abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171792214
Weet niet of dit BNW moet zijn of TRU.. Nieuw op dit gebied en kon geen topics vinden over dit onderwerp.

Ben nu al enkele weken bezig in de wereld van de samenzweringstheorieën, waarin ik van de ene verbazing in de andere val. Illuminatie, annunaki, reptilians, de bijbel, koran, soemerische goden, nibiru.. Er komt zelf een film uit over nibiru dit jaar!

SPOILER: trailer Nibiru 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn een aantal zaken die maar terug blijven komen. Vooral piramides (Op Mars!? Wat!?) en goud. En het feit dat wij er vanuit gaan dat onze beschaving zo ongeveer 6 a 7000 jaar geleden is begonnen. Bla bla bla, allemaal mooie verhalen, die tijdens de warme zomerdagen een hoop leesplezier opleveren.

Maar.. Toen zag ik vanochtend dit filmpje;
Over een onderzoeker die druk in de weer is geweest in Zuid-Afrika, bij de oude beschavingen die woonden rond de goudmijnen. Hier zijn stenen resten gevonden van een beschaving die zo'n 200.000 jaar geleden geleefd zou moeten hebben. Ook hier zijn piramides aangetroffen.


Uiteraard allemaal rekening houdend met de gulden snede.


In dit verhaal van een uur, wordt je meegenomen door het landschap dat bezaaid ligt met constructies van silicumsteen, die in staat zouden zijn om te trillen op de frequentie van de aarde, waardoor het mogelijk zou zijn om met geluidsgolven zware stenen te verplaatsen. Zo zouden de piramides, stonehenge en al die Griekse grote gebouwen ook in elkaar gezet zijn. Tevens ligt hier Adam's calendar, een soort stonehenge, compleet in lijn met de zon en de sterren, op exact dezelfde breedtegraad als de piramides van Egypte.

Het steen van silicium zou geluidsgolven zo versterken, dat er vrije energie uitstroomt, gratis energie om de hele wereld van stroom te voorzien. Een foto van de piramides van bovenaf zou er dan ook net zo uitzien als die van een chip in een computer.



Lang verhaal kort. Wat deden die mensen in Afrika 200.000 jaar geleden met goud? En hoe past dit in onze geschiedenis?

Edit: En wordt ons gratis energie ontzegt? }:|
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 17:28:31 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_171793735
Klimaat veranderd aan de hand van de breedtegraad en bijna alle oude beschavingen zitten op breedtegraden die voor mensen vrij gunstig zijn. Veel water, weinig kou, goede beplanting.

Chips zijn vierkant en pyramides ook opzich niet een heel ingewikkelde vorm. Ook cirkels zijn vrij eenvoudig vormen (die met een stok en touw al te maken zijn). Verder is het niet raar om dingen in de lijn met de zon te maken, het is nogal een overduidelijk baken in de lucht. Als ik alleen in het bos zou wonen zou ik patronen aan de zon relateren. Bijvoorbeeld het lengen van dagen meten aan de lengte van de schaduw. Als je dat een paar honderd jaar doet ga je vanzelf ingewikkelder dingen bouwen, mensen waren niet dom in oude tijden. Ik denk niet dat we er veel op breincapaciteit op vooruit zijn gegaan wel in voortschrijdend inzicht.

Over dingen die op aarde precies over sterren te plakken zijn ben ik altijd wat minder overtuigd. Je kunt altijd wel dingen op sterren leggen, dat hebben ze ook gedaan met new york city en het past precies belangrijke gebouwen vallen samen met de sterren. Ook tempels in india passen heel exact, dat lijkt indrukwekkend totdat je een kaart ziet met alle tempels dan is het niet verwonderlijk dat een subset daarvan wel overlapt. Bij de pyramides is het ook zo iets die staan in lijn maar de derde heeft iets een afwijking dat wordt aan Orions belt gelinked, maar als je naar de ondergrond van de pyramides kijkt dan is alle grond om die pyramides heen totaal ongeschikt om op te bouwen. Het zou dus ook zo kunnen zijn dat die pyramides zijn gebouwd op de enige plek waar ze een beetje pasten, endat de egyptenaren baalden dat ze niet mooi op een rij stonden :P

Wij mensen willen altijd overal patronen in zien, dat is maar goed ook want daardoor zijn er ook vele patronen ontdekt en zullen er nieuwe patronen gevonden worden. Maar het blijft lastig om de patronen ook daadwerkelijk goed te interpreteren.

