abonnement Unibet Coolblue
pi_171970614
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 17:41 schreef Ellechimxx het volgende:
Was ook een domme actie van mij. Ik zie hem niet aan als iemand die mij gaat bespelen.. zo is hij denk ik niet. Ben wel blij dat hij eerlijk is en niet direct zegt van we proberen t weer. Zo is het namelijk wel eens eerder geweest naar mijn gevoel.
Of je werkt er samen aan of niet. Spijtig dat hij voor niet koos.
pi_171971790
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 17:41 schreef Ellechimxx het volgende:
Was ook een domme actie van mij. Ik zie hem niet aan als iemand die mij gaat bespelen.. zo is hij denk ik niet. Ben wel blij dat hij eerlijk is en niet direct zegt van we proberen t weer. Zo is het namelijk wel eens eerder geweest naar mijn gevoel.
Mannen weten al heel snel of ze iets willen of niet. En als ze iets willen dan doen ze er ook echt alle moeite voor. Geloof me. Maar goed, laat dit gewoon een leermoment zijn. Nooit meer contact opnemen, echt nooit meer. Komt goed echt. Over een tijdje gaat het al beter met je.
pi_171975877
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:02 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mannen weten al heel snel of ze iets willen of niet. En als ze iets willen dan doen ze er ook echt alle moeite voor. Geloof me. Maar goed, laat dit gewoon een leermoment zijn. Nooit meer contact opnemen, echt nooit meer. Komt goed echt. Over een tijdje gaat het al beter met je.
Ik weet het.. eigenlijk zag ik onze breuk van tevoren wel aankomen, maar nu het eenmaal zover is had ik niet gedacht dat ik er zó veel moeite mee zou hebben. Ik kan mij nu gewoon nog niet voorstellen dat ik met iemand anders zou zijn dan hem, maar goed ik probeer het echt los te laten..
pi_171984977
Sterkte. Heel herkenbaar. Het is bij mij alleen een 'zij' die mij gedumpt heeft. Net voor vakantie.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 11:44:07 #130
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_171985717
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:02 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mannen weten al heel snel of ze iets willen of niet. En als ze iets willen dan doen ze er ook echt alle moeite voor. Geloof me. Maar goed, laat dit gewoon een leermoment zijn. Nooit meer contact opnemen, echt nooit meer. Komt goed echt. Over een tijdje gaat het al beter met je.
Wat een onzin weer ;( je post heel veel posts met best veel onzin op een manier alsof jij alles wel weet. Je zit er zo naast soms, meid. Niet erg maar leer er zelf ook van.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_171985735
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat een onzin weer ;( je post heel veel posts met best veel onzin op een manier alsof jij alles wel weet. Je zit er zo naast soms, meid. Niet erg maar leer er zelf ook van.
Grappig dat mijn voorspellingen anders wel allemaal uitgekomen zijn. Ik weet meer dan jij denkt.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 11:45:48 #132
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_171985763
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Grappig dat mijn voorspellingen anders wel allemaal uitgekomen zijn. Ik weet meer dan jij denkt.
Ja je bent echt geweldig en hebt een glazenbol :O zelf weten dat je niks aan wil nemen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 13:05:12 #133
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171987425
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Grappig dat mijn voorspellingen anders wel allemaal uitgekomen zijn. Ik weet meer dan jij denkt.
Fantastisch, maar zorg dan ook dat je minder bitter in het leven komt te staan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_171992470
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:12 schreef deman13 het volgende:
Sterkte. Heel herkenbaar. Het is bij mij alleen een 'zij' die mij gedumpt heeft. Net voor vakantie.
Shit he.. bij mij inderdaad ook net voor de vakantie..
Hopelijk voelen we ons over een tijdje weer iets beter!
pi_172022740
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Fantastisch, maar zorg dan ook dat je minder bitter in het leven komt te staan.
Ben ik niet. Slechts realistisch. ;)
pi_172022750
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 16:37 schreef Ellechimxx het volgende:

[..]

Shit he.. bij mij inderdaad ook net voor de vakantie..
Hopelijk voelen we ons over een tijdje weer iets beter!
Hoe is het met je?
pi_172024004
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 16:37 schreef Ellechimxx het volgende:

[..]

