abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 juni 2017 @ 14:45:52 #1
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171790377
quote:
Politie Londen onderzoekt link dode en inrijden busje op moskeegangers

De Londense politie onderzoekt of er een verband is tussen het dodelijke slachtoffer dat viel in het Londense Finsbury Park en het inrijden met een witte bestelbus op moskeegangers op diezelfde locatie. De politie zegt maandag in een verklaring dat het slachtoffer al werd behandeld toen het incident met een bestelbusje plaatsvond.

De man aan wie eerste hulp werd verleend, bezweek later aan zijn verwondingen. De politiechef zegt dat er wordt onderzocht wat de relatie is tussen de dood van de man en het incident, maar dat het nu nog te vroeg is om een definitief verband te leggen.

Het inrijden op moskeegangers gebeurde op Seven Sisters Road in het stadsdeel Finsbury Park. De politie kreeg rond 0.20 uur (lokale tijd) melding van het incident. Zeker is dat bij de aanval tien gewonden zijn gevallen. Twee personen verkeren in levensgevaar.

De politie doet onderzoek en zegt dat de zaak wordt behandeld als een terroristische daad "omdat het daar alle kenmerken van heeft".

"Het motief van de dader is echter nog niet zeker en wij blijven alle opties bekijken", aldus een politiechef. De Britse premier Theresa May heeft eerder laten weten dat de zaak wordt behandeld als een "potentiële terroristische aanval".

Woedende menigte ziet arrestatie verdachte inrijden moskeegangers Londen Politie arresteert verdachte inrijden moskeegangers te midden van woedende menigte
Aanhouding
De bestuurder van de bestelbus kon snel na het incident worden aangehouden. De 48-jarige man die ter plaatse werd gearresteerd, zat in het busje. Hij werd eerst door omstanders in bedwang gehouden en daarna aan de politie overgedragen. De verdachte is naar een ziekenhuis gebracht.

De man schreeuwde volgens ooggetuigen: ''Ik ga alle moslims vermoorden''. Britse media meldden voorts dat ooggetuigen hem hoorden roepen, nadat hij op mensen was ingereden: ''Ik heb mijn aandeel geleverd''.

De moskee heeft in een verklaring laten weten dat de gemeenschap zich al tientallen jaren inzet voor vreedzaamheid en tolerantie in Finsbury Park. ''We veroordelen elke daad van haat en deze poging onze geweldige gemeenschap te verscheuren.''
quote:
May na aanslag: haat en boosaardigheid zullen nooit overwinnen

De Britse premier May heeft met afschuw gereageerd op de nieuwe aanslag die Londen vannacht heeft getroffen. "Dit soort haat en boosaardigheid zal nooit overwinnen", zei ze op een persconferentie.

May zei dat de aanval van vannacht net zo ziekmakend is als de aanslagen van de afgelopen tijd, maar dit keer gericht tegen Britse moslims. Ze benadrukte dat het er voorlopig op lijkt dat de dader alleen handelde.

Bewoners van Londen in gesprek met een agent op de plek van de aanslag AFP
De aanslag werd gepleegd rond 01.00 uur Nederlandse tijd, dicht bij een moskee in Noord-Londen. De autoriteiten gaan uit van een terroristische aanslag, al hebben ze zich nog niet uitgelaten over het motief en de achtergrond van de dader. Een man van 48 is aangehouden.

Een grote bestelbus reed in op voetgangers die de moskee net hadden verlaten na een ramadan-gebed. Eén moskeeganger kwam om het leven en tien mensen raakten gewond. Twee van hen zijn er slecht aan toe. Alle slachtoffers zijn moslims.

Overigens staat nog niet voor 100 procent vast waaraan het dodelijke slachtoffer is overleden. Op het moment dat de aanslag werd gepleegd, waren omstanders volgens de politie bij die persoon al eerste hulp aan het verlenen. De precieze doodsoorzaak wordt nog onderzocht.


[ Bericht 85% gewijzigd door Frutsel op 19-06-2017 15:45:11 (OP update) ]
&lt;signature here&gt;.
pi_171790401
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:22 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Baas zijn over je eigen grenzen, maar dan moet je wel een partij aan de macht hebben die dat wil. De massa immigratie stoppen dus.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:52:25 #3
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171790521
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

En hoezo is het raar dat mensen zich wel vereenzelvigen met slachtoffers en niet met daders? Dat lijkt me juist vrij gezond.
En dat noemen we ook wel: geen verantwoordelijkheid nemen voor wat elementen in naam van jouw religie uitvreten.

