abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171787116
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ook die kunnen nadenken of hebben een begeleider die na kan denken lijkt me.
Dat lijkt jou, maar dat hoeft dan nog niet zo te zijn :) Een oudje in een verzorgingshuis kan gewoon met de rollator naar buiten. Dan kan het prettig zijn dat van overheidswege wordt gewaarschuwd voor de temperatuur, in plaats van dat de verzorging alles in de gaten moet houden en oma Truus op apegapen in de bosjes ligt omdat ze haar hebben gemist.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:08:23 #152
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171787117
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

L: (tenminste, als ik geluk heb) "Oh ja, want 138 meter kan ook niet".

Sequoia sempervirens is de hoogst bekende met bijna 116 meter.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_171787118
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Jij wel dan? Met je gevaarlijke CO2-reizen naar Afrika.
Daar doen ze tenminste niet aan debiele kleurcodes voor het weer :') Je zou dus kunnen zeggen dat ze in Afrika beter in staat zijn zelfstandig na te denken dan Nederlanders. 8-)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171787128
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Vmbo, ja. En dan nog de onderste helft.

Ik probeer in ieder geval wel aan te leren dat ze hun antwoord beoordelen op realisme. En dan krijg je van dit soort gesprekken:
J: "Je hebt de hoogte van de boom op de foto uitgerekend. Wat komt eruit?"
L: "1,38 meter".
J: "Kan dat?"
L: "Hoezo, kan dat?"
J: "Kan een boom 1,38 meter zijn?"
L: "Eeh, ik denk het wel?"
J: "Hoe lang ben je zelf?"
L "1,65'
J: ...
L: "Oh."
J: "Wat zou er misgegaan zijn?"
L: "Omrekenen?"
J: "Denk het wel."
L gaat opnieuw stapjes tellen. "13,80 meter!"
J: "Klopt. Had je dat ook kunnen zien zonder stapjes tellen?"
L: (tenminste, als ik geluk heb) "Oh ja, want 138 meter kan ook niet".

Enfin, onderwijs, iedere dag anders.
Klinkt als een prima methode. Hier pas ik hetzelfde toe hoor, dat water niet enkel condenseert bij 100 graden bijvoorbeeld. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:09:11 #155
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171787130
quote:
2s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je zou dus kunnen zeggen dat ze in Afrika beter in staat zijn zelfstandig na te denken dan Nederlanders. 8-)
Dat zie je idd aan álles in Afrika.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_171787149
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:09 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat zie je idd aan álles in Afrika.
Ze janken in ieder geval niet dat de overheid ze voor echt alles moet waarschuwen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 12:10:27 #157
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171787151
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh ik ben absoluut niet ontevreden, gezonde kinderen, intelligente zorgzame echtgenoot, leuk huis, ik kan natuurlijk wel 24/7 gaan zitten janken over de dingen die niet leuk zijn, maar daar worden ze toch niet leuker van, dus dan maar genieten van de dingen die wel leuk zijn.

Terwijl ik vanmorgen met mijn jongste naar school fietste dacht ik daar nog over na; deze SC wordt voornamelijk bevolkt door mensen die succesvol zijn, of iig tevreden over hoe hun leven ervoor staat, dat zou best eens een van de triggers kunnen zijn voor andere users om hier een probleem mee te hebben.
Ook degenen die hier financieel niet in een ruime positie zitten, en/of nooit (meer) carrière zullen/kunnen maken zijn geen doemdenkende negatievelingen, eigenlijk zijn we een SC van behoorlijk positieve personen, en schijnbaar trekt dat helaas mensen aan die dat niet kunnen handelen, die dan vinden dat ze onze lol (deze SC) dusdanig moeten verpesten dat wij het leven net zo kut vinden als zij.
Ik weet het niet...

Wij hebben ook aan de grond gezeten en weken gehad waarin we van 20 euro moesten rondkomen, we hebben nooit het idee gehad dat we daarom maar alles in het negatieve moesten trekken.
Ik ga toch altijd uit van eigen kracht en in Nederland zijn er ook nog eens tig organisaties die je kunnen helpen maar ja, daar moet je dan wel om vragen. Ik heb toch vaker wel het gevoel dat het aan de persoon zelf ligt dan aan iets anders.

Als ik naar onszelf kijk, wij hebben allebei keihard gewerkt, mijn vrouw nog steeds, geluk gehad, ja, maar ook risico's genomen en ook klote jobs gedaan en maanden naar het buitenland geweest in je eentje om ergens te komen.