Shit he.. bij mij inderdaad ook net voor de vakantie..
Hopelijk voelen we ons over een tijdje weer iets beter!
Waar ik het nu lastig mee krijg, is echt het besef dat het klaar is. Weg is. Dat zij door gaat met haar leven (en ik overigens ook). Machteloos voelt dat.
pi_172035154
Moeilijke dingen dit, ik herken alle dingen wel zo'n beetje. (Relatie van bijna 11 jaar gehad) mijn tip is iig, zoek mensen die zichzelf kunnen vermaken in jouw omgeving. Klinkt raar, maar ik had een combinatie van eenzaamheid en tegelijkertijd niet de behoefte om met mensen te praten over dingen.

Het deed mij goed dat er dus regelmatig iemand over de vloer kwam om gewoon tv te kijken of te zonnen in de tuin.

Verder heeft iedereen terugvallen, anders heeft t je niet genoeg geboeid, neem jezelf dat niet kwalijk. Je hebt betere en mindere dagen.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  donderdag 29 juni 2017 @ 10:49:57 #139
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172038234
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ben ik niet. Slechts realistisch. ;)
Veel plezier ermee. Maar wees je bewust dat jouw waarheid echt niet de enige is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 29 juni 2017 @ 10:55:48 #140
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172038361
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:12 schreef deman13 het volgende:

[..]

Waar ik het nu lastig mee krijg, is echt het besef dat het klaar is. Weg is. Dat zij door gaat met haar leven (en ik overigens ook). Machteloos voelt dat.
Is het ook. De voorlaatste keer ben ik echt gedumpt op een moment dat ik juist tegen alles ja wilde zeggen met haar, daarna wel redelijk in de put gezeten en totaal nergens meer behoefte aan.
De laatste relatie wilde ik graag verder maar bloedde het dood, wat enkel erger werd nadat we dit uitgesproken hadden enkele maanden voor de breuk zelf. Toen het toen over was was het ook klaar. Daarna nog steeds flink in de put want weer verhuizen, weer opnieuw beginnen en weer alleen zijn terwijl we daarvoor alles samen deden zo'n beetje. Alleen door die voorlaatste keer bedacht ik me wel goed dat het goed gaat komen en dat ik er gewoon doorheen moest. Dat je verdriet mocht hebben maar dat je wel weer je leven en huis moest opbouwen. De eerste paar maanden waren nog steeds hel, ook voor haar wellicht, maar daarna ging het steeds beter.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172093257
Sommige momenten gaat het wel weer beter met me. Ben veel dingen aan het ondernemen met vriendinnen. Gelukkig dat zij (ondanks dat ze allemaal al gesetteld zijn) toch tijd hebben om mij op sleeptouw te nemen. Vanavond ook weer een feestje! Ik denk nog wel veel aan hem en vraag ik mij af hoe het met hem gaat. Het missen is dan ook zeer zeker nog niet weg.. maar een feit is wel dat ik momenteel veel minder erom hoef te huilen dan eerst. Maar goed, ik ben mij ervan bewust dat twee weken tekort is om erover heen te komen en ik echt nog wel een terugval zal gaan krijgen
pi_172093291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:12 schreef deman13 het volgende:

[..]

Waar ik het nu lastig mee krijg, is echt het besef dat het klaar is. Weg is. Dat zij door gaat met haar leven (en ik overigens ook). Machteloos voelt dat.
Ja je zegt het goed, machteloosheid en dat is ook zo. Ik besef het mij nu maar al te goed, maar dat maakt het niet minder pijnlijk. Hoe is het nu met jou?
pi_172119696
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:11 schreef Ellechimxx het volgende:
Sommige momenten gaat het wel weer beter met me. Ben veel dingen aan het ondernemen met vriendinnen. Gelukkig dat zij (ondanks dat ze allemaal al gesetteld zijn) toch tijd hebben om mij op sleeptouw te nemen. Vanavond ook weer een feestje! Ik denk nog wel veel aan hem en vraag ik mij af hoe het met hem gaat. Het missen is dan ook zeer zeker nog niet weg.. maar een feit is wel dat ik momenteel veel minder erom hoef te huilen dan eerst. Maar goed, ik ben mij ervan bewust dat twee weken tekort is om erover heen te komen en ik echt nog wel een terugval zal gaan krijgen
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:11 schreef Ellechimxx het volgende:
Sommige momenten gaat het wel weer beter met me. Ben veel dingen aan het ondernemen met vriendinnen. Gelukkig dat zij (ondanks dat ze allemaal al gesetteld zijn) toch tijd hebben om mij op sleeptouw te nemen. Vanavond ook weer een feestje! Ik denk nog wel veel aan hem en vraag ik mij af hoe het met hem gaat. Het missen is dan ook zeer zeker nog niet weg.. maar een feit is wel dat ik momenteel veel minder erom hoef te huilen dan eerst. Maar goed, ik ben mij ervan bewust dat twee weken tekort is om erover heen te komen en ik echt nog wel een terugval zal gaan krijgen
Tijd heelt... ga je nog op vakantie?
pi_172122691
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 18:25 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

[..]

