abonnement Unibet Coolblue
pi_171836799
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

In de VS ben je net als in Nederland toch wel onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Trump is zeker niet veroordeeld voor verkrachting. Er zijn vele aantijgingen van ongewenste seksuele intimiteiten en dergelijke geweest, maar die zijn ook makkelijk weg te wuiven als laster / golddiggers / whatever zolang er geen veroordeling is op basis van solide bewijs.
Welke bordelen Trump op dit moment precies bezit is mij overigens een raadsel.
Miss Universe natuurlijk. Daar heeft hij toch ook zijn huidige hoer vrouw vandaan?

quote:
Overspel en hertrouwen zijn in dergelijke kringen sowieso niet zo'n ramp.
Wat je hier echter vooral doet is oude koeien uit de sloot halen. De meeste Christenen zijn prima bereid om mensen zaken te vergeven. Trump is inmiddels gewoon al weer een jaar of twaalf braaf getrouwd.
Haha, braaf getrouwd, hij was aan het neuken met andere dames toen Melania zwanger was van hun kind. Ik geloof trouwens niet dat Melania het erg vindt als hij bezig is met andere dames. Integendeel zelfs.
Vergeven is natuurlijk prima. Maar erop stemmen is natuurlijk hypocriet.
Oom Donald is natuurlijk nu niet opeens een brave man. Hij zegt toch zelf al dat hij nooit ergens voor excuseert?
pi_171836855
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:15 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Miss Universe natuurlijk. Daar heeft hij toch ook zijn huidige hoer vrouw vandaan?

[..]

Haha, braaf getrouwd, hij was aan het neuken met andere dames toen Melania zwanger was van hun kind. Ik geloof trouwens niet dat Melania het erg vindt als hij bezig is met andere dames. Integendeel zelfs.
Vergeven is natuurlijk prima. Maar erop stemmen is natuurlijk hypocriet.
Oom Donald is natuurlijk nu niet opeens een brave man. Hij zegt toch zelf al dat hij nooit ergens voor excuseert?
Dit is POL, niet één of ander zwakzinnigensubforum. Als je niet serieus wilt reageren, dan kun je beter gewoon wegblijven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171836963
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dit is POL, niet één of ander zwakzinnigensubforum. Als je niet serieus wilt reageren, dan kun je beter gewoon wegblijven.
Dat zijn gewoon de feiten. Als je niet tegen de feiten kan, dan kan je beter naar oom Donald luisteren.
  woensdag 21 juni 2017 @ 16:57:18 #229
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171837642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:22 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon de feiten. Als je niet tegen de feiten kan, dan kan je beter naar oom Donald luisteren.
Het mag allemaal wel iets minder plat. We hoeven het niveau van de huidige president van Amerika niet te hanteren als ondergrens voor dit topic, wij kunnen beter.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171837945
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:57 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het mag allemaal wel iets minder plat. We hoeven het niveau van de huidige president van Amerika niet te hanteren als ondergrens voor dit topic, wij kunnen beter.
Ok, dat is waar, mijn excuses.

Het enige wat ik aan wilde geven is dat we nu opgescheept zitten met een vent die eigenlijk in alles het verkeerde voorbeeld geeft. Dat maakt bijna iedere boodschap die deze regering wil uitdragen bij voorbaat al ongeloofwaardig.
  woensdag 21 juni 2017 @ 17:15:24 #231
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171837964
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:14 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Ok, dat is waar, mijn excuses.

Het enige wat ik aan wilde geven is dat we nu opgescheept zitten met een vent die eigenlijk in alles het verkeerde voorbeeld geeft. Dat maakt bijna iedere boodschap die deze regering wil uitdragen bij voorbaat al ongeloofwaardig.
Dat hoef je Monolith niet uit te leggen, gok ik zo. Jullie zitten wat dat betreft duidelijk op één lijn.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171838786
Nog een analyse van de resultaten van de special elections en wat het kan betekenen voor de midterms:
https://fivethirtyeight.c(...)handel/?ex_cid=538fb
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 21 juni 2017 @ 18:28:01 #233
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171839132
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 18:09 schreef Monolith het volgende:
Nog een analyse van de resultaten van de special elections en wat het kan betekenen voor de midterms:
https://fivethirtyeight.c(...)handel/?ex_cid=538fb
zoals ik al zei, die GOPers zullen niet superblij zijn met dit resultaat al lijkt het een enorme overwinning ... maar ja momentum is ook zo iets, we weten niet wat er nog staat te gebeuren, een blown out war zou nog wel roet in het eten kunnen gooien, alhoewel...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171839347
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:14 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Ok, dat is waar, mijn excuses.

