abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2017 @ 15:14:30 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_172140015
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 14:26 schreef Susie het volgende:
En nog gefeliciteerd Rewimo ^O^
Dank je wel :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 juli 2017 @ 20:39:02 #202
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_172148118
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:01 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ik zou iets neutralers doen. Of houden alle meisjes tegenwoordig van nagellak?
Of de moeder van het bevriende kind vragen wat ze verwachten. Want ik zou ook liever het onbekende kind negeren eigenlijk...
Iemand had het over nagellak als kleinigheidje, prima als dat wat anders is. Hier toevallig wel een meisje dat er gek op is...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 3 juli 2017 @ 20:45:39 #203
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_172148370
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:01 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ik zou iets neutralers doen. Of houden alle meisjes tegenwoordig van nagellak?
Of de moeder van het bevriende kind vragen wat ze verwachten. Want ik zou ook liever het onbekende kind negeren eigenlijk...
Echt waar joh? Ik zou sowieso iets meenemen, een klein cadeautje. Je maakt het meisje er blij mee op haar verjaardag en het hoeft je toch niet veel te kosten. Ik heb echt geen principiële antigevoelens ofzo hierbij, kan me die ook niet goed voorstellen.
  maandag 3 juli 2017 @ 21:04:35 #204
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172149008
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Echt waar joh? Ik zou sowieso iets meenemen, een klein cadeautje. Je maakt het meisje er blij mee op haar verjaardag en het hoeft je toch niet veel te kosten. Ik heb echt geen principiële antigevoelens ofzo hierbij, kan me die ook niet goed voorstellen.
Negeren klinkt wel erg lomp he? Misschien onderschat ik nog dat je een kind gewoon blij kan maken met iets kleins. Voor mezelf word ik namelijk altijd nogal ongelukkig van die troepjes. Maar als je door niks geven het andere kind juist ongelukkig maakt, is dat ook niet fijn.
Maar goed, daarom zei ik ook: de ouders vragen hoe dat werkt, zo'n partijtje voor 2.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_172149034
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hi! Ff jullie mening: mijn dochter heeft woensdag een feestje van een vriendinnetje die ze kent van het sporten. Dat meisje geeft het feestje samen met een ander meisje. Mijn dochter kent dat andere meisje niet. Wat doe je dan qua kadootje? Ze wil haar vriendinnetje geld geven met een kleinigheidje erbij (nagellak ofzo) kunnen we voor het andere meisje volstaan met een kleinigheidje of zouden jullie haar dan ook nog geld geven? Ik wil geen scheve gezichten maar dan ben ik straks 20¤ kwijt voor een kinderfeestje. Dat vind ik nogal wat....
Ik zou voor het andere meisje ook een kleinigheidje doen, dat hoeft echt geen drol te kosten. Niet om eventuele scheve gezichten, maar omdat ik het niet leuk vind om dat kind heel bewust over te slaan.
pi_172149594
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:05 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik zou voor het andere meisje ook een kleinigheidje doen, dat hoeft echt geen drol te kosten. Niet om eventuele scheve gezichten, maar omdat ik het niet leuk vind om dat kind heel bewust over te slaan.
Zou ik ook doen, gewoon iets kleins hoef je de kop niet te kosten. Bijv bij de action nagellakje en bijv aceton en wattenschijfjes erbij ben je iets van 3 euro kwijt, Folie er om lintje er aan en het lijkt heel wat
pi_172149674
Ik zal voor de andere jarige ook een kleinigheidje doen. Lipglosje, nagellakje, mini douchegel oid.
pi_172149747
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Echt waar joh? Ik zou sowieso iets meenemen, een klein cadeautje. Je maakt het meisje er blij mee op haar verjaardag en het hoeft je toch niet veel te kosten. Ik heb echt geen principiële antigevoelens ofzo hierbij, kan me die ook niet goed voorstellen.
Nou dit, dat andere meisje is toch ook jarig? Gewoon een kleinigheidje, niks stommers dan gepasseerd worden op je eigen verjaardag. Nagellak of stickers of zoiets, kleine moeite groot plezier!
  maandag 3 juli 2017 @ 21:52:43 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_172150548
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zal voor de andere jarige ook een kleinigheidje doen. Lipglosje, nagellakje, mini douchegel oid.
Volgens mij is dat nou echt iets Brabants. Zal gebruiken waar het eigenlijk zou zou moeten zijn.
:-)
Verder ben ik het eens.
pi_172153394
Het ging mij er vooral om of er naast het kleinigheidje nog geld moest of dat een kleinigheidje zou volstaan. Maar dat lijkt me nu wel duidelijk.
Ik heb een douchegel en een mini haarborsteltje met spiegeltje gekocht voor het andere meisje. Leuk kadotasje erom en klaar. Partyen maar *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_172165170
Geven jullie nog cadeautjes aan de juf of meester aan het eind van het schooljaar als bedankje?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:14:02 #212
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_172165318
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:06 schreef Zana het volgende:
Geven jullie nog cadeautjes aan de juf of meester aan het eind van het schooljaar als bedankje?
Nee, ik geef een lief kaartje met bedankt voor alles en betaal uiteraard mee aan het grote cadeau met alle ouders
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:15:26 #213
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172165344
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:06 schreef Zana het volgende:
Geven jullie nog cadeautjes aan de juf of meester aan het eind van het schooljaar als bedankje?
Nope..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 15:23:52 #214
5428 crew  miss_sly
pi_172165514
Nee hoor, tenzij S daar zelf mee komt en iets wil doen. Ik doe niet mee aan de race om het mooiste, duurste, origineelste, best-handgemaakte cadeau voor de juf. Ze krijg van mij een hand, een welgemeend bedankt en ik wens haar een fijne vakantie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_172166322
hier gewoon een bedankje aan het eind van het schooljaar. na volgende week al vakantie.

