abonnement Unibet Coolblue
pi_171804657
Droomscenario...INTER wil hem ook hebben
quote:
Sky – Roma and Inter battle for Karsdorp0 Comments
Mario Gagliano June 20, 2017 05:30 Inter transfer target, Latest articles
karsdorp

Feyenoord right back, Rick Karsdorp has been a hot name for the Serie A. Roma have come to an agreement with the player and have made an official offer of ¤12 million + 2 million in bonuses Sky report. Inter are looking to steal the player for ¤16 million.
Wie gaat het meeste bieden :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171804761
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 05:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Droomscenario...INTER wil hem ook hebben

[..]

Wie gaat het meeste bieden :)
Doet er niet toe.. De speler heeft ook een stem en als Karsdorp naar Roma wil dan houdt het op
pi_171804779
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 07:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Doet er niet toe.. De speler heeft ook een stem en als Karsdorp naar Roma wil dan houdt het op
Hij staat gewoon nog vier jaar
onder contract bij feyenoord


Inter is een veel grotere club

Je kan ook beter in het rijke milaan wonen lijkt mij

Keuze is niet zo moeilijk als inter hem echt wil hebben
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171804788
Nelom van zaakwaarnemer gewisseld. Schijnt interesse voor hem te zijn *O*

quote:
Miquel Nelom heeft een nieuwe zaakwaarnemer. De verdediger van Feyenoord heeft zich aangesloten bij Key Sports Nederland, het voormalige Pro Football International van Frank Schouten. Dit heeft het management maandag laten weten.
De 26-jarige Nelom werd de afgelopen maanden veelvuldig in verband gebracht met een vertrek bij Feyenoord. Onder andere Stoke City en Espanyol zouden de verdediger graag willen overnemen van de kampioen van Nederland. “Nelom hoeft niet perse weg uit de Kuip”, sprak zijn voormalig zaakwaarnemer Shallon Nkeshimana eerder. “Aan de andere kant voelt dit wel als een tijdstip om na al die jaren bij zijn club Feyenoord eens een nieuwe stap te zetten.”
https://www.fr12.nl/nieuw(...)e-zaakwaarnemer.html

[ Bericht 74% gewijzigd door ender_xenocide op 20-06-2017 07:48:43 ]
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_171805003
quote:
#Geelgod

Van de Kraan is meestal wel God geïnformeerd (waarschijnlijk via Gudde inderdaad). Ben benieuwd wat het bedrag uiteindelijk mag gaan worden. ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_171805419
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 07:10 schreef ender_xenocide het volgende:
Nelom van zaakwaarnemer gewisseld. Schijnt interesse voor hem te zijn *O*

[..]

https://www.fr12.nl/nieuw(...)e-zaakwaarnemer.html

Zou wat zijn als we een bedrag met 6 nullen krijgen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_171805450
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 08:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou wat zijn als we een bedrag met 6 nullen krijgen.
eigen jeugd _O_
  dinsdag 20 juni 2017 @ 08:54:18 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171805559
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Was allang duidelijk dat hij voor +- 10 weg zou gaan. Verkopen is niet Feyenoord haar sterkste kant
Even quoten voor het nageslacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171805616
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 08:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Even quoten voor het nageslacht.
Ik hoop het nageslacht ook te mogen vertellen dat Ricky voor 20+ de deur uit is gegaan _O_

Hoop echt dat ze rond de 20 miljoen kunnen krijgen. Dan heb je tenminste een kapitaal waar je wat mee kan en is een mooi bedrag voor een talentvolle back met een lang contract. Alles onder de 15 vind ik persoonlijk echt te weinig en teleurstellend
pi_171805794
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Was allang duidelijk dat hij voor +- 10 weg zou gaan. Verkopen is niet Feyenoord haar sterkste kant
Van Geel is toch juist altijd een betere verkoper dan aankoper?
Dat is tenminste wat in mijn herinnering hem altijd wordt nagedragen...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_171805871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:09 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Van Geel is toch juist altijd een betere verkoper dan aankoper?
Dat is tenminste wat in mijn herinnering hem altijd wordt nagedragen...
Ik hoop het. Wellicht is het ook een stukje overschatting van onszelf. Tenminste, zoals ik zelf Feyenoord zie dan. Want had het idee dat er destijds uit Clasie & friends meer in zat, maar vanaf deze kant is het altijd makkelijk oordelen natuurlijk.

