abonnement Unibet Coolblue
pi_171811610
Netflix and chill is dus een urban legend?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171811690
De standaarden op aantrekkelijkheid voor mannen zijn ontzettend omhoog gegaan in de laatste jaren. Uit onderzoek is gebleken dat 80% van de vrouwen vindt dat slechts 20% van de mannen gemiddeld of hoger scoren in aantrekkelijkheid. Ik zie nog altijd overal mannen als hondjes achter vrouwen aanlopen en die vrouwen zullen zelf ook goed in de gaten hebben dat die mannen uit zijn op seks, maar ze hebben er zelf gewoon geen zin in.

Vrouwen zijn simpelweg aseksueel voor de gemiddelde man geworden en zijn enkel uit op die top 20% van mannen. Dit komt vooral door het feminisme en we een samenleving hebben waarin vrouwen helemaal geen man meer nodig hebben. Ze gaan dan enkel nog op aantrekkelijkheid selecteren, waardoor een hoop mannen buiten de boot vallen.

We gaan weer terug naar historische tijden waarin slechts 1 op 14 mannen zich voortplantte.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 20 juni 2017 @ 14:14:07 #53
186611 Haags
pi_171811721
Oke, en nu?
Zonder wrijving geen glans
pi_171811924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:12 schreef JaJammerJan het volgende:
De standaarden op aantrekkelijkheid voor mannen zijn ontzettend omhoog gegaan in de laatste jaren. Uit onderzoek is gebleken dat 80% van de vrouwen vindt dat slechts 20% van de mannen gemiddeld of hoger scoren in aantrekkelijkheid. Ik zie nog altijd overal mannen als hondjes achter vrouwen aanlopen en die vrouwen zullen zelf ook goed in de gaten hebben dat die mannen uit zijn op seks, maar ze hebben er zelf gewoon geen zin in.

Vrouwen zijn simpelweg aseksueel voor de gemiddelde man geworden en zijn enkel uit op die top 20% van mannen. Dit komt vooral door het feminisme en we een samenleving hebben waarin vrouwen helemaal geen man meer nodig hebben. Ze gaan dan enkel nog op aantrekkelijkheid selecteren, waardoor een hoop mannen buiten de boot vallen.

We gaan weer terug naar historische tijden waarin slechts 1 op 14 mannen zich voortplantte.
Prima lijkt mij.

(Al verwacht ik vooral dat de voorspelling niet uit zal komen)
pi_171812278
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Prima lijkt mij.

(Al verwacht ik vooral dat de voorspelling niet uit zal komen)
Er zijn 'niet genoeg goede mannen' voor al die vrouwen om een relatie mee te kunnen hebben. Dus je gaat een heleboel single-mom's zien.

Ook zul je zien dat een heleboel vrouwen na de 30 toch nog graag willen gaan settelen en zich dus een minder aantrekkelijke man uit gaan zoeken die ze daarvoor nooit aandacht gaven. Als man moet je daar naar mijn mening niet in meegaan. Als je ze niet in hun beste jaren kon hebben (16-26), waarom zou je ze dan willen als ze in aantrekkelijkheid en vruchtbaarheid sterk achteruit aan het gaan zijn na hun dertigste? Als je dan nog steeds niet doorhebt dat 'liefde' gewoon bullshit is als 30-jarige man met weinig relatiesucces, en je je zo laat vernederen, dan gaat het niet goed komen met de wereld.

https://www.reddit.com/r/MGTOW/
De tijd waarin monogame huwelijken hoogtij vierden, zijn simpelweg voorbij.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 15:48:39 #56
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_171813733
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 08:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Japan is redelijk fucked als ze zich niet op een of andere manier aanpassen. Ze sterven nu gewoon langzaam uit.
Nee hoor, ze zijn juist beter voorbereid op een toekomst waar de meeste banen door robots overgenomen worden.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 21:59:03 #57
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_171822234
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 15:48 schreef tfors het volgende:

[..]

Nee hoor, ze zijn juist beter voorbereid op een toekomst waar de meeste banen door robots overgenomen worden.
Dat is oa wat ik bedoel met aanpassen. Maar het zou nog beter zijn om gewoon te zorgen dat mensen daadwerkelijk tijd hebben om te daten en een gezinnetje te stichten. (en er geld voor hebben)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_171823226
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:38 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Er zijn 'niet genoeg goede mannen' voor al die vrouwen om een relatie mee te kunnen hebben. Dus je gaat een heleboel single-mom's zien.