lisa gaat over naar groep 2. op lettermotoriek zit ze op niveau a en op gecijferdheid niveau b (a tot e waarbij e het laagste is) ze doet het dus erg goed.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:09:47 #216
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_172166552
Die van de oudste niks behalve woorden. Volgend jaar(en het jaar erna) zit hij ook weer bij haar. Ze viert ook haar verjaardag volgende week, daarvoor moesten we 2 euro geven,voor een cadeau.
De jongste wisselt wel van juf (morgen wendag bij de nieuwe). En zijn juf heeft aardig in hem geinvesteerd het laatste half jaar. Zit te denken aan een leuk voorleesboek of een drank/tijdschriftenbon. Maar ik heb nog ruim 2 weken ;)
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:15:43 #217
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_172169541
Nee. Hier met meester- en juffendag vorige week al iets gedaan dus heb het gecombineerd
pi_172169595
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:06 schreef Zana het volgende:
Geven jullie nog cadeautjes aan de juf of meester aan het eind van het schooljaar als bedankje?
Ik heb een groot schrift gekocht bij de action voor 69 cent ;)
Ow heeft de voorkant versierd..
Verder was ik niet zo enthousiast over z'n rapport dus vindt het prima zo ;)
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:21:39 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_172169647
En dat ligt aan de juf? :D

(ik weet wie het zegt....)
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:24:34 #220
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_172169696
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:18 schreef Loj het volgende:

[..]

Ik heb een groot schrift gekocht bij de action voor 69 cent ;)
Ow heeft de voorkant versierd..
Verder was ik niet zo enthousiast over z'n rapport dus vindt het prima zo ;)
Ik vind het best een leuk idee, Loj.
Ik zie alleen de link met zijn rapport niet zo. Of heeft hij een slecht rapport vanwege de slechte relatie met zijn juf?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:30:58 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_172169772
Ik laat elk jaar een sleutelhanger maken bij de gehandicapten werkplaats (Ofzoiets)
Juf Xxx aan de ene kant en liefs kind aan de andere.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:38:46 #222
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_172169948
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:30 schreef amaranta het volgende:
Ik laat elk jaar een sleutelhanger maken bij de gehandicapten werkplaats (Ofzoiets)
Juf Xxx aan de ene kant en liefs kind aan de andere.
Ook leuk!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_172169960
;) :P
Erg he....