En laten we een gedachtenexperiment doen, we hebben het niet over moslims, we hebben het over voetbal fans.

En iedere keer als de voetbal club in jou dorp een wedstrijd heeft, breken ze de hele binnenstad af. Iedere keer.

En iedere keer als je een fan van die voetbal club aanspreekt daarop, ontmoet je een muur van arrogantie:

" Ja, maar ik misdraag me niet, dat zijn anderen hoor :{ Ik zou dat nooit doen :{ "

Wat vind jij dan, op den duur, van die voetbal club?

Is het mogelijk dat jij dan gaat redeneren: "hey, maar jij kiest er voor om bij die voetbal club te horen. En elementen uit die voetbalclub, verstieren het constant. Daarom heb ik het helemaal gehad met die club en dus ook met jou"?
&lt;signature here&gt;.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:53:53 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171790541
Ik heb er weinig verstand van, maar is het normaal dat iedereen op zondagavond na middernacht nog in zo'n moskee zit? Of was dat niet het tijdstip van het incident?
  maandag 19 juni 2017 @ 14:54:15 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171790543
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb er weinig verstand van, maar is het normaal dat iedereen op zondagavond na middernacht nog in zo'n moskee zit? Of was dat niet het tijdstip van het incident?
Je weet dat het Ramadan is?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171790547
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb er weinig verstand van, maar is het normaal dat iedereen op zondagavond na middernacht nog in zo'n moskee zit? Of was dat niet het tijdstip van het incident?
Vanwege ramadan begreep ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:54:41 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171790554
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je weet dat het Ramadan is?
Ja ik had al zo'n vermoeden.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:03:36 #8
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171790749
quote:
2s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:52 schreef ExTec het volgende:

[..]

En dat noemen we ook wel: geen verantwoordelijkheid nemen voor wat elementen in naam van jouw religie uitvreten.

En laten we een gedachtenexperiment doen, we hebben het niet over moslims, we hebben het over voetbal fans.

En iedere keer als de voetbal club in jou dorp een wedstrijd heeft, breken ze de hele binnenstad af. Iedere keer.

En iedere keer als je een fan van die voetbal club aanspreekt daarop, ontmoet je een muur van arrogantie:

" Ja, maar ik misdraag me niet, dat zijn anderen hoor :{ Ik zou dat nooit doen :{ "

Wat vind jij dan, op den duur, van die voetbal club?

Is het mogelijk dat jij dan gaat redeneren: "hey, maar jij kiest er voor om bij die voetbal club te horen. En elementen uit die voetbalclub, verstieren het constant. Daarom heb ik het helemaal gehad met die club en dus ook met jou"?
Dit gebeurt ook aan de lopende band, gewone voetbalfans die niets te maken willen hebben met voetbal hooligans. We noemen die 2 groepen zelfs anders zoals je ziet, hooligans voor degene die zich misdragen.

En ik zie niet in waarom ik bv die vader die stikkie fan is van die club en die met zijn zoon naar alle wedstrijden gaat moet aankijken op wat een andere idioot doet. Die vader met zijn zoon zijn het probleem namelijk niet.
Die vader zal dan ook zeggen, wat die idioten doen heeft niets met fan zijn van club X te maken. Not my fanzijn!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171790782
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit gebeurt ook aan de lopende band, gewone voetbalfans die niets te maken willen hebben met voetbal hooligans. We noemen die 2 groepen zelfs anders zoals je ziet, hooligans voor degene die zich misdragen.

En ik zie niet in waarom ik bv die vader die stikkie fan is van die club en die met zijn zoon naar alle wedstrijden gaat moet aankijken op wat een andere idioot doet. Die vader met zijn zoon zijn het probleem namelijk niet.
Die vader zal dan ook zeggen, wat die idioten doen heeft niets met fan zijn van club X te maken. Not my fanzijn!
Toch worden alle fans gestraft met gedwongen bus-combi's, maar dan is het wel okee want voetbal is geen religie.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:07:33 #10
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171790824
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Toch worden alle fans gestraft met gedwongen bus-combi's, maar dan is het wel okee want voetbal is geen religie.
Geen idee of dat zo is. Zo algemeen geld.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:07:54 #11
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171790833
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Toch worden alle fans gestraft met gedwongen bus-combi's, maar dan is het wel okee want voetbal is geen religie.
Er zijn er genoeg voor wie voetbal wel degelijk een religie is, op een bepaald soort manier. Er zijn er zelfs die met hun voetbalshirt of sjaal het graf in gaan. Of hun as laten uitstrooien over een voetbalveld.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:08:25 #12
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171790842
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit gebeurt ook aan de lopende band, gewone voetbalfans die niets te maken willen hebben met voetbal hooligans. We noemen die 2 groepen zelfs anders zoals je ziet, hooligans voor degene die zich misdragen.
Maar vind je het vreemd dat op den duur ook de zich gedragende fans aangekeken worden op?

