abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172856605
registreer om deze reclame te verbergen
Scott Dixon, Will Power, Simon Pagenaud

Vooral eerst genoemde had het best ver kunnen schoppen wellicht? Maar is wel altijd lastig te vergelijken tussen F1 en Indycar coureurs.
pi_172879154
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:49 schreef Funzel het volgende:
Scott Dixon, Will Power, Simon Pagenaud

Vooral eerst genoemde had het best ver kunnen schoppen wellicht? Maar is wel altijd lastig te vergelijken tussen F1 en Indycar coureurs.
Het is anders vrij eenvoudig vaststellen dat F1 coureurs die overstappen meedoen in de top en dat Indycar toppers die overstappen belanden in de middelmaat of daaronder.
“You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time.”
pi_172879381
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is anders vrij eenvoudig vaststellen dat F1 coureurs die overstappen meedoen in de top en dat Indycar toppers die overstappen belanden in de middelmaat of daaronder.
Welke F1-coureurs haalden dan de top in de Indycar? En dan heb ik het niet over 50 jaar geleden.
pi_172879712
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:41 schreef Funzel het volgende:

[..]

Welke F1-coureurs haalden dan de top in de Indycar? En dan heb ik het niet over 50 jaar geleden.
Sato, Blundell, Doornbos, Fabi, Bourdais, Cheever en Mansell op zijn ouwe dag konden volgens mij heel aardig mee in de Indy, terwijl ze op Mansell na niet zoveel in de F1 konden laten zien.
“You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time.”
pi_172879816
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Sato, Blundell, Doornbos, Fabi, Bourdais, Cheever en Mansell op zijn ouwe dag konden volgens mij heel aardig mee in de Indy, terwijl ze op Mansell na niet zoveel in de F1 konden laten zien.
Doornbos was Champcar he. In de Indycar viel het allemaal wel mee. Sato ook pas dit jaar eigenlijk. Andere namen heb je wel een punt, al was het bij Bourdais ook wel vooral Champcar.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 21:00:12 #31
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_172887432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Villeneuve, Montoya om er een paar te noemen waren niet echt middelmaat.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
pi_172889571
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 21:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Villeneuve, Montoya om er een paar te noemen waren niet echt middelmaat.
Dat waren beide in hun tijd sensationele indycar coureurs, de Michael Schumachers van de indycar, soms leek het nog wat, maar Villeneuve heeft buiten die Williams niks meer kunnen laten zien en Raikkonen reed rondjes om zijn teamgenoot Montoya heen.

Dan moet je gewoon vaststellen dat er een niveauverschil is, en dat er maar heel weinig Indy coureurs zijn die in de F1 hadden moeten rijden.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 22:04:28 #33
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172890423
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 21:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat waren beide in hun tijd sensationele indycar coureurs, de Michael Schumachers van de indycar, soms leek het nog wat, maar Villeneuve heeft buiten die Williams niks meer kunnen laten zien en Raikkonen reed rondjes om zijn teamgenoot Montoya heen.

Dan moet je gewoon vaststellen dat er een niveauverschil is, en dat er maar heel weinig Indy coureurs zijn die in de F1 hadden moeten rijden.
Sato, nog zo'n voorbeeld.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:27:34 #34
142235 Jigzoz
Angel to some; demon to others
pi_172901308
Danica Patrick.

Hoewel me er vaag iets van bijstaat dat ze vooral zelf niet wilde...
pi_172914891
quote:

[..]

Volgens mij was Gilles De Ferran nog even in beeld geweest bij Ferrari, toen ze een invaller zochten voor Massa ?!
pi_172946753
quote:

[..]

Villeneuve reed nog best sterk in de BAR de eerste 2,5 jaar, Alleen jammer dat in dat eerste jaar die auto zo onbetrouwbaar was, en in het 2de jaar de Honda motor niet krachtig genoeg was (maakte het samen met Ralf Schumacher het de Mclarens en de Ferrari,s nog knap lastig ) en Villeneuve had ook redelijk wat aanbiedingen gekregen van een aantal teams (oa McLaren en Renault) jammer dat ie ze niet gepakt heeft.. (hij wilde z,n eigen team niet laten zakken) wat Villeneuve uiteindelijk de das heeft omgedaan was denk ik de invoering van tractioncontrol, en andere hulpmiddelen/electronica )
pi_173269944
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:36 schreef OllieNL het volgende:

[..]

:Y Was een Ferrari FXX, dat was trouwens schumi zijn eigen fxx, te herkennen aan de zwarte kleur. Was ook de enige met een andere kleur dan rood.
Er zijn er meer niet rood dan wel.

On topic:
Dario Franchitti
James Courtney
Tomas Scheckter
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173270865
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 00:23 schreef Argento het volgende:

[..]

Er zijn er meer niet rood dan wel.

Was het niet zoiets als nummer 30 van de 29?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_173290234
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Was het niet zoiets als nummer 30 van de 29?
zoiets ja, maar het is niet helemaal duidelijk hoeveel FXX-en er precies zijn.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173351016
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:22 schreef King_Merc het volgende:

[..]

wat Villeneuve uiteindelijk de das heeft omgedaan was denk ik de invoering van tractioncontrol, en andere hulpmiddelen/electronica )
In die tijd hadden ze allemaal wel (een vorm van) tractioncontrol en hulpmiddellen. Of het nu mocht of niet.
.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')