Waarom is de silicium trouwens opgehouden met trillen, en stenen te verplaatsen?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_171794038
quote:
2s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:28 schreef Bosbeetle het volgende:
*knip
Het is niet gestopt, GPS werkt niet in de formaties. :o

Het ging mij meer om het feit dat er 200.000-100.000 jaar geleden een bevolking geleefd moet hebben die zich blijkbaar bezighielden met het mijnen van goud. Maar dit is niet eetbaar en als wapen is het ook wat slapjes, vanwaar de interesse? Onze steentijd liep nog door tot ongeveer 10.000 jaar geleden, waarom was er dan wel een groep in Z-Afrika die veel verder gevorderd was?

Zouden er dan ook andere beschavingen geleefd hebben, op antarctica bijvoorbeeld?
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 18:26:44 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_171794961
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:41 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Het is niet gestopt, GPS werkt niet in de formaties. :o

Het ging mij meer om het feit dat er 200.000-100.000 jaar geleden een bevolking geleefd moet hebben die zich blijkbaar bezighielden met het mijnen van goud. Maar dit is niet eetbaar en als wapen is het ook wat slapjes, vanwaar de interesse? Onze steentijd liep nog door tot ongeveer 10.000 jaar geleden, waarom was er dan wel een groep in Z-Afrika die veel verder gevorderd was?

Zouden er dan ook andere beschavingen geleefd hebben, op antarctica bijvoorbeeld?
Wie weet...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 18:34:09 #5
249559 crew  Lavenderr
pi_171795132
Mooi topic TS.
Staat hier prima ^O^
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:40:54 #6
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_171867404
ok...wie heeft de lezing bekeken


leuke Tesla insteek


http://blog.hasslberger.com/docs/SOUND_FASTER_THAN_LIGHT.pdf

Hey tuinhek hier is t schema kunnen we het reproduceren

https://phys.org/news/2007-01-mach-scientists-faster.html
"the earth rings like a bell

[ Bericht 11% gewijzigd door DeMolay op 22-06-2017 19:48:38 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_171868545
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:40 schreef DeMolay het volgende:
ok...wie heeft de lezing bekeken


leuke Tesla insteek


http://blog.hasslberger.com/docs/SOUND_FASTER_THAN_LIGHT.pdf

Hey tuinhek hier is t schema kunnen we het reproduceren

https://phys.org/news/2007-01-mach-scientists-faster.html
"the earth rings like a bell
^O^ :Y)

Kinesiology - the body knows things about which the mind has not one piece of information.
Racing car drivers - traveling at 200 mph, seeing friends sitting in the
Grand stands and able to pin point their location there. This is impossible via the eye, optic nerve & brain connection, which takes just under one tenth of a second to work.


Wist je dat de pijnappelklier ook staafjes en kegeltjes heeft. Wie zegt dat we alleen het lichtspectrum waarnemen met de ogen!? O-)

Edit: Om OT te blijven, de pijnappelklier zou best wel eens het patroon van geluiden kunnen zien, in plaats van licht. Zou ook verklaren waarom je met je ogen dicht "fractals" ziet bij psychedelica.

De gratis energie is inderdaad afkomstig van een Tesla-overeenkomstig vortex, waarbij het opvoeren van omgevingsgeluid zichzelf versterkt tot het licht geeft. Al is dit wel heel Jip en Janneke.

[ Bericht 23% gewijzigd door _I op 22-06-2017 20:26:50 ]
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:00:02 #9
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_171871988
Victor Schauberger

en in relaas coral Castle

PS wow mooie link dank
\
ps2 comb filter
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:31:06 #10
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171872994
Ik heb hier 0 verstand van :@ . Moet ik hierbij een beetje denken aan snaartheorie ook?
pi_171873216
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:00 schreef DeMolay het volgende:
Victor Schauberger

en in relaas coral Castle

PS wow mooie link dank
\
ps2 comb filter
^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:31 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb hier 0 verstand van :@ . Moet ik hierbij een beetje denken aan snaartheorie ook?
Het is alles. Biologie, scheikunde, natuurkunde, taal, mensen... En alles is geluid.

Het is alleen wel ongeveer een studie.. Zo lang, maar ik vind het zeker de moeite waard.
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:38:58 #12
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171873279
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:37 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

^O^

[..]

Het is alles. Biologie, scheikunde, natuurkunde, taal, mensen... En alles is geluid.