Was een beetje teleurgesteld in dat bericht van gister, maar die van vandaag stemt erg hoopvol. Er zit gewoon zoveel geld in het buitenland dat het zonde is om spelers volgens eigen marktwaarde weg doen. Bij Everton denken ze allemaal een koopje te hebben binnen gehaald met Klaassen omdat het 'maar' 30 miljoen is. Nu vind ik Klaassen ook een goede speler, maar 30 miljoen? Voor ons is dat veel, maar in Engeland is dat zo'n beetje het minimum voor fatsoenlijke spelers. Tijden veranderen

Karsdorp is ook het meest logische aangezien je daar al een vervanger voor heb. De rest zou ik liever niet zien vertrekken van degene die kapitaal waard zijn
pi_171805877
Nelom verkopen aan Stoke.
Dat ik dit nog mee kan maken, zou mooi zijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 09:15:54 #188
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171805898
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nelom verkopen aan Stoke.
Dat ik dit nog mee kan maken, zou mooi zijn.
Ik geloof nooit dat we Nelom kunnen slijten aan een buitenlandse club.
Ik verwacht 'm over 2 jaar bij NEC of zo.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171805922
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat we Nelom kunnen slijten aan een buitenlandse club.
Ik verwacht 'm over 2 jaar bij NEC of zo.
Ik ook, na een mislukt buitenlands avontuur.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_171805936
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:14 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik hoop het. Wellicht is het ook een stukje overschatting van onszelf. Tenminste, zoals ik zelf Feyenoord zie dan. Want had het idee dat er destijds uit Clasie & friends meer in zat, maar vanaf deze kant is het altijd makkelijk oordelen natuurlijk.

Was een beetje teleurgesteld in dat bericht van gister, maar die van vandaag stemt erg hoopvol. Er zit gewoon zoveel geld in het buitenland dat het zonde is om spelers volgens eigen marktwaarde weg doen. Bij Everton denken ze allemaal een koopje te hebben binnen gehaald met Klaassen omdat het 'maar' 30 miljoen is. Nu vind ik Klaassen ook een goede speler, maar 30 miljoen? Voor ons is dat veel, maar in Engeland is dat zo'n beetje het minimum voor fatsoenlijke spelers. Tijden veranderen

Karsdorp is ook het meest logische aangezien je daar al een vervanger voor heb. De rest zou ik liever niet zien vertrekken van degene die kapitaal waard zijn
Denk dat je onze huidige situatie niet met die van toen kunt vergelijken, plus dat Clasie gewoon de 1 na duurste Feyenoord transfer ooit was met de 15 miljoen die hij ons heeft opgebracht.

We hebben we in de beginperiode van exploderende transferbedragen de "pech" gehad dat we niet in de luxe positie zaten die we nu wel hebben. Nu hoeven we niet te verkopen, het leven van de club hangt er niet meer van af.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 09:18:33 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_171805939
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 07:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hij staat gewoon nog vier jaar
onder contract bij feyenoord