Het enige wat ik aan wilde geven is dat we nu opgescheept zitten met een vent die eigenlijk in alles het verkeerde voorbeeld geeft. Dat maakt bijna iedere boodschap die deze regering wil uitdragen bij voorbaat al ongeloofwaardig.
Maar de vraag was waarom Trump onder evangelicals zo populair was. De redenen zijn duidelijk zoals ik al heb aangegeven. Presidenten worden veelal ook niet gekozen omdat ze zo'n geweldig voorbeeld voor kinderen zouden zijn. Die tactiek hebben bijvoorbeeld Cruz en Clinton in de verkiezingen ook wel geprobeerd, maar daar maalt de Evangelical niet om. Die vind het veel belangrijker dat zijn normen en waarden worden opgelegd aan de maatschappij.

Ik heb hier een tijdje terug ook nog een aardig stukje gepost over de vergelijking tussen Trump en evangelicals in de zin dat beiden lijden aan het B100-syndroom. Beiden hebben ze last van vervolgingswaan. Dat is sowieso iets dat je heel erg terugziet bij Amerikaanse Christenen. Het niet mogen weigeren van personeel op basis van seksuele geaardheid, een onderwijsstandaard waarin evolutie en een miljarden jaar oude aarde dienen te worden onderwezen, het homohuwelijk... het zijn allemaal aanvallen op die arme, arme evangelicals die ernstig worden vervolgd in de VS.

Die onzinnige 'war on Christmas'-fantasie waait helaas ook de Atlantische oceaan over.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171841050
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat de Dems uitgingen van verlies maar het toch probeerden.
Dat heb ik nergens beweerd.

Er is hier een stemming dat de democraten redelijk hebben gedaan in GA-06 ondanks dat ze niet hebben gewonnen omdat het een 'dieprode district' is. Ik ben het echter niet mee eens door huidige omstandigheden.

Het was na de jumgle primary al duidelijk dat het een 50/50 zou zijn wie er won in GA-06, dat de democraten gisteren niet wonnen is uiteindelijk teleurstellend.
  woensdag 21 juni 2017 @ 20:43:23 #236
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171842274
Pruitt blijft fijn doorgaan met het ontmantelen van de EPA. Wetenschap is gevaarlijk als het geld kost van je donoren, dus ja...

Schandalig dat een dergelijk figuur in zo'n positie is gezet.

EPA axes 38 more science advisers, cancels panel meetings
  woensdag 21 juni 2017 @ 21:41:52 #237
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_171844078
Het moeras van belangenverstrengeling is weer groter gemaakt:

quote:
Trump seeks sharp cuts to housing aid, except for program that brings him millions

President Trump’s budget calls for sharply reducing funding for programs that shelter the poor and combat homelessness — with a notable exception: It leaves intact a type of federal housing subsidy that is paid directly to private landlords.

One of those landlords is Trump himself, who earns millions of dollars each year as a part-owner of Starrett City, the nation’s largest subsidized housing complex. Trump’s 4 percent stake in the Brooklyn complex earned him at least $5 million between January of last year and April 15, according to his recent financial disclosure.

Trump’s business empire intersects with government in countless ways, from taxation to permitting to the issuing of patents, but the housing subsidy is one of the clearest examples of the conflicts experts have predicted. While there is no indication that Trump himself was involved in the decision, it is nonetheless a stark illustration of how his financial interests can directly rise or fall on the policies of his administration.

(..)

https://www.washingtonpos(...)m_term=.52804248690c
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 woensdag 21 juni 2017 @ 22:29:00 #238
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171845725
Wat een winnaar! Hij trollt zijn kiezers bruut. Daar heb ik respect voor
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171845922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 22:29 schreef Ulx het volgende:
Wat een winnaar! Hij trollt zijn kiezers bruut. Daar heb ik respect voor
Zijn kiezers vinden dat hij dat verdient! En dan wordt hij nog rijker en dan moet hij wel slim zijn! :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 21 juni 2017 @ 22:47:54 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171846234
En dan belastingverlaging voor hem en in ruil komt er een hek bij Mexico!

Maga!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171849290
quote:
3s.gif Op woensdag 21 juni 2017 18:28 schreef Re het volgende:

[..]

zoals ik al zei, die GOPers zullen niet superblij zijn met dit resultaat al lijkt het een enorme overwinning ... maar ja momentum is ook zo iets, we weten niet wat er nog staat te gebeuren, een blown out war zou nog wel roet in het eten kunnen gooien, alhoewel...
Het maakt eigenlijk niet uit of ze winnen met 0.1% of 10%, het gaat erom dat ze winnen. Zolang de Dems de lokale verkiezingen niet kunnen winnen door er flink geld tegenaan te smijten bloeden ze vanzelf dood als partij. Niemand die op den duur nog geld geeft aan een politieke partij zonder macht.