Tijd heelt... ga je nog op vakantie?
Ik weet het nog niet zo goed. Heb gelukkig vakantiewerk kunnen regelen bij mijn stage dus daar mag ik 4 weken lang werken. De laatste twee weken van augustus hebben mijn ouders vakantie, dus als zij weggaan ga ik wel mee. Mijn vriendinnen hebben allemaal natuurlijk al een vakantie geboekt met hun vriend, dus dat zit er helaas niet meer in.

Gister opstap geweest met wat vriendinnen. Was erg gezellig en kon hem ook wel even uit mijn gedachten zetten.. totdat er een jongen op mij afstapte (niet mijn type ofzo) en gezellig met mij kwam praten. Pats boem, mijn ex was weer aanwezig in mijn hoofd. Ik vergelijk iedereen met mijn ex nu en merk dat ik mij hierdoor ook echt blokkeer voor anderen (niet dat ik nu al direct toe zou zijn aan een nieuwe relatie).
pi_172122903
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 20:27 schreef Ellechimxx het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet zo goed. Heb gelukkig vakantiewerk kunnen regelen bij mijn stage dus daar mag ik 4 weken lang werken. De laatste twee weken van augustus hebben mijn ouders vakantie, dus als zij weggaan ga ik wel mee. Mijn vriendinnen hebben allemaal natuurlijk al een vakantie geboekt met hun vriend, dus dat zit er helaas niet meer in.

Gister opstap geweest met wat vriendinnen. Was erg gezellig en kon hem ook wel even uit mijn gedachten zetten.. totdat er een jongen op mij afstapte (niet mijn type ofzo) en gezellig met mij kwam praten. Pats boem, mijn ex was weer aanwezig in mijn hoofd. Ik vergelijk iedereen met mijn ex nu en merk dat ik mij hierdoor ook echt blokkeer voor anderen (niet dat ik nu al direct toe zou zijn aan een nieuwe relatie).
Oh, jammer. Geen vriendinnen die vrijgezel zijn? Nichten wellicht? Klasgenoten? Nou ja, mochten je ouders op vakantie gaan zou ik lekker meegaan hoor. Waar gaan ze heen?

Is heel normaal. Je hoeft je daar ook niet voor te schamen of jezelf raar te vinden. Heeft alles te maken met je referentiekader. Je bent iets gewend en daar houd jij je nog aan vast, maar referentiekaders veranderen en zo ook die van jou. Dat komt wel... tijd, tijd en nog eens tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2017 20:36:20 ]
pi_172122960
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 20:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, jammer. Geen vriendinnen die vrijgezel zijn? Nichten wellicht? Klasgenoten? Nou ja, mochten je ouders op vakantie gaan zou ik lekker meegaan hoor. Waar gaan ze heen?

Is heel normaal. Je hoeft je daar ook niet voor te schamen of jezelf raar te vinden. Heeft alles te maken met je referentiekader. Je bent iets gewend en daar houd jij je nog aan vast, maar referentiekaders veranderen en zo ook die van jou. Dat komt wel... tijd, tijd en nog eens tijd.
Nee eigenlijk niet. Zowel al mijn vriendinnen hebben een partner.. Nichten heb ik niet alleen neven en die zijn allemaal ouder en al gesetteld. Dus helaas.. Mijn ouders hebben nog niets geboekt, maar boeken vaker last minute.

Ja.. kan nog niet echt genieten van de aandacht die ik krijg (niet dat dat super veel is ofzo). Soms zou ik het vertrouwde gewoon weer lekker terug willen hebben!
pi_172123050
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 20:38 schreef Ellechimxx het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet. Zowel al mijn vriendinnen hebben een partner.. Nichten heb ik niet alleen neven en die zijn allemaal ouder en al gesetteld. Dus helaas.. Mijn ouders hebben nog niets geboekt, maar boeken vaker last minute.

Ja.. kan nog niet echt genieten van de aandacht die ik krijg (niet dat dat super veel is ofzo). Soms zou ik het vertrouwde gewoon weer lekker terug willen hebben!
Jammer, maar heel vriendinnen heb ik op vakantie leren kennen, dus wie weet ontmoet je straks op vakantie nog leuke dames waar je samen mee naar het strand kan gaan. Gaan hoor als je die mogelijkheid hebt.