Want dat gebeurt op den duur.

Want mensen, ook al nemen ze het zich voor, verdelen gewoon onder in catagorien en groepen. Mensen gaan niet aan alle losse individuen vragen "of je het er mee eens bent of niet".

Groepen kunnen nu eenmaal een slechte naam hebben, omdat enkelen in die groepen zich misdragen en niet gecorrigeerd worden door de rest.

Dat is al zo oud als de mensheid, en dat mechanisme gaat niet veranderen, ook niet als we dat erg graag willen.
&lt;signature here&gt;.
pi_171790848
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Geen idee of dat zo is. Zo algemeen geld.
Geen idee of wat zo is?
  maandag 19 juni 2017 @ 15:10:33 #14
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171790898
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Geen idee of dat zo is. Zo algemeen geld.
Ja, dat is zo. Omdat de stewarts die de voetbal partij begeleiden simpelweg geen tijd hebben om aan iedereen te vragen: ben jij iemand die zich gedraagt, of ben jij een relschopper?
&lt;signature here&gt;.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:11:02 #15
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171790908
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik vreemd.
Want?
&lt;signature here&gt;.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:11:42 #16
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171790926
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Geen idee of wat zo is?
Je weet toch wel wat je zelf schreef?
Daar heb ik geen idee van, ik weet alleen dat mensen hier gewoon vrij naar voetbalwedstrijden toegaan (van de grote clubs). Geen idee hoe het zit met die bus combi's waar jij het over hebt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:12:24 #17
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171790943
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Want?
Dat lijkt me vrij duidelijk. Omdat die er niets mee te maken hebben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171790974
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je weet toch wel wat je zelf schreef?
Daar heb ik geen idee van, ik weet alleen dat mensen hier gewoon vrij naar voetbalwedstrijden toegaan (van de grote clubs). Geen idee hoe het zit met die bus combi's waar jij het over hebt.
Ik zeg toch net dat dat zo is. Dan weet je dat nu toch? Als er een kleine groep fans is die zich misdragen moet iedereen met verplichte buscombi's komen. Dus iedereen wordt aangekeken op een kleine groep en iedereen wordt ervoor gestraft. Maar dan is het okee, omdat je niet 'racistisch' kan zijn tegen voetbalfans.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:14:19 #19
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171790982
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat lijkt me vrij duidelijk. Omdat die er niets mee te maken hebben.
Dat klopt, maar:
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:08 schreef ExTec het volgende:
Mensen gaan niet aan alle losse individuen vragen "of je het er mee eens bent of niet".

[...]

Dat is al zo oud als de mensheid, en dat mechanisme gaat niet veranderen, ook niet als we dat erg graag willen.
En:
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:10 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Omdat de stewarts die de voetbal partij begeleiden simpelweg geen tijd hebben om aan iedereen te vragen: ben jij iemand die zich gedraagt, of ben jij een relschopper?
En ik vroeg niet of je het er mee eens was? Ik vroeg je of het vreemd vond.

Ik vind het niet vreemd.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:14:41 #20
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171790988
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:12 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik vind jou eng.
Je vindt het eng dat ik een voetbalfan vader die met zijn zoon naar alle wedstrijden gaat en die niets fout doet het niet kwalijk neem dat er debiele hooligans zijn?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171791003
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik zeg toch net dat dat zo is. Dan weet je dat nu toch? Als er een kleine groep fans is die zich misdragen moet iedereen met verplichte buscombi's komen. Dus iedereen wordt aangekeken op een kleine groep en iedereen wordt ervoor gestraft. Maar dan is het okee, omdat je niet 'racistisch' kan zijn tegen voetbalfans.
Valt ook wel mee eigenlijk hoor, volgens mij had je afgelopen seizoen maar 43 buscombi's in totaal in de hele eredivisie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171791004
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:15 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Had verwacht dat mensen meer moeite zouden hebben met koekje van eigen deeg.
Het is Ramadan, denk een beetje aan die zielige moslims!
  maandag 19 juni 2017 @ 15:15:47 #23
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171791011
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je vindt het eng dat ik een voetbalfan vader die met zijn zoon naar alle wedstrijden gaat en die niets fout doet het niet kwalijk neem dat er debiele hooligans zijn?
Volgens mij hebben vader en zoon de keus om die voetbalclub de rug toe te keren?
&lt;signature here&gt;.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:17:38 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171791043
quote:
5s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:15 schreef ExTec het volgende:

[..]