Het is alleen wel ongeveer een studie.. Zo lang, maar ik vind het zeker de moeite waard.
Erg interessant. Goud is namelijk een lastig materiaal om zonder kennis en materiaal zo te verwerken dus er moet.wel echte kennis zijn geweest dus.
pi_171873497
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Erg interessant. Goud is namelijk een lastig materiaal om zonder kennis en materiaal zo te verwerken dus er moet.wel echte kennis zijn geweest dus.
Oh sorry, die link is wat ik net zei, die youtube gaat over een beschaving in Afrika, die schijnbaar geluid beheerste als primaire energiebron en waarschijnlijk ook als communicatiemiddel.

Het goud was nodig voor de "goden van Nibiru", waar het allemaal dus een beetje BNW wordt. Waren de piramides ooit helemaal van goud voorzien, gaven ze licht..

Feit, fictie, vind het uitermate boeiend allemaal. :P
pi_171884002
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:00 schreef DeMolay het volgende:
Victor Schauberger

en in relaas coral Castle

PS wow mooie link dank
\
ps2 comb filter
Tragisch om te lezen hoe alles werd ingenomen, stukgemaakt of verboden werd om eraan verder te werken.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 13:42:09 #15
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171912616
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:22 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Tragisch om te lezen hoe alles werd ingenomen, stukgemaakt of verboden werd om eraan verder te werken.
Dat zou juist mijn interesse erg opwekken.
pi_171915863
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 13:42 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat zou juist mijn interesse erg opwekken.
Dan heeft het gewerkt.
pi_172121191
Deel 1 van 3, maar sluit hier zeker op aan! Mooie serie over piramides en geluid(healing).

Van Dr. Carmen Boulter

SPOILER: Bio
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




[ Bericht 33% gewijzigd door _I op 03-07-2017 08:13:36 ]
  Moderator zondag 2 juli 2017 @ 22:29:21 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_172127036
quote:
Voor de geïnteresseerden geen punt Jopie :Y
pi_172131028
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
Voor de geïnteresseerden geen punt Jopie :Y
Zo is het ook!
pi_172131046
Dan kan dit vervolg uit 2016 er ook nog wel bij. Was een podcast, deze is beter.



[ Bericht 35% gewijzigd door _I op 03-07-2017 07:09:19 ]
pi_172131110
Nu we toch bezig zijn. Hieronder 2 grafiekjes van de Schumann Resonance - zeg maar de hartslag van de aarde. Altijd netjes rond de 7,8 Hz, maar sinds januari zijn er pieken naar de 36 Hz toe waargenomen.



Live data @ Heartmath.org

De wetenschap ligt er nog niet wakker van, de samenzweerders weten zeker dat dit ons bewustzijn naar een hoger niveau gaat tillen (net als in de tijd van de piramides). Zou het dan toch!?
  maandag 3 juli 2017 @ 07:25:19 #24
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172131265
Interressant allemaal. Ga toch weer eens oppakken. pyramid code al eens bekeken.

https://www.ancient-code.(...)sts-its-possible/amp

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 03-07-2017 08:34:02 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172131445
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
Interressant allemaal. Ga toch weer eens oppakken pyramid code al een bekeken.

https://www.ancient-code.(...)sts-its-possible/amp
Goeden website! ^O^

Misschien deze dan iets? Zelfde onderzoekster, nu over Atlantis.
pi_172131652
Quote uit dat laatste interview bleef wel hangen...

Just 8 men own same wealth as half the world

Published:
16 January 2017
Eight men own the same wealth as the 3.6 billion people who make up the poorest half of humanity, according to a new report published by Oxfam today to mark the annual meeting of political and business leaders in Davos.

The world’s 8 richest people are, in order of net worth:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oxfam’s report shows how our broken economies are funnelling wealth to a rich elite at the expense of the poorest in society, the majority of whom are women. The richest are accumulating wealth at such an astonishing rate that the world could see its first trillionaire in just 25 years. To put this figure in perspective – you would need to spend $1 million every day for 2738 years to spend $1 trillion.

Best ziek als je er over nadenkt!
pi_172167284
quote:
11s.gif Op maandag 3 juli 2017 08:31 schreef Jopie78 het volgende:
Quote uit dat laatste interview bleef wel hangen...

Just 8 men own same wealth as half the world

Published:
16 January 2017
Eight men own the same wealth as the 3.6 billion people who make up the poorest half of humanity, according to a new report published by Oxfam today to mark the annual meeting of political and business leaders in Davos.

The world’s 8 richest people are, in order of net worth:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oxfam’s report shows how our broken economies are funnelling wealth to a rich elite at the expense of the poorest in society, the majority of whom are women. The richest are accumulating wealth at such an astonishing rate that the world could see its first trillionaire in just 25 years. To put this figure in perspective – you would need to spend $1 million every day for 2738 years to spend $1 trillion.