Ik was al niet zo enthousiast over z'n juf. Ze heeft dit halve jaar drie dingetjes gedaan, die gewoon niet zo netjes zijn.

En Ow heeft een rapport (5 puntsschaal) waarbij hij alles op 3 heeft (op zelfvertrouwen na dat is een 2, maar logisch).
Terwijl ze meerdere keren tegen mij heeft gezegd dat ze telkens weer verbaasd was over z'n taligheid (waarom dan geen 4, hij is echt sterk erin), hij bijna nooit mee doet met de gym (waarom dan een 3?) , er twee namen van vriendjes instaan waar ik hem nog nooit over heb gehoord en hij nooit mee speelt (ja dat heb ik dubbel gecheckt)...

Dus volgens mij heeft de juf hem nooit "gezien"... en dat vind ik stom...
Ze zou bijvoorbeeld met hem ook wat andere "werkjes" doen ipv knutselen omdat hij dat niet leuk vindt, ik heb er niets van gezien en Ow zegt dat hij dat nooit hoeft te doen...

Hij zou deze juf volgend jaar eerst ook krijgen, maar ze heeft een andere baan :D
Dus ik laat het er ook bij, ik bereik met "zeuren" nu toch niets :)
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:44:23 #224
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_172170068
Ik heb net al de schoolboeken voor volgend schooljaar besteld. Dat moest al voor 10 juli :o
Want *tromgeroffel* mijn dochter is over *O*

Ik ben echt blij. Ze heeft haar proefwerkweek minder dramatisch gemaakt dan gedacht. Twee vakken slecht gemaakt, maar die waren verwacht. Verder een paar vakken onverwacht beter gedaan dan normaal en (helaas) een aantal vakken slechter gedaan dan verwacht, maar dat waren net de vakken waar ze het kon hebben.

Nou ja, hoe dan ook; het eindresultaat is dat ze over is. Dit jaar hoeft in ieder geval niet over. Volgend jaar weer een jaar.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:51:53 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_172170231
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:38 schreef livelink het volgende:

[..]

Ook leuk!
Is het ook. Oude juf van dochter draagt hem nog steeds aan dr sleutelhanger.
En voor de mensen van de werkplaats heel leuk om te maken.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:52:45 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_172170249
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:39 schreef Loj het volgende:
;) :P
Erg he....

Ik was al niet zo enthousiast over z'n juf. Ze heeft dit halve jaar drie dingetjes gedaan, die gewoon niet zo netjes zijn.

En Ow heeft een rapport (5 puntsschaal) waarbij hij alles op 3 heeft (op zelfvertrouwen na dat is een 2, maar logisch).
Terwijl ze meerdere keren tegen mij heeft gezegd dat ze telkens weer verbaasd was over z'n taligheid (waarom dan geen 4, hij is echt sterk erin), hij bijna nooit mee doet met de gym (waarom dan een 3?) , er twee namen van vriendjes instaan waar ik hem nog nooit over heb gehoord en hij nooit mee speelt (ja dat heb ik dubbel gecheckt)...

Dus volgens mij heeft de juf hem nooit "gezien"... en dat vind ik stom...
Ze zou bijvoorbeeld met hem ook wat andere "werkjes" doen ipv knutselen omdat hij dat niet leuk vindt, ik heb er niets van gezien en Ow zegt dat hij dat nooit hoeft te doen...

Hij zou deze juf volgend jaar eerst ook krijgen, maar ze heeft een andere baan :D
Dus ik laat het er ook bij, ik bereik met "zeuren" nu toch niets :)
Parttimer? Ik zit ook niet altijd op een lijn met duopartner. Dat is dan best lastig om een rapport in te vullen.
pi_172170280
Wij hadden eigenlijk een kleinigheidje bedacht om voor de vakantie te geven, maar nu blijkt dat de leerkrachten van beide meiden ook nog hun verjaardag gaan vieren. Dus dan krijgen ze dan het kleinigheidje. Ze hebben allebei iets bedacht om te geven en zijn dat aan het maken.

