abonnement Unibet Coolblue
pi_171789713
Hoi, ik ben opzoek naar statische zonwerende raamfolie bij een bouwmarkt, maar heb het er moeilijk mee. Ik ben zojuist bij de kwantum en praxis geweest maar beiden hebben het niet.

Heeft toevallig iemand enige ervaring met de aanschaf hiervan, want waar koop ik dit offline?

Of wellicht een alternatief, het gaat om een babykamer en er hoeft niet persee naar buiten gekeken te worden, maar luiken van een paar honderd euro voor de ramen is ook weer wat te gek, want de kamer is nogal breed en heeft veel raamoppervlakte
pi_171789738
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:09 schreef WodanIsGroot het volgende:
Heeft toevallig iemand enige ervaring met de aanschaf hiervan, want waar koop ik dit offline?
Ik ken het alleen online. Prima spul, helen]maal uit ChIna.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_171789870
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:10 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik ken het alleen online. Prima spul, helen]maal uit ChIna.
Snap ik. Maar ik wil het vandaag oplossen. Zou wit mdf van 3 mm dik aan de binnenzijde tegen het raam ook werken?
pi_171789900
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:17 schreef WodanIsGroot het volgende:
Snap ik. Maar ik wil het vandaag oplossen. Zou wit mdf van 3 mm dik aan de binnenzijde tegen het raam ook werken?
Prima. Vooral als je het buiten plaatst met de witte kant naar "buiten".

Overigens is het oppassen met isolatieglas beplakken; de hitte kan tot thermische breuk leiden.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_171791035
Heb het vorige week bij Hornbach gezien, alleen zit dat niet overal.
pi_171805080
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:18 schreef blomke het volgende:

[..]

Prima. Vooral als je het buiten plaatst met de witte kant naar "buiten".

Overigens is het oppassen met isolatieglas beplakken; de hitte kan tot thermische breuk leiden.
Oke, bedankt voor je reacties :)
pi_171805830
"Iets" direct achter je glas plakken heeft een heel grote kans op thermische breuk, dus dat MDF plaatje....

Folie aan de buitenzijde is dan beter.
Laat die handjes wapperen!
pi_171805904
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:11 schreef Gieliovd het volgende:
"Iets" direct achter je glas plakken heeft een heel grote kans op thermische breuk, dus dat MDF plaatje....

Folie aan de buitenzijde is dan beter.
Oke dat is niet de bedoeling. We hebben toch maar folie op internet besteld, zou vandaag moet arriveren :)
pi_171807948
wij gaan een zelfde soort ''probleem'' oplossen met japanse schermen :)

leuk zelfbouw projectje ...
Echte mannen eten geen honing...
die kauwen op bijen!
pi_171808079
Pas op met HR-glas of anderszins dubbel glas he! Daar wordt altijd heel nadrukkelijk geadviseerd om er niks op te plakken, en als je het toch doet heb je geen garantie meer aangezien de kans op thermische breuk echt enorm groot is.
pi_171810700
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:09 schreef WodanIsGroot het volgende:
Hoi, ik ben opzoek naar statische zonwerende raamfolie bij een bouwmarkt, maar heb het er moeilijk mee. Ik ben zojuist bij de kwantum en praxis geweest maar beiden hebben het niet.

Heeft toevallig iemand enige ervaring met de aanschaf hiervan, want waar koop ik dit offline?

Of wellicht een alternatief, het gaat om een babykamer en er hoeft niet persee naar buiten gekeken te worden, maar luiken van een paar honderd euro voor de ramen is ook weer wat te gek, want de kamer is nogal breed en heeft veel raamoppervlakte
Action heeft het ook (en geen verzendkosten oid). Gamma had het ook, maar dat was behoorlijk prijzig.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 22:33:09 #12
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_171823545
Sommige zonweringsbedrijven leveren deze folie ook.
Inderdaad is het oppassen met het lukraak plaatsen van folie e.d. aan de binnenzijde i.v.m. glasbreuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')