abonnement Unibet Coolblue
pi_173379027
Heel veel plezier vandaag *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:12:13 #103
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173379900
Vandaag is het zo ver! Ik ga trouwen! Ik ben alleen nog steeds niet nerveus. Mijn vriendin is op van de zenuwen :D

Gaat allemaal best goed komen. Ik moet nog wat dingetjes doen, dus ik ga dat eerst doen, en dan straks omkleden etc etc, en dan naar het kasteel. Tot morgen mensen!! *O*
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173381750
Veel plezier coolguy heerlijk weer vandaag
pi_173382666
Haha, je leeft wel echt met Fok! he, als je hier nog op de ochtend van je bruiloft gaat posten :P

Fijne dag toegewenst!
Somebody that I used to know
  Moderator zaterdag 26 augustus 2017 @ 11:23:30 #106
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173401350
Ennnnnn... Getrouwd!!
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173401684
Gefeliciteerd
pi_173418974
Gefeliciteerd Coolguy
S. 2014
J. 2016
pi_173496002
Weet iemand hoe het zit met trouwen met iemand die uit Spanje komt? Hij woont in Spanje. Beiden Marokkaans. Dus we gaan in oktober in marokko volgens de Marokkaanse wet trouwen en wil ook gewoon via de Europese wet. Nederlandse of Spaanse? Maakt dat wat uit?
pi_173500241
Ik ben nog steeds zo blij met onze fotograaf.

Om de een of andere manier vonden mijn schoonouders het nodig om in de achtergrond van de foto te gaan lopen... Maar dat heeft hij nu gewoon helemaal weg gefotoshopt je ziet er niks meer van O+

Ik heb geen ervaring met trouwen in het buitenland ofzo sorry.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173502244
Welke fotograaf had je? Iemand bekend met Alice Mahran? Ik heb haar op het oog.
pi_173503079
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
Welke fotograaf had je? Iemand bekend met Alice Mahran? Ik heb haar op het oog.
Dario Endara ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173775122
Beetje stil hier. Onze bruiloft was inmiddels 2 weken geleden bij een stuk beter weer dan vandaag.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 26 september 2017 @ 15:22:25 #114
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174008286
Mooie foto Karstman!

Inderdaad redelijk stil hier.
Gisteren hebben wij save-the-datemailtjes eruit gedaan.
We hebben drie soorten mails verstuurd, aan daggasten waarvan we zeker zijn dat ze daggast zijn, feestgasten waarvan we zeker zijn dat ze feestgast zijn, en dan nog drie bevriende stellen waarvan we nog niet zeker weten of die daggast worden :P.

Aanstaande vrijdag dan ook eindelijk onze eerste meeting met de ceremoniemeesters. Verreweg het meeste willen we zelf regelen, maar als de dag dichterbij komt en op de dag zelf zullen zij wel het een en ander moeten regelen. Komt allemaal langzaam maar zeker wel dichterbij allemaal *O*
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:46:02 #115
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174452912
En nog een post van mij dan maar, er zijn toch nog wel andere die volgend jaar gaan trouwen die bezig zijn met voorbereidingen?

Inmiddels hebben we de fotograaf al geboekt. Vorige week een kennismakingsgesprek, eigenlijk was het net iets boven ons budget, maar de klik was echt goed, dus hebben we toch maar 'gewoon' gedaan.

En dan komt nu het moment dat ik mijn trouwpak moet gaan uitzoeken. Ik kijk daar ergens wel een klein beetje tegenop. Ik ben sowieso als het op kleding aankomt altijd al wat onzeker. En ik heb ook niet het grootste budget voor een trouwpak (¤800,- inc accesoires).

Nu zit ik er dus aan te denken om gewoon een goed/mooi pak te kopen bij een reguliere herenmode winkel en dan nog het overhemd/giletje/stropdas bij een trouwzaak. Nadeel daarvan is dat ik dan bang ben dat het allemaal niet goed bij elkaar past. Het liefst haal ik alles bij één zaak.
Tips van harte welkom! Ook qua winkels (regio Utrecht/Arnhem, evt Den Haag).
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 15:48:53 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174452965
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:46 schreef Jovatov het volgende:
En nog een post van mij dan maar, er zijn toch nog wel andere die volgend jaar gaan trouwen die bezig zijn met voorbereidingen?

Inmiddels hebben we de fotograaf al geboekt. Vorige week een kennismakingsgesprek, eigenlijk was het net iets boven ons budget, maar de klik was echt goed, dus hebben we toch maar 'gewoon' gedaan.

En dan komt nu het moment dat ik mijn trouwpak moet gaan uitzoeken. Ik kijk daar ergens wel een klein beetje tegenop. Ik ben sowieso als het op kleding aankomt altijd al wat onzeker. En ik heb ook niet het grootste budget voor een trouwpak (¤800,- inc accesoires).

