abonnement Unibet Coolblue
pi_171794997
Godverdomme.

Er werd een zeepje onder mijn neus geduwd, RUIK WHOLLAH en vervolgens word ik een winkel in getrokken en staat er ineens een m'n nagel te vijlen. HAD BINNEN DRIE SECONDE EEN GLIMMEND NAGELBED. Godverdomme. Dat had ik net nodig. Dus die kerel zegt 30 euro, waarop ik hem uit begin te lachen.

Oké, vijftien dan. Maar ik was niet overtuigd, vijftien euro voor een blokvijl dat een paar keer meegaat. Joe, denk je dat ik high class ben ofzo. :')

En toen werd het ineens tien euro ;( ik heb het maar gekocht want het resultaat was wel echt shiny af en er werd maar dood geluld en ik was een beetje overrompeld. Na de aankoop was het van Ooh en je huid wauw dit dat heb crème kom zitten in deze stoel girllll maargoed, mijn beïnvloedbaarheid heeft een grens dus ik heb mijzelf toch de winkel uit gemanoeuvreerd zonder 'only two minutes' gezichtsbehandeling.

Moraal; Niet aan zeep ruiken als je in Utrecht loopt.
  maandag 19 juni 2017 @ 18:40:23 #2
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171795258
TS heeft geen ruggengraat :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171795318
Je laten inpakken door die kutten op Catharijne :')

Groei tieten en als ze je helemaal netjes verzorgd hebben zeg je dankje wel en loop je weg. Komen ze je achterna voor geld lach je ze uit en zeg je dat was niet afgesproken!
hardcoholic
pi_171796086
Geen touw aan vast te knopen.
pi_171796325
Ben wel benieuwd waar het was, ik herken het van Sabon (al een paar jaar failliet) en die mutsen die bij de V&D stonden bij zo'n kraampje (mogen we je haar stijlen? - :? ).
Ook een tip: met een kerel naar de stad. Maar dan koop je ook minder, de vraag is of dat is wat je wil.
  Forum Admin maandag 19 juni 2017 @ 19:52:54 #6
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_171796743
Net zoiets als een zeepje oprapen
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_171797055
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:52 schreef Pharkus het volgende:
Net zoiets als een zeepje oprapen
Edit TT: Naar zeepje gedoken en genaaid.
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_171797248
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben wel benieuwd waar het was, ik herken het van Sabon (al een paar jaar failliet) en die mutsen die bij de V&D stonden bij zo'n kraampje (mogen we je haar stijlen? - :? ).
Ook een tip: met een kerel naar de stad. Maar dan koop je ook minder, de vraag is of dat is wat je wil.
Bovenaan de roltrap richting Vredenburg stonden ze ook altijd
hardcoholic
pi_171797400
Roep eens naar je begeleider voordat je op verzenden klikt
pi_171797592
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben wel benieuwd waar het was, ik herken het van Sabon (al een paar jaar failliet) en die mutsen die bij de V&D stonden bij zo'n kraampje (mogen we je haar stijlen? - :? ).
Ook een tip: met een kerel naar de stad. Maar dan koop je ook minder, de vraag is of dat is wat je wil.
Tegenover HM man. Kedma Cosmetics.

Die troela's met die stijltangen ja. Boh. Heel vervelend. _O- Maar deze kerel was echt ontzettend in je face, hele andere aanpak dan de Nederlandse, al moet ik wel echt toegeven dat ik heel tevreden ben over deze vijl. :@
pi_171797636
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben wel benieuwd waar het was, ik herken het van Sabon (al een paar jaar failliet) en die mutsen die bij de V&D stonden bij zo'n kraampje (mogen we je haar stijlen? - :? ).
Ook een tip: met een kerel naar de stad. Maar dan koop je ook minder, de vraag is of dat is wat je wil.
Op Schiphol staan ze ook met een stijltang :')
pi_171797747
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Tegenover HM man. Kedma Cosmetics.

Die troela's met die stijltangen ja. Boh. Heel vervelend. _O- Maar deze kerel was echt ontzettend in je face, hele andere aanpak dan de Nederlandse, al moet ik wel echt toegeven dat ik heel tevreden ben over deze vijl. :@
http://kedmacosmetics.com
Van dead sea cosmetica! Daar heb ik weleens een artikel over gelezen
http://www.timesofisrael.(...)s-skirt-law-decency/
Staan bekend om hun agressieve verkoopstijl.
pi_171798220
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

http://kedmacosmetics.com
Van dead sea cosmetica! Daar heb ik weleens een artikel over gelezen
http://www.timesofisrael.(...)s-skirt-law-decency/
Staan bekend om hun agressieve verkoopstijl.
Helemaal gelezen, bizar, maar het artikel verbaast me echt helemaal niets.

Liep er best ruim omheen ook, maar hij stond ineens onder m'n neus en voor ik er erg in had was hij alweer vijf zinnen verder en tien seconde later werden m'n nagels geveild. :') Kreeg niet eens de kans om af te wimpelen. :r Gelukkig kan ik m'n eigen reflectie zien in m'n nagels, dat maakt het een beetje goed. _O-

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2017 21:12:53 ]
pi_171798274
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')