Wij horen eind van de week de nieuwe leerkrachten, ik heb voor de oudste goede hoop dat ze het volgend jaar beter treft (als de geruchten kloppen dan kunnen we in elk geval degene die we echt niet willen afstrepen... gezien het geslacht ;) ).
We zullen zien...

Livelink, wat fijn!!!
Mama van 2 lieve meiden :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2017 @ 18:55:31 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_172170318
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net al de schoolboeken voor volgend schooljaar besteld. Dat moest al voor 10 juli :o
Want *tromgeroffel* mijn dochter is over *O*

Ik ben echt blij. Ze heeft haar proefwerkweek minder dramatisch gemaakt dan gedacht. Twee vakken slecht gemaakt, maar die waren verwacht. Verder een paar vakken onverwacht beter gedaan dan normaal en (helaas) een aantal vakken slechter gedaan dan verwacht, maar dat waren net de vakken waar ze het kon hebben.

Nou ja, hoe dan ook; het eindresultaat is dat ze over is. Dit jaar hoeft in ieder geval niet over. Volgend jaar weer een jaar.
Wat fijn ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:11:27 #229
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_172170790
Livelink wat fijn dat ze over is *O*

Ik doe wel een kleinigheidje voor de juf. Niks waarmee ik de nietbestaande race om het mooiste cadeau zou winnen maar omdat ik haar waardeer en wil bedanken. Juf gaat ook trouwen in de vakantie dus dat was een mooie aanhaker.
Andersom heeft ze bijvoorbeeld ook op mijn verzoek in het boek geschreven wat ik elk jaar aan leidsters/juffen vraag als cadeau voor O voor later.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:33:47 #230
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_172171436
Juffen dag is hier helemaal niet geweest (of ik heb het gemist :@).
Anouk zit volgend jaar (nog een keer groep 2) weer bij deze juffen, dus volgend jaar maak ik wel wat voor ze, ze heeft er dan bijna 3 jaar gezeten ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:42:21 #231
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_172173503
Al die nagellakjes en lipgloss, over welke leeftijd hebben we het hier? Meisjes vinden toch ook wel andere dingen leuk?

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 04-07-2017 20:49:57 ]
in de haak.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:46:28 #232
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_172173694
Wij hebben wel een eindejaarscadeautje gegven aan de meester, en het is tevens een einde basisschool cadeautje, ons Catootje is gewoon klaar met de basisschool! Ze heeft 2 jaar bij deze meester in de klas gezeten dus dat is ook niet niks. Bovendien heeft hij onlangs z'n tweede dochter gekregen dus dat verdiende ook nog een klein kraamcadeautje (heb nog een nagellakje overwogen maar nee. ;) ). Gisteren was de musical avond, heel erg leuk en grappig (en ontroerend natuurlijk, snif). Ook
had hij voor iedere leerling een heel leuk persoonlijk praatje O+ en er volgde nog een feest dat tot diep in de nacht duurde. Nou ja.. ik vond het tenminste behoorlijk laat voor een maandagavond. ;)

[ Bericht 17% gewijzigd door trui op 04-07-2017 20:57:55 ]
in de haak.
pi_172174129
Livelink wat fijn dat ze over is.

Hier krijgen de juffen wel een kleinigheidje.
pi_172174275
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:42 schreef trui het volgende:
Al die nagellakjes en lipgloss, over welke leeftijd hebben we het hier? Meisjes vinden toch ook wel andere dingen leuk?
De mijne (6) wel :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_172175367
Wat fijn Livelink *O*

En nee, geen kado voor de juffen. En tekening of zelfgemaakte kaart als de kinderen dat willen en van mij een hand. Ik bedank ze voor het schooljaar en wens ze een fijne vakantie.
Met een meidenkwartet
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 juli 2017 @ 21:32:24 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_172175504
Livelink, wat fijn!!!

Hier hebben er wel iets voor de juf, ze heeft de afgelopen 2 jaar heel veel betekend voor puber.

Trui, rare weken nu zo he. Wij hebben vrijdag musical, ben heel benieuwd!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_172175760
Hier krijgen de juffen wel een kleinigheidje. Juf van oudste heeft het super gedaan voor haar en dus vinden we het leuk om haar even te bedanken en verwennen.