Ik noem niemand lui maar je moet wel enige bereidheid hebben om je nek uit te steken soms en ergens voor te gaan. En als het mis gaat niet in een hoekje hullie gaan zitten roepen. En dat zijn toch wel de malcontents hier vooral.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171787153
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat lijkt jou, maar dat hoeft dan nog niet zo te zijn :) Een oudje in een verzorgingshuis kan gewoon met de rollator naar buiten. Dan kan het prettig zijn dat van overheidswege wordt gewaarschuwd voor de temperatuur, in plaats van dat de verzorging alles in de gaten moet houden en oma Truus op apegapen in de bosjes ligt omdat ze haar hebben gemist.
Arme Truus. :'(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:11:15 #159
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171787167
quote:
2s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daar doen ze tenminste niet aan debiele kleurcodes voor het weer :') Je zou dus kunnen zeggen dat ze in Afrika beter in staat zijn zelfstandig na te denken dan Nederlanders. 8-)
Dat sowieso. Wij zitten lekker binnen, beschut tegen alle mogelijke omstandigheden. In Afrika moet men er mee dealen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171787177
quote:
15s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Dat sowieso. Wij zitten lekker binnen, beschut tegen alle mogelijke omstandigheden. In Afrika moet men er mee dealen.
Ze kunnen toch gewoon in hun plaggenhutje zitten?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:11:56 #161
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171787178
quote:
6s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ze janken in ieder geval niet dat de overheid ze voor echt alles moet waarschuwen.
Dat doen ze pas als ze in Europa aandobberen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171787188
quote:
6s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ze janken in ieder geval niet dat de overheid ze voor echt alles moet waarschuwen.
Ze komen anders massaal hier naartoe om lekker door de overheid voor allerhande gevaar gewaarschuwd te worden.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 12:13:44 #163
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171787209
quote:
6s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze komen anders massaal hier naartoe om lekker door de overheid voor allerhande gevaar gewaarschuwd te worden.
En die klagen constant dat het koud is hier, welk gevaar, heh, er rijdt hier een dame met een donkere huidskleur op de fiets rond die echt nog een gewatteerde jas aan heeft bij een graad of 25 :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171787230
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En die klagen constant dat het koud is hier, welk gevaar, heh, er rijdt hier een dame met een donkere huidskleur op de fiets rond die echt nog een gewatteerde jas aan heeft bij een graad of 25 :D
PhD'er uit Brazilië bij ons loopt nog steeds rond met wanten zodra ik een korte broek aantrek. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:14:42 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171787233
Shit, duim opengehaald toen ik met de was bezig was :(
Nou ja, zo'n lieveheersbeestjespleister staat ook leuk O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171787258
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

PhD'er uit Brazilië bij ons loopt nog steeds rond met wanten zodra ik een korte broek aantrek. _O-
In het buitenland kun je de Nederlanders ook zo herkennen. Die lopen altijd in korte broek, ook wanneer de inboorlingen gewoon nog een jas dragen.
pi_171787261
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En die klagen constant dat het koud is hier, welk gevaar, heh, er rijdt hier een dame met een donkere huidskleur op de fiets rond die echt nog een gewatteerde jas aan heeft bij een graad of 25 :D
Van de andere kant zie je ook roomblanke Nederlanders die wel zo enorm ver afstaan van wat er buiten gebeurd dat ze met een graad of 15 zelf nog of al in donsjassen rondlopen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 12:16:33 #168
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171787263
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:14 schreef Leandra het volgende:
Shit, duim opengehaald toen ik met de was bezig was :(
Nou ja, zo'n lieveheersbeestjespleister staat ook leuk O+
Uhoh, een GroenLinks pleister gespot!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171787264
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:14 schreef Leandra het volgende:
Shit, duim opengehaald toen ik met de was bezig was :(
Nou ja, zo'n lieveheersbeestjespleister staat ook leuk O+
RIP duim.
Ja doei.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:17:05 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171787269
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik weet het niet...

Wij hebben ook aan de grond gezeten en weken gehad waarin we van 20 euro moesten rondkomen, we hebben nooit het idee gehad dat we daarom maar alles in het negatieve moesten trekken.
Ik ga toch altijd uit van eigen kracht en in Nederland zijn er ook nog eens tig organisaties die je kunnen helpen maar ja, daar moet je dan wel om vragen. Ik heb toch vaker wel het gevoel dat het aan de persoon zelf ligt dan aan iets anders.