Ze hebben een manifest nodig, zoals Corbyn en een duidelijke visie. Een alternatief op corporate Amerika. Wat Obama beloofde, maar niet waar kon maken. Het 'we are better than you' argument win je verkiezingen niet mee.

Je eindigt dan verkiezing na verkiezing met dit:
pi_171850501
BraddJaffy twitterde op donderdag 22-06-2017 om 02:49:35 Trump on the wealth of his economic cabinet picks: “In those particular positions, I just don’t want a poor person” https://t.co/4HmopZX1gH reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 22 juni 2017 @ 07:07:24 #243
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171851075
Kushner mag nog steeds bij geheimen ondanks het onderzoek.

http://www.politico.com/s(...)ity-clearance-239815
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171852563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 07:07 schreef Ulx het volgende:
Kushner mag nog steeds bij geheimen ondanks het onderzoek.

http://www.politico.com/s(...)ity-clearance-239815
Die reacties :')_________! Hillary dit, Hillary zo. :') Is het echt voor Trumpers echt zo moeilijk hun held op inhoud te verdedigen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 donderdag 22 juni 2017 @ 09:52:03 #245
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171853069
De Russiagate hearings gaan trouwens gewoon door.

http://edition.cnn.com/20(...)-hearings/index.html

quote:
It's been said many times, but witnesses reiterated they have no doubt that Russia itself was behind efforts to intervene in the US election and were also very confident that no votes were changed in the process.
"In 2016 the Russian government, at the direction of Vladimir Putin himself, orchestrated cyberattacks on our nation for the purpose of influencing our election. That is a fact, plain and simple," Johnson testified in the House.
FBI Counterintelligence Division Assistant Director Bill Priestap laid out in his opening statements what Russia's end game was: power. He said since Russia lost its standing after the fall of the Soviet Union, Moscow and Putin have been on a mission to restore it, primarily by weakening the US and its allies through "information warfare."
"I think the primary goal (of the 2016 effort) in my mind was to sow discord, and to try to de-legitimize our free and fair election process," Priestap said. "I also think another of their goals, which the entire United States intelligence community stands behind, was to denigrate Secretary (Hillary) Clinton and to try to help then, current President (Donald) Trump."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:54:51 #246
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_171853130
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:52 schreef Ulx het volgende:
De Russiagate hearings gaan trouwens gewoon door.

http://edition.cnn.com/20(...)-hearings/index.html

[..]

Gezien de escalerende situatie in Syrië op het moment was het misschien toch verstandiger geweest als de Russen zich even verdiept hadden in het principe van 'The Devil you know".
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 donderdag 22 juni 2017 @ 09:56:00 #247
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171853159
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die reacties :')_________! Hillary dit, Hillary zo. :') Is het echt voor Trumpers echt zo moeilijk hun held op inhoud te verdedigen?
Het is inderdaad bizar dat Trumpanzees huilie doen "want Benghazi".
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 juni 2017 @ 09:57:29 #248
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171853195
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:54 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Gezien de escalerende situatie in Syrië op het moment was het misschien toch verstandiger geweest als de Russen zich even verdiept hadden in het principe van 'The Devil you know".
Trump durft tenminste de A-bom te gebruiken als het nodig is. #MAGA.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 juni 2017 @ 12:19:25 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171855888
Nu wil Trump weer zonnepanelen op de muur zetten. Ik vind dat oneerlijke staatsconcurrentie met bijvoorbeeld andere energiesectoren. Hij kan zich beter druk maken over steunen van technieken met toekomst. Zoals bijvoorbeeld het gebruik van steenkool.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40363390
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 12:30:32 #250
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171856124
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:19 schreef Ulx het volgende:
Nu wil Trump weer zonnepanelen op de muur zetten. Ik vind dat oneerlijke staatsconcurrentie met bijvoorbeeld andere energiesectoren. Hij kan zich beter druk maken over steunen van technieken met toekomst. Zoals bijvoorbeeld het gebruik van steenkool.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40363390
Ik vind het wel een slimme zet van hem. Hoe kan 'links' nu tegen zonnepanelen zijn? Als z'n tegenstanders zich dan toch blijven verzetten tegen de muur, zal hij continu aankomen met die zonnepanelen en dat het belachelijk is dat als hij iets voor het milieu doet, zelfs dat niet gesteund wordt door de liberals.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')