Die lipglossjes enz vinden ze hier ook nog leuk met 10 jaar. Ze geven elkaar eigenlijk wel altijd geld maar dan iets leuks erbij...Een lipglossje, nagellak, maskertje oid

Knap van je dochter dat ze over is livelink ! *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_172175871
Hier is juffendag in het water gevallen ( ze wilden een ochtend in een bosspeeltuin spelen) en hebben volgens mij uiteindelijk op school een filmpje gekeken.

Toen hebben de juffen wel een cadeautje names alle kinderen gekregen, omdat het 4 juffen inklusieve stagiaire en zwangerschapsvervanging waren, moesten er per kind 4 theezakjes verzierd worden en een bijdrage voor de bijbehorende theedozen. Volgens mij komen juffen om in thee, chocoladjes, mokken en douchespul. Ik zie nog best veel ouders iets extra's doen de laatste dagen, maar ik ben ook niet van plan om cadeautjes te geven, niet dat de juffen hun werk niet goed hebben gedaan, maar ik vind het gewoon een beetje raar, het is
hun werk.

Wij hadden ook al doorschuifmiddag, volgend jaar maar één juf, hoop dat zoon het een beetje goed met haar kan vinden, is een belangrijk jaar groep 3 en dan is het lullig als je met de juf niet goed kunt opschieten. Ben ook benieuwd hoe de overgang gaat, ze moeten dan toch opeens heel veel aan tafel zitten en ook buiten is veel minder speelgoed. Ze mochten die middag zelfs kiezen waar ze gingen zitten, maar ik hoop dat dat nog gaat veranderen, want anders komen een paar van de jongens niet aan leren toe.

Het rapport hebben wij natuurlijk ook al gehad, ik moet zeggen dat ik er erg weinig mee kan, een paar dingen waren herkenbaar, maar de tekst is volgens mij inwisselbaar voor bijna elk kind en verder werken ze bij ons met een vijfpuntenschaal met smileys. Een vinkje onder de smileys is conform zijn leeftijd, naar links dan loopt hij achter, naar rechts loopt hij voor. Ze hadden ook toetsen gedaan, maar die hebben ze blijkbaar niet expliciet in het rapport vermeld. Volgens mij is hij wel een beetje klaar met dat geknutsel en gespeel, ben benieuwd wat volgend schooljaar brengt.

Bij ons hebben ze trouwens de kinderen uit groep 1 a en b en 2 a en b in het nieuwe schooljaar in comiklassen 1/2 a, b en c geplaatst, denk dat ik er zelfs niet zo blij me zou zijn geweest. Dus uit 4 groepen 3 gemaakt, misschien met de optie om na de kerst, wanneer 2 juffen terug zijn van zwangerschapsverlof, met een nieuwe groep 0 te starten? Tja, ze moeten wat, maar ze hebben volgens mij ook de kinderen best wel anders verdeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 04-07-2017 21:47:04 ]
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:41:17 #239
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_172175877
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net al de schoolboeken voor volgend schooljaar besteld. Dat moest al voor 10 juli :o
Want *tromgeroffel* mijn dochter is over *O*
Wat heerlijk Livelink, gefeliciteerd!
in de haak.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:42:50 #240
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_172175951
Wat fijn Livelink *O* (had even over bericht heen gelezen).
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:45:09 #241
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_172176048
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:32 schreef Sjeen het volgende:
Livelink, wat fijn!!!

Hier hebben er wel iets voor de juf, ze heeft de afgelopen 2 jaar heel veel betekend voor puber.

Trui, rare weken nu zo he. Wij hebben vrijdag musical, ben heel benieuwd!
houd de zakdoeken maar vast bij de hand! :)

Nah, het viel nog mee hier hoor, het is vooral erg leuk en mooi om te zien hoe leuk de sfeer tussen al die groep 8'ers is geworden. En het is natuurlijk maar weer afwachten hoe dat straks in volgende klassen zal zijn.

Veel plezier vrijdag!
in de haak.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:47:49 #242
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_172176150
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:39 schreef Loj het volgende:
;) :P
Erg he....

