abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 juni 2017 @ 09:38:31 #51
33189 RM-rf
1/998001
pi_171784026
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:24 schreef halfway het volgende:
Laten wij er van uitgaan dat de chauffeurs bij voorbaat al de schuld kregen.
waarom wil je daar "bij voorbaat" al vanuitgaan?

is dat om te protesteren tegen domme mensen die al conclusies trekken, terwijl ze niet alle kennis hebben?

Van wat ik lees heeft deze busmaatschppij gewoon heel terecht een klacht serieus genomen en onderzoek gedaan, waar na dat goede onderzoek bleek dat hun werknemers geen enkele baam trof
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 19 juni 2017 @ 09:39:14 #52
461397 Jip141
I can show you the world
pi_171784041
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 23:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen joh, dat jij je aftrekt op trannies maakt niemand hier iets uit. We zijn allemaal mensen.
Dat doe ik niet maar als dat zo was dan was het niets om je voor te schamen. Ieder zijn voorkeur. :)

Belachelijk hoe het hier werkt trouwens.

Alles wordt een beetje bekeken door het venster van een blanke dude tussen de 20-50.

Zo gauw er iemand zich uit de eigen groep zich misdraagt dan krijgt hij allemaal labels "psychopaat" "idioot" "sneu figuur" etc. Nooit wordt het gelinkt aan de groep. Tenzij men iets kan vinden natuurlijk wat buiten henzelf valt "Brabanders :') " (of andersom "Hollanders :') ).

Maar goed , o wee als er 1 persoon, eentje maar uit een "andere groep" iets geks doet. Opeens zijn transgenders geen individuen meer.
"Typisch voor geesteszieken" "Allemaal hebben ze een aandachtsstoornis" en weet ik veel wat. En natuurlijk ook seksualiseren "vind ze dat lekker ofzo?". Want een transgender bestaat alleen uit seks.

En als ik hier vraagtekens bij heb, dan trek ik stiekem af op transgenders... (Waar nogmaals helemaal niks mis mee zou zijn)

[ Bericht 1% gewijzigd door timmmmm op 20-06-2017 16:41:47 ]
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')