Als ik naar onszelf kijk, wij hebben allebei keihard gewerkt, mijn vrouw nog steeds, geluk gehad, ja, maar ook risico's genomen en ook klote jobs gedaan en maanden naar het buitenland geweest in je eentje om ergens te komen.

Ik noem niemand lui maar je moet wel enige bereidheid hebben om je nek uit te steken soms en ergens voor te gaan. En als het mis gaat niet in een hoekje hullie gaan zitten roepen. En dat zijn toch wel de malcontents hier vooral.
Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel, je kunt jezelf eigenlijk onder alle omstandigheden zielig vinden, en hier zitten juist mensen die zich nagenoeg nooit zielig vinden.
Sommige mensen hebben echt geen oog voor het leed van anderen, die realiseren zich niet dat ze halverwege de ladder staan en er heel veel mensen onder hen staan, want ze kunnen alleen maar naar boven kijken, naar mensen die het beter hebben (denken ze).

Het is een mindset, en heeft niets met je werkelijke situatie te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 12:17:16 #171
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171787273
quote:
2s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Van de andere kant zie je ook roomblanke Nederlanders die wel zo enorm ver afstaan van wat er buiten gebeurd dat ze met een graad of 15 zelf nog of al in donsjassen rondlopen.
Met capuchon dan wel, natuurlijk :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2017 @ 12:19:01 #172
137949 Disana
pi_171787298
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh ik ben absoluut niet ontevreden, gezonde kinderen, intelligente zorgzame echtgenoot, leuk huis, ik kan natuurlijk wel 24/7 gaan zitten janken over de dingen die niet leuk zijn, maar daar worden ze toch niet leuker van, dus dan maar genieten van de dingen die wel leuk zijn.

Terwijl ik vanmorgen met mijn jongste naar school fietste dacht ik daar nog over na; deze SC wordt voornamelijk bevolkt door mensen die succesvol zijn, of iig tevreden over hoe hun leven ervoor staat, dat zou best eens een van de triggers kunnen zijn voor andere users om hier een probleem mee te hebben.
Ook degenen die hier financieel niet in een ruime positie zitten, en/of nooit (meer) carrière zullen/kunnen maken zijn geen doemdenkende negatievelingen, eigenlijk zijn we een SC van behoorlijk positieve personen, en schijnbaar trekt dat helaas mensen aan die dat niet kunnen handelen, die dan vinden dat ze onze lol (deze SC) dusdanig moeten verpesten dat wij het leven net zo kut vinden als zij.
Ik denk dat je in die laatste punten helemaal gelijk hebt. In de sc zit een groot aantal mensen dat het goed heeft of zich goed voelt, en dat steekt en moet kapot. Zo'n vadus is daar een goed voorbeeld van, die komt klagen dat hij er niet bij hoort maar doet daar zelf geen enkele moeite voor. Kennelijk moeten tevreden mensen er voor hem zijn.

Ja, ik heb teruggelezen en vind het maar triest. Wij zijn blij met wat we hebben en dat is goed zo.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 12:19:23 #173
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171787302
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel, je kunt jezelf eigenlijk onder alle omstandigheden zielig vinden, en hier zitten juist mensen die zich nagenoeg nooit zielig vinden.
Sommige mensen hebben echt geen oog voor het leed van anderen, die realiseren zich niet dat ze halverwege de ladder staan en er heel veel mensen onder hen staan, want ze kunnen alleen maar naar boven kijken, naar mensen die het beter hebben (denken ze).

Het is een mindset, en heeft niets met je werkelijke situatie te maken.
Yep, als je maar tegen iemand, liefst zwakker dan jou, kan trappen, dan is jouw leven vast en zeker beter. Droeftoeters.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171787316
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Pfff. Ik kan je vertellen, van wat ik ervan hoor, dat Kaas zijn vriend meer tijd in zijn studie steekt dan ik, een technische student. Weet niet hoeveel pret dat nou is. :P
Met het verschil dat hij als beloning voor al dat werk straks een minimumloon krijgt en jij een salaris van honderdmiljoenmiljard. Hehe ach ja, ieder zo z'n dingetjes die 'ie leuk vindt.
pi_171787342
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Met het verschil dat hij als beloning voor al dat werk straks een minimumloon krijgt en jij een salaris van honderdmiljoenmiljard. Hehe ach ja, ieder zo z'n dingetjes die 'ie leuk vindt.
Honderdmiljoenmiljard _O_