Ik was al niet zo enthousiast over z'n juf. Ze heeft dit halve jaar drie dingetjes gedaan, die gewoon niet zo netjes zijn.

En Ow heeft een rapport (5 puntsschaal) waarbij hij alles op 3 heeft (op zelfvertrouwen na dat is een 2, maar logisch).
Terwijl ze meerdere keren tegen mij heeft gezegd dat ze telkens weer verbaasd was over z'n taligheid (waarom dan geen 4, hij is echt sterk erin), hij bijna nooit mee doet met de gym (waarom dan een 3?) , er twee namen van vriendjes instaan waar ik hem nog nooit over heb gehoord en hij nooit mee speelt (ja dat heb ik dubbel gecheckt)...

Dus volgens mij heeft de juf hem nooit "gezien"... en dat vind ik stom...
Ze zou bijvoorbeeld met hem ook wat andere "werkjes" doen ipv knutselen omdat hij dat niet leuk vindt, ik heb er niets van gezien en Ow zegt dat hij dat nooit hoeft te doen...

Hij zou deze juf volgend jaar eerst ook krijgen, maar ze heeft een andere baan :D
Dus ik laat het er ook bij, ik bereik met "zeuren" nu toch niets :)
Bah dat is ook echt niet leuk, Loj. Gelukkig volgend jaar een nieuwe juf of meester!
in de haak.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 22:13:48 #243
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_172177023
Ik kan me de melancholie van het afscheid van de basisschool nog wel goed herinneren. Het is echt het eind van een tijdperk.
Ik kan nu af en toe nog wel met heimwee terugdenken. Veel plezier vrijdag, Sjeen. En hopelijk gaan jullie dames een hele leuke tijd op de middelbare school tegemoet, Trui en Sjeen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_172177071
Wat goed Livelink!!

Welke musical was het Trui? Wii hebben die van A morgen.
A is al een paar dagen steeds aan het huilen. Heeft moeite met afscheid nemen.
Afscheidscadeautjes zijn gegeven. Voor de juf en meester van A een groot pakket.
De meester en juf van T een kleiner pakketje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 22:15:15 #245
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_172177094
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 22:14 schreef Vicky het volgende:
Wat goed Livelink!!

Welke musical was het Trui? Wii hebben die van A morgen.
A is al een paar dagen steeds aan het huilen. Heeft moeite met afscheid nemen.
Afscheidscadeautjes zijn gegeven. Voor de juf en meester van A een groot pakket.
De meester en juf van T een kleiner pakketje.
Ach, arme A.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_172177544
Al die grote groep 8ers!!! Leuke fase lijkt me. Leuk Vicky, Sjeen, trui.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:12:18 #247
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_172178797
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 22:14 schreef Vicky het volgende:
Wat goed Livelink!!

Welke musical was het Trui? Wii hebben die van A morgen.
A is al een paar dagen steeds aan het huilen. Heeft moeite met afscheid nemen.
Afscheidscadeautjes zijn gegeven. Voor de juf en meester van A een groot pakket.
De meester en juf van T een kleiner pakketje.
'Help, we zijn het bruidspaar kwijt'. Met veel, (heel veel, zelfs naar mijn smaak ;) ), woordgrapjes.
Veel plezier morgen, hopelijk kan ze er vooral van genieten. En dat verdriet hoort er ook wel bij natuurlijk. <3
in de haak.
pi_172181287
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:12 schreef trui het volgende:

[..]

'Help, we zijn het bruidspaar kwijt'. Met veel, (heel veel, zelfs naar mijn smaak ;) ), woordgrapjes.
Veel plezier morgen, hopelijk kan ze er vooral van genieten. En dat verdriet hoort er ook wel bij natuurlijk. <3
die doet A ook

Gistermiddag was de generale voor groep 7. Vandaag om 10 voor de opa's en oma's en vanavond voor ons.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_172181329
Wij hebben de musical afgelopen vrijdag gehad.
David is allesbehalve melancholisch, hij telt de dagen af :D
pi_172181332
En wat heerlijk dat je dochter over is, livelink :s)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')