Nu zit ik er dus aan te denken om gewoon een goed/mooi pak te kopen bij een reguliere herenmode winkel en dan nog het overhemd/giletje/stropdas bij een trouwzaak. Nadeel daarvan is dat ik dan bang ben dat het allemaal niet goed bij elkaar past. Het liefst haal ik alles bij één zaak.
Tips van harte welkom! Ook qua winkels (regio Utrecht/Arnhem, evt Den Haag).
Mijn pak kwam van Misura Sartoria, maar ik weet niet of je daar voor 800 euro all in klaar kunt zijn, maar wellicht een telefoontje waard? :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174453007
Mijn man heeft hem gekocht bij Lenssen mannenmode in Mierlo. Hij had een maatpak dat red je niet met ¤800,- maar ze hebben daar ook prachtige pakken op rek hangen. En de service was daar zo Ontzettend goed.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174453644
Mijn pak was iets boven dat budget maar ook weer niet heel veel. En kwam gewoon uit een bruidsmodezaak (Bruidshoek in Leiden). Ik had wel het voordeel dat mijn vrouw daar ook haar jurk vandaan had en dat scheelde mij 100 euro. Let wel dit was zonder schoenen die heb ik ergens anders gekocht want grote maat. Grote voordeel was dat ze het helemaal vermaakt hebben voor mij, dat koste 3 sessies, waardoor het helemaal als gegoten zit. Ook grappig, het pak is een ander merk dan het gilet en de plastron (fancy stropdas), die kwamen van een ander pak af en dat was geen enkel probleem ook andere knopen erop was geen punt.

En ja een goeie fotograaf waar je een goeie klik mee hebt is erg belangrijk. Die van onsmag wel in de OP ook: www.rykilavie.nl ze is geweldig.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_174453813
Ik vind het nadeel van veel echte trouwpakken dat ze zo vreselijk glimmen :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174454021
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het nadeel van veel echte trouwpakken dat ze zo vreselijk glimmen :@
vind ik ook heel lelijk maar zie boven, geen glimmertje te bekennen! En het was echt niet zo dat ik heb moeten zoeken naar een glimloos pak, er waren er zat.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 16 oktober 2017 @ 17:38:13 #121
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174454723
Haha, van mij mag het pak juist wel een beetje (niet teveel) glimmen. Ik draag verder nooit een pak, dus in die zin hoeft het ook niet een pak te zijn wat ik ook naar werk aan zou kunnen of zo
pi_174454922
Bij mijn man zat er wel iets van glim in hoor. Maar dat was ontzettend subtiel. Maar gaf het pak wel iets extra's. Hij kan dit pak ook handig aan voor zijn werk ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 05:32:18 #123
338319 ZarB
Piña colada
pi_174463962
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:46 schreef Jovatov het volgende:
En nog een post van mij dan maar, er zijn toch nog wel andere die volgend jaar gaan trouwen die bezig zijn met voorbereidingen?

Inmiddels hebben we de fotograaf al geboekt. Vorige week een kennismakingsgesprek, eigenlijk was het net iets boven ons budget, maar de klik was echt goed, dus hebben we toch maar 'gewoon' gedaan.

En dan komt nu het moment dat ik mijn trouwpak moet gaan uitzoeken. Ik kijk daar ergens wel een klein beetje tegenop. Ik ben sowieso als het op kleding aankomt altijd al wat onzeker. En ik heb ook niet het grootste budget voor een trouwpak (¤800,- inc accesoires).

Nu zit ik er dus aan te denken om gewoon een goed/mooi pak te kopen bij een reguliere herenmode winkel en dan nog het overhemd/giletje/stropdas bij een trouwzaak. Nadeel daarvan is dat ik dan bang ben dat het allemaal niet goed bij elkaar past. Het liefst haal ik alles bij één zaak.
Tips van harte welkom! Ook qua winkels (regio Utrecht/Arnhem, evt Den Haag).
Wij gaan volgend jaar april trouwen! *O* Maar wij pakken het iets minder traditioneel aan dus onze voorbereidingen zijn -gelukkig- beperkt. :9 Ik word al moe van alle verhalen over locaties, ceremoniemeesters, fotografen etc. etc.. Wij trouwen in Las Vegas! Onze voorbereidingen bestaan dus vooral uit het betalen van de reis :D En uiteraard de zoektocht naar de jurk en de ringen. De bruiloft daar is al geregeld en onze gasten (familie) zijn ook zo goed als gereed voor vertrek. Erg relaxed O+

Wat betreft kleding voor de bruidegom.. Ik heb verschillende bruiloften meegemaakt waarin het pak van Roka kwam (zit in meerdere plaatsen). Heel erg mooi! Is ook wel een bekende zaak voor trouwpakken. Ik durf alleen niet zo 1 2 3 te zeggen wat de prijzen daar zijn.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_174465005
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 05:32 schreef ZarB het volgende:

[..]

Wij gaan volgend jaar april trouwen! *O* Maar wij pakken het iets minder traditioneel aan dus onze voorbereidingen zijn -gelukkig- beperkt. :9 Ik word al moe van alle verhalen over locaties, ceremoniemeesters, fotografen etc. etc.. Wij trouwen in Las Vegas! Onze voorbereidingen bestaan dus vooral uit het betalen van de reis :D En uiteraard de zoektocht naar de jurk en de ringen. De bruiloft daar is al geregeld en onze gasten (familie) zijn ook zo goed als gereed voor vertrek. Erg relaxed O+

Wat betreft kleding voor de bruidegom.. Ik heb verschillende bruiloften meegemaakt waarin het pak van Roka kwam (zit in meerdere plaatsen). Heel erg mooi! Is ook wel een bekende zaak voor trouwpakken. Ik durf alleen niet zo 1 2 3 te zeggen wat de prijzen daar zijn.
Moet je daar nou eigenlijk nog iets extra voor regelen qua legaliteit van het huwelijk? Dacht wel eens gehoord te hebben dat een huwelijk in Vegas of sommige bounty eilanden niet zomaar geldig is in Nederland.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:01:29 #125
62913 Blik
The one and Only!
pi_174465150
Je hoeft in ieder geval echt niet naar een mannenmodezaak te gaan voor een trouwpak. Zelfs de Suitsupply is mogelijk.