Ook zul je zien dat een heleboel vrouwen na de 30 toch nog graag willen gaan settelen en zich dus een minder aantrekkelijke man uit gaan zoeken die ze daarvoor nooit aandacht gaven. Als man moet je daar naar mijn mening niet in meegaan. Als je ze niet in hun beste jaren kon hebben (16-26), waarom zou je ze dan willen als ze in aantrekkelijkheid en vruchtbaarheid sterk achteruit aan het gaan zijn na hun dertigste? Als je dan nog steeds niet doorhebt dat 'liefde' gewoon bullshit is als 30-jarige man met weinig relatiesucces, en je je zo laat vernederen, dan gaat het niet goed komen met de wereld.

https://www.reddit.com/r/MGTOW/
De tijd waarin monogame huwelijken hoogtij vierden, zijn simpelweg voorbij.
De beste jaren zijn 16-26? Vertel eens hoe je bij die illusie komt.

Het klinkt een beetje alsof je weinig succes hebt gehad met vrouwen en je daar de vrouwen de schuld van geeft, terwijl nu net jij de constante factor bent.

Vrouwen zijn leuk, echt waar. Ok, niet allemaal.
pi_171823287
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 12:27 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dit zou, mocht het kloppen, wel verrassend zijn. Ik zou toch durven beweren dat drugsgebruik prevalenter is onder het lager opgeleide gedeelde van de bevolking.
Ik ken meer universitair geschoolden die harddrugs gebruiken, dan mbo'ers, terwijl ik zelf op het mbo zit. Een (half) pilletje is over het algemeen beter dan jezelf kort zuipen en maakt veel minder slachtoffers.
pi_171828865
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De beste jaren zijn 16-26? Vertel eens hoe je bij die illusie komt.

Het klinkt een beetje alsof je weinig succes hebt gehad met vrouwen en je daar de vrouwen de schuld van geeft, terwijl nu net jij de constante factor bent.

Vrouwen zijn leuk, echt waar. Ok, niet allemaal.
Vrouwen van 16-26 zijn het meest aantrekkelijk en vruchtbaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaJammerJan op 21-06-2017 14:47:25 ]
pi_171830517
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 08:36 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Eentje die nog niet genoemd is, die volgens mij ook meespeelt, is de verhoging van de leeftijd waarop je mag drinken. In mijn tijd, toen het nog 16 was, begonnen de stoerste kinderen op hun 14e al af en toe uit te gaan, het merendeel van de 15-jarigen waagde het er weleens op en 16-jarigen waren al welhaast volleerde party animals.

Op die manier kom je toch veel eerder op die manier met leden van het andere geslacht in aanraking. Niet dat ze nu allemaal niet meer drinken, maar ze doen het met hun eigen vrienden. Vaak gaan mensen toch het meeste om met vrienden van het eigen geslacht en als je dan niet ergens heengaat waar je anderen ontmoet, maar enkel met je eigen vrienden gaat drinken, ontbreekt dat element van flirten met het andere geslacht.

Overigens wordt er op het eind van het artikel, haast tussen neus en lippen door, nog even verteld dat het geen pluspunt is. Ouders vinden het namelijk wel best als de seks later begint. Alleen gaan de kinderen er dus blijkbaar ook niet verantwoordelijker mee om, als ze dan eenmaal beginnen.
Dit lijkt mij inderdaad een factor die een belangrijke rol speelt.

Op school en eventueel op de sportclub komen jongeren wel de hele dag leeftijdsgenoten van het andere geslacht tegen, maar daar zijn ze te druk om zich er echt mee bezig te houden. Na school wordt toch meestal omgegaan met vrienden van het eigen geslacht. De kroeg Is de plek waar je geheel vrij van andere verplichtingen je eens kunt interesseren in het andere geslacht. En als je dan een beetje moed hebt ingedronken kun je er zowaar ook nog een gesprek mee aanknopen.

Alleen voordat het zover is, moeten jongeren tegenwoordig volgens de wet 2 jaar langer wachten dan in 2012.
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:01:42 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171835428
Wat kan er zo belangrijk zijn dat je het te druk hebt voor seks?
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:07:06 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171835534
Overigens denk ik dat de verhoging van de leeftijd waarop je mag drinken een belangrijke invloed heeft
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')