Kabouter Wesley _O_
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:22:24 #176
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171787349
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Met het verschil dat hij als beloning voor al dat werk straks een minimumloon krijgt en jij een salaris van honderdmiljoenmiljard. Hehe ach ja, ieder zo z'n dingetjes die 'ie leuk vindt.
Hij heeft jou toch voor geld en zo. Mooi zo'n rijke D66'er aan de haak geslagen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 12:22:59 #177
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171787359
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Met het verschil dat hij als beloning voor al dat werk straks een minimumloon krijgt en jij een salaris van honderdmiljoenmiljard. Hehe ach ja, ieder zo z'n dingetjes die 'ie leuk vindt.
Van geld alleen wordt je niet blij, van dingen doen waar je plezier in hebt en die voor jou waardevol zijn als werk wel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:23:01 #178
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171787361
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel, je kunt jezelf eigenlijk onder alle omstandigheden zielig vinden, en hier zitten juist mensen die zich nagenoeg nooit zielig vinden.
Sommige mensen hebben echt geen oog voor het leed van anderen, die realiseren zich niet dat ze halverwege de ladder staan en er heel veel mensen onder hen staan, want ze kunnen alleen maar naar boven kijken, naar mensen die het beter hebben (denken ze).

Het is een mindset, en heeft niets met je werkelijke situatie te maken.

Beetje dit idee? (Vanaf 0:40)
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171787372
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Van geld alleen wordt je niet blij, van dingen doen waar je plezier in hebt en die voor jou waardevol zijn als werk wel.
Zeg je nou dat mijn werk sowieso apenballen gaat zuigen? :6
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:24:35 #180
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171787386
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Van geld alleen wordt je niet blij, van dingen doen waar je plezier in hebt en die voor jou waardevol zijn als werk wel.
De meeste mensen werken toch voor het geld om bijvoorbeeld een hobby te kunnen betalen waar zij blij van worden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 19 juni 2017 @ 12:24:49 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171787390
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

RIP duim.
Rechts ook nog.... the drama.

Deze trouwens:



Eigenlijk was de rupspleister geschikter (zo'n jaap jonguh!!) maar die zijn op ;(
Binnenkort maar even nieuwe kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171787392
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Honderdmiljoenmiljard _O_

Kabouter Wesley _O_
Oh is dat daarvan? Nooit gezien echt maar ik zal dan onbewust wel beïnvloed zijn :7
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2017 @ 12:25:03 #183
137949 Disana
pi_171787396
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:14 schreef Leandra het volgende:
Shit, duim opengehaald toen ik met de was bezig was :(
Nou ja, zo'n lieveheersbeestjespleister staat ook leuk O+
Ouch!

Ik heb een pleister met een kattenstrip erop (ben de naam van de kat kwijt). Toen ik die niet meer nodig had heb ik hem op mijn rijtuig geplakt.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 12:25:27 #184
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171787406
quote:
12s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:23 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zeg je nou dat mijn werk sowieso apenballen gaat zuigen? :6
Nee, ik zeg dat je er plezier in moet hebben en voldoening uit moet halen. Een beetje geld kan ook geen kwaad, natuurlijk, liefst een beetje meer ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171787426
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Oh is dat daarvan? Nooit gezien echt maar ik zal dan onbewust wel beïnvloed zijn :7

Dat dit eigenlijk een onderdeel van man bijt hond was zeg. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171787437
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat je er plezier in moet hebben en voldoening uit moet halen. Een beetje geld kan ook geen kwaad, natuurlijk, liefst een beetje meer ;)
Die voldoening haal ik er al uit als andere mensen mag commanderen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:27:20 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171787449
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk dat je in die laatste punten helemaal gelijk hebt. In de sc zit een groot aantal mensen dat het goed heeft of zich goed voelt, en dat steekt en moet kapot. Zo'n vadus is daar een goed voorbeeld van, die komt klagen dat hij er niet bij hoort maar doet daar zelf geen enkele moeite voor. Kennelijk moeten tevreden mensen er voor hem zijn.

Ja, ik heb teruggelezen en vind het maar triest. Wij zijn blij met wat we hebben en dat is goed zo.
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Yep, als je maar tegen iemand, liefst zwakker dan jou, kan trappen, dan is jouw leven vast en zeker beter. Droeftoeters.
Dit allebei.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 19 juni 2017 @ 12:27:28 #188
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171787453
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Oh is dat daarvan? Nooit gezien echt maar ik zal dan onbewust wel beïnvloed zijn :7

Wel wat gemist dan hoor.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 19 juni 2017 @ 12:27:43 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171787457
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Ouch!