En aangezien het all-in budget (incl alles zoals schoenen, riem, etc) zou ik zeker ook even daar gaan kijken
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:35:08 #126
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174465528
Mijn man heeft een maatpak laten maken dat (exclusief schoenen weliswaar) ook binnen jouw budget bleef. Ik ben de naam van de winkel kwijt, maar hij zit in Tilburg aan Ringbaan Zuid geloof ik. Ik ga het effe voor je checken, misschien is het een keten.

Edit; al gevonden! Tailormade suits heet de zaak, en is het inderdaad een keten die ook in Rotterdam en nog wat plaatsen zit. Maatpakken vanaf 399 en mijn man heeft een prachtig pak dat precies zo is als hij wilde (schuine knoopsgaten, een knoopsgaatje afgewerkt in een andere kleur, naam en datum in de boord geborduurd, binnenzak ik het jasje, enzovoorts).
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:35:17 #127
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174466493
Bedankt voor de tips allemaal!

Roka heeft mijn broer zijn pak gehaald. En die zat ook wel boven mijn budget.

Tailormade suits ziet er wel goed uit, en zit in Arnhem, dus daar ga ik me eens verder op oriënteren.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:07:10 #128
338319 ZarB
Piña colada
pi_174485874
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:48 schreef Karstman het volgende:

[..]

Moet je daar nou eigenlijk nog iets extra voor regelen qua legaliteit van het huwelijk? Dacht wel eens gehoord te hebben dat een huwelijk in Vegas of sommige bounty eilanden niet zomaar geldig is in Nederland.
Het huwelijk is in eerste instantie alleen voor de Amerikaanse wet geldig. Je krijgt een certificaat en dat geef je aan je eigen gemeente en zij registreren het huwelijk zodat het voor de NL wet geldig is. Het is dus alleen wat papierwerk. Je hoeft verder niet in NL naar je gemeente om daar nog te trouwen o.i.d.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_177227693
worden er nog wat trouwerijen voorbereid hier? O-)

Inmiddels pronken wij met een mooie foto op de site van de locatie, heeft onze ceremoniemeester een leuk interview gegeven waarvan een leuk blog is geschreven met foto's en staan we op een andere site met artikel en foto's 8-)

Leuk om dat soort dingen terug te lezen!
pi_177230272
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:06 schreef Serinde het volgende:
worden er nog wat trouwerijen voorbereid hier? O-)

Inmiddels pronken wij met een mooie foto op de site van de locatie, heeft onze ceremoniemeester een leuk interview gegeven waarvan een leuk blog is geschreven met foto's en staan we op een andere site met artikel en foto's 8-)

Leuk om dat soort dingen terug te lezen!
Ja, ik! Ik trouw ergens in augustus in het buitenland, het is een driedaags bruiloft. Het voelt nog zo ver weg, maar de tijd gaat snel en ik moet nog zoveel regelen.

Ik was eerst van mening de uitnodigingen mondeling te doen, bij ons is het de gewoonte dat de moeder langs de mensen gaat. Maar moeder wil dat ik toch kaartjes laat maken, die ze dan gaat brengen. Dus nu wel leuke kaartjes gevonden, maar te bedenken wat ik erop ga zetten. Wat zet je er op? Ik ben niet van dat gezwijmel en wil het simpel houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2018 13:28:12 ]
pi_177230681
Jep April. Komt nu rap dichterbij.
pi_177308027
Heb mijn uitnodigingskaarten ontvangen!
pi_177308153
-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177413257
Ja hoi :W ik zit ook vol in de oranisatie. Nou loop ik vast op schoenen :( alles wat mooi is is oncomfortabel en alles wat niet mooi is maar er verstandig uitziet is ook oncomfortabel :'( like wtf. Ik vind dit lastiger dan die hele jurkenbusiness.

Wat voor schoenen hebben/hadden jullie (bruiden)?
pi_177414819
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:00 schreef Crumpette het volgende:
Ja hoi :W ik zit ook vol in de oranisatie. Nou loop ik vast op schoenen :( alles wat mooi is is oncomfortabel en alles wat niet mooi is maar er verstandig uitziet is ook oncomfortabel :'( like wtf. Ik vind dit lastiger dan die hele jurkenbusiness.

Wat voor schoenen hebben/hadden jullie (bruiden)?
Welke kleur wil je ze hebben? Ik heb twee schoenen al besteld en dat vond ik juist het makkelijkste.

Yeey, heb een dame gevonden die m'n make-up en haar gaat doen! Drie keer. 500 euro, echt een rib uit mijn lijf, maar ze is de beste van de stad.
pi_177416001
Ik had geen doorsnee smaak dus denk niet dat je er veel aan hebt maar:

Lola Ramona pumps die heerlijk zaten (draag ze nog steeds).
En gepersonaliseerde Allstars.
pi_177417958
Maar dan heb je zo 5-7(8) cm hoogteverschil? Had je een korte jurk oid?

Ik zoek vooral iets wat geen pijn doet. Dat an sich lijkt bijna godsonmogelijk }:|
pi_177417991
Ik heb lastige voeten. Groot en smal en een vriend die bijna even groot is. Ik heb dus een degelijke trouwschoen helaas. Gok van rainbow
pi_177418106
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:23 schreef Crumpette het volgende:
Maar dan heb je zo 5-7(8) cm hoogteverschil? Had je een korte jurk oid?

