus bed erin thats it) en dan verven en daarna uitpakken want met deze hitte is het ook geen doen.
pi_171838389
Ik had 4 vrienden geregeld, zelf een busje en 1 van die vrienden een busje. Geen meubels uit elkaar gehaald, behalve het bed. De reistijd van oude adres naar nieuwe adres was een kwartier. Gewoon grote kasten met 4 man oppakken en zo in het busje zetten. Kleine kastje en nachtkastjes had ik de lades van vast getaped en compleet met inhoud vervoerd.

Maar goed, mijn oude woning was ook maar 35m2. 2 keer rijden met 2 busjes en alles was over. In 3 uur tijd stond gewoon alles in het nieuwe huis min of meer op z'n plek en was het tijd voor bier.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 18:58:13 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171839780
Met dit weer zou ik ook zorgen voor veel koud water :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 21:03:28 #37
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_171842833
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Met dit weer zou ik ook zorgen voor veel koud water :Y
En een bbq aan het einde ! :Y
pi_171849631
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 21:03 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

En een bbq aan het einde ! :Y
Dat gaat m helaas sowieso niet worden, dus we gaan pizzas bestellen met wat te drinken erbij.
pi_171849698
Ik ga trouwens vrijdag middag beginnen met inpakken, en dan gewoon doorgaan tot alles ingepakt is.
pi_171851095
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 02:05 schreef pepefrog het volgende:
Ik ga trouwens vrijdag middag beginnen met inpakken, en dan gewoon doorgaan tot alles ingepakt is.
Als je de dag erna over gaat zul je weinig keus hebben _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_171879995
Ik zit op het koment zwaar in de stress. Er liggen nog nergens plinten, ik heb een halve rol behang te weinig en
  Moderator vrijdag 23 juni 2017 @ 10:38:51 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171880021
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef pepefrog het volgende:
Ik zit op het koment zwaar in de stress. Er liggen nog nergens plinten, ik heb een halve rol behang te weinig en
Je bed alvast inpakken en een nacht doorhalen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171880062
Echt elke post in dit topic was voorspelbaar :')
Was dan eerder begonnen knuppel
pi_171880136
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef pepefrog het volgende:
Ik zit op het koment zwaar in de stress. Er liggen nog nergens plinten, ik heb een halve rol behang te weinig en
Als ik jou was zou ik eerder beginnen.
Oh wacht..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Spellchecker vrijdag 23 juni 2017 @ 10:54:51 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_171880384
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef pepefrog het volgende:
Ik zit op het koment zwaar in de stress. Er liggen nog nergens plinten, ik heb een halve rol behang te weinig en zit nog steeds op FOK!
Tja .....
  Moderator vrijdag 23 juni 2017 @ 10:59:30 #46
447051 crew  Peejtur
pi_171880531
:')
pi_171881407
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef pepefrog het volgende:
Er liggen nog nergens plinten
Dat kan over 3 jaar ook nog wel.

Prioriteiten stellen.
pi_171883171
Trolltopic?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_171883807
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 11:31 schreef kingjotte het volgende:
Prioriteiten stellen.
Bier drinken ^O^ B:)B
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171883864
goede planning. zorg maar dat het gedaan is. tijd terug een kennis geholpen die had nog niet ingepakt en wilde alles uitzoeken. daar is iedereen na een uur koffie drinken weer vertrokken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')