Volgens mij hebben vader en zoon de keus om die voetbalclub de rug toe te keren?
En waarom zouden ze? Het zijn niet de voetballers waar ze fan van zijn die zich misdragen. Zij misdragen zich zelf niet. Waarom moeten ze dan die voetbalclub de rug toekeren? En vooral, waarom zijn ze fout als ze dat niet doen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171791054
quote:
5s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:15 schreef ExTec het volgende:

[..]

Volgens mij hebben vader en zoon de keus om die voetbalclub de rug toe te keren?
Feyenoord houdt geen fan over op deze manier.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171791073
TRobinsonNewEra twitterde op maandag 19-06-2017 om 09:12:00 Just some history on that mosque. But yeah I'm the problem 🤷🏻‍♂ https://t.co/km16pHeVRo reageer retweet
  maandag 19 juni 2017 @ 15:20:02 #27
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171791089
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En waarom zouden ze? Het zijn niet de voetballers waar ze fan van zijn die zich misdragen. Zij misdragen zich zelf niet. Waarom moeten ze dan die voetbalclub de rug toekeren? En vooral, waarom zijn ze fout als ze dat niet doen?
Dat hoeft ook niet, maar dan moet je niet raar staan te kijken dat ook jij geassocieerd word met? Dan straalt heel simpelweg de slechte naam ook af op jou.
&lt;signature here&gt;.
pi_171791096
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:19 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ben je helemaal bekakt?
Is toch altijd mooi als er niemand dood is gegaan door deze terreuraanval?
  maandag 19 juni 2017 @ 15:21:52 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171791122
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:18 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ja, als het om een terrorist gaat.
Want het was meteen duidelijk dat het een terrorist was?

Burgers die het recht in eigen hand gaan nemen lijkt me niet wenselijk.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:21:59 #30
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171791125
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:20 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Is toch altijd mooi als er niemand dood is gegaan door deze terreuraanval?
Er is wel degelijk iemand gestorven. Volg het nieuws anders.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 19 juni 2017 @ 15:22:00 #31
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171791126
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:20 schreef _--_ het volgende:

[..]

Hoezo jij het vinden als iemand dit zou schrijven als jij daar zwaargewond lag.
Dan denk ik dat ik andere dingen aan mijn hoofd zou hebben, maar dat terzijde.
&lt;signature here&gt;.
pi_171791150
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:19 schreef LelijKnap het volgende:
TRobinsonNewEra twitterde op maandag 19-06-2017 om 09:12:00 Just some history on that mosque. But yeah I'm the problem 🤷🏻‍♂ https://t.co/km16pHeVRo reageer retweet
quote:
The mosque rose to notoriety after Abu Hamza al-Masri became Imam of the Mosque, due to his extremist ideologies and views on terrorism.[9] However, in 2003 the Mosque was raided by the Metropolitan Police and shut down. It was then reopened in February 2005 with a new board of trustees supported by the Muslim Association of Britain (MAB), who were asked by the police to try to turn it around. Dr Azzam Tamimi, a leading member of MAB, described it as "one of the very rare success stories where the Muslim community and others came together and decided to rescue the mosque"
Al een goede twaalf jaar lang actief bezig tegen extremisme, dus. Lijkt mij een prima ontwikkeling, zouden meer moskeeën moeten doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:23:09 #33
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171791151
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Want het was meteen duidelijk dat het een terrorist was en geen ongeluk?

Elke keer als er ergens een auto mensen aanrijdt maar meteen de chauffeur dood trappen dan?
quote:
Een getuige heeft tegen de BBC gezegd dat de verdachte toen hij door omstanders in bedwang werd gehouden "ik wil alle moslims vermoorden" riep,
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171791157
De Finsbury moskee, ook wel bekend als de suicide factory and de plek waar figuren als Abu Hamza en consorten haat preekten.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  maandag 19 juni 2017 @ 15:23:37 #35
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171791162
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ook hoor, wees gerust.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 19 juni 2017 @ 15:24:28 #36
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171791170
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:23 schreef _--_ het volgende:

[..]