Ik zoek vooral iets wat geen pijn doet. Dat an sich lijkt bijna godsonmogelijk }:|
Ik had pumps van Peter Kaiser, zaten erg lekker :Y
pi_177418128
Ik heb ook een heel degelijk paar van rainbow gepast vandaag. Leuk hoor die foam in de voorvoet maar waarom is die hiel dan van metaal zo hard en scherp? :'). Die zijn dus onderweg terug.

Tot nu toe zijn de beste kanshebbers een paar zilveren open dansschoenen. Wel met een hak van 5cm, dat vind ik wel een beetje een gok.
pi_177418337
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:30 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Ik had pumps van Peter Kaiser, zaten erg lekker :Y
Oh daar zitten wel mooie bij idd! Goede tip. ^O^
pi_177419193
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:23 schreef Crumpette het volgende:
Maar dan heb je zo 5-7(8) cm hoogteverschil? Had je een korte jurk oid?

Ik zoek vooral iets wat geen pijn doet. Dat an sich lijkt bijna godsonmogelijk }:|
Nope, gewoon een lange jurk.
Maar voor dat laatste uur was dat geen probleem, was geen dansfeest.
pi_177420390
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb lastige voeten. Groot en smal en een vriend die bijna even groot is. Ik heb dus een degelijke trouwschoen helaas. Gok van rainbow
Kittenheels dan?
  zaterdag 24 februari 2018 @ 19:08:28 #144
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_177421261
Ik had groene (in de kleur van mijn jurk bij toeval) laarsjes. Draag ik nu nog gewoon naar mijn werk. Wilde pertinent geen pumps.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_177453423
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:39 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Oh daar zitten wel mooie bij idd! Goede tip. ^O^
Succes! :) Wanneer is de grote dag?
pi_177456715
Ik had van rainbow club. Zaten nadat ze ingelopen waren zo lekker. Heb ze zwart laten verven en draag ze nu nog regelmatig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177573256
Dit zijn de sandalen onder de witte jurk.



Ik trouw in totaal in 5 verschillende jurken, dus heb ook nog twee andere schoenen voor de andere jurken/dagen.

Op de henna dag ga ik twee jurken dragen. Dan draag ik deze schoenen.


Op de dag van de bruiloft draag ik drie jurken, twee Marokkaanse jurken en een witte bruidsjurk. Onder de twee Marokkaanse jurken draag ik deze schoenen.



Al met al heb ik dus drie verschillende schoenen aangeschaft.
pi_177574763
Ik heb deze week zilveren sandalen gevonden O+ lijken een beetje op die van jou magreb. Maar dan zonder de steentjes. Ben je niet bang dat je jurk er aan blijft hangen, die bling?
pi_177575081
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:44 schreef Crumpette het volgende:
Ik heb deze week zilveren sandalen gevonden O+ lijken een beetje op die van jou magreb. Maar dan zonder de steentjes. Ben je niet bang dat je jurk er aan blijft hangen, die bling?
Niet aan gedacht, maar mijntrouwjurk loopt wijd aan de onderkant, dus ik vermoed niet dat het zal gaan haken.

Wanneer trouw jij ongeveer? :D
pi_177575696
September 8-)
pi_177576388
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:25 schreef Crumpette het volgende:
September 8-)
Spannend en leuk! Moet je nog veel regelen?
pi_177583517
Wij hadden vandaag de doorpas van de ringen.

Nu kregen we de vraag standaard gravure of ons eigen handschrift. Ik ben nu in dubio
pi_177587717
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hadden vandaag de doorpas van de ringen.

Nu kregen we de vraag standaard gravure of ons eigen handschrift. Ik ben nu in dubio
Ben je bij Daaf en Lizzie?
Wij hebben het door de graveur laten doen en niet machinaal ziet er heel netjes uit. Wil je wel een foto sturen als je wil
:)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177594278
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ben je bij Daaf en Lizzie?
Wij hebben het door de graveur laten doen en niet machinaal ziet er heel netjes uit. Wil je wel een foto sturen als je wil
:)
Graag
pi_177663365
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:06 schreef Serinde het volgende:
worden er nog wat trouwerijen voorbereid hier? O-)

Inmiddels pronken wij met een mooie foto op de site van de locatie, heeft onze ceremoniemeester een leuk interview gegeven waarvan een leuk blog is geschreven met foto's en staan we op een andere site met artikel en foto's 8-)

Leuk om dat soort dingen terug te lezen!
Ja, wij trouwen volgend jaar juni.. duurt nog een tijdje.
We hebben onze getuigen en bruidsjonker al gevraagd.
Feestlocatie, fotograaf, bruidsfilmer staan in optie..gastenlijst is zo goed als af. :D
Ik wil in juni dit jaar al beginnen met trouwjurken passen.. bij Koonings in Deurne.
pi_177663748
quote:
17s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:13 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ja, wij trouwen volgend jaar juni.. duurt nog een tijdje.
We hebben onze getuigen en bruidsjonker al gevraagd.
Feestlocatie, fotograaf, bruidsfilmer staan in optie..gastenlijst is zo goed als af. :D
Ik wil in juni dit jaar al beginnen met trouwjurken passen.. bij Koonings in Deurne.
Kooning weet je het zeker?
pi_177664240
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Kooning weet je het zeker?
Ja, slechte ervaringen mee?
pi_177664392
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:48 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ja, slechte ervaringen mee?
Ik ben er zelf niet geweest. Maar de jurk van de vrouw van mijn neefje. Wat niet goed vermaakt hebben ze op de bruiloft zelf nog de schaar ingezet. En van andere hoor ik ook niet al te beste verhalen.
  woensdag 7 maart 2018 @ 20:27:56 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_177671341
Ik heb prima ervaring met koonings hoor! Al is dat nu 5 jaar geleden dus wellicht is het minder geworden ;)
disclaimer
pi_177786178
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:57 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik ben er zelf niet geweest. Maar de jurk van de vrouw van mijn neefje. Wat niet goed vermaakt hebben ze op de bruiloft zelf nog de schaar ingezet. En van andere hoor ik ook niet al te beste verhalen.
Oh wauw :o
Ik ben er vorig jaar geweest, voor de jurk van mijn vriendin.
Zelf nog nooit slechte verhalen gehoord.

quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb prima ervaring met koonings hoor! Al is dat nu 5 jaar geleden dus wellicht is het minder geworden ;)
We zullen zien.. wil er graag gaan passen. :)
pi_178042368
Morgen wordt mijn jurk afgespeld. En dan op gewicht blijven :X
pi_178062327
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 09:54 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Oh wauw :o
Ik ben er vorig jaar geweest, voor de jurk van mijn vriendin.
Zelf nog nooit slechte verhalen gehoord.

[..]

We zullen zien.. wil er graag gaan passen. :)
Dat snap ik wel. Heel veel keus.
pi_178063019
Leuk ferrari! Ik ga volgende maand. Ben benieuwd :7 of ik hem dan nog de allermooiste vind :o
pi_178079076
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:19 schreef Crumpette het volgende:
Leuk ferrari! Ik ga volgende maand. Ben benieuwd :7 of ik hem dan nog de allermooiste vind :o
Altijd spannend er is ook zoveel keus. Ik "moet" 7 april weer ben benieuwd hoe hij dan zit als hij vermaakt is.
pi_178254454
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:19 schreef Crumpette het volgende:
Leuk ferrari! Ik ga volgende maand. Ben benieuwd :7 of ik hem dan nog de allermooiste vind :o
Het is april. Deze mnd mag je weer passen.
  vrijdag 6 april 2018 @ 21:51:24 #166
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_178355641
Leeft dit topic nog een beetje? Ik ontdek het nu pas.

Ga in december trouwen. Maandag mijn jurk kopen bij Bruidshoek in Leiden O+

Ben benieuwd naar haar/make-up tips van bruiden, wie had je geregeld en wat kostte het?
pi_178356123
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 21:51 schreef Smash-it het volgende:
Leeft dit topic nog een beetje? Ik ontdek het nu pas.

Ga in december trouwen. Maandag mijn jurk kopen bij Bruidshoek in Leiden O+

Ben benieuwd naar haar/make-up tips van bruiden, wie had je geregeld en wat kostte het?
Ik had www.knapsels.nl haar en make-up inclusief proefkapsel en proef make-up thuis ¤290,-

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 07-04-2018 09:07:32 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178360303
Mijn eigen kapster komt die dag en doet ook mijn make up
pi_178360327
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn eigen kapster komt die dag en doet ook mijn make up
Voor jou is het nu aftellen :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178360335
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Voor jou is het nu aftellen :D
Zeker. Zo jurk weer passen O+
pi_178748895
Wij zijn inmiddels getrouwd O+
En nu op vakantie *O*
pi_178749162
Gefeliciteerd FR! *O*
  donderdag 26 april 2018 @ 09:23:44 #173
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_178749426
Gefeliciteerd, FR. ^) Footoooo!
in de haak.
  donderdag 26 april 2018 @ 09:50:53 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178749774
Gefeliciteerd FR.
pi_178749857


Foto van telefoon
pi_178750145
Gefeliciteerd F-R en lekker genieten van je vakantie
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178904961
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 00:38 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Plan is volgend jaar zomer. Wat voor vragen?
Het gaat om een waslijst aan serieuze vragen en KLB leek me daar niet de juiste plaats voor dus heb de vragen hier gepost.

Hoeveel gasten nodig je zelf uit en hoeveel in totaal?
Mogen genodigden anderen meenemen?
Hoelang duurt het?
Hoeveel geef je uit?
Wat serveer je voor eten?

Het ding is een beetje dat ik een bezige bij ben en ik merk dat niet iedereen daar evenveel begrip voor heeft en mee wil dealen. Ik ben dus opzoek naar een carrièretijgerin. Door mijn schema ga ik echter niet uit en ontmoet momenteel weinig vrouwen op plaatsen waar het gepast is om met ze te flirten. Door mijn afkomst heb ik toegang tot dames die openstaan voor gearrangeerde huwelijken. De vraag is echter in hoeverre die voldoen aan de basisvoorwaarden die ik stel voor het aangaan van een serieuze relatie.

Tadzjiekse vrouwen lijken er meer dan eens een dubbele maat op na te houden en wel de lusten te willen maar niet de lasten van de West-Europese beschaving. Dus wel rond willen sletten maar er niet voor uit willen komen. Materialistisch ingesteld zijn maar niet willen werken. Een religieuze man willen maar er zelf niet naar handelen.

Hoe zou jij met deze situatie omgaan?
pi_178905012
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 02:10 schreef WouterWit het volgende:

[..]

Het gaat om een waslijst aan serieuze vragen en KLB leek me daar niet de juiste plaats voor dus heb de vragen hier gepost.

