abonnement Unibet Coolblue
pi_171787548
Iedereen kent de antwoorden wel op de vraag "Wat was de mooiste dag van je leven?"
9 op de 10 keer krijg je de geboorte van je kind of de trouwdag als antwoord.

Maar wat was voor jullie nou de mooiste/meest bijzondere dag van je leven als je die "standaard" dingen niet mee telt.

TS begint:
Een paar jaar geleden heb ik iets meer dan een maand gebackpacked in Thailand en Cambodja. Dat was natuurlijk een erg gave ervaring!

Maar daar heb ik ook de mooiste/meest bijzondere dag/beleving van mijn leven gehad.

Veel mensen gaan, als ze in die delen van de wereld op reis zijn,op een olifant rijden. Maar dat wou ik sowieso niet doen, omdat ik dat zielig voor die beesten vind.
Ik heb toen besloten om een dag voor olifanten te gaan zorgen!
Op het begin was het wel even een beetje eng, omdat je niet weet hoe die dieren reageren, maar je merkte al snel dat je er gewoon op je gemak naast kon staan en ze kon aaien.

Eerst mochten we de olifanten voeren.
Daarna gingen we met ze naar een grote plas water, waar we ze mochten wassen en schrobben, wat erg leuk was om te doen.
De olifanten vonden het zelf ook superleuk om te doen. Ze "doken" soms ook echt kopje onder en met hun poten kwamen ze dan boven het water uit.

Na de waterpret gingen we bananenbomen kappen en in kleine stukken hakken. Daarna mochten we die aan de olifanten voeren.

Toen was het tijd om zelf een hapje te eten. Tijdens het eten vertelden de gastheer en gastvrouw veel interessante informatie over de olifanten.
Deze olifanten kochten ze over van circussen of mensen die ze gebruikten om toeristen op te laten rijden.

Na het eten gingen we zelf eten koken voor de olifanten. Een soort rijstepap die we zelf mochten voeren. Als ze zagen dat je dat eten vast had, kwamen ze met open mond op je afgelopen, haha.

Na het eten gingen we zelf nog wat bommetjes gooien in die grote plas water en maakten we nog wat leuke foto's met de olifanten erbij.

Na daarna nog even nagepraat te hebben, was het weer tijd om te gaan.

Al met al een geweldige dag en een ervaring rijker die ik nooit meer zal vergeten!
  maandag 19 juni 2017 @ 12:34:42 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_171787571
De dag dat ik een FOK!-account aanmaakte.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_171787837
Toen ik leerde wat fappen was.
pi_171793546
Godver, deelt er iemand zijn mooiste ervaring. En dan krijg je bovenstaande 2 reacties.

FOK! is gedoemd.
pi_171793581
quote:
11s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:18 schreef Terrorizer het volgende:
Godver, deelt er iemand zijn mooiste ervaring. En dan krijg je bovenstaande 2 reacties.

FOK! is gedoemd.
pleur op joh.. wie is er nou geïnteresseerd in de mooiste ervaring van een anoniem iemand op internet?
pi_171793637
pi_171793933
Elke dag is voor mij bijzonder.

Mooie ervaring trouwens TS. ^O^

[ Bericht 69% gewijzigd door Tevik op 19-06-2017 17:44:22 ]
  maandag 19 juni 2017 @ 17:39:43 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171793997
quote:
11s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:18 schreef Terrorizer het volgende:
Godver, deelt er iemand zijn mooiste ervaring. En dan krijg je bovenstaande 2 reacties.

FOK! is gedoemd.
Doemroepers. :').
And so is the past
pi_171794018
ik heb geen mooiste dag

wel een paar dagen dat ik echt super gelukkig was maar die zijn op 2 handen te tellen

echt "de mooiste dag" of zo is meer iets voor een vrouw die gaat trouwen of zo
  maandag 19 juni 2017 @ 17:42:32 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171794054
Voor mij trouwens. afgelopen donderdag.

Na jarenlang pappen en nathouden heb ik voor het eerst in jaren geen pijn in de rug en benen. _O_.

Antiklacht: afkicken van de pijnstillers is minder. Met dit weer opvliegers is een marteling.
And so is the past
pi_171797053
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:20 schreef koemleit het volgende:

[..]

pleur op joh.. wie is er nou geïnteresseerd in de mooiste ervaring van een anoniem iemand op internet?
Wat doe je dan op een forum met alleen maar onbekenden?
Of zit je stiekem met je andere vriendjes die thuis op hun zolderkamertje zitten, topics aan te maken en op elkaars topic te reageren, vlegel dat je daar bent?!
pi_171797066
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:37 schreef Tevik het volgende:
Elke dag is voor mij bijzonder.

Mooie ervaring trouwens TS. ^O^
Dank je!
pi_171797276
Mooiste dag van mijn leven was toen ik geboren werd, als dat niet was gebeurd had ik al die andere mooie dagen niet meegemaakt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171804940
quote:
11s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:18 schreef Terrorizer het volgende:
Godver, deelt er iemand zijn mooiste ervaring. En dan krijg je bovenstaande 2 reacties.

FOK! is gedoemd.
Je geeft me wat veel eer, maar het lukte me toch een fapje te zetten op je comment.
pi_171814527
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:18 schreef devlinmr het volgende:
Mooiste dag van mijn leven was toen ik geboren werd, als dat niet was gebeurd had ik al die andere mooie dagen niet meegemaakt.
Ok, leuk dat een dag die je je nooit herrinnert hebt, de mooiste dag van je leven is.
pi_171815536
toen ik vrijkwam uit jilla
pi_171815706
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:24 schreef Cracker26 het volgende:

[..]

Ok, leuk dat een dag die je je nooit herrinnert hebt, de mooiste dag van je leven is.
gelukkig hebben we de foto's nog
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171861187
Schopje!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')