Ik heb een pleister met een kattenstrip erop (ben de naam van de kat kwijt). Toen ik die niet meer nodig had heb ik hem op mijn rijtuig geplakt.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 12:27:51 #190
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171787461
quote:
6s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die voldoening haal ik er al uit als andere mensen mag commanderen.
Da's een mooi streven maar zoals de oude verwensing luidt "Ik wens je veel personeel toe!" :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171787471
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's een mooi streven maar zoals de oude verwensing luidt "Ik wens je veel personeel toe!" :D
Moet natuurlijk wel capabel zijn anders is het doei doei de mazzel. Helaas zal ik wel onderaan beginnen. Ach ja.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171787477
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Van geld alleen wordt je niet blij, van dingen doen waar je plezier in hebt en die voor jou waardevol zijn als werk wel.
Klopt hoor, daar zoek ik m'n loopbaan ook volledig op uit. Bij van die testen die ik verplicht moest maken bij enkele sollicitaties kwam 'materiële beloning' ook helemaal onderaan m'n lijstje van motivaties. Wil wat ik doe gewoon leuk vinden en wil bier kunnen blijven drinken. Dat, en een leuke relatie en m'n gezondheid en ik heb alles wat ik maar wensen kan joh. :P
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 12:29:15 #193
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171787486
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:28 schreef Rezania het volgende:

[..]

Moet natuurlijk wel capabel zijn anders is het doei doei de mazzel. Helaas zal ik wel onderaan beginnen. Ach ja.
Ach, je moet ergens beginnen. Talent drijft in de goede bedrijven snel boven is mijn ervaring.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:29:22 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171787487
quote:
6s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:23 schreef Euribob het volgende:

[..]


Beetje dit idee? (Vanaf 0:40)
Geen idee, ik zit buiten.... ik ga geen Teeuwen door de tuin laten schallen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 19 juni 2017 @ 12:31:15 #195
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171787519
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee, ik zit buiten.... ik ga geen Teeuwen door de tuin laten schallen :@
Maar je zit toch niet meer op de Veluwe? En bovendien is het ook geen zondag, dus wat let je.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 12:31:46 #196
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171787526
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:28 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Klopt hoor, daar zoek ik m'n loopbaan ook volledig op uit. Bij van die testen die ik verplicht moest maken bij enkele sollicitaties kwam 'materiële beloning' ook helemaal onderaan m'n lijstje van motivaties.
Oh god, testen maken. De triestheid zelve.

Vroegen ze mij ook een keer bij een grote IT toko, ik ben opgestaan en richting de deur gegaan, keken ze een beetje raar van op. Ik had zoiets van "Als jullie mijn CV hebben en 2 uur met mij gepraat hebben over technische zaken en dan nog niet weten wat ik kan dan verspil ik mijn tijd hier met incompetente mensen"

Vonden ze niet leuk :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:31:56 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171787530
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:31 schreef Euribob het volgende:

[..]

Maar je zit toch niet meer op de Veluwe? En bovendien is het ook geen zondag, dus wat let je.
Bij Teeuwen weet je nooit wat er gaat komen, en we wonen nog wel een beetje op stand hè :+ :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 19 juni 2017 @ 12:32:37 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171787544
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh god, testen maken. De triestheid zelve.

Vroegen ze mij ook een keer bij een grote IT toko, ik ben opgestaan en richting de deur gegaan, keken ze een beetje raar van op. Ik had zoiets van "Als jullie mijn CV hebben en 2 uur met mij gepraat hebben over technische zaken en dan nog niet weten wat ik kan dan verspil ik mijn tijd hier met incompetente mensen"

Vonden ze niet leuk :)
Was je tenminste niet de enige die 2 uur verspild had *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 12:32:47 #199
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171787550
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij Teeuwen weet je nooit wat er gaat komen, en we wonen nog wel een beetje op stand hè :+ :')
Ja, dat ordinaire kan dan niet, natuurlijk, het is wel een nette buurt hier, ja :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 12:33:45 #200
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171787560
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was je tenminste niet de enige die 2 uur verspild had *O*
Hah, het zal je verbazen maar ze kwamen nog met een heel goed aanbod ook ondanks het ontbreken van de aptitude test :D

Toch maar niet gedaan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')