Hoeveel gasten nodig je zelf uit en hoeveel in totaal?
Mogen genodigden anderen meenemen?
Hoelang duurt het?
Hoeveel geef je uit?
Wat serveer je voor eten?

Het ding is een beetje dat ik een bezige bij ben en ik merk dat niet iedereen daar evenveel begrip voor heeft en mee wil dealen. Ik ben dus opzoek naar een carrièretijgerin. Door mijn schema ga ik echter niet uit en ontmoet momenteel weinig vrouwen op plaatsen waar het gepast is om met ze te flirten. Door mijn afkomst heb ik toegang tot dames die openstaan voor gearrangeerde huwelijken. De vraag is echter in hoeverre die voldoen aan de basisvoorwaarden die ik stel voor het aangaan van een serieuze relatie.

Tadzjiekse vrouwen lijken er meer dan eens een dubbele maat op na te houden en wel de lusten te willen maar niet de lasten van de West-Europese beschaving. Dus wel rond willen sletten maar er niet voor uit willen komen. Materialistisch ingesteld zijn maar niet willen werken. Een religieuze man willen maar er zelf niet naar handelen.

Hoe zou jij met deze situatie omgaan?
Ik ben daar nog helemaal niet mee bezig. We hebben een soort van datum vast staan. Dit moeten we nog met de locatie kort sluiten. Dan zien we wel verder. Wij willen geen poespas en bergen afspraken. We zien wel wat er op ons pad komt.

Wat het om jouw verhaal gaat met vrouwen, lijkt het mij raadzaam om je gewoon aan te melden voor van die speeddate events. Daar ontmoet je zat mensen. En anders zelf mensen opzoeken.
Geforceerde huwelijken lijken leuk, maar je hebt zelden liefde. Begin er niet aan.
pi_178905602
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 02:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben daar nog helemaal niet mee bezig. We hebben een soort van datum vast staan. Dit moeten we nog met de locatie kort sluiten. Dan zien we wel verder. Wij willen geen poespas en bergen afspraken. We zien wel wat er op ons pad komt.
Duidelijk.
quote:
Wat het om jouw verhaal gaat met vrouwen, lijkt het mij raadzaam om je gewoon aan te melden voor van die speeddate events. Daar ontmoet je zat mensen. En anders zelf mensen opzoeken.
Dank je wel. In hoeverre is het meer dan een soort Tinder waarbij je elkaar direct irl ziet en vloeien er ook daadwerkelijk regelmatig duurzame relaties uit voort?
quote:
Geforceerde huwelijken lijken leuk, maar je hebt zelden liefde. Begin er niet aan.
Aan uithuwelijking wil ik inderdaad niet beginnen maar gearrangeerde huwelijken zijn toch net iets anders. Daarbij hebben de personen die aan elkaar worden voorgesteld daadwerkelijk een eigen keuze bijvoorbeeld en leer je elkaar in de regel eerst wat beter kennen voor je overgaat tot een verloving. Uiteraard geniet een in Nederland regulier huwelijk de voorkeur.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 10:34:51 #180
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_179741216
Dit is inmiddels enorm teruggezakt, maar ik heb nog tot september 2019 dus ik dacht ik meld me netjes in een topic. Ik ga eens teruglezen..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_180822699
Wij hebben ook de foto's eindelijk.
Foto's van vergroting even snel op de grond.


pi_184062744
Hoi *O* vandaag jurken gaan passen

*kick
pi_184063632
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 16:25 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hoi *O* vandaag jurken gaan passen

*kick
Je jurk gevonden?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184069587
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je jurk gevonden?
Eentje die heel veel kans maakt O+

Heel wat anders als waar ik me een voorstelling bij kon maken.

Maar ik wil eigenlijk heel graag een échte vintage jurk :D nu gaan we daar morgen voor kijken. T ziet er dus in ieder geval naar uit dat ik dit weekend dé jurk heb :o
pi_184080314
Weten jullie een leuke plek ergens in Scheveningen waar je een leuk trouwfeest kan geven?
  zondag 30 december 2018 @ 13:04:06 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184084843
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 09:03 schreef koekii het volgende:
Weten jullie een leuke plek ergens in Scheveningen waar je een leuk trouwfeest kan geven?
Waarom Scheveningen? En wil je in een strandtent ? Of wil je wel aan het strand maar niet aan de boulevard?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184108708
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:04 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Waarom Scheveningen? En wil je in een strandtent ? Of wil je wel aan het strand maar niet aan de boulevard?
Het is min of meer een wens om daar in de buurt te trouwen. Mijn verloofde en ik hebben elkaar op het strand ontmoet. Ik zit te denken om zo’n beachclub af te huren en daar een feestje van te maken. Vandaar mijn vraag :)
pi_184117692
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:36 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Eentje die heel veel kans maakt O+

Heel wat anders als waar ik me een voorstelling bij kon maken.

Maar ik wil eigenlijk heel graag een échte vintage jurk :D nu gaan we daar morgen voor kijken. T ziet er dus in ieder geval naar uit dat ik dit weekend dé jurk heb :o
Yesssssss! Heb dé jurk, hélemaal anders als de jurk van zaterdag maar deze is zo ik! O+ En absoluut one of a kind want echt vintage en ook nog helemaal aangepast op mij. Zo goed geholpen bij Laura Dols in Amsterdam, in eerste instantie leek de jurk niet echt wat tot ze met spelden klemmen en suggesties aan kwam, een metamorfose volgde en nu is hij echt zo tof O+ O+

Kan ineens niet meer wachten tot de bruiloft!
  maandag 31 december 2018 @ 12:46:38 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184118564
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:07 schreef koekii het volgende:

[..]