Inter is een veel grotere club

Je kan ook beter in het rijke milaan wonen lijkt mij

Keuze is niet zo moeilijk als inter hem echt wil hebben
:D

Daar valt tegenin te brengen dat AS Roma 25 punten voor Inter is geëindigd en CL gaat spelen.
En Rome schijnt toch ook best wel een aardig stadje te zijn.
Hoe dan ook: een prima situatie dat twee concurrenten nu op Karsdorp azen. c_/
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_171806023
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:18 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Denk dat je onze huidige situatie niet met die van toen kunt vergelijken, plus dat Clasie gewoon de 1 na duurste Feyenoord transfer ooit was met de 15 miljoen die hij ons heeft opgebracht.
Klopt. Om die reden vond ik het wellicht nog vervelender als de situatie nu wél goed is, maar dat ze dan alsnog voor 10-15 miljoen weggaan. Ja, backs zijn minder waard, ja Karsdorp haalt misschien nooit de top, maar het is wel iemand met een heel lang contract, international en qua spel ook populaire speler. Clubs hebben - zeker topclubs naar mijn idee - toch een voorkeur voor aanvallende backs met veel uithoudingsvermogen. Kracht, snelheid, aanvallend drive heeft hij allemaal.
pi_171806107
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:23 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Klopt. Om die reden vond ik het wellicht nog vervelender als de situatie nu wél goed is, maar dat ze dan alsnog voor 10-15 miljoen weggaan. Ja, backs zijn minder waard, ja Karsdorp haalt misschien nooit de top, maar het is wel iemand met een heel lang contract, international en qua spel ook populaire speler. Clubs hebben - zeker topclubs naar mijn idee - toch een voorkeur voor aanvallende backs met veel uithoudingsvermogen. Kracht, snelheid, aanvallend drive heeft hij allemaal.
Dat is denk ik net het verschil tussen al wel veel in Oranje spelen, Champions League ervaring/finale Europa League en net bij Oranje komen kijken en niet overwinteren in Europa...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 09:29:22 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171806137
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:23 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Klopt. Om die reden vond ik het wellicht nog vervelender als de situatie nu wél goed is, maar dat ze dan alsnog voor 10-15 miljoen weggaan. Ja, backs zijn minder waard, ja Karsdorp haalt misschien nooit de top, maar het is wel iemand met een heel lang contract, international en qua spel ook populaire speler. Clubs hebben - zeker topclubs naar mijn idee - toch een voorkeur voor aanvallende backs met veel uithoudingsvermogen. Kracht, snelheid, aanvallend drive heeft hij allemaal.
Klopt. Maar toch denk ik dat Karsdorp moet oppassen met zijn spel. Hier in Nederland rent ie idd lekker op en neer. Maar vaak genoeg dit seizoen zag je dat na een sprint hij terug sjokte naar zijn plek en dat in de tussentijd Toornstra zijn verdedigende taken overnam. Ik weet niet of een Salah dat voor Karsdorp gaat doen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:30:42 #195
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_171806164
Zou van Rhijn een waardig opvolger zijn voor Karsdorp?
pi_171806224
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 23:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Roma is zeker wel rijker dan Schalke. Gaan waarschijnlijk ook ¤35m betalen voor een middenvelder van Nice.

Duitse clubs geven niet meer uit dan ze hebben, italiaanse clubs wel ;-)
pi_171806248
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Klopt. Maar toch denk ik dat Karsdorp moet oppassen met zijn spel. Hier in Nederland rent ie idd lekker op en neer. Maar vaak genoeg dit seizoen zag je dat na een sprint hij terug sjokte naar zijn plek en dat in de tussentijd Toornstra zijn verdedigende taken overnam. Ik weet niet of een Salah dat voor Karsdorp gaat doen.
Daar moet je ook in groeien als speler natuurlijk
pi_171806294
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:30 schreef tja77 het volgende:
Zou van Rhijn een waardig opvolger zijn voor Karsdorp?
:R
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_171806298
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:30 schreef tja77 het volgende:
Zou van Rhijn een waardig opvolger zijn voor Karsdorp?
Wat denk je zelf
blablablabla
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 09:38:47 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171806322
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat denk je zelf
Het zou een typische Yellow-actie zijn.

#Vermeerdingen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')