Best ziek als je er over nadenkt!
Waarom is deze familie

http://www.quotenet.nl/Ni(...)ltijd-jaloers-163959

nooit in die lijstjes te vinden?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_172168230
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:39 schreef ender_xenocide het volgende:

Waarom is deze familie

http://www.quotenet.nl/Ni(...)ltijd-jaloers-163959

nooit in die lijstjes te vinden?
Omdat zij het verdeeld hebben over allemaal familieleden. Tja, het worden er steeds meer...

According to Investopedia:

Although the family wealth has been divided among many descendants and heirs throughout the years, the Rothschilds still rank among the wealthiest lineages in the world. It is estimated that the Rothschild family controls more than $2 trillion worth of assets. Today, their holdings span a number of diverse industries, including financial services, real estate, mining, energy and even charitable work.There are a few Rothschild-owned financial institutions still operating in Europe, including N M Rothschild & Sons Ltd in the United Kingdom, and Edmond de Rothschild Group in Switzerland. The family also owns more than a dozen wineries in North America, Europe, South America, South Africa and Australia.
pi_172168366
Leuk topic, maar er is niets over te vinden naast de twee sites die je automatisch doorschakelen naar goksites.
En ten tweede: de ontdekking in Marokko leerde ons dat onze mens al 120000 jaar bestaat, dus die 800000 kan er gemakkelijk bij.

Dus je OT is niet zo bijzonder.

En, waarom heb je dit zelf niet uitgezocht.

[ Bericht 2% gewijzigd door ChrisCarter op 04-07-2017 17:48:39 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172168727
Je begon zo leuk. -O-
pi_172169024
Leer van mij een ding Jopie, hoe aardig ik je ook vind en hoe welgemeend je het ook bedoeld, er staat ongelooflijk veel totale onzin op internet.
De site die je noemt is niet echt betrouwbaar.

Ik geloof best wel dat er zo'n oude beschaving was, maar bewijzen zijn er niet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172169139
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 17:55 schreef Sigaartje het volgende:
Leer van mij een ding Jopie, hoe aardig ik je ook vind en hoe welgemeend je het ook bedoeld, er staat ongelooflijk veel totale onzin op internet.
De site die je noemt is niet echt betrouwbaar.

Ik geloof best wel dat er zo'n oude beschaving was, maar bewijzen zijn er niet.
Meen je niet!? Zijn er geen annunaki die ons gemaakt hebben en binnenkort terugkomen. :o
pi_172169411
Die annuki waren goden bij de sumerie's van 20.000 jaar geleden. Geen 200.000 jaar.
En die tijdmeting met die gordel van Orion klopt ook niet. 200.000 jaar geleden was er helemaal geen gordel van Orion. Want die sterren hebben zelf een heel andere eigen beweging, net zoals er over 200.000 jaar ook geen gordel van Orion zal zijn.
Fantasiewereld dus
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172171549
Geloof dat je me/het iets te serieus neemt allemaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door _I op 05-07-2017 05:49:50 ]
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 11:20:24 #39
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_172184912
Dit soort dingen maakt geschiedenis zo leuk maar ook moeilijk het zijn slechts intrepetaties van gevonden zaken. Als je bevoorbeeld beelden en beschrijvingen ziet van de emmisie theorie, wat zoveel inhoud dat men vroeger dacht dat er een soort stralen uit ogen kwamen die wanneer ze interacteerden met materie er een terugkoppeling was en we dat zo konden zien, dan zou je ook kunnen denken dat mensen vroeger licht konden schieten uit hun ogen.



Maar dat is dus niet de juiste intrepetatie. Nu zitten hier geschreven bronnen bij dus maken we die fout niet maar bij oudere beschavingen ontbreken de geschreven bronnen, en dat maakt intrepetatie erg lastig. Je moet er niet met "te moderne" ogen naar kijken.

Trouwens vraag ik me wel af waarom de auteur van dit plaatje voor een draak gekozen heeft :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_172185949
Tja, dat!

De filmpjes spreken elkaar ook tegen soms. De ene keer leefden die annunaki 200.000 jaar geleden, elders weer 50.000. Soms is de Sfinx 11.500 jaar oud, soms 38.000.

Vind de piramides gewoon een interessant onderwerp en er schijnen er duizenden te zijn over de wereld. Onder water bij Japan, in Bosnië, in de UK.. Het is niet langer houdbaar dat ze allemaal van 5.000 BC af stammen.
En of er nou energie mee opgewekt wordt, of dat er heling werd gedaan d.m.v. geluidsgolven, das allemaal speculatie. Ik neem het niet te serieus, maar kijk het ter vermaak en verwondering.