Het is min of meer een wens om daar in de buurt te trouwen. Mijn verloofde en ik hebben elkaar op het strand ontmoet. Ik zit te denken om zo’n beachclub af te huren en daar een feestje van te maken. Vandaar mijn vraag :)
Wanneer wil je trouwen? En wil je in de drukte of liever iets rustiger? Welke sfeer wil je ?

Er is genoeg te vinden.. bijna alle tenten doen wel aan bruiloften geloof ik..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184260752
He, een trouw-topic!

Voor ons is het over 11 dagen zo ver. En bijna alles is nu geregeld. In een veel kortere tijd dan we in eerste instantie hadden gepland.

Afgelopen oktober besloten we om nu 10 jaar verloofd te zijn geweest toch maar eens echt te trouwen. We hadden inmiddels iets meer financiële ruimte om alles bij elkaar te sparen, onze dochter is oud genoeg om er ook echt wat van mee te krijgen (is inmiddels 7, dus ze is ons bruidsmeisje O+ ) en hadden bedacht om op 28 juni in het huwelijksbootje te stappen.
We zijn dus ook begonnen met dingen regelen: kaartje uitgezocht, locatie geregeld (de safaritent in de Apenheul), trouwauto gereserveerd...
Maar de dag dat de offerte voor de trouwlocatie op de mat lag (11 november) kregen we het nieuws dat mijn vader ongeneeslijk ziek is. Darmkanker met uitzaaiingen op het buikvlies: onbehandelbaar met een levensverwachting van 3 tot 6 maanden. K*T!

Omdat ik toch wel heel erg graag door mijn vader weggegeven wilde worden (zeker omdat mijn moeder en broertje er ook al niet meer bij kunnen zijn door diezelfde rotziekte) hebben we besloten de bruiloft naar voren te trekken. Naar 18 januari wel te verstaan.

En aangezien een buitenbruiloft in januari nou niet al te prettig leek hebben we besloten om alles opnieuw te plannen: andere (binnen) locatie, ander thema, minder lang de tijd om te sparen en dus een kleiner budget. Oftewel: we begonnen weer bij 0!

Kortom: in nog geen twee maanden tijd hebben we een complete bruiloft uit de grond gestampt. En voor zover ik nu kan oordelen wordt het volgende week mooier dan we hadden durven dromen:
De locatie past beter bij ons, het wordt intiemer en persoonlijker, we hebben nu alleen de mensen erbij die we er écht heel graag bij willen hebben, het is allemaal veel meer 'wij'!
  maandag 7 januari 2019 @ 14:35:59 #191
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_184260931
Wat bijzonder summerbreeze, zo’n verdrietige aanleiding maar zo mooi dat het nu nog beter bij jullie past, dat jullie het zomaar even geregeld hebben en natuurlijk het allermooist: dat je vader er bij kan zijn O+

Heel veel geluk over die paar daagjes! *;
pi_184260988
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat bijzonder summerbreeze, zo’n verdrietige aanleiding maar zo mooi dat het nu nog beter bij jullie past, dat jullie het zomaar even geregeld hebben en natuurlijk het allermooist: dat je vader er bij kan zijn O+

Heel veel geluk over die paar daagjes! *;
dank je wel. Wij zijn er zo vreselijk blij mee hoe alles nu gelopen is.
pi_184261210
En puur omdat ik het even van me af wil schrijven/praten en ik er bij de mensen om me heen niet te veel over kan/wil zeggen omdat ik veel een verrassing wil laten zijn, zijn jullie de 'gelukkigen'.

We hebben de trouwringen zelf ontworpen en door een edelsmid laten maken. Door inbreng van eigen oud goud en zilver (ook vanwege de symbolische waarde, het ging om een ring die ik op mijn 18e verjaardag heb gekregen, een ketting met oorbellen die ik op mijn 21e verjaardag kreeg, een aantal sierraden van mijn oma's, de zware zilveren ketting die mijn vriend op zijn 18e verjaardag van zijn ouders kreeg) was dat een stuk betaalbaarder dan gelijksoortige ringen (die dan dus nét niet helemaal naar wens zouden zijn geweest) bij een 'lopende bandwerk-juwelier' aanschaffen. Het is de fel-blauwe saffier in mijn ring die de prijs heeft opgedreven.

Onze kleding is allesbehalve 'traditioneel': ik trouw in een smaragdgroene jurk, mijn vriend in een blauwe broek, lichtblauw hemd (met opgerolde mouwen O+ ), lichtroze bretels. De das is lichtroze of blauw/zilver. Hij kan nog niet kiezen en doet dat op de dag zelf.
De schoenen zijn helemaal 'anders': Onafhankelijk van elkaar hebben we zilver-holografische schoenen gekocht. Op dezelfde dag. Dus dat was wel een mooi moment toen we daarachter kwamen. We zijn beiden dus zo gek als een deur wat dat betreft. Past wel mooi.

En het emotioneelste deel van de bruiloft zal denk ik het moment zijn dat mijn (dan) man en ik er even met zijn tweetjes tussenuit knijpen net na de ceremonie. We gaan namelijk mijn bruidsboeket bij de urn van mijn moeder en broertje leggen. Zij kunnen niet meer bij ons huwelijk aanwezig zijn, maar wij kunnen wel een stukje huwelijk naar hun brengen.