[..]

Dat is nog steeds geen enkele reden om iemand vervolgens zelf maar dood te schoppen.
pi_171791172
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:21 schreef _--_ het volgende:

[..]

Er is wel degelijk iemand gestorven. Volg het nieuws anders.
Die was al dood. Volg het nieuws anders.
pi_171791178
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:23 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
De Finsbury moskee, ook wel bekend als de suicide factory and de plek waar figuren als Abu Hamza en consorten haat preekten.
Al ruim 10 jaar niet meer, maar dat doet er natuurlijk niet toe.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171791187
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Die was al dood. Volg het nieuws anders.
Dat weten ze nog niet zeker, we weten alleen dat hij op dat moment eerste hulp kreeg. Of hij toen al was overleden is onduidelijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:25:43 #40
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171791195
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:20 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, maar dan moet je niet raar staan te kijken dat ook jij geassocieerd word met? Dan straalt heel simpelweg de slechte naam ook af op jou.
Dat is dus bullshit.
Half Nederland is voetbalfan, die associeer ik helemaal niet met hooligans.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:25:55 #41
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171791201
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Al ruim 10 jaar niet meer, maar dat doet er natuurlijk niet toe.
Want? Omdat zij van WC-Eend zeggen dat je WC-Eend moet hebben?

Blijft een ijzersterk argument, natuurlijk ;)
&lt;signature here&gt;.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:25:58 #42
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171791202
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:19 schreef LelijKnap het volgende:
TRobinsonNewEra twitterde op maandag 19-06-2017 om 09:12:00 Just some history on that mosque. But yeah I'm the problem 🤷🏻‍♂ https://t.co/km16pHeVRo reageer retweet
Klikte z'n twitterpagina aan en zag ook meteen https://www.dailystar.co.(...)r-police-officer/amp
quote:
Pictures quickly emerged of two police officers and a member of the public trying to restrain the man.

It is understood the man was armed with a knife, with a witness reporting that he was shouting "Allahu Akbar".
:T
pi_171791207
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:23 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ben je helemaal bekakt?
  maandag 19 juni 2017 @ 15:26:34 #44
117098 Hathor
Effe niet
pi_171791211
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:23 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
De Finsbury moskee, ook wel bekend als de suicide factory and de plek waar figuren als Abu Hamza en consorten haat preekten.
De "shoebomber" kwam daar ook zijn gebedje doen. Het is nou niet bepaald een moskee die als voorbeeld voor anderen dient.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:27:10 #45
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171791224
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat is dus bullshit.
Half Nederland is voetbalfan, die associeer ik helemaal niet met hooligans.
Er waren voorwaarden gesteld in het gedachtenexperiment:

quote:
En iedere keer als de voetbal club in jouw dorp een wedstrijd heeft, breken ze de hele binnenstad af. Iedere keer.
&lt;signature here&gt;.
pi_171791237
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:25 schreef ExTec het volgende:

[..]

Want? Omdat zij van WC-Eend zeggen dat je WC-Eend moet hebben?

Blijft een ijzersterk argument, natuurlijk ;)
Vooral omdat er sinds 2005 geen problemen meer met die moskee zijn, zou ik zeggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171791238
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:23 schreef _--_ het volgende:

[..]


[..]

De getuigen hebben wel meer verklaard wat later onzin bleek te zijn of tegenstrijdig. Dat is het lastige van getuigeverklaringen. Misschien dat de politie hier (later) meer duidelijkheid over kan geven.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:28:48 #48
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171791264
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:27 schreef ExTec het volgende:

[..]

Er waren voorwaarden gesteld in het gedachtenexperiment:

[..]

Dan nog associeer ik die voetbal vader en zijn zoon daar niet gelijk mee. Ik vind het werkelijk vreemd dat jij dat wel doet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:28:54 #49
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171791265
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Die was al dood. Volg het nieuws anders.
quote:
Overigens staat nog niet voor 100 procent vast waaraan het dodelijke slachtoffer is overleden.
Snap de definitie van procenten.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171791273
Hoe dan ook, het heeft sowieso met de islam te maken. Als het geen islamiet is, is het wel iemand die wraak wilt nemen vanwege al het islamitisch terrorisme.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')