abonnement Unibet Coolblue
pi_171786250
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Apart om te overlijden voor dat de aanslag plaatsvond? Dus daar lag zomaar iemand toevallig op de stoep, dood?
Tingo zou zeggen dat er helemaal geen aanrijding plaatsvond. ;(
  maandag 19 juni 2017 @ 11:35:29 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171786251
Tjah, alleen maar incasseren gaat een keer over naar uitdelen. Maar gewoon niet de bedoeling.
Dit krijg je er van als je halve maatregelen treft, escalatie.

Wat me wel opvalt is dat de overheden nu in de stuip trekken qua bescherming. Hoe zit dat bij synagogen en Joden op straat dan die al jaren voor rotte vis worden uitgemaakt?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171786288
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Mensen die een terrorist uitschelden moeten inderdaad in de gaten gehouden worden ja.

:')
Hij scheld alleen een blanke terrorist uit. Zijn moslimbroeders rept ie met geen woord over.

Ja, zo iemand zou je in de gaten meoten houden ja :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171786318
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hij scheld alleen een blanke terrorist uit. Zijn moslimbroeders rept ie met geen woord over.

Ja, zo iemand zou je in de gaten meoten houden ja :)
Ze schelden geen terrorist uit, ze schelden een of andere vreemde vogel op Twitter uit, toch?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 19 juni 2017 @ 11:37:50 #30
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_171786321
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:35 schreef Red_85 het volgende:
Tjah, alleen maar incasseren gaat een keer over naar uitdelen. Maar gewoon niet de bedoeling.
Dit krijg je er van als je halve maatregelen treft, escalatie.

Wat me wel opvalt is dat de overheden nu in de stuip trekken qua bescherming. Hoe zit dat bij synagogen en Joden op straat dan die al jaren voor rotte vis worden uitgemaakt?
Hoezo escalatie?

Het leven gaat gewoon door hoor, ook in London.

En wat hebben joden er nu weer mee te maken?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171786351
quote:
2s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze schelden geen terrorist uit, ze schelden een of andere vreemde vogel op Twitter uit, toch?
quote:
This racist bastard ran over innocent civilians on their way home from taraweh
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171786396
Of hij zag een groep mensen iemand vermoorden en wilde die persoon in nood helpen. Daarom lag er al een dode.
pi_171786397
Dus als een blanke zoiets doet dan is het meerdere tweets waard, maar als een moslim een aanslag pleegt dan rept die kerel daar met geen woord over.

Schiet mij maar lek, maar ik vind dat verdacht. Waarom rept ie er wel over als het een blanke is en dus een racist bastard is en waarom met geen woord als het een moslimterrorist is? Waarom is dat geen racist bastard dan?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171786421
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Oh, ik dacht dat het over die Tommy zelf ging.

Maar goed, ik vind 'racist bastard' nog wat magertjes om iemand in de gaten te houden. De veiligheidsdiensten hebben wel wat beters te doen, dunkt mij.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171786453
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:40 schreef Geralt het volgende:
Dus als een blanke zoiets doet dan is het meerdere tweets waard, maar als een moslim een aanslag pleegt dan rept die kerel daar met geen woord over.

Schiet mij maar lek, maar ik vind dat verdacht. Waarom rept ie er wel over als het een blanke is en dus een racist bastard is en waarom met geen woord als het een moslimterrorist is? Waarom is dat geen racist bastard dan?
Dat is de wij/zij mentaliteit.
pi_171786506
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:40 schreef Geralt het volgende:
Dus als een blanke zoiets doet dan is het meerdere tweets waard, maar als een moslim een aanslag pleegt dan rept die kerel daar met geen woord over.

Schiet mij maar lek, maar ik vind dat verdacht. Waarom rept ie er wel over als het een blanke is en dus een racist bastard is en waarom met geen woord als het een moslimterrorist is? Waarom is dat geen racist bastard dan?
Welke kerel heb je het nu over, eigenlijk? Link naar de betreffende tweet?

Edit: gevonden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171786514
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:07 schreef CarltonBanks het volgende:
Ik vraag me toch af of dit een aanslag is, wie weet is het net zoiets als in Amsterdam.
Zou zeker kunnen. Het enige dat in dat geval nogal opvallend zou zijn, is dat de man in zijn eentje in een vrij grote, gehuurde bus rijdt. En dat op zondagnacht.

Uit de beelden die ik van de aangehouden man heb gezien (dat is zeer beperkt), komt hij in ieder geval wel nogal labiel of dronken (of beide) over.
Maar dat hij in een gehuurde bus lijkt te hebben gereden, maakt een ongeval voor mij minder waarschijnlijk.
Aan de andere kant is de schade aan de bus beperkt gebleven, dus hij lijkt niet op hoge snelheid op de groep te zijn ingereden.
pi_171786530
quote:
5s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Welke kerel heb je het nu over, eigenlijk? Link naar de betreffende tweet?
Gewoon de link in de tweet die ik quote.

