abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 juni 2017 @ 15:24:05 #51
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171813286
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 15:20 schreef Twiitch het volgende:

[..]

In Dubai is dat de normale gang van zaken dus ze moeten wel, je systeem instellen op extremen is echter een stuk moeilijker.
Volgens mij in phoenix ook hoor. (holy duck die temperaturen :o )
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 20 juni 2017 @ 15:32:09 #52
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171813408
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 15:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat was vast hoger geweest als het rondje rond de kerk was ingevoerd.
😁 voor afwisseling is een rondje om de kerk waardeloos. Althans als je een rondje om de kerk omvat als een traject. Eigenlijk is er al een rondje om de kerk. 75% van de diensten zitten vol met het Traject Deurne-Nijmegen of Tilburg Uni- Weert afhankelijk van de standplaats.

Als het nu zou bestaan uit alleen Eindhoven - Weert het echte rondje om de kerk zou er een zeer groot voordeel zijn. Namelijk ik ben nergens anders inzetbaar. Betekend bij een versperring tussen Eindhoven en Weert dat ik al die tijd lekker in de kantine kan gaan zitten. Bovendien kan een collega die dan weer op een ander traject rijd mogelijk geen verlof kan krijgen omdat ik hem niet kan vervangen. Je hebt dan ook meer personeel nodig. Bovendien heb je dan op een ic van Maastricht naar Amsterdam diverse machinisten nodig die steeds de trein moeten overnemen. Als daar een machinist tussen uit zou vallen heb je een probleem. Bij aanrijdingen zou ik dan geen trein kunnen ophalen als ik alleen maar het traject Weert Eindhoven zou mogen rijden en er is een aanrijding tussen Eindhoven en Helmond. Heb ik het nog niet over het verwachtingspatroon als je dagelijks alleen maar Eindhoven Weert zou rijden.

Bij code rood of zeer slechte weersomstandigheden worden vooraf ook al zaken geknipt. Zo zal een machinist uit bijvoorbeeld Maastricht niet verder komen dan Eindhoven.


In Duitsland heb je op de sbahn ook het rondje om de kerk. Maar dat zijn rondjes in lengte van Maastricht naar Amsterdam. Op een aantal trajecten na.

[ Bericht 4% gewijzigd door Cherna op 20-06-2017 15:45:10 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171813553
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 15:14 schreef Ulx het volgende:
Overigens lijken andere transporteurs ook last te hebben van de hitte:

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40339730

[..]

Vliegen inderdaad lijkt mij ook sterk die gaan opeens van warm naar vriespunt, al naar gelang de hoogte.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 15:45:04 #54
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171813655
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 15:24 schreef _--_ het volgende:

[..]

Volgens mij in phoenix ook hoor. (holy duck die temperaturen :o )[ afbeelding ]
Oooooh, ging dat over Phoenix Arizona? Ja die stad ligt ook in een woestijn dus dan snap ik er ook niks van :P
pi_171813937
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:17 schreef hugecooll het volgende:
Hoe kan in zo'n modern land het treinverkeer in de zomer, herfst en winter steeds helemaal verontregeld zijn door het weer? Alsof je compleet verrast wordt door iets wat ieder jaar weer terugkeert (en eigenlijk helemaal niet zo extreem is)

:{
de goedkoopste oplossing nemen voor wissels. Dat ging altijd best prima, maar nu was er iets goedkopers. Sindsdien is het of een doodloper (weinig aan te doen) of de wissels.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 16:03:11 #56
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171814034
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 15:45 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Oooooh, ging dat over Phoenix Arizona? Ja die stad ligt ook in een woestijn dus dan snap ik er ook niks van :P
Wel minder vochtigheid. Daar voelt een temperatuur van 42 graden nog beter aan dan hier een temperatuur van 34 graden. Mooie staat en ben er vele malen geweest vanwege familie. Phoenix waar motorbendes wapens dragen. Wel zichtbaar. Maar ondanks dat zou ik er niet begraven willen worden. Mexicanen wonen in campers zonder airco. Als je verder kijkt dan wat de journalist over deze staat brengt hier in de media zie je pas hoe armoedig het is. Compleet sfeerloos.

De staat kun je vergelijken met Spanje in de EU waar gepensioneerden vanwege het klimaat naar toe trekken.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  dinsdag 20 juni 2017 @ 16:06:08 #57
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171814098
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:03 schreef Cherna het volgende:

[..]

Wel minder vochtigheid. Daar voelt een temperatuur van 42 graden nog beter aan dan hier een temperatuur van 34 graden. Mooie staat en ben er vele malen geweest vanwege familie. Phoenix waar motorbendes wapens dragen. Wel zichtbaar. Maar ondanks dat zou ik er niet begraven willen worden. Mexicanen wonen in campers zonder airco. Als je verder kijkt dan wat de journalist over deze staat brengt hier in de media zie je pas hoe armoedig het is. Compleet sfeerloos.

De staat kun je vergelijken met Spanje in de EU waar gepensioneerden vanwege het klimaat naar toe trekken.
Ah ok. Is het dan te vergelijken met Las Vegas? Daar vond ik het al niet te harden, Maar Florida is toch wel verreweg het ergste klimaat wat ik ooit heb meegemaakt.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 16:14:01 #58
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171814253
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:06 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ah ok. Is het dan te vergelijken met Las Vegas? Daar vond ik het echt niet te harden maar Florida was verreweg het ergste klimaat wat ik ooit heb meegemaakt.
Durf ik niet te zeggen.

Je hebt in Arizona zelfs een skigebied. Flaggstaf. Dat is wel mooi. Eekhoorntjes die uit je hand eten. Het is mbt natuur een mooie staat als je het nl natuurgebied gewend bent. Maar als familie weer naar Nederland komt vinden zij weer al het loofbos hier geweldig en de gezelligheid.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')