Komt wel. Klinkt echt cliché en wil je wellicht niet horen nu, maar over een tijdje zal je alles zo anders ervaren.
  zondag 2 juli 2017 @ 20:56:36 #148
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172123573
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 20:27 schreef Ellechimxx het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet zo goed. Heb gelukkig vakantiewerk kunnen regelen bij mijn stage dus daar mag ik 4 weken lang werken. De laatste twee weken van augustus hebben mijn ouders vakantie, dus als zij weggaan ga ik wel mee. Mijn vriendinnen hebben allemaal natuurlijk al een vakantie geboekt met hun vriend, dus dat zit er helaas niet meer in.

Gister opstap geweest met wat vriendinnen. Was erg gezellig en kon hem ook wel even uit mijn gedachten zetten.. totdat er een jongen op mij afstapte (niet mijn type ofzo) en gezellig met mij kwam praten. Pats boem, mijn ex was weer aanwezig in mijn hoofd. Ik vergelijk iedereen met mijn ex nu en merk dat ik mij hierdoor ook echt blokkeer voor anderen (niet dat ik nu al direct toe zou zijn aan een nieuwe relatie).
Wanneer je iemand echt leuk vindt verbleekt je ex daarbij en komen die gedachten niet. Tot dan geniet, werk aan jezelf en zoek afleiding.
Zorg wel dat je je ex niet gaat verheerlijken. Dat blijft een valkuil.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 juli 2017 @ 12:03:50 #149
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_172160734
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:11 schreef Ellechimxx het volgende:
Sommige momenten gaat het wel weer beter met me. Ben veel dingen aan het ondernemen met vriendinnen. Gelukkig dat zij (ondanks dat ze allemaal al gesetteld zijn) toch tijd hebben om mij op sleeptouw te nemen. Vanavond ook weer een feestje! Ik denk nog wel veel aan hem en vraag ik mij af hoe het met hem gaat. Het missen is dan ook zeer zeker nog niet weg.. maar een feit is wel dat ik momenteel veel minder erom hoef te huilen dan eerst. Maar goed, ik ben mij ervan bewust dat twee weken tekort is om erover heen te komen en ik echt nog wel een terugval zal gaan krijgen
Ja het is een rollercoaster. Dik een jaar geleden kwam ik er achter dat mijn ex was vreemdgegaan. Ze wilde niet werken aan het redden van onze relatie die al meer dan 10 jaar duurde.

Ik had het er erg moeilijk mee, maar het gaat steeds beter. Zo veel beter nu dat ik het daten weer aandurf. Ik denk niet meer elke dag aan haar, op ieder moment van de dag. Ik verlang niet meer naar haar, kan haar eerlijk gezegd nu missen als kiespijn. Af en toe een terugval, maar het is zoals het is, daar kom je wel doorheen.

We zitten ook in dezelfde vriendengroep, als we samen zijn in de groep probeer ik zo normaal mogelijk te doen, maar soms is dat moeilijk. Helemaal omdat ik een jaar geleden heb besloten moreel de betere te zijn en haar niet zwart te maken en rond te bazuinen dat ze is vreemd gegaan (onze vriendengroep weet dat dus niet). Soms heb ik de neiging dat toch te doen, maar daar ga ik niets positiefs mee bereiken dus dat laat ik maar voor wat het is.

Sterkte, en volhouden!!!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 4 juli 2017 @ 13:21:30 #150
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172162480
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ja het is een rollercoaster. Dik een jaar geleden kwam ik er achter dat mijn ex was vreemdgegaan. Ze wilde niet werken aan het redden van onze relatie die al meer dan 10 jaar duurde.

Ik had het er erg moeilijk mee, maar het gaat steeds beter. Zo veel beter nu dat ik het daten weer aandurf. Ik denk niet meer elke dag aan haar, op ieder moment van de dag. Ik verlang niet meer naar haar, kan haar eerlijk gezegd nu missen als kiespijn. Af en toe een terugval, maar het is zoals het is, daar kom je wel doorheen.

We zitten ook in dezelfde vriendengroep, als we samen zijn in de groep probeer ik zo normaal mogelijk te doen, maar soms is dat moeilijk. Helemaal omdat ik een jaar geleden heb besloten moreel de betere te zijn en haar niet zwart te maken en rond te bazuinen dat ze is vreemd gegaan (onze vriendengroep weet dat dus niet). Soms heb ik de neiging dat toch te doen, maar daar ga ik niets positiefs mee bereiken dus dat laat ik maar voor wat het is.

Sterkte, en volhouden!!!
Zo hoffelijk ook, zou haar auto in brand steken :7
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')