En zag nog geen topic over het onderwerp, vandaar dat ik hier maar iets neergezet heb. :@
pi_172198361
En de ufo's/Nibiru komen erbij.

pi_172198588
Oh ja. Als iemand weet hoe Tom Delonge in dit verhaal past, dan hoor ik het graag!?

Hij staat ook in de wikileaks in gesprek met Podesta over aliens/ufo's.

En zat in Blink 182.
pi_172198885

Disclaimer over Erich von Daniken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 33% gewijzigd door _I op 05-07-2017 21:14:30 ]
pi_172307601
Probleem met de annunaki is dat die naam stamt uit de verzinsels van Sitchin.

De beste man is tig keer gevraagd de soemer kleitabletten aan te wijzen waaruit blijkt dat zijn vertaling ook klopte, dat deed hij nooit en verwees altijd naar zijn boek(en) die daar grappig genoeg geen duidelijkheid over schepte.

Tel daar bij op dat er ook andere gerenommeerde vertalers zijn die ondertussen alle bekende tabletten hebben vertaald, daar niets over hebben kunnen vinden.

Dat er oudere beschavingen zijn geweest die ook nog eens, relatief gesproken, meer vergevorderd waren dan onze geschiedenisboeken weergeven is een ding wat zeker is.
Maar nibiru en de annunaki? Klinkklare en aantoonbare onzin.
pi_172307656
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 23:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Probleem met de annunaki is dat die naam stamt uit de verzinsels van Sitchin.

De beste man is tig keer gevraagd de soemer kleitabletten aan te wijzen waaruit blijkt dat zijn vertaling ook klopte, dat deed hij nooit en verwees altijd naar zijn boek(en) die daar grappig genoeg geen duidelijkheid over schepte.

Tel daar bij op dat er ook andere gerenommeerde vertalers zijn die ondertussen alle bekende tabletten hebben vertaald, daar niets over hebben kunnen vinden.

Dat er oudere beschavingen zijn geweest die ook nog eens, relatief gesproken, meer vergevorderd waren dan onze geschiedenisboeken weergeven is een ding wat zeker is.
Maar nibiru en de annunaki? Klinkklare en aantoonbare onzin.
^O^
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172311335
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 23:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Probleem met de annunaki is dat die naam stamt uit de verzinsels van Sitchin.

De beste man is tig keer gevraagd de soemer kleitabletten aan te wijzen waaruit blijkt dat zijn vertaling ook klopte, dat deed hij nooit en verwees altijd naar zijn boek(en) die daar grappig genoeg geen duidelijkheid over schepte.

Tel daar bij op dat er ook andere gerenommeerde vertalers zijn die ondertussen alle bekende tabletten hebben vertaald, daar niets over hebben kunnen vinden.

Dat er oudere beschavingen zijn geweest die ook nog eens, relatief gesproken, meer vergevorderd waren dan onze geschiedenisboeken weergeven is een ding wat zeker is.
Maar nibiru en de annunaki? Klinkklare en aantoonbare onzin.
Ik weet. Wat ik zeg, het gaat niet om de versiersels die eraan hangen, maar om de tastbare zaken die daadwerkelijk gevonden worden.

Heb een vertaling van de tabletten doorgenomen, vond het maar een saaie opsomming.

Neemt niet weg dat er overal piramides worden gevonden en dat die nog heel wat schuil houden.
pi_172312121
quote:
2s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:08 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ik weet. Wat ik zeg, het gaat niet om de versiersels die eraan hangen, maar om de tastbare zaken die daadwerkelijk gevonden worden.

Heb een vertaling van de tabletten doorgenomen, vond het maar een saaie opsomming.

Neemt niet weg dat er overal piramides worden gevonden en dat die nog heel wat schuil houden.
Er worden nergens pyramides gevonden, er zijn mensen die zo'n vorm in een berg zien op antartica, maar dan blijkbaar niet weten of beseffen dat het niet een rare vorm is in de natuur.
Of ergens in de balkan was ook zoiets, allang debunked allemaal of op z'n minst ernstig te betwijfelen.

Nogmaals als je zegt dat er meer aan de hand is geweest in de geschiedenis van de mens ben ik het 100% met je eens.
Maar hou aliens erbuiten aub. daar is echt geen bewijs voor tot nu toe. (en dan kun je dus beginnen door het weg te laten van de annunaki / nibiru verhaal, dan word het juist interessanter in mijn mening)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')