Ik kijk er tegelijk naar uit en tegenop.
  donderdag 10 januari 2019 @ 16:57:28 #194
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_184321873
Hoi! Ik kom ook maar eens om het hoekje kijken ;). Ben met kerst ten huwelijk gevraagd *) dus nu maar eens gaan oriënteren op hoe en wat :D.

Even kort ter info, mijn lief en ik zijn 11,5 jaar samen, hebben 2 kinderen en zijn geregistreerd partners van elkaar (dus wettelijke gezien al 'man en 'vrouw'). Ik heb zijn achternaam aangenomen toen onze oudste zoon werd geboren. Een aanzoek had ik eigenlijk niet meer verwacht, dus het was een echte verrassing :D.

Het liefst zouden we op 31-12 trouwen, maar dat lijkt een lastige datum :P. Ik ben om ergens te beginnen maar eens een beetje aan het rondkijken voor een locatie, maar kom er nog niet helemaal uit. Ik zoek uiteraard het schaap met de vijf poten :+.
Misschien hebben jullie tips? We willen graag: diner, feest en overnachten voor alle daggasten op één locatie, liefst met eigen catering. De ligging in Nederland maakt niet veel uit, de gasten komen uit het hele land. Buitenland mag wmb ook (België?).

Nou, ik ga me ook maar eens een beetje inlezen hier ;).
KuikenGuppy
  donderdag 10 januari 2019 @ 18:48:09 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_184324049
Vrienden van mij zijn destijds getrouwd op klooster Elsendael in Boxmeer en hadden alles op 1 locatie, ook hotel. Dat was erg mooi en comfortabel!
disclaimer
pi_184324214
Wij hadden ook alles op een locatie
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:25:15 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_184324698
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
Vrienden van mij zijn destijds getrouwd op klooster Elsendael in Boxmeer en hadden alles op 1 locatie, ook hotel. Dat was erg mooi en comfortabel!
Dat ziet er goed uit, bedankt voor de tip!
KuikenGuppy
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:25:46 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_184324709
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hadden ook alles op een locatie
Ook overnachten? En waar was die locatie?
KuikenGuppy
pi_184325908
Een vriendin heeft haar feest gevierd in http://www.denieuweklasse.nl/kasteel-de-berckt/home

De kamers zijn nog niet allemaal vernieuwd, ik zou adviseren t alleen daar te doen als dat wel klaar is want dat was een beetje jammer voor sommige gasten.
  donderdag 10 januari 2019 @ 21:16:03 #200
62913 Blik
The one and Only!
pi_184326780
Hoeveel daggasten?

Onze bruiloft was op de Pollepleats in Friesland. Ruimte voor 60 slaapplaatsen, volledig flexibel in eigen catering of laten doen, zelfde geldt voor de bar. Bootjes om te varen zijn inbegrepen en er is ook een bruidssuite aanwezig.

Www.pollepleats.nl
pi_184338411
Wij hebben ook alles op één locatie gedaan: Slot Moermond in Renesse. Trouwen, eten en feest is dan in het kasteel en de bijbehorende tuin. Slapen kan in het bijbehorende (Fletcher) hotel op nog geen 100 meter lopen van het kasteel, op hetzelfde landgoed. Ze hebben ook een fijne bruidssuite met tweepersoons jacuzzi. Toen wij er trouwden, was het nog niet in handen van Fletcher overigens. Ze hebben volgens mij inmiddels een soort aparte trouwbusiness voor het regelen van bruiloften. We hebben daar een topdag gehad.


O+

Groot voordeel vond ik dat het hotel echt apart van het kasteel ligt. De overige hotelgasten zijn dus niet ook ineens deel van je feestje, want die komen helemaal niet in het kasteel als jij daar trouwt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Jentin op 11-01-2019 14:24:37 ]
  donderdag 24 januari 2019 @ 14:23:01 #202
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_184592633
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:57 schreef Burdie het volgende:
Hoi! Ik kom ook maar eens om het hoekje kijken ;). Ben met kerst ten huwelijk gevraagd *) dus nu maar eens gaan oriënteren op hoe en wat :D.

Even kort ter info, mijn lief en ik zijn 11,5 jaar samen, hebben 2 kinderen en zijn geregistreerd partners van elkaar (dus wettelijke gezien al 'man en 'vrouw'). Ik heb zijn achternaam aangenomen toen onze oudste zoon werd geboren. Een aanzoek had ik eigenlijk niet meer verwacht, dus het was een echte verrassing :D.

Het liefst zouden we op 31-12 trouwen, maar dat lijkt een lastige datum :P. Ik ben om ergens te beginnen maar eens een beetje aan het rondkijken voor een locatie, maar kom er nog niet helemaal uit. Ik zoek uiteraard het schaap met de vijf poten :+.
Misschien hebben jullie tips? We willen graag: diner, feest en overnachten voor alle daggasten op één locatie, liefst met eigen catering. De ligging in Nederland maakt niet veel uit, de gasten komen uit het hele land. Buitenland mag wmb ook (België?).

Nou, ik ga me ook maar eens een beetje inlezen hier ;).
Wat leuk, Burdie, gefeliciteerd! Wij hadden ook alles op 1 locatie, althans het trouwen zelf hebben we in de Dom gedaan (Utrecht) en dan de rest van 't feest bij Ridderhofstad Rhijnauwen (Amelisweerd), hetgeen tevens een 'StayOkay' (vreselijk naam maar allez) is, dus niet heel luxe qua slaapplaatsen maar wel prima.
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')