Maar vooruit, https://twitter.com/Known_As_H/status/876584605276676097/video/1 die dus. Didier schijnbaar.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 19 juni 2017 @ 11:45:02 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171786532
Dus het gaat nu over tweets en reacties op tweets?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171786594
quote:
2s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik vind het maar een vaag verhaal.
Ook niet erg succesvol tot nu toe.
standaarddrinker
pi_171786602
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:45 schreef Copycat het volgende:
Dus het gaat nu over tweets en reacties op tweets?
Nee over een knaker die deze dader een racist bastard noemt en verder met geen enkel woord rept over andere aanslagen en dat ik dat verdacht vind en vind dat ze dergelijke mensen eens in de gaten moeten houden.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171786620
Geef je net eerste hulp, krijg je het moment erna zelf eerste hulp.
pi_171786757
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee over een knaker die deze dader een racist bastard noemt en verder met geen enkel woord rept over andere aanslagen en dat ik dat verdacht vind en vind dat ze dergelijke mensen eens in de gaten moeten houden.
Het lijkt erop dat hij hier gewoon bij aanwezig was, en daarom wat dingen tweet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171786765
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee over een knaker die deze dader een racist bastard noemt en verder met geen enkel woord rept over andere aanslagen en dat ik dat verdacht vind en vind dat ze dergelijke mensen eens in de gaten moeten houden.
De uitbreiding van inlichtingendiensten is niet op te brengen als mensen hiervoor al intensief voor in de gaten gehouden moeten worden.
pi_171786838
quote:
Aanval moskeegangers | Een 48-jarige man is vannacht rond 00.20 uur met een busje ingereden op een groep moslims die net uit een moskee in het Londense stadsdeel Finsbury Park kwam. Volgens de eerste berichten kwam daar één man bij om het leven, maar vermoedelijk was het slachtoffer al overleden voordat de aanrijding plaatsvond.
Bron

In hetzelfde bericht:

quote:
De dader dreigde volgens een voorganger van de getroffen moskee, Toufik Kacimi, te worden gelyncht
Van Geenstijl:

quote:
Weet je wie ook wel eens in de Finsbury-moskee kwam? Richard Reid, de Al Kaida Shoe Bomber. Ook andere Al Qaeda-poppetjes, zoals deze 9/11-verdachte, bezochten het gebedshuis. Er zouden in het verleden ook wapentrainingen gegeven zijn in de moskee, waar radicale prediker "Hook Hands Hamza" een tijdje het kromzwaard zwaaide, tot hij werd gearresteerd en uiteindelijk aan de VS werd uitgeleverd. Daar werd hij tot levenslang veroordeeld wegens betrokkenheid bij terreur. Dus.
Snap niet dat de media nu meer onwaarheden de wereld in slingert dan bij alle islamitische aanslagen gezamenlijk, ongelooflijk wat allemaal voor waar wordt aangenomen omdat een groepje moslims het zegt, niet vergeten dat die groep moslims allemaal komen in een radicale moskee. Nee ik ga deze aanslag niet goedpraten, maar dit is geen aanslag op moslims in mijn ogen, vanuit die moskee kwamen meerdere radicalen. Wie weet is het wel een vader/man die zijn kind/vrouw verloren heeft na een aanslag en het niet meer aankon. Er wordt nu meer ophef gemaakt, en meer leugens verteld (door de media en moslims) om maar die slachtofferrol te kunnen uitbuiten, waar zijn al die bruggenbouwers nu die islamofobie, racisme, PVV en nazi's roepen bij een aanslag op moslims maar andersom steeds weer nuance proberen aan te brengen.
pi_171786859
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:35 schreef Hdero het volgende:

[..]

Tingo zou zeggen dat er helemaal geen aanrijding plaatsvond. ;(
Kwestie van een te lage bloedsuiker.
pi_171786886
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Nee ik ga deze aanslag niet goedpraten
Waarom doe je het dan direct daarna?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171786891
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Bron

In hetzelfde bericht:

[..]

Van Geenstijl:

[..]

Snap niet dat de media nu meer onwaarheden de wereld in slingert dan bij alle islamitische aanslagen gezamenlijk, ongelooflijk wat allemaal voor waar wordt aangenomen omdat een groepje moslims het zegt, niet vergeten dat die groep moslims allemaal komen in een radicale moskee.
Over welke onwaarheden heb je het dan? Probeerde omstanders de dader niet te lynchen? Was de overleden man niet al overleden voor de aanslag?
pi_171786936
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Bron

In hetzelfde bericht:

[..]

Van Geenstijl:

[..]

Snap niet dat de media nu meer onwaarheden de wereld in slingert dan bij alle islamitische aanslagen gezamenlijk, ongelooflijk wat allemaal voor waar wordt aangenomen omdat een groepje moslims het zegt, niet vergeten dat die groep moslims allemaal komen in een radicale moskee. Nee ik ga deze aanslag niet goedpraten, maar dit is geen aanslag op moslims in mijn ogen, vanuit die moskee kwamen meerdere radicalen. Wie weet is het wel een vader/man die zijn kind/vrouw verloren heeft na een aanslag en het niet meer aankon. Er wordt nu meer ophef gemaakt, en meer leugens verteld (door de media en moslims) om maar die slachtofferrol te kunnen uitbuiten, waar zijn al die bruggenbouwers nu die islamofobie, racisme, PVV en nazi's roepen bij een aanslag op moslims maar andersom steeds weer nuance proberen aan te brengen.
Dit is echt precies wat je doet in deze post. Laat jezelf niet zo kennen man.
Feyenoord Rotterdam
pi_171787012
Wat je in steden als Parijs en London ziet is de gevolgen van groei van de islam. Dat triggert extreem-rechts. In London is reeds 13% islamitisch, de logische gevolgen zijn terreur aanslagen, polarisatie, totaal verloederde wijken....de cultuur van het M-O is zo naar London gehaald.

In iets mindere mate zie je hetzelfde in Amsterdam en Rotterdam. Het is een wonder dat er nog geen terreur aanslagen hebben plaatsgevonden in Nederland, alhoewel de meerderheid dat nu wel verwacht. En dat is geen verassing, gezien de groei van de islam.

De bron van alles is toch extreem-links beleid, grenzen wagenwijd open en doelbewust meer islam importeren en cultiveren middels politieke correctheid in media en universiteiten. De eerst totaal gemarginaliseerde extreem-rechts bewegingen worden zo